Mä lähtisin noilta

Anonyymi

Maajussi-Patrikin treffeiltä himaan ja nopsaan. Ärsyynnyn tyypistä yhä enemmän. Ei mitään järkevää keskustelua ja jos jotain on, niin ”minäminäminä” tyyliin. Pyytäisin Vapun hakemaan mut pois!

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole seurannut ohjelmaa mut patrikilla on rahaa ja raha mies eli rikas mies mut itse en katsoisi minuuttiakaan vaan kysyisin joko se olen minä tai nostan kytkintä esim 6 naista ja patrik hässii jokaisen kanssa ja vie treffeille jos minä olisin nainen niin en muita naisia kayselisi vaan joko se olen minä tai häivyn sairas ohjelma en ymmärrä lainkaan naiset meni patrikin luo pilkattavaksi sairaita naisia

• Anonyymi

Et ole katsonut ohjelmaa, mutta tiedät Patrikin olevan rikas rahamies. Onko hän hyväkin tuttavasi, kun noin hyvin hänen raha-asiat tiedät?

• Mä men osallistuis mihinkään televisioformaattiin. Niitten tarkoitus on ärsyttää vaan ihmisiä ja kikkailla.... Ja jotkut pölhökustaat niihin vielä osallistuu...

• 😆😆😆

• Anonyymi

Jos Vappu ei tulis niin sitten palokunnan! Poliisin, tullin, rajavartioston ja miliisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Vappu ei tulis niin sitten palokunnan! Poliisin, tullin, rajavartioston ja miliisin.

Ei - Tommi Mäkinen olis sittenkin paras. Nopein.

• Anonyymi

Tommi Mäkinen - Nopein käänteissään, mutkissa aivo-vimpautuksissaan :D

• Anonyymi

Menisit varmaan jonkun jännän jännämiehen luokse heti panemaan koska jännämies osaa puhua ja panna.

• Anonyymi

En vaan Naantalin buffettiin ja hotstone hierontaan

• Anonyymi

Eihän sitä ohjelmaa ole mikään pakko katsoa. Mulla ainakin telkkarista löytyy monta kanavaa joista valita. Jos ei mikään ohjelma kiinnosta, sen töllöttimen voi yksinkertaisesti sammuttaa. Tosin mulle riittää kun luen Telsun sivulta; mitä kaikkea sieltä olis katseltavissa.

Hyviä elokuvia ja muutamia sarjojakin sieltä-täältä olen katsonut. Saksalaiset sarjat yleensä olleet kiinnostavia.
      Mutt makunsa kullakin, sen kun valitsee omanlaisensa katseltavat ohjelmat.
      tr..likka

• Anonyymi

Niin patrik etti sitä piikaa itelleen, jota vois kans siinä sivussa sitte kuksia. Niillähän vois olla sellainen roolileikki päällä koko ajan, kesällä piikaa pantas sitte siellä aitassa niinku vanhoissa filmeissä konsanaan, sitte tulis lehtolapsi ja piika sais lähtee muille maille, ruokot jätetäis valtiolle. Paljonkohan Patrikki saa maataloustukea muuten.

• Anonyymi

Sitten tulee se taitaa olla jo elinkautisessa tuo mutta joku tanskalainen sukellusvene-sekä rakettitutkija pyytämään tekemään dokumenttia sukellusveneestä, jolloin päädyt Pohjanmeren pohjaan osina" Ö:D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1666
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1571
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      276
      1317
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      895
    6. 66
      864
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      42
      838
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      801
    Aihe