Lähestymiskielto

Anonyymi

Oletteko hakenut? Onko vaikee saada? Muuttaminen on varmaan kans paikallaan.

4

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niitä noin vaan jaella mutta jos on vaarassa niin kyllä ne sitten sen järjestää.

• Anonyymi

No oletko nainen,joka hakee lähestymiskieltoa. Kyllä se annetaan,jos mies käyttäytyy uhkaavasti,väkivaltaisesti,tai on muuten uhkaava. Ei kannatta kenenkään takia, muuttaa paikkakuntaa,kyllä se uhkailija mies,saa lähteä. Inhoan noita miehiä jotka,ei voi erota vaan riiputaan,väkisin toisessa! Kyllä entinen naisystävä sai lähestymiskiellon ex miehelleen,kun oli agressiivinen. Toivottavasti kaikki kääntyy hyvin,sinu elämässä,raukka miehiä varten pitää olla lähestymiskieltoja. Jos minä seurustelen naisen kanssa,jonka ex uhittelee,niin se loppuu nopeesti.Ei oo semmosta king kongia keksitty ettei se asetu! Toivon sinulle kaikkea hyvää elämään! Koita saada asiat kuntoo! Eikun hyvää syksyä sinulle!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä muutin kirjaimellisesti pois siitä kämpästä, missä asuin ja pelkäsin niin pirusti, että se lähtee perään. Sitten tää puhe täällä uudella alueella joistain ” väleistä ” saa loppua, koska meidän kaveripiiriä tarkkaillaan ja mun olan yli kurkitaan kun mä kirjoitan tekstaria jollekin toiselle samaan kaveripiirin kuuluvalle ja kommentoidaan, että kyllä ne on väleissä🤣 voi venäjä kenenkään imbesillin exän kohdalla ei puhuta mistään ” väleistä ” ps. Katuojaan kuuluis...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7413
    2. 79
      4924
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4809
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4228
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      3008
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2649
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2551
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      47
      2196
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2191
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1820
    Aihe