Lähestymiskielto

Anonyymi

Oletteko hakenut? Onko vaikee saada? Muuttaminen on varmaan kans paikallaan.

4

664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niitä noin vaan jaella mutta jos on vaarassa niin kyllä ne sitten sen järjestää.

• Anonyymi

No oletko nainen,joka hakee lähestymiskieltoa. Kyllä se annetaan,jos mies käyttäytyy uhkaavasti,väkivaltaisesti,tai on muuten uhkaava. Ei kannatta kenenkään takia, muuttaa paikkakuntaa,kyllä se uhkailija mies,saa lähteä. Inhoan noita miehiä jotka,ei voi erota vaan riiputaan,väkisin toisessa! Kyllä entinen naisystävä sai lähestymiskiellon ex miehelleen,kun oli agressiivinen. Toivottavasti kaikki kääntyy hyvin,sinu elämässä,raukka miehiä varten pitää olla lähestymiskieltoja. Jos minä seurustelen naisen kanssa,jonka ex uhittelee,niin se loppuu nopeesti.Ei oo semmosta king kongia keksitty ettei se asetu! Toivon sinulle kaikkea hyvää elämään! Koita saada asiat kuntoo! Eikun hyvää syksyä sinulle!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä muutin kirjaimellisesti pois siitä kämpästä, missä asuin ja pelkäsin niin pirusti, että se lähtee perään. Sitten tää puhe täällä uudella alueella joistain ” väleistä ” saa loppua, koska meidän kaveripiiriä tarkkaillaan ja mun olan yli kurkitaan kun mä kirjoitan tekstaria jollekin toiselle samaan kaveripiirin kuuluvalle ja kommentoidaan, että kyllä ne on väleissä🤣 voi venäjä kenenkään imbesillin exän kohdalla ei puhuta mistään ” väleistä ” ps. Katuojaan kuuluis...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      76
      4026
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3513
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      191
      1905
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1736
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1734
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1684
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18