En pääse yli tyttöystäväni raiskauksesta

Anonyymi

Tämä tapahtuma on vaivannut mieltäni jo kauan ja kysyn teiltä apua. Eräs mies raiskasi tyttöystäväni viime helmikuussa. Siitä lähtien tämä tapahtuma on pyörinyt aika paljon ajatuksissani ja aiheuttaa raivoa raiskaajaa kohtaan siksi kun hän teki niin paskasti ja tyttöystävääni kohtaan sillä hän ei uskaltanut vastustella riittävästi.

Minä en ole kaivannut seksiä tyttöystäväni kanssa tapahtuman jälkeen. Hän tuntuu likaiselta, pilatulta, vaikka selvisikin, että tauteja ei onneksi tarttunut. En pidä ajatuksesta että häntä on nussittu toisen miehen toimesta meidän ollessa jo yhdessä. Mietin myös paljon sitä, miltä raiskaus on mahtanut näyttää. Kuvittelen kuinka tyttöystäväni ilkialaston vartalo on toisen miehen edessä ja sitten käyn läpi eri asennot, paikat, käplimiset ja äännähtelyt joita aktin aikana on syntynyt. Uskon että tyttöystäväni on alistunut täysin raiskaajan tahtoon sekä levittänyt jalkansa myöntymisen merkiksi.

Tapahtuma harmittaa erityisesti siksi koska raiskaajaa vastaan ei voida nostaa syytettä ja hän saattaa toistaa tekonsa. Kyseessä on eräänlainen auktoriteettihahmo (joutuu säännöllisesti olemaan tämän tutkittavana), jolla on henkinen yliote koska kyseessä on perhetuttu. Toiset pääsevät helpolla kun vain valikoivat helpot uhrit.

Tapahtuma on pilannut parisuhteemme sillä emme pysty enää osoittamaan lämpöä vaan minä jyrähdän hänelle pienimmästäkin mokasta. Tyttöystäväni on todella häpeissään tapahtuneesta ja käyttäytyy alistuvasti, minä taas olen kireä ja huudan hänelle. Viimeksi tänään häneltä putosi kahvikuppi ja en voinut pidätellä kiukkuani, otin häntä tiukasti kiinni ranteista ja kivahdin ”saatanan huora!”. Tähän hän sitten vastasi hirveällä itkukohtauksella ja painui ovet paukkuen kylpyhuoneeseen, jossa hän lymyilee edelleen. En tiedä voimmeko vielä pelastaa suhteemme vai pitäisikö minun jättää hänet! Mielipiteitä?

34

1883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittajan on syytä mennä terapiaan. Ja varmaan tyttöystävänkin, mutta ensisijassa aloittajan. Jos vaikka jotain voidaan naisvihallesi tehdä siellä, että miksi oikein olet noin pöljä.

• Anonyymi

Ei sillä mitään tyttöystävää ole, onhan tuo aloitus selvä väkivaltafantasia. Kaikenlaista oirehdintaa se impotenttius ihmiselle tekee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä mitään tyttöystävää ole, onhan tuo aloitus selvä väkivaltafantasia. Kaikenlaista oirehdintaa se impotenttius ihmiselle tekee.

Olen kummankin edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Aloittajan olisi syytä mennä psykologille, mutta koska kyseessä on vain jonkun ihmisen fantasia, niin ylläpito voisi poistaa koko tarinan.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Olen kummankin edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Aloittajan olisi syytä mennä psykologille, mutta koska kyseessä on vain jonkun ihmisen fantasia, niin ylläpito voisi poistaa koko tarinan.

Sitä odotellessa, että ylläpito puuttuisi tuon miehen sairaaseen tarinankerrontaan. Tällaisesta argumentaatiosta saa ihan muut bannit kuin tuo. Kokemusta on.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä ette eroa? Olette nuori pariskunta ja teillä ei ole mitään, mikä pitäisi teitä yhdessä, ainakaan et maininnut yhtäkään asiaa. TYttöystäväsi tarvitsee ymmärtävämmän poikaystävän ja sinä tarvitset "puhtaamman" tyttöystävän.

• Anonyymi

Ja sinä tarvitset puhtaamman ajattelutavan. Raiskaus ei tee naisesta likaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä tarvitset puhtaamman ajattelutavan. Raiskaus ei tee naisesta likaista.

.....huomasitko lainausmerkit....huoh!

• Anonyymi

Turha minusta jatkaa, jos ymmärrys puuttuu. Alisteisuus on harmillista ja perustuu pelkoon. Sinä ruokit tätä myös tyttöystävääsi, miksi haluat pahentaa toisen pahaa oloa, kupit tippuu kädestä, jos pelko on aiheellinen?

• Anonyymi

Vaimoni raiskattiin noin 22 vuotta sitten, vieläkin asia tulee välistä mieleeni vaan eipä sille mitään voi, onneksi se ei muuttanut seksielämäämme mitenkään, vei vain aikansa ennen kuin vaimon halut palasi.

• Anonyymi

Raiskaus ei tee uhrista likaista tai huonoa. Mie ainakin oon sitä mieltä (olen myös mies, jos sillä on jotain väliä). Tyttöystävä tarvitsee ymmärrystä, rakkautta ja hyvinkin mahdollisesti terapiaa.

• Anonyymi

Hyvin harmillinen tilanne. Jos tyttöystäväsi on joutunut pelkäämään väkivaltaa, tai raiskaaja on esittänyt muita uhkauksia, niin ei kai siinä sitten kovin paljoa uskalla vastustella. Voisit koittaa ajatella tältä näkökannalta, että tyttöystäväsi on varmasti aiheesta pelännyt seurauksia, jos hän olisi kunnolla vastustellut.

Ymmärrän kyllä, että tapahtunut harmittaa sinua kovasti. Oletko puhunut näistä tyttöystäväsi kanssa? Ammattilainenkin voisi auttaa käsittelemään ikäviä ajatuksiasi. Sinun kannattaisi ymmärtää, että et ole ainoa, joka kärsii tilanteesta, vaan että myös tyttöystäväsi kärsii. Ei ole hyvä, että purat ärtymystäsi hänelle tiuskimalla, vaan teidän pitäisi rauhallisesti ja kunnolla keskustella asiasta. Kertoisit hänelle, mikä sinua harmittaa, hän kertoisi omat harmituksensa, ja sitten koittaisitte ymmärtää toisianne.

Tällä hetkellä tyttöystävälläsi on varmasti hyvin turvaton olo. Jospa koittaisit kaivaa itsestäsi edes pienen murusen empatiaa, ja menisit pahoittelemaan käytöstäsi, selittäisit sen johtuvan kovasta harmituksestasi. Ehkä hänellä riittäisi ymmärrystä myös sinulle.

Jos mikään keskustelu ei auta, et pääse purkamaan ja käsittelemään harmitustasi nätisti, etkä saa lisättyä ymmärrystäsi tyttöystävääsi kohtaan, niin sillon varmaan voisi harkita eroa.

• Anonyymi

Jälleen provo, etkö muuta keksi.

• Anonyymi

No kaipa se näitä lisää tehtailee kun nämä houkat lähtee aina vaan mukaan näihin tarinoihin ja yllyttää sitä kertomaan lisää.

• Anonyymi

Oletpa typerys..paljon sinusta onkin apua tytöllesi..lähde kävelemään jos sinusta ei ole miestä auttaa tyttösi kamalan kokemuksen kanssa

• Anonyymi

Käy jotenkin sääliksi tyttöystäväsi. Hän tarvitsee nyt tukea ja turvaa rakkautta. Ei kiukuilua ja häpäisemistä. On varmasti peloissaan ja tuntee olonsa häpäistyksi. Ja sinä vain pahennat sitä kyseenalaistamalla hänet. Joskus on työnnettävä omat tunteet syrjään ja autettava sitä jolla hätä on . Ja se et ole sinä. Käsittele oma paha olosi niin ettet kuormita toista enää hirveässä tilanteessa tai lähde menemään.

• Anonyymi

Et avanut mitään siitä, mitä se raiskaus oli todellisuudessa.

Ehkä siksi, että naisen mieltä on erittäin vaikeata tavoittaa, mitä nainen meinaa.

Miehelle joskus tahattomuus on tahallisuutta ja tahallisuus tahattomuutta.

Nainen ja seksi ei ole helppo asia, mitä hän sillä tarkoitti.

Mutta kun kerran mainitsit sanan 'raiskaus' niin pakko uskoa tuohon.

Kun kyse väärin teosta, niin kannattaa raivata syyllinen joka tapauksessa pois viranomaisten kautta.
      Tarinasi kuulostaa vähän pimeältä.

Kuten sanonta kertoo, että "kaikki on sinun käsissäsi"

Parisuhteessa se asia ja yleisemmin elämässä, että 'jättää asia sikseen'. Se tarkoittaa kaikesta ei kannata suurta numeroa tehdä, koska elämässä on paljon vastoinkäymisiä on ollut ja tulee. Elämässä pääsee helpommalla kun unohtaa ja jatkaa eteenpäin muistamatta menneitä.

Sinuakin voidaan kutsua raiskaajaksi jos jätät tytön, koska olet ollut sukupuoliyhteydessä tyttöön ja nyt aijot jättää häntä. Nainen ymmärtää sen niin, että että sinäkin halusit häneltä seksiä ja nyt jätät hänet tarpeettomana.

Ole mies, on mun neuvo, ota itseesi asian, sano viimeisen kerran, mitä en vielä kertonut ja älä koskaan muistuta siitä ja unohda se asia.

Käytä tilanne hyväkseen ja painosta tyttö synnyttää itsellesi vauvan, lapsen.
      Sillä teet suuremman urhoteon ja nainen ostaa itseään vapaaksi.

Ota asia kohtalona jota sait kantaa. Ongelma juuri siinä, että jokainen yrittää valikoida itselleen parhaat palat lopussa saamatta sellaisia. Kohtalo vähän kuin sairaus johon sairastaa, niin raiskaus on vähän samanlainen tragedia, joka teitä koettaa. Olkaa vahvoja ja jatkakaa, älkää erotko.

Sujautukaa tietenkin toiselta vastaavalta kerralta.
      Kahteen kertaan samaan kuoppaan ei kannata astua.

Parisuhde saa elämässä vastoinkäymisiä. Tässä siis teille ensimmäinen. Se koettelee parisuhteenne. Taistele ylitse ja voita. Älä heitä pyyhkeitä kehään äläkä luovuta.

• Anonyymi

Korjaus:
        "sano viimeisen kerran, mitä en vielä kertonut"
        SANO VIIMEISEN KERRAN MITÄ ET VIELÄ KERTONUT

• Anonyymi

Kannustat lapsentekoon? Eihän nyt kannata tehdä lasta, kun ei parisuhteen tulevaisuuskaan ole varmaa

• Anonyymi

Ymmärrän, että ensivaikutelma on syyttää toista? Miten ajautui tilanteeseen tulla raiskatuksi, sillä on myös merkitystä ensivaikutelmaan. Jos meni vieraan kotiin yöksi omasta tahdostaan on aivan eri asia kuin joutua satunnaisen vastaantulijan raiskaamaksi. Kärjistämällä asian näin.

Nainen kaipaa tukea ja turvaa enemmän kuin koskaan tällaisen ikävän kokemuksen jälkeen. Sen luulisi olevan kaikille selvää, mut jokaisella on oma tapansa käsitellä kokemiaan pettymyksiä, tuntemalla toisen paremmin, selviäminenkin on helpompaa.

Molemmat suhteessa olevat kärsii näissä tilanteissa. Oletan, jos omalle kohdalle tällainen kokemus tulisi sivukärsijänä, ajattelisin kumppanin luonnetta, onko hän voinut jollain tavalla edesauttaa omalla käytöksellään ja tavalla toimia tilanteen kärjistymistä? Jos olisi näin, vähemmän ymmärtäisin silloin häntä.

Ikäviä asioita, puhumalla näitä parempi silloin ratkoa ja käydä läpi tapahtunutta. Syyllinen on aina pahan tekijä, mut kokemusta on, et naisetkin osaavat näissä tilanteissa olla pahoja ja katkeria. Ehkä oli joku tarkoitus, muttei halunnut sen päättyvän niinkuin päättyi ja siksi uhriutui, toisen kovakouraisen käsittelyn jälkeen tmv?

Vaikea näitäkin on nähdä vain yhdellä tapaa uhrin asemasta, jos kuitenkin totuus ei ole niin yksioikoinen, vaan et uhrillakin oli halu kokea uteliaana jotain lempeä, (onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella-tyyliin) mut raiskaajan luonne muuttui sitten yhtäkkiä agressiivisemmaksi, joka yllätti uhrin ja tilanteesta syntyi ikävä kokemus?

• Anonyymi

Oot mies kyllä harvinaisen pipi kun vastailet keksittyihin tarinoihisi yhtä sakeaa, toksista ja syyllistävää hevonkakkaa kuin aloituskin on.

• Anonyymi

Raiskaus on tietenkin aina väärin, eikä raiskaajan tekoa voi millään puolustella.

Mutta olen kyllä, naisena, ihmetellyt sellaista yleistä mielipidettä, jonka mukaan uhrin käytöksessä ei ole koskaan mitään vikaa. En nyt tarkoita syyllistää, enkä tietenkään puhu kaikista tapauksista. Kärjistettynä esimerkkinä, että jos menee petoeläimen häkkiin, niin onko se silloin vain sen eläimen syy, että ihminen joutui syödyksi? Tuntuu, että osalta raiskauksen uhreilta puuttuu itsesuojeluvaisto, kun huolettomasti mennään tilanteisiin, joissa tällaista voisi varovaisempi ajatella tapahtuvan (ollaan esimerksi yksin myöhään jossakin puistossa kuulokkeet korvilla). Minusta on siis outoa, että ei vaadita minkäänlaista varovaisuutta, vaan ajatellaan, että mitä tahansa voisi tehdä, ja sitten kauhistellaan, kun jotakin tapahtuikin. Itse olen ainakin varovaisempi, enkä altista itseäni ilmiselviin tilanteisiin.

Tämä on kyllä yleinen näkemys, että ihmisten elämä on tehty hyvin vaarattomaksi. Ei ole sen typerän ihmisen syy, joka meni sörkkimään villieläintä, vaan sillon tapetaan se villieläin. Sehän se on se "kehityksen" suunta, että ihminen tyhmistyy, mikä johtuu varmaankin ainakin osittain siitä, että ihminen itse estää luontoa tekemästä tehtäväänsä, rankaisemasta tyhmyydestä, kutsuen sitä eettisyydeksi ja inhimillisyydeksi. Ihmislaji siis heikkenee heidän sitä ruokkivien arvojen vuoksi, kun kaikilla on vain oikeuksia, eikä kenenkään voi odottaa toimivan järkevästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raiskaus on tietenkin aina väärin, eikä raiskaajan tekoa voi millään puolustella.

Mutta olen kyllä, naisena, ihmetellyt sellaista yleistä mielipidettä, jonka mukaan uhrin käytöksessä ei ole koskaan mitään vikaa. En nyt tarkoita syyllistää, enkä tietenkään puhu kaikista tapauksista. Kärjistettynä esimerkkinä, että jos menee petoeläimen häkkiin, niin onko se silloin vain sen eläimen syy, että ihminen joutui syödyksi? Tuntuu, että osalta raiskauksen uhreilta puuttuu itsesuojeluvaisto, kun huolettomasti mennään tilanteisiin, joissa tällaista voisi varovaisempi ajatella tapahtuvan (ollaan esimerksi yksin myöhään jossakin puistossa kuulokkeet korvilla). Minusta on siis outoa, että ei vaadita minkäänlaista varovaisuutta, vaan ajatellaan, että mitä tahansa voisi tehdä, ja sitten kauhistellaan, kun jotakin tapahtuikin. Itse olen ainakin varovaisempi, enkä altista itseäni ilmiselviin tilanteisiin.

Tämä on kyllä yleinen näkemys, että ihmisten elämä on tehty hyvin vaarattomaksi. Ei ole sen typerän ihmisen syy, joka meni sörkkimään villieläintä, vaan sillon tapetaan se villieläin. Sehän se on se "kehityksen" suunta, että ihminen tyhmistyy, mikä johtuu varmaankin ainakin osittain siitä, että ihminen itse estää luontoa tekemästä tehtäväänsä, rankaisemasta tyhmyydestä, kutsuen sitä eettisyydeksi ja inhimillisyydeksi. Ihmislaji siis heikkenee heidän sitä ruokkivien arvojen vuoksi, kun kaikilla on vain oikeuksia, eikä kenenkään voi odottaa toimivan järkevästi.

Ihmetyttää nuo raiskausmyytit kyllä kerta toisensa jälkeen. Lukisitte edes aiheesta, jota noin innokkaasti olette kommentoimassa! Valtaosa raiskauksista tapahtuu siten, että tekijä on tuttu, esim. joku kaveri, valmentaja, koulutoveri. Ns. puskaraiskauksia tapahtuu huomattavasti vähemmän. Ei siinä itsesuojeluvaistot auta kun sut raiskaa joku tuttu henkilö johon luotit eikä ulkopuolista uhkaa ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmetyttää nuo raiskausmyytit kyllä kerta toisensa jälkeen. Lukisitte edes aiheesta, jota noin innokkaasti olette kommentoimassa! Valtaosa raiskauksista tapahtuu siten, että tekijä on tuttu, esim. joku kaveri, valmentaja, koulutoveri. Ns. puskaraiskauksia tapahtuu huomattavasti vähemmän. Ei siinä itsesuojeluvaistot auta kun sut raiskaa joku tuttu henkilö johon luotit eikä ulkopuolista uhkaa ollut.

Just näin. Paha maailma tekee tutuista turvallisempia? Kiusaukset johtaa ylireakoimisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Paha maailma tekee tutuista turvallisempia? Kiusaukset johtaa ylireakoimisiin.

Ja kontrollin puute.

• Anonyymi

Onhan se kyllä vittumaista

• Anonyymi

Voin sanoo et on se täältä toisestakin osapuolesta aika paska tilanne ku jotaan tollasta käy et se häpeän ja itseinhon määrä on aika suuri kun toinen mies onnistuu tekeen sulle jotaan tollasta tai vaik lievempääkin kuin raiskaus. Niin että nuo huorittelut ja vähättelyt ja muut ilkeet tavat suhtautuu kyllä satuttais ellei niille olis tullut jo täysin immuuniks ja onneks mulla on kumppani joka ei sano tollasia asioita mitä täältä saa lukea

• Anonyymi

Älä jauha paskaa, raiskauksesta voi aina tehdä ilmoituksen.

• Anonyymi

Minua pisti silmään tuo kun puhuit tyttö etkä naisystävästä. Joten minun on pakko kysyä että minkä ikäisiä olette?

• Anonyymi00036

Näin teksti mutuna kirjoituksesi tuo mieleen ajatuksen,että jos tämä johonkin malliin selviää, persoonasi löytää uusia vaikeuksia muista aiheista,voivat toki olla tätä vähäisempiä.

• Anonyymi00037

Oliko hyvin varusteltu raiskaaja?

• Anonyymi00039

Varmaan 22 centtinen ja paksuutta ranteen verran

• Anonyymi00038

Hoitoon sun pitäs hakeutua kuinka on uhrin vika että hän tuli raiskatuksi ka mikä estää syytteen nostamisen

• Anonyymi00040

No kuvittelepa tilanne toisinpäin, miltä tuntuisi?

• Anonyymi00041

Tämä on wanharouva Tyhjäpään sepite, hän yleensä pilaa vauva saitin palstoja, nyt hänellä on jo pitempään ollut tämä raiskaus teema.

Suomessa uutisoidussa "raiskaus" -tuomiossa ani harvoin on kyseessä raiskaus taikka väkisinmakaaminen, niissä yleensä on tuomittu mies joka todellisesti on rakastellut kotiinsa tulleen ja siellä miehelle antautuneen naisen kanssa joka kuuluu tiettyyn ikäryhmään.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      137
      2001
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      129
      1669
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1526
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      88
      1423
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1411
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      132
      1224
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      54
      1144
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      24
      1099
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1021
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      51
      904
    Aihe