Oletteko hakenut? Onko vaikee saada? Muuttaminen on varmaan kans paikallaan.
Lähestymiskielto
4
664
Vastaukset
Ei niitä noin vaan jaella mutta jos on vaarassa niin kyllä ne sitten sen järjestää.
- Anonyymi
No oletko nainen,joka hakee lähestymiskieltoa. Kyllä se annetaan,jos mies käyttäytyy uhkaavasti,väkivaltaisesti,tai on muuten uhkaava. Ei kannatta kenenkään takia, muuttaa paikkakuntaa,kyllä se uhkailija mies,saa lähteä. Inhoan noita miehiä jotka,ei voi erota vaan riiputaan,väkisin toisessa! Kyllä entinen naisystävä sai lähestymiskiellon ex miehelleen,kun oli agressiivinen. Toivottavasti kaikki kääntyy hyvin,sinu elämässä,raukka miehiä varten pitää olla lähestymiskieltoja. Jos minä seurustelen naisen kanssa,jonka ex uhittelee,niin se loppuu nopeesti.Ei oo semmosta king kongia keksitty ettei se asetu! Toivon sinulle kaikkea hyvää elämään! Koita saada asiat kuntoo! Eikun hyvää syksyä sinulle!
- Anonyymi
Ylpeyden loukkaaminen tositarkoituksella olisi kovempi juttu https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008290185.html
- Anonyymi
Mä muutin kirjaimellisesti pois siitä kämpästä, missä asuin ja pelkäsin niin pirusti, että se lähtee perään. Sitten tää puhe täällä uudella alueella joistain ” väleistä ” saa loppua, koska meidän kaveripiiriä tarkkaillaan ja mun olan yli kurkitaan kun mä kirjoitan tekstaria jollekin toiselle samaan kaveripiirin kuuluvalle ja kommentoidaan, että kyllä ne on väleissä🤣 voi venäjä kenenkään imbesillin exän kohdalla ei puhuta mistään ” väleistä ” ps. Katuojaan kuuluis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571