Jäähyväispiikiittelyt entisille työkavereille

Anonyymi

Jään pian pois pitkäaikaisesta työstäni ja samalla pääsen eroon käärmemäisistä työkavereista. Olisiko teillä heittää jotain hyviä piilovittuilu aforismeja kiitoskorttiin?

7

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en osaa auttaa. Mitä iloa saat työkavereiden piikittelystä. Vietä nyt edes yksi laatupäivä työpaikallasi. Jos olet pitkään ollut samassa paikassa niin tuskin ne työkamut ihan pahimmasta päästä voivat olla. Nosta malja mieluummin.

• Anonyymi

Joskus 2000-luvun alkupuolella olin firmassa jossa oli suuri mulk*u tuotantopäällikkönä. Yksi pitkäaikainen työntekijä lähti eläkkeelle ja firma kahvitti (Olikohan ainoa kerta?) ja tämä kaveri sitten sanoi tuotantopäällikölle, että vaikka on kaikkea kismaa ollut ei hän kaunaa kanna ja toi sinulle tällaisen, ja ojensi Alkon lahjapakkauksen. Se sisälsi ison pötkön Hubert-koiranmakkaraa. Harmi kun ei avannut lahjaansa siinä heti.

• Anonyymi

Jos pomolla on alko-ongelmaa, hänelle voi ojentaa kiitoksena kaikesta, hunajaisin ylisanoin höystettynä, oikein suuren viinapullon.

• Anonyymi

Parempi kun vaan häivyt sanomatta yhtään mitään, se nimittäin muistetaan.
      Silloin viestisi on että te ette merkitse yhtään mitään.

Paskat ihmiset pitää ingnoorata totaalisesti.

• Anonyymi

Aika moni vaan lähtee. Jos soitellaan perään kahvitteluista, voi sanoa, ettei halua minkäänlaista tilaisuutta, ei ainakaan osallistu.

• Anonyymi

Sanot vaan että et pidä heistä ja toivot että he kuolevat.

• Anonyymi

Ehkä kannattaa kysyä itseltäsi, että mitä sä hyödyt siitä?

Mikäli et päin naamaa uskalla sanoa, niin ei niitä korttejakaan kannata kirjoittaa. Vähän selkärankaa hei. Uskosin sun asenteen perusteella, että sä oot vielä untuvikko työmarkkinoilla. Paras tapa ”piilovittuilla” on jättää mahdollisimman ammattimainen kuva työyhteisölle. Kenties jopa perustaa oma yritys, tehdä parempaa työtä ja tuottoa.

Lueppa vielä aloituksesi ja katso peiliin. Mitä näkyy?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe