VAROKAA
Rakkaat ihmiset älkää kukaan koskaan missään tapauksessa menkö tähän paikkaan tai siis lähinnä tarkoitan Tatjana Liskoa, ihminen on nimensä veroinen eli Lisko, tekee mitä haluaa eikä ota vastuuta teoistaan, laskuttaa asiakkaita hoitovirheistä eikä välitä vaikka elämäsi menisi pilalle hänen takia, silti sinä olet hänelle velkaa, eikä hän sinulle. Suosittelen lämpimästi menemään jonnekki missä asiakkaista pidetään huolta.
Beautiq Academy Runeberginkatu 60
Anonyymi
3
2044
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, minä taas olen aina saanut ystävällistä ja tasokasta palvelua Tatjanalta. Ammattitaitoinen ja kuuntelee asiakasta. Olen käynyt useamman vuoden, enkä voisi olla tyytyväisempi.
- Anonyymi
Jestas sentäs! Tatianalta olen jo vuosia saanut erittäin hyvää hoitoa ja jos olen halunnut jotain korjattavan tai lisättävän niin aina tehnyt veloituksetta. Todella kuuntelee ja tekee hyvää jälkeä.
- Anonyymi
Ostin juuri offerillasta veitsettömän kasvohoidon. Uskaltaako sitä nyt mennä vai ei :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736