VAROKAA
Rakkaat ihmiset älkää kukaan koskaan missään tapauksessa menkö tähän paikkaan tai siis lähinnä tarkoitan Tatjana Liskoa, ihminen on nimensä veroinen eli Lisko, tekee mitä haluaa eikä ota vastuuta teoistaan, laskuttaa asiakkaita hoitovirheistä eikä välitä vaikka elämäsi menisi pilalle hänen takia, silti sinä olet hänelle velkaa, eikä hän sinulle. Suosittelen lämpimästi menemään jonnekki missä asiakkaista pidetään huolta.
Beautiq Academy Runeberginkatu 60
Anonyymi
3
2085
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, minä taas olen aina saanut ystävällistä ja tasokasta palvelua Tatjanalta. Ammattitaitoinen ja kuuntelee asiakasta. Olen käynyt useamman vuoden, enkä voisi olla tyytyväisempi.
- Anonyymi
Jestas sentäs! Tatianalta olen jo vuosia saanut erittäin hyvää hoitoa ja jos olen halunnut jotain korjattavan tai lisättävän niin aina tehnyt veloituksetta. Todella kuuntelee ja tekee hyvää jälkeä.
- Anonyymi
Ostin juuri offerillasta veitsettömän kasvohoidon. Uskaltaako sitä nyt mennä vai ei :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942533- 187899
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 49542
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430