Tää on hiukan ärsyttävää, kun ei näille

Anonyymi

Tunteille mitään voi ☹️ Haluaisin voida, mutta kirpaisee silti. No ens vuonna helpottaa.

23

1260

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niin. Sattuu syvälle kaivata.

      • Anonyymi

        Mm, mutta himo ei satu niin paljon. Jos ei ole romanttisia tunteita. Tekee mieli vaan vähän lempee ja pikaset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm, mutta himo ei satu niin paljon. Jos ei ole romanttisia tunteita. Tekee mieli vaan vähän lempee ja pikaset.

        Niin kun en himoitse. En halua hänen kanssaan muuta kuin tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun en himoitse. En halua hänen kanssaan muuta kuin tutustua.

        Minulla sama. Haluaisin vain tutustua ja en muuta. Simple.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm, mutta himo ei satu niin paljon. Jos ei ole romanttisia tunteita. Tekee mieli vaan vähän lempee ja pikaset.

        Kelpais. Mut ei jää varmaankaan pikasiksi… mm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun en himoitse. En halua hänen kanssaan muuta kuin tutustua.

        Niin. Se on vaikeaa, tai sen tutustumisen aloittaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpais. Mut ei jää varmaankaan pikasiksi… mm..

        No ei mielellään 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Se on vaikeaa, tai sen tutustumisen aloittaminen.

        Minun ja hänen tapauksessa ihan mahdotonta. Molemmat ylpeitä omalla tavallaan miten sellaiset voisi mennä törmäyskurssille. n-m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mielellään 😜

        ;)..


    • Anonyymi

      Miksi ens vuonna helpottaa? Mitä silloin?

    • Anonyymi

      Niin, miks ens vuonna helpottaa?

      • Anonyymi

        En tiiä. Jos ei hetkeen näe, mutta voi olla että näkeekin 😂


    • Anonyymi

      Kerro jo.

    • Anonyymi

      Vaikeaa tämä on, kun ei voi mitään tunteilleen. Olen yrittänyt unohtaa työpaikkaihastukseni, mutta en ole pystynyt siihen. Joka päivä töissä olemme tekemisissä ja katseemme kohtaavat. Ja vaikeaa on myös se, kun ei tiedä mitä toinen ajattelee..

      • Anonyymi

        Niin. Nuo ovat vaikeita, jos se työpaikka on koko ajan sama eikä maisema vaihdu, että tulisi taukoa näkemiseen.


    • Anonyymi

      Sama täällä. Olen aika varma, että se mies kaikenlisäksi inhoaa minua. Mutta loppuvat nämä tunteet ajallaan kun selkänsä kääntää vaikka kipeää tekee. Hän ei vain ole minua varten.

      • Anonyymi

        Joskus sitä voi itsekin liioitella toisen eleitä yms ja käsittää vain väärin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sitä voi itsekin liioitella toisen eleitä yms ja käsittää vain väärin 😊

        Mäkin varmaan vaan käsitin väärin, että kummallekin olis ”muka” tullu tunteita toista kohtaan kesän aikana. N-m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sitä voi itsekin liioitella toisen eleitä yms ja käsittää vain väärin 😊

        Yhdessä aiemmassa työpaikassani olin ihastunut mieheen jonka kuulin kehuvan muita, jopa siellä työskenteleviä ystäviäni heille suoraan sanoja säästelemättä, muttei minua koskaan missään muodossa. Eipä jäänyt epäselväksi etten liioitellut väärin sitä ettei ollut ainakaan minusta kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Aloittajalle: Tämä voisi osua minuun. Ollaan molemmat varattuja ja asemasi minuun nähden muutenkin hankala. Nähdään suunnilleen päivittäin ja katsellaan myös silmiin. Ensi vuonna tilanne muuttumassa.

      • Anonyymi

        Kyllä se jonkin verran muuttuu joo, mutta ei ne tiet välttämättä siihen katkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se jonkin verran muuttuu joo, mutta ei ne tiet välttämättä siihen katkea.

        Eivät toki. Yhteistyö jatkuu edelleen.


    • Anonyymi

      Ärsyttäähän se yksin tuntea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe