Ihmetystä ilmassa

Anonyymi

Olen vuosia ollut mielestäni hyvä ystävä ja työkaveri eräälle miehelle. Välillämme on tainnut ihastustakin olla vähän kuin vuorovedoin. Koskaan se ei ole johtanut pitkiä katseita, flirttiä ja hyviä keskusteluja tai pieniä hipaisuja pidemmälle. Olemmehan molemmat tahoillamme varattuja. Nyt tein päätöksen vaihtaa työpaikkaa osan työyhteisössämme olevien henkilöiden vuoksi. Tämä mies tietää asioista ja kerroin hänelle työpaikan vaihto aikeestani ja lopulta päätösestäni. Työyhteisössä olivat keränneet pieneen muistamiseen rahaa ja ns lähiesimies muistamisen minulle toimitti. Nyt kun luin korttia niin tämän kyseisen itselleni tärkeän miehen nimi puuttui? Miksi? Monesti kun keskustelimme työpaikan vaihtamisestani niin hän totesi, että ei sen tartte lopullista olla ja että kyllä me vielä nähdään jne...
Miksi hän ei osallistunut läksiäislahjaani? Vihainen? Pettynyt? Tuskainen? Onnellinen?

Minä olen hämmentynyt ehkä vähän surullinenkin

5

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea sanoa miksi mies ei osallistunut läksiäislahjaasi, ehkä pettynyt kun lähdit? Pitäisikö teidän puhua asiasta ettei se jää mieltä painamaan? Voitko soittaa hänelle tai voisitteko ehkä tavata jossain julkisessa paikassa, esim kahvila, puisto tms?
      Itsellä tässä taannoin hyvin epäselvät kuviot erään työkaverin kanssa, mitään ei koskaan puhuttu selväksi eikä mitään oikeastaan koskaan varsinaisesti tapahtunutkaan.
      Melkoista tunnemylläkkää ainakin minun osaltani ja ennenkuin huomasinkaan niin kaikki olikin jo ohi.
      Minulle jäi tästä kaikesta epävarma ja surullinen olo. Ehkä sinunkin työkaverisi tuntee epävarmuutta ja surua koska "jokin" päättyi?

• Anonyymi

Miksi ette puhuneet?

• Anonyymi

Jospa hän haluaa jotenkin henkilökohtaisesti muistaa sinua? Niin ainakin itse tekisin enkä ehkä osallistuisi tuollaiseen yhteiskeräykseen jos ois erityinen tyyppi kyseessä

• Anonyymi

Totta, henkilökohtainen muistaminen olisi kyllä huomaavaista, mutta pitää huomata että he ovat varattuja molemmat.

• Anonyymi

Ehkä mies tarvitsee hieman aikaa ja hyvästelee sitten myöhemmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1646
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1551
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1288
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1262
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      877
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      843
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe