Olen vuosia ollut mielestäni hyvä ystävä ja työkaveri eräälle miehelle. Välillämme on tainnut ihastustakin olla vähän kuin vuorovedoin. Koskaan se ei ole johtanut pitkiä katseita, flirttiä ja hyviä keskusteluja tai pieniä hipaisuja pidemmälle. Olemmehan molemmat tahoillamme varattuja. Nyt tein päätöksen vaihtaa työpaikkaa osan työyhteisössämme olevien henkilöiden vuoksi. Tämä mies tietää asioista ja kerroin hänelle työpaikan vaihto aikeestani ja lopulta päätösestäni. Työyhteisössä olivat keränneet pieneen muistamiseen rahaa ja ns lähiesimies muistamisen minulle toimitti. Nyt kun luin korttia niin tämän kyseisen itselleni tärkeän miehen nimi puuttui? Miksi? Monesti kun keskustelimme työpaikan vaihtamisestani niin hän totesi, että ei sen tartte lopullista olla ja että kyllä me vielä nähdään jne...
Miksi hän ei osallistunut läksiäislahjaani? Vihainen? Pettynyt? Tuskainen? Onnellinen?
Minä olen hämmentynyt ehkä vähän surullinenkin
Ihmetystä ilmassa
5
853
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea sanoa miksi mies ei osallistunut läksiäislahjaasi, ehkä pettynyt kun lähdit? Pitäisikö teidän puhua asiasta ettei se jää mieltä painamaan? Voitko soittaa hänelle tai voisitteko ehkä tavata jossain julkisessa paikassa, esim kahvila, puisto tms?
Itsellä tässä taannoin hyvin epäselvät kuviot erään työkaverin kanssa, mitään ei koskaan puhuttu selväksi eikä mitään oikeastaan koskaan varsinaisesti tapahtunutkaan.
Melkoista tunnemylläkkää ainakin minun osaltani ja ennenkuin huomasinkaan niin kaikki olikin jo ohi.
Minulle jäi tästä kaikesta epävarma ja surullinen olo. Ehkä sinunkin työkaverisi tuntee epävarmuutta ja surua koska "jokin" päättyi?- Anonyymi
Miksi ette puhuneet?
- Anonyymi
Jospa hän haluaa jotenkin henkilökohtaisesti muistaa sinua? Niin ainakin itse tekisin enkä ehkä osallistuisi tuollaiseen yhteiskeräykseen jos ois erityinen tyyppi kyseessä
- Anonyymi
Totta, henkilökohtainen muistaminen olisi kyllä huomaavaista, mutta pitää huomata että he ovat varattuja molemmat.
- Anonyymi
Ehkä mies tarvitsee hieman aikaa ja hyvästelee sitten myöhemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772498Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787