Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehen viha

Anonyymi

Asuttiin onnellisena 6 vuotta. Oli koira ja sisustettiin oma talo ja käytiin matkoilla. Arki sujui mukavasti koiran kanssa lenkkeilen ja työssä käyden. Kun miehen vanhemmat kuoli, nopeasti kahden kuukauden aikana. Miehen käytös muuttui jyrkästi. Hän halusi että muutan pois . Lähdinkin ajatellen että hän tarvitsee omaa aikaa. Käytös muuttui vielä enemmän ja hän purki koira aitauksen ja toi ovelleni kaikki tavarani. Hän sanoi, ettei halua nähdä minua ja koiraa joka oli ollut hänelle tärkein. Lisäksi hän alkoi haukkumaan minua ikävillä sanoilla kusipääksi ym mitä hän ei ollut koskaan ennen tehnyt. Muutaman kuukauden päästä hän ilmoitti, että hänellä on uusi elämä toisen naisen kanssa. Miten voi toimia noin.

8

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ilmeisesti ihan hyvin.

    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olette? Kysyn siksi, että miehen elämässä 50 v taite voi olla kova paikka. Kokee tarvetta uusille kokemuksille, haluaa pönkitystä miehisyydelleen?
      Se että haukkuu sinua, viittaa siihen, ettei hän ollut tyytyväinen elämäänsä.
      Mutta kaiken surun keskelläkin miehesi käytös tuntuu julmalta. Olisiko ongelmat olleet ylitettävissä, jos olisi antanut mahdollisuuden? Avoin keskustelu asioista ei kuitenkaan ole helppoa kaikille.

      • Anonyymi

        Yli 50 v ollaan ja olen yrittänyt saada keskustelua aikaiseksi, mutta ei halua keskustella. Tosi vihamielinen käytös eikä halua että otan yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 50 v ollaan ja olen yrittänyt saada keskustelua aikaiseksi, mutta ei halua keskustella. Tosi vihamielinen käytös eikä halua että otan yhteyttä.

        Ehkä pitää vaan luovuttaa. Joskus asiat jää vaille selitystä. Vaan eteenpäin kannattaa itse suunnata.


    • Anonyymi

      Miehen molemmat vanhemmat kuolivat lyhyen ajan sisällä. Vanhempien kuolema on yksi iso käännekohta elämässä, huomataan että on seuraavana vuorossa.
      Tuliko teille riitaa hautajaisten järjestelyistä, rahasta tms, sanoitko oman mielipiteesi asiaan yms..

      Joku teidän välisenne asia vaikutti miehen mielialaan ja sen myötä myös käyttäytymiseen sinua kohtaan.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä ollenkaan noin. Mies otti irtioton entiseen ja ihan omista syistään. Halusi vaihtelua ja uuden naisen. Sellaisen ettei tunne hänen vanhempiaan. Saa keskittyä uuteen kultinussuun.


    • Anonyymi

      Veikkaan ikäkriisiä. Siihen sisältyen pelkoa omasta miehisyydestä, tunneköyhyyden pakoa ja pakottavaa tarvetta uusille kokemuksille ennen kuin elämä on ohi.
      Selittää myös uuden naiskumppanin. Ehkä oli salasuhde jonkin aikaa, kun vielä asui kanssasi.

    • Anonyymi

      Maailmahan on kuin nuori femaanikko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe