wnb-teinit suxx

TeinixPissix

Eiks teitä elämäntapagootteja koskaan ota päähän, kun joku teini-wannabe kulkee tuolla kadulla joku H&M-riepu päällään ja on niin goottia, että... ?

Mua vituttaa, kun sellaset keskenkasvuset räkänokat kantaa jotain wannabe-goottikuteita niskassaan ja katsoo paheksuvasti mun aitoa pissis-tyyliä. En mäkään niille irvistele ( tai ehkä se irvistys on jotain wnb-synkistelyä, kuka tietää ).

Lisäks näillä wnb-gooteilla on tapana arvostella pissixii joka helkkarin tyylipalstalla. Daa, ehkä kaikilla on vielä oikeus pukeutua omalle tyylilleen uskollisesti ?

No joo, eihän tämä teidän ongelma ole. Laitoinpahan vaan tänne, kun täällä noita wannabeita näyttää kulkevan.

Sallitteko, jos ensi viikonloppuna heittelen niitä siideripullolla otsaan ?

9

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wnb-gootti

      mieluummin wnb gootti ku aito pissixteinix*XX

      • jaajaa

        kumpikin ihmisryhmä on suurta jaskaa täynnä.


      • TeinixPissix

        Perusteletko mielipitees ?

        Mikä tekee wnb gootista tai mistä tahansa teinixpissistä paremman persoonan ?
        Ei mikään.
        Katsos, me ihmiset ollaan samanarvoisia. Meillä on oikeus olla millasia me tahdotaan ilman, että tarvitsee kestää minkäänlaista vittuilua / veemäistä mulkoilua toisten taholta.

        Tästä lähin, jos huomaan näillä keskustelupalstoilla pissixien haukkumiseen keskittyviä tekstejä, ilmoitan niistä suomi24:n valvojille ja perustelen viestien poistamista sillä, että pidän niitä rasistisena tekstinä.


      • villevalosuxpissix
        TeinixPissix kirjoitti:

        Perusteletko mielipitees ?

        Mikä tekee wnb gootista tai mistä tahansa teinixpissistä paremman persoonan ?
        Ei mikään.
        Katsos, me ihmiset ollaan samanarvoisia. Meillä on oikeus olla millasia me tahdotaan ilman, että tarvitsee kestää minkäänlaista vittuilua / veemäistä mulkoilua toisten taholta.

        Tästä lähin, jos huomaan näillä keskustelupalstoilla pissixien haukkumiseen keskittyviä tekstejä, ilmoitan niistä suomi24:n valvojille ja perustelen viestien poistamista sillä, että pidän niitä rasistisena tekstinä.

        Voitha sä pyytää poistaa ne, mut ei ne poista, koska pissikset on kaikkien mielestä yhtä urpoja


    • witching.hour

      (Ei sillä että gootiksi tunnustautuisin..)

      ..Neuvoisin, että jättäisit pikkukuutit omaan arvoonsa, ei se sinua sentään koske jos heillä on tietty aikuistumisprosessin vaihe meneillään.
      Eivät ne onneksi kauaa kestä kenelläkään.

      Voit olla varma, etteivät heidän tuntemuksensa sinunlaisiasi kohtaan paljoa poikkea.
      Teininä se on aina tuommosta.
      Lapsosia hekin vielä ovat.

      Sanoisin, että ompahan mille nauraa ;)

    • Mayfaeryan

      Sattuuko se enemmän jos eri tavoin pukeutuva ihminen arvostelee kuin samoin pukeutuva?
      Onko tiettyjä vaatemerkkejä tai värejä joiden suosijoiden haukut sattuu kovemmin?

    • Mystica_24

      jonkunlaista kiistaa kai aina teinixeillä (toivottavast en kutsu ketään loukkaavasti tolla ^^ ) ja nuoremmilla ns. teinigooteilla on ollu...
      mutta ainaki mitä mä sain joskus kuulla oli että teinixit yleensä aina vittuili...tai alotti kaiken paskan puhumisen ja ite joutu vaan sanoo takas...mut voihan olla et on jossain toisinki päin, yhtä tyhmää molemmilta.
      mutta sellasesta nyt kannattaa olla välittämättä, kyllä ne sen lopettaa. ei kannata turhaan alkaa kaljapulloja viskelemään, turhaa riitaa vaan kahden erilaisen nuorisoporukan välillä... jotka oppivat vasta näin vähän myöhemmin ymmärtämään erilaisuuden...;)

      varjoisia päiviä kaikille!

    • höh

      Sanoa ettei oikein kantsis heitellä... sillä siitä ei sitten mitään kaunista nähtävää tulis...!!!

    • Pissisteinixxxx

      pissiteinixit on täyttä P-A-S-K-A-A!
      Hankkis elämän (y)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe