Seurusteleville naisille. Oon havainnut että sinkku naiset tulee juttelee varatun miehen kanssa helposti eikä naiset juttele sille varatulle naiselle. Sinkut naiset hakee huomiota varatulta mieheltä ja haluaa varatun naisen mustasukkaiseksi.
Sinkut naiset kateellisia
105
1388
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Naisilla on omituinen tapa jos toinenkin kiusata toisiaan.
- Anonyymi
Hm, se varattu mies lienee varattu juuri siksi, että kiinnostaa naisia...
- Anonyymi
Varatuille ei saa jutella. Miksette juttele sinkkumiehille.
- Anonyymi
Kaupunkilaisten murheita.
Kuka jaksaa kyylätä muitten tekemisiä noin?
- Anonyymi
Esivalittua on hyvä yrittää.
- Anonyymi
Ja kaikki varatut miehet tunnistaa noin niinkuin mistä? Kaikilla ei sitä sormustakaan ole.
- Anonyymi
Sinkut naiset tulleet iskemään minua baarissa vaikka olen varattu. Panemaan olisin päässyt helposti monta kertaa mutta minä en taivu vaan olen uskollinen. Koittakaa nyt olla vähemmän kiimaisia kännissä ja menkää selvinpäin iskemään sinkkumiehiä.
Saa jutella, ei saa koskea. *spot*
- Anonyymi
Mjaa, musta varatuille on helpompi jutella siksi, että eivät luule mitään enempää eivätkä vonkaa seksiä. Jokainen sinkkumies luulee, että nainen on kiinnostunut, jos niille juttelee.
- Anonyymi
Toi on varsin totta. Ja vaikka varattu mies jotain kuvittelisi niin hänelle on erittäin helppo sanoa, että menee kotiin vaimokkeen luo, eikä se herätä pahaa verta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on varsin totta. Ja vaikka varattu mies jotain kuvittelisi niin hänelle on erittäin helppo sanoa, että menee kotiin vaimokkeen luo, eikä se herätä pahaa verta.
Varatut tuntuu olevan niitä pahimpia vonkaajia ja tahtovat pettää. Ainakin varatut miehet.
No ei voi mitään jos ovat mulkeroita.
Eipä niitä varatut tahdo kuin viemäröiksi, eipä miestä voi muuttaa jos sekin on samaa kaastia.
Parempi vaan jos julki tulisi mulkerot😁
Pitää muistuttaa varatut on miehiä siinä missä sinkku miehet.
Toiset varatut pidetään silmälaput päässä ja toiset varatut osaa sanoa suoraa päinkasvoihin. Jos varattua miestä epäilee voi sinkku nainen olla kuollut vain todistaakseen mustasukkaisekke naiselleen, ettei ole kiinnostunut kun saanut sen verta vihaiseksi epäilöillään.
Turha mustasukkaisuus on pahimmillaan kuolema jollekin.- Anonyymi
Suosittelen, että alottaja kirjottaa miehensä otsaan paksulla mustalla tussilla VARATTU. Näin kukaan sinkkunainen ei ainakaan vahingossa voi tulla puhuneeksi alottajan miehelle.
Jos jollakin jotakin on, mutta itsellä ei, useilla herää kateus. Tämä taipumus on havaittavissa sekä seurustelu- että muissa asioissa. Vaikka itsellä olisikin, toisella tuntuu olevan parempi.
- Anonyymi
En tiedä miten muut sinkut juttuseuransa valitsevat, mutta itse ainakaan en pääsääntöisesti pohdi lainkaan miehen mahdollista varattuutta. Juttelen, jos jonkun kanssa juttu luistaa, enkä mieti sen enempää.
Mä ajattelen, että se on sen varatun oma asia ilmoittaa omasta varattuudestaan, jos kokee sen tarpeelliseksi (hyvin harvoin tuntuvat kokevan). Ei mun tarvitse pohtia muiden parisuhdestatusta. Riittää, kun pidän huolen omista asioistani. Suurimmassa osassa käymistäni keskusteluista sillä mahdollisella varattuudella ei edes minkään valtakunnan väliä. Ne keskustelut kun eivät tulisi kuitenkaan koskaan johtamaan yhtään mihinkään pidemmälle. Eli kyllä juttelen myös miehille, jotka tasan tarkkaan tiedän varatuiksi. Enkä koe siitä lainkaan huonoa omaatuntoa, kun ei ole mitään mistä huonoa omaatuntoa kokea.- Anonyymi
No just tämä!
En oo kokenu huonoa omaatunto itse parisuhteessa ollessani, kun juttelin muille miehille. En ole myöskää parisuhteessa ollessani ahdistunut, jos mun mieheni on jutellut muille naisille. Enkä todellakaan aio alkaa tuntea huonoa omaatuntoa, jos joku parisuhteessa oleva mies juttelee minulle.
Hoitakaa ihan keskenänne ne parisuhteidenne ongelmat ja opettakaa ne miehenne olemaan puhumatta, jos puhe niin kovasti ahdistaa.
- Anonyymi
Humalassa naiset tulee iskemään vaikka ovat itse varattuja. Oon saanut monta kertaa varatulta naiselta seksiä ja itse olen sinkku.
- Anonyymi
...ja päinvastoin.
Onpa sattunut niinkin että kolme aivan taatusti varattua miestä piiritti kilpaa kun olimme erään kurssin päättäjäisiä juhlimassa.
Kyllä oli pitkiä naamoja kun illan päätteeksi sanoin että nyt jätkät kotiin vaimon viereen.
Oltiin olevinaan niin sinkkuja ja vapaita, kuitenkin ilmeestä näki miten hämmennyttiin kun sanoin että sormus jäi sitten kotiin lavuaarin laidalle "vahingossa".
Ja tulkoot nyt sekin sanottua että minulla on aina tapana sanoa näille innokkaille piirittäjille että kotiin lähden yksin. Omaan kotiini. Niin että epäselvää ei siinäkään pitäisi olla. - Anonyymi
Ei siinä mitään pahaa ole jos juttelee, mutta jos vaimo on vieressä on kohteliasta jutella molemmille.
- Anonyymi
Ja entä jos sillä vaimolla ei ole mitään järkevää sanottavaa aiheesta, josta puhutaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja entä jos sillä vaimolla ei ole mitään järkevää sanottavaa aiheesta, josta puhutaan?
Esimerkki ... jos keskustellaan vaikka tietokoneista ja sattuu vaimo, joka ei tajua niistä mitään, eikä häntä kiinnostakaan tietää. Miten sellainen ihminen otettaisiin mukaan keskusteluun vai pitääkö lopettaa muita kiinnostavasta aiheesta keskusteleminen, kun yhtä ei yhtään kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkki ... jos keskustellaan vaikka tietokoneista ja sattuu vaimo, joka ei tajua niistä mitään, eikä häntä kiinnostakaan tietää. Miten sellainen ihminen otettaisiin mukaan keskusteluun vai pitääkö lopettaa muita kiinnostavasta aiheesta keskusteleminen, kun yhtä ei yhtään kiinnosta?
Kohteliasta olisi lopettaa ja vaihtaa aihetta.
Tämä tietenkin riippuu tilanteesta missä tavataan. Yleensä hyvä olisi jos keskusteluun voi kaikki osallistua. Itse yleensä poistun heti jos aihe ei ole minulle tuttu ja joudun istumaan hiljaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tietenkin riippuu tilanteesta missä tavataan. Yleensä hyvä olisi jos keskusteluun voi kaikki osallistua. Itse yleensä poistun heti jos aihe ei ole minulle tuttu ja joudun istumaan hiljaa.Ahaa ... eli sinun vuoksesi muut eivät saisi jutella heitä kiinnostavasta aiheesta? Hyvin vieras ajattelutapa mulle. Itelleni ei tulis mieleenkään ärsyyntyä, jos toiset juttelevat itselleen mieluisesta aiheesta. Joko yritän keksiä siitä jotain sanottavaa, tai sitten kuuntelen sujuvasti ja ehkä opin jotain. Tai sitten tosiaan menen johonkin muuhun seuraan mikäli se on mahdollista.
Epäkohteliaana pitäisin sitä, jos ei anneta puheenvuoroa tai puhutaan päälle tai muuta vastaavaa. Se, jos mä en jotain asiaa tai ole siitä kiinnostunut, ei ole muiden vika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tietenkin riippuu tilanteesta missä tavataan. Yleensä hyvä olisi jos keskusteluun voi kaikki osallistua. Itse yleensä poistun heti jos aihe ei ole minulle tuttu ja joudun istumaan hiljaa.Päteekö tuo muuten myös, jos miehet puhuvat keskenään niistä tietokoneista? Tai jos naiset puhuvat vaikka lastenhoidosta? Vai onko kyse nimenomaan erityisesti mies-nainen -keskustelusta, jossa vaimo pitäisi huomioida lopettamalla häntä kiinnostamaton keskustelu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa ... eli sinun vuoksesi muut eivät saisi jutella heitä kiinnostavasta aiheesta? Hyvin vieras ajattelutapa mulle. Itelleni ei tulis mieleenkään ärsyyntyä, jos toiset juttelevat itselleen mieluisesta aiheesta. Joko yritän keksiä siitä jotain sanottavaa, tai sitten kuuntelen sujuvasti ja ehkä opin jotain. Tai sitten tosiaan menen johonkin muuhun seuraan mikäli se on mahdollista.
Epäkohteliaana pitäisin sitä, jos ei anneta puheenvuoroa tai puhutaan päälle tai muuta vastaavaa. Se, jos mä en jotain asiaa tai ole siitä kiinnostunut, ei ole muiden vika.Onko sulla kuukautiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kuukautiset?
Sinulla ilmeisesti sitten on?
- Anonyymi
Huomasin kyllä saman aikoinaan aviossa. Jos ukkelin puolisona on hotti akkeli niin se kerää miehenperään hunajan vuoksi pers kärpäsiä.ne vaan ei tajunneet että se hunaja oli peräisin ukkelin puolisosta🙈🧡
Mä olen huomannut naisten mairistelevan ja joidenkin tuttavallisesti huikkaavan moita kumppanilleni, mutta kun huomaavat et minä ja lapset ilmestyy rinnalle, naamat valahtaa. :)
Eikää onko noi ton perhettä!?!Suatana kirjoitti:
Mä olen huomannut naisten mairistelevan ja joidenkin tuttavallisesti huikkaavan moita kumppanilleni, mutta kun huomaavat et minä ja lapset ilmestyy rinnalle, naamat valahtaa. :)
Eikää onko noi ton perhettä!?!Meillä kun ei ole edes niitä kihlasormuksia, niin ei ole sitä varattu symboliakaan näkyvillä. Joku voi hyvin luulla poikamieheksi. Ja hän tuskin mainostaa ettei ole.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Meillä kun ei ole edes niitä kihlasormuksia, niin ei ole sitä varattu symboliakaan näkyvillä. Joku voi hyvin luulla poikamieheksi. Ja hän tuskin mainostaa ettei ole.
Siis ootko mustasukkainen ilman aihetta vai aiheesta, jäi nyt epäselväksi?
Mulla on miespuolisia työkavereita, joille moikkaan rennosti myös vapaa-ajalla, jos jossain nähdään. En kuitenkaan käyttäydy heidän puolisoilleen samalla tavalla. Syynä on ihan se, että emme tunne toisiamme ja se on ukon tehtävä esitellä akkansa. Jos ei esittele, niin oma moka. Nuo on ihan peruskäytöstapoja eikä niillä nyt ole mitään tekemistä ukon siviilisäädyn tai lasten lukumäärän kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Mulla on miespuolisia työkavereita, joille moikkaan rennosti myös vapaa-ajalla, jos jossain nähdään. En kuitenkaan käyttäydy heidän puolisoilleen samalla tavalla. Syynä on ihan se, että emme tunne toisiamme ja se on ukon tehtävä esitellä akkansa. Jos ei esittele, niin oma moka. Nuo on ihan peruskäytöstapoja eikä niillä nyt ole mitään tekemistä ukon siviilisäädyn tai lasten lukumäärän kanssa.En kumpaakaan. En osaa olla hänestä mustis, kunhan huvittaa reaktiot. :)
Suatana kirjoitti:
En kumpaakaan. En osaa olla hänestä mustis, kunhan huvittaa reaktiot. :)
Ja nuo on jotain ruokalan myyjiä tms. mitä on tullut vastaan, että on pidempään käynyt jossain lounailla missä on työmaan lähellä lounaspaikka ollut. Joku työn kauttakin tuttu raksamimmi toki.
Ne ilmeet vaan on ollut joskus silminnähden pettyneitä, kun mieheni perheenä on tultu kaupassa vierelle joku ruoka tiskistä noukittua.Suatana kirjoitti:
Ja nuo on jotain ruokalan myyjiä tms. mitä on tullut vastaan, että on pidempään käynyt jossain lounailla missä on työmaan lähellä lounaspaikka ollut. Joku työn kauttakin tuttu raksamimmi toki.
Ne ilmeet vaan on ollut joskus silminnähden pettyneitä, kun mieheni perheenä on tultu kaupassa vierelle joku ruoka tiskistä noukittua.Tai ehkä hämmentyneitä.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ne ilmeet vaan on ollut joskus silminnähden pettyneitä, kun mieheni perheenä on tultu kaupassa vierelle joku ruoka tiskistä noukittua.Siis häh, sä oot mustis jollekin ruokalan kassalle tai työkaverille?! Oon mä teikäläisistä kuullut, mutta että ihan oikeasti on olemassa... No joo, ehkä ne tosiaan fantasioi päivät pitkät sun ukosta ja sen takia varmaan siellä töissäkin käy. :-D D D
Anonyymi kirjoitti:
Siis häh, sä oot mustis jollekin ruokalan kassalle tai työkaverille?! Oon mä teikäläisistä kuullut, mutta että ihan oikeasti on olemassa... No joo, ehkä ne tosiaan fantasioi päivät pitkät sun ukosta ja sen takia varmaan siellä töissäkin käy. :-D D D
En ole yhtään mustis. Hän on mieheni siis vaan todennut, että tuo yhen ruokalan myyjä. :)
No mulla kyllä varsin komea ukko. Mikäs ongelma tämä nyt sulle on? :)
Niitä jotka näkee mustasukkaisia joka oksalla, kun mitään asiaa kertoo tai kuvailee?- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ne ilmeet vaan on ollut joskus silminnähden pettyneitä, kun mieheni perheenä on tultu kaupassa vierelle joku ruoka tiskistä noukittua.Aika usein ihminen myös kuvittelee merkityksiä muiden ihmisten ilmeisiin. Varsinkin tuntemattomien kohdalla pikaisten kasvon ilmeiden oikein tunnistaminen on aika mahdotonta. Sä voit ihan yhtä hyvin vain kuvitella siellä sen pettymyksen, vaikka se todellisuus olisi ollut yllätys tai hänmennys tai vaikka sen ihmisen perusilme.
Anonyymi kirjoitti:
Aika usein ihminen myös kuvittelee merkityksiä muiden ihmisten ilmeisiin. Varsinkin tuntemattomien kohdalla pikaisten kasvon ilmeiden oikein tunnistaminen on aika mahdotonta. Sä voit ihan yhtä hyvin vain kuvitella siellä sen pettymyksen, vaikka se todellisuus olisi ollut yllätys tai hänmennys tai vaikka sen ihmisen perusilme.
Kuten sanoin. Tai ehkä hämmentyneitä.
No flirtin kyllä tunnistan. Joten tunnistan pettyneen ilmeenkin.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No flirtin kyllä tunnistan. Joten tunnistan pettyneen ilmeenkin.Ei niitäkään voi tuntemattomasta ihmisestä aina tunnistaa. Tiedän esim. monta ihmistä, joiden perusilme on pettynyt. Ja myös muutaman, joista voi oikeastaan aina kuvitella heidän flirttailevan.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No flirtin kyllä tunnistan. Joten tunnistan pettyneen ilmeenkin.Selvä, sovitaan että jokainen maailman nainen on sulle kateellinen ja haluaisi panna sun upeaa miestä. :-DDD
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitäkään voi tuntemattomasta ihmisestä aina tunnistaa. Tiedän esim. monta ihmistä, joiden perusilme on pettynyt. Ja myös muutaman, joista voi oikeastaan aina kuvitella heidän flirttailevan.
No tietenkään aina, mutta nämä oli päivänselviä.
Anonyymi kirjoitti:
Selvä, sovitaan että jokainen maailman nainen on sulle kateellinen ja haluaisi panna sun upeaa miestä. :-DDD
Kaikin mokomin. :)
Minä olen se Jan nimimerkin transmaskuliini bi, jos joku vie mieheni. Mulle aukee tilaisuus etsiä se nainen itselleni. :D
Reilu diili.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No tietenkään aina, mutta nämä oli päivänselviä.
Et sä voi tietää yhtään tuntemattomasta ihmisestä. Kuvitella voit ihan mitä mieles tekee, mutta faktaa se ei silti tee. Tuntemattomasta ihmisestä ei yksinkertaisesti voi ikinää tietää varmaksi, varsinkaan pikaisia ilmeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä, sovitaan että jokainen maailman nainen on sulle kateellinen ja haluaisi panna sun upeaa miestä. :-DDD
No siis hyvähän se vaan on (kai), jos kuvittelee omansa noin ihanaksi 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Et sä voi tietää yhtään tuntemattomasta ihmisestä. Kuvitella voit ihan mitä mieles tekee, mutta faktaa se ei silti tee. Tuntemattomasta ihmisestä ei yksinkertaisesti voi ikinää tietää varmaksi, varsinkaan pikaisia ilmeitä.
Älä länkytä, kun et ole ollut tilanteessa. Luen hyvin kehonkieltä, paremmin kun sinä tekstiä.
Anonyymi kirjoitti:
No siis hyvähän se vaan on (kai), jos kuvittelee omansa noin ihanaksi 🤔
Toiset ne kuvittelee, toiset ne tietää.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Älä länkytä, kun et ole ollut tilanteessa. Luen hyvin kehonkieltä, paremmin kun sinä tekstiä.
Juu juu. Niinhän jokainen kuvittelee. Tieteelliset kokeen todistaa toista. Ihminen on lopulta todella huono tunnistamaan toisten tunnetiloja pelkästä naamasta. Ne tunnistetaan huvin vain, kun ne tehdään liiotellusti tai ilme on tutun ihmisen ilme
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Minä olen se Jan nimimerkin transmaskuliini bi, jos joku vie mieheni. Mulle aukee tilaisuus etsiä se nainen itselleni. :D
Reilu diili.Sä voit sitten seuraavan kerran sanoa niille, että ole hyvä vaan tai pyytää kolmanneksi pyöräksi.
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu. Niinhän jokainen kuvittelee. Tieteelliset kokeen todistaa toista. Ihminen on lopulta todella huono tunnistamaan toisten tunnetiloja pelkästä naamasta. Ne tunnistetaan huvin vain, kun ne tehdään liiotellusti tai ilme on tutun ihmisen ilme
Oliko vielä jotain? Asia käsitelty.
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit sitten seuraavan kerran sanoa niille, että ole hyvä vaan tai pyytää kolmanneksi pyöräksi.
En harrasta kuin duona tai soolona. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis häh, sä oot mustis jollekin ruokalan kassalle tai työkaverille?! Oon mä teikäläisistä kuullut, mutta että ihan oikeasti on olemassa... No joo, ehkä ne tosiaan fantasioi päivät pitkät sun ukosta ja sen takia varmaan siellä töissäkin käy. :-D D D
Mäkin en kuvitellut, että tollaset naiset on vaan urbaani legenda. Noi ei näköjään sitten ole, tai joku vaan trollaa. Kaikkenlasta naisenpuolikasta tähän maailmaan sitte mahtuu.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Reilu diili.Lillis2020.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Oliko vielä jotain? Asia käsitelty.
Sanoin jo aiemmin, että saat rauhassa kuvitella ihan mitä haluat. Ei se mun elämääni vaikeuta 😅
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin jo aiemmin, että saat rauhassa kuvitella ihan mitä haluat. Ei se mun elämääni vaikeuta 😅
Ei munkaan sun kuvittelut versus mun tieto. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitäkään voi tuntemattomasta ihmisestä aina tunnistaa. Tiedän esim. monta ihmistä, joiden perusilme on pettynyt. Ja myös muutaman, joista voi oikeastaan aina kuvitella heidän flirttailevan.
No just tämä! Kukaan ei voi olla tuntemattomasta ihmisestä varma pelkän ilmeen perusteella. Joka muuta kuvittelee niin harrastaa itsepetosta.
P.s. Jos mä flirttailisin aina, kun joku sitä kuvittelee, niin enpä juuri muuta taitais ehtiä tekemäänkään. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ei munkaan sun kuvittelut versus mun tieto. :)
Mulle riittää se tieteellisesti todistettu fakta, että ihmiset eivät juuri koskaan kykene tunnistamaan tarkasti tuntemattomien ihmisten ilmeitä. Oletan sun olevan ihminen, joten mitä todennäköisimmin pieleen meni.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle riittää se tieteellisesti todistettu fakta, että ihmiset eivät juuri koskaan kykene tunnistamaan tarkasti tuntemattomien ihmisten ilmeitä. Oletan sun olevan ihminen, joten mitä todennäköisimmin pieleen meni.
Kuten sanoit et ollut näkemässä tilannetta, älä olettele.
Anonyymi kirjoitti:
Linkkiä tähän faktaan, kiitos. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on miespuolisia työkavereita, joille moikkaan rennosti myös vapaa-ajalla, jos jossain nähdään. En kuitenkaan käyttäydy heidän puolisoilleen samalla tavalla. Syynä on ihan se, että emme tunne toisiamme ja se on ukon tehtävä esitellä akkansa. Jos ei esittele, niin oma moka. Nuo on ihan peruskäytöstapoja eikä niillä nyt ole mitään tekemistä ukon siviilisäädyn tai lasten lukumäärän kanssa.Tiedätkö sen tunteen, kun joudut oikein terästäytymään morjestaessa tuttua miestä, jottei sen vaimoke vaan kuvittele jotain liikaa? Mä tunnen sen tunteen ja vieläpä ihan liian hyvin. Aina jotain draamaa, kun sanoo vain vaikka pelkän "moi". Onko kaikkien parisuhteet oikeasti noin perseestä, että kauniin naisen normaali tervehdys miehelle ahdistaa?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Linkkiä tähän faktaan, kiitos. :)
kvg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sen tunteen, kun joudut oikein terästäytymään morjestaessa tuttua miestä, jottei sen vaimoke vaan kuvittele jotain liikaa? Mä tunnen sen tunteen ja vieläpä ihan liian hyvin. Aina jotain draamaa, kun sanoo vain vaikka pelkän "moi". Onko kaikkien parisuhteet oikeasti noin perseestä, että kauniin naisen normaali tervehdys miehelle ahdistaa?
TODELLAKIN tiedän ton tunteen. V.tun raivostuttavaa, oikeesti. Tekis välillä mieli melkeen huutaa niille muijille, että v.ttu koita nyt tajuta, että en sun ukkoas huolis vaikka yrittäisit tyrkyttää sitä 😅
Hauskinta on se, että ykskään niistä miehistä ei ole moisia ikinä kuvitellu. Vain niiden muijat näkee omiaan. Naisilla on kai joku ihme ihanuusharha omien miestensä kohalla. Anonyymi kirjoitti:
kvg
Kato vittu googlesta itse, kun intätkin. Inttäjällä on todistustaakka, jos puhuu tutkimuksista.
"Mulle riittää se tieteellisesti todistettu fakta"
Just, vittu arvasin että itse keksitty väite. X'DAnonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sen tunteen, kun joudut oikein terästäytymään morjestaessa tuttua miestä, jottei sen vaimoke vaan kuvittele jotain liikaa? Mä tunnen sen tunteen ja vieläpä ihan liian hyvin. Aina jotain draamaa, kun sanoo vain vaikka pelkän "moi". Onko kaikkien parisuhteet oikeasti noin perseestä, että kauniin naisen normaali tervehdys miehelle ahdistaa?
Voi teitä tyttösiä. Ihan kun joku teitäkin uhkana pitäisi. Huvittuu vaan säikyistä naikkosista, ooo mami ilmesty siihen, kääks. "xD
Anonyymi kirjoitti:
TODELLAKIN tiedän ton tunteen. V.tun raivostuttavaa, oikeesti. Tekis välillä mieli melkeen huutaa niille muijille, että v.ttu koita nyt tajuta, että en sun ukkoas huolis vaikka yrittäisit tyrkyttää sitä 😅
Hauskinta on se, että ykskään niistä miehistä ei ole moisia ikinä kuvitellu. Vain niiden muijat näkee omiaan. Naisilla on kai joku ihme ihanuusharha omien miestensä kohalla.Hauskinta on nuo teidän uhka kuvitelmat. Tehän ne maalaatte, vaikka toinen vaan huomaa venähtävän alahuulen. :'D
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Hauskinta on nuo teidän uhka kuvitelmat. Tehän ne maalaatte, vaikka toinen vaan huomaa venähtävän alahuulen. :'D
Mitkä ihmeen uhka kuvitelmat? Ei toistennihmisten parisuhdedraama aiheuta mulle minkäänlaista uhkaa. Sen verran ahdistusta kyllä, että en haluais ihan mukavien miesten joutuvan draaman kynsiin vain siksi, että sanon "moi". Nykyään jätän välillä sanomatta, jos näen että muija on mukana. Olen pyytänyt useamman kerran heiltä anteeksi, kun en ole viitsinyt tervehtiä noissa tilanteissa. No aina sitä ei huomaa ja se sattaa sitten aiheuttaa tollasia "hups" tilanteita, että moi ja ups sillä olikin vartija mukana.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kato vittu googlesta itse, kun intätkin. Inttäjällä on todistustaakka, jos puhuu tutkimuksista.
"Mulle riittää se tieteellisesti todistettu fakta"
Just, vittu arvasin että itse keksitty väite. X'DEi mun tarvitse todistaa yhtään mitään. Usko tai ole uskomatta, ei se asiaa mihinkään muuta. Tarkista, jos kiinnostaa. Jos ei kiinnosta niin. se on ihan oma asiasi.
Ihminen tunnistaa erinomaisesti tunteen suuntaa. Ollaanko positiivisessa vai negatiivisessa, sekä tunnetilan muutoksia. Vaan sitä yksittäistä tunnetilaa ei kukaan tuntemattomista hyvin tunnista. Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ihmeen uhka kuvitelmat? Ei toistennihmisten parisuhdedraama aiheuta mulle minkäänlaista uhkaa. Sen verran ahdistusta kyllä, että en haluais ihan mukavien miesten joutuvan draaman kynsiin vain siksi, että sanon "moi". Nykyään jätän välillä sanomatta, jos näen että muija on mukana. Olen pyytänyt useamman kerran heiltä anteeksi, kun en ole viitsinyt tervehtiä noissa tilanteissa. No aina sitä ei huomaa ja se sattaa sitten aiheuttaa tollasia "hups" tilanteita, että moi ja ups sillä olikin vartija mukana.
Nuo mitä selitätte ja oletatte puolin ja toisin vaimokkeiden olettavan. Ja nuo draama kuvitelmatkin. Mistä sä nuo lennokkaat kuvitelmat saat aikaan? :)
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Nuo mitä selitätte ja oletatte puolin ja toisin vaimokkeiden olettavan. Ja nuo draama kuvitelmatkin. Mistä sä nuo lennokkaat kuvitelmat saat aikaan? :)
Ei tarvi kuvitella, kun on ihan suoraan niistä draamoista ja vaimon kilahduksista niiltä miehiltä itseltään kuultu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvitse todistaa yhtään mitään. Usko tai ole uskomatta, ei se asiaa mihinkään muuta. Tarkista, jos kiinnostaa. Jos ei kiinnosta niin. se on ihan oma asiasi.
Ihminen tunnistaa erinomaisesti tunteen suuntaa. Ollaanko positiivisessa vai negatiivisessa, sekä tunnetilan muutoksia. Vaan sitä yksittäistä tunnetilaa ei kukaan tuntemattomista hyvin tunnista.Tilanne kyllä kertoo tarpeeksi. Ei siihen tarvita teoreetikkojen tutkimuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi kuvitella, kun on ihan suoraan niistä draamoista ja vaimon kilahduksista niiltä miehiltä itseltään kuultu.
Ja pariin kertaan tullu ihan omin korvin kuultuakin se "KUKA V.TTU TOI OLI!!!"
Anonyymi kirjoitti:
Ja päätit sitten olettaa, että kuulun joukkoon sakeaan? :D
Anonyymi kirjoitti:
Ja pariin kertaan tullu ihan omin korvin kuultuakin se "KUKA V.TTU TOI OLI!!!"
Oho, no onpa ollut herkkää.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ja päätit sitten olettaa, että kuulun joukkoon sakeaan? :D
Puhuinko tai vastasinko mä sulle mitään?
"Tiedätkö sen tunteen, kun joudut oikein terästäytymään morjestaessa tuttua miestä, jottei sen vaimoke vaan kuvittele jotain liikaa? Mä tunnen sen tunteen ja vieläpä ihan liian hyvin. Aina jotain draamaa, kun sanoo vain vaikka pelkän "moi". Onko kaikkien parisuhteet oikeasti noin perseestä, että kauniin naisen normaali tervehdys miehelle ahdistaa?"
Säkö ton kirjotit? Jos et niin helvettiäkö mulle keuhkoat? Hieman kilahtelulta vaikuttaa. Anonyymi kirjoitti:
Puhuinko tai vastasinko mä sulle mitään?
"Tiedätkö sen tunteen, kun joudut oikein terästäytymään morjestaessa tuttua miestä, jottei sen vaimoke vaan kuvittele jotain liikaa? Mä tunnen sen tunteen ja vieläpä ihan liian hyvin. Aina jotain draamaa, kun sanoo vain vaikka pelkän "moi". Onko kaikkien parisuhteet oikeasti noin perseestä, että kauniin naisen normaali tervehdys miehelle ahdistaa?"
Säkö ton kirjotit? Jos et niin helvettiäkö mulle keuhkoat? Hieman kilahtelulta vaikuttaa.Esitin kysymyksen johon vastaat noin moukkamaisesti. Pälli.
Kun kyllä tai ei olis riittänyt.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Oho, no onpa ollut herkkää.
Joo, varmaan teki herkää. Ainakin niiden siellä heidän vieressä seisoneiden korvissa.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Esitin kysymyksen johon vastaat noin moukkamaisesti. Pälli.
Kun kyllä tai ei olis riittänyt.Kysymys itsessään oli jo moukkamainen ... pälli
Anonyymi kirjoitti:
Joo, varmaan teki herkää. Ainakin niiden siellä heidän vieressä seisoneiden korvissa.
No ehkä epävarmat ihmiset toimii sitten noin.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No ehkä epävarmat ihmiset toimii sitten noin.
Ja niitä tuntuu riittävän joka oksalla. Vähemmän herkät vaikuttaa olevan vähemmistö.
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys itsessään oli jo moukkamainen ... pälli
Ei ollut, olet sentään anonyymi jolloin on ihan aiheellista kysyä tarkennusta, kun anoja meuhkaa saman asian ympärillä. Pälli.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ei ollut, olet sentään anonyymi jolloin on ihan aiheellista kysyä tarkennusta, kun anoja meuhkaa saman asian ympärillä. Pälli.
Jokainen näkee ihan omin silmin mihin viestiin kukakin vastaa. Käytä silmiä, kun ilmeisesti sellaset omistat. Typerä on se, joka olettaa vastatun johonkin muuhun kuin näkee vastatun.
Anonyymi kirjoitti:
Ja niitä tuntuu riittävän joka oksalla. Vähemmän herkät vaikuttaa olevan vähemmistö.
Sääli.
Ei ketään saa mustasukkaisuudella pidettyä. Niin why bother? Tuskinpa ne pahimmat jutut siinä puolison edessä tapahtuu, jos jotain ylipäänsä jossain tapahtuu, niin suojassa muilta.Anonyymi kirjoitti:
Jokainen näkee ihan omin silmin mihin viestiin kukakin vastaa. Käytä silmiä, kun ilmeisesti sellaset omistat. Typerä on se, joka olettaa vastatun johonkin muuhun kuin näkee vastatun.
Näkee viestipuun, muttei voi tietää mihin kaikkiin kohtiin olet kirjoitellut, kun olet anonyymi. Hyvin voit kirjoittaa toiselle noin ja mulle näin. Mietippä.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Näkee viestipuun, muttei voi tietää mihin kaikkiin kohtiin olet kirjoitellut, kun olet anonyymi. Hyvin voit kirjoittaa toiselle noin ja mulle näin. Mietippä.
Ei sillä ole yhtään mitään. Olen vastannut, siihen mihin ko. vastaus on kirjoitettu. Vain äälio olettaa mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole yhtään mitään. Olen vastannut, siihen mihin ko. vastaus on kirjoitettu. Vain äälio olettaa mitään muuta.
Vaan siis toki saat kilahtaa ihan mistä haluat, oli sen sanonut kuka vaan. Kilahda nyt sitten vaikka mulle, jos on kerta on niin tarve kilahtaa. Koville näyttää ottavan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lainkaan ääliötä olettaa, kun sinäkin meltoat samaa aihetta.
Anonyymi kirjoitti:
Vaan siis toki saat kilahtaa ihan mistä haluat, oli sen sanonut kuka vaan. Kilahda nyt sitten vaikka mulle, jos on kerta on niin tarve kilahtaa. Koville näyttää ottavan.
Kirjoitustyylisi on yks yhteen tuon anon kanssa, joka mulle viisasteli. Tyyli on just täsmälleen sama, kuten marttyyripuhetyylikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Kuitenkin tämä vaimo tietää miehensä ja voi olla et mies on perso kaunille naisille. Ehkä tämä tuo kohtaamisille jännitettä eli vika ei ole naisissa vaan miehessä joka kuolaa joka naisen perään.
- Anonyymi
Horot hyppelee varattujen perässä kuin henkensä hädässä. Mitä varatumpi kauniille naiselle,sen tavoitellumpi. Ei raukkikset omaa saa🙈
- Anonyymi
Koskaan ikinä milloinkaan en usko enään yhteenkään miespuoliseen. Mieluummin naisen otan. Miehet on munanneet itse itsensä.
- Anonyymi
Väärä havainto. Suuri osa sinkkunaisista on myös sinkku mielellään.
- Anonyymi
Työpaikan pikkujouluissa nainen tuli ehdottaa panoa vaikka olin varattu.
- Anonyymi
Sinä et tietenkään kyennyt sanomaan eitä.
- Anonyymi
Se on näin. Joka suhteeseen panostaa.saati papin aamenissa lupaa,ei mitään riskejä liittoonsa ota. Riskejä on jokapuolella molemmille ja.. monenlaisia. Se on tiedostettVa ja siitä huolimatta tehtävä päätös.jos sen jo alttarilla teit niin jatka samaan malliin.. mikään seksi kautta pornohurjstelu ei sinulle samaa onnea tuo mitä oli ensirakkaus.
Kukaan sinkkunainen ei ole flirttaillut, mutta joskus tapaan naisia, joiden kanssa synkkaa yhteen ja saatan jopa ihastua niihin. Siitä tulee jännä onnellisuuden tunne, joka ei kuitenkaan johda seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Joskus olen puolison kanssa tästä keskustellut ja ymmärtääkseni ihastuminen on sallittua, joskin se herättää hänessä levottomuutta.- Anonyymi
Itsekkäästi luulet että sinä vain voit ihastua.
Odotas vaan. Anonyymi kirjoitti:
Itsekkäästi luulet että sinä vain voit ihastua.
Odotas vaan.Kyllä puolisollakin on hetkellisiä ihastuksia, ei se niin vaarallista ole.
- Anonyymi
Kai sitä on oikeus napata se mies jos se ei naisensa kanssa viihdy. Siitä vaan viedään eikä kysellä. Näin se on.
- Anonyymi
Sinkkunainen vie sen miehen.
- Anonyymi
Kyllä se kuitenkin näin on että on paljon horo akkojaj aotka vaanii varattuja kun itse huilua soitteleen jäi. Hahaa trallalalaa😄
- Anonyymi
Huvittavinta on ollut kun mies lähtee mukaan ja ent.akka jää huutamaan. :D
- Anonyymi
Mikä akkatappelu täällä on. Sinkut voi yrittää viedä miehen jos saavat. Loppupeleissä mies päättää ihan itse mitä tekee.
- Anonyymi
Sinkkunainen vie tympeältä akalta miehen, koska mies tajuaa paremman elämän muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkunainen vie tympeältä akalta miehen, koska mies tajuaa paremman elämän muualla.
Höpö. Muistakaa karman laki. Se ei sääli. 🧜♀️
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865