Lähestymiskielto

Anonyymi

Oletteko hakenut? Onko vaikee saada? Muuttaminen on varmaan kans paikallaan.

4

787

Äänestä

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niitä noin vaan jaella mutta jos on vaarassa niin kyllä ne sitten sen järjestää.

• Anonyymi

No oletko nainen,joka hakee lähestymiskieltoa. Kyllä se annetaan,jos mies käyttäytyy uhkaavasti,väkivaltaisesti,tai on muuten uhkaava. Ei kannatta kenenkään takia, muuttaa paikkakuntaa,kyllä se uhkailija mies,saa lähteä. Inhoan noita miehiä jotka,ei voi erota vaan riiputaan,väkisin toisessa! Kyllä entinen naisystävä sai lähestymiskiellon ex miehelleen,kun oli agressiivinen. Toivottavasti kaikki kääntyy hyvin,sinu elämässä,raukka miehiä varten pitää olla lähestymiskieltoja. Jos minä seurustelen naisen kanssa,jonka ex uhittelee,niin se loppuu nopeesti.Ei oo semmosta king kongia keksitty ettei se asetu! Toivon sinulle kaikkea hyvää elämään! Koita saada asiat kuntoo! Eikun hyvää syksyä sinulle!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä muutin kirjaimellisesti pois siitä kämpästä, missä asuin ja pelkäsin niin pirusti, että se lähtee perään. Sitten tää puhe täällä uudella alueella joistain ” väleistä ” saa loppua, koska meidän kaveripiiriä tarkkaillaan ja mun olan yli kurkitaan kun mä kirjoitan tekstaria jollekin toiselle samaan kaveripiirin kuuluvalle ja kommentoidaan, että kyllä ne on väleissä🤣 voi venäjä kenenkään imbesillin exän kohdalla ei puhuta mistään ” väleistä ” ps. Katuojaan kuuluis...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      253
      2115
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1239
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      21
      1181
    4. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      41
      786
    5. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      125
      716
    6. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      695
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      219
      655
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      52
      500
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      458
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      42
      442
    Aihe