Tää on hiukan ärsyttävää, kun ei näille

Anonyymi

Tunteille mitään voi ☹️ Haluaisin voida, mutta kirpaisee silti. No ens vuonna helpottaa.

23

1372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei niin. Sattuu syvälle kaivata.

• Anonyymi

Mm, mutta himo ei satu niin paljon. Jos ei ole romanttisia tunteita. Tekee mieli vaan vähän lempee ja pikaset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mm, mutta himo ei satu niin paljon. Jos ei ole romanttisia tunteita. Tekee mieli vaan vähän lempee ja pikaset.

Niin kun en himoitse. En halua hänen kanssaan muuta kuin tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla sama. Haluaisin vain tutustua ja en muuta. Simple.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpais. Mut ei jää varmaankaan pikasiksi… mm..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Se on vaikeaa, tai sen tutustumisen aloittaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpais. Mut ei jää varmaankaan pikasiksi… mm..

No ei mielellään 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Se on vaikeaa, tai sen tutustumisen aloittaminen.

Minun ja hänen tapauksessa ihan mahdotonta. Molemmat ylpeitä omalla tavallaan miten sellaiset voisi mennä törmäyskurssille. n-m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei mielellään 😜

;)..

• Anonyymi

Miksi ens vuonna helpottaa? Mitä silloin?

• Anonyymi

Niin, miks ens vuonna helpottaa?

• Anonyymi

En tiiä. Jos ei hetkeen näe, mutta voi olla että näkeekin 😂

• Anonyymi

Kerro jo.

• Anonyymi

Vaikeaa tämä on, kun ei voi mitään tunteilleen. Olen yrittänyt unohtaa työpaikkaihastukseni, mutta en ole pystynyt siihen. Joka päivä töissä olemme tekemisissä ja katseemme kohtaavat. Ja vaikeaa on myös se, kun ei tiedä mitä toinen ajattelee..

• Anonyymi

Niin. Nuo ovat vaikeita, jos se työpaikka on koko ajan sama eikä maisema vaihdu, että tulisi taukoa näkemiseen.

• Anonyymi

Sama täällä. Olen aika varma, että se mies kaikenlisäksi inhoaa minua. Mutta loppuvat nämä tunteet ajallaan kun selkänsä kääntää vaikka kipeää tekee. Hän ei vain ole minua varten.

• Anonyymi

Joskus sitä voi itsekin liioitella toisen eleitä yms ja käsittää vain väärin 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin varmaan vaan käsitin väärin, että kummallekin olis ”muka” tullu tunteita toista kohtaan kesän aikana. N-m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä aiemmassa työpaikassani olin ihastunut mieheen jonka kuulin kehuvan muita, jopa siellä työskenteleviä ystäviäni heille suoraan sanoja säästelemättä, muttei minua koskaan missään muodossa. Eipä jäänyt epäselväksi etten liioitellut väärin sitä ettei ollut ainakaan minusta kiinnostunut.

• Anonyymi

Aloittajalle: Tämä voisi osua minuun. Ollaan molemmat varattuja ja asemasi minuun nähden muutenkin hankala. Nähdään suunnilleen päivittäin ja katsellaan myös silmiin. Ensi vuonna tilanne muuttumassa.

• Anonyymi

Kyllä se jonkin verran muuttuu joo, mutta ei ne tiet välttämättä siihen katkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se jonkin verran muuttuu joo, mutta ei ne tiet välttämättä siihen katkea.

Eivät toki. Yhteistyö jatkuu edelleen.

• Anonyymi

Ärsyttäähän se yksin tuntea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      280
      2554
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1374
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1251
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1188
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe