Millainen sisar haluaa laittaa välit poikki omien sisarusten kanssa?

Anonyymi

Haluaa välit poikki ihmisiin, omien sisarusten ja heidän lasten kanssa. Millainen ihminen ei voi laittaa välit poikki? Kaikki on haukuttu. Mitään syytä ei oikein ole eli jokin katkeruus paistaa näistä läpi. Onko sukulaiset ihmisille niin pahoja, että kaikki laitetaan poikki. Riidalla ja haukkumalla ei voi syyttää kuin itseä. Omat sisarus suhteet eivät ole olleet aina helppoja, mutta iän myötä osan kanssa on saanut kokea paljon hyvää ja ikä on tuonut rohkeutta alkaa elää kunnolla elämää. Itsellä on sisaruksia muutamassa maassa ja moni on iän myötä tullut läheisemmäksi. En voisi ikinä luopua sisaruksista ja heidän perheistä. En olla heille paha.

4

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvitse olla paha vaikkei pidäkään yhteyttä kehenkään.

Itse en ole lainkaan ihmisrakas. Jo lapsena olin eristäytyvä ja yksin. Näin vanhana olen entistä enemmän eristäytynyt muista ihmisistä. En halua ketään kotiini käymään, enkä käy itse missään. Minä olen omissa oloissani viihtyvä erakko. Jos sinä tai joku muu haluaa siitä itseensä ottaa niin omapa on ongelmasi.

• Anonyymi

Mitä tuttava piirissä saanut seurata. Niin perinnönjako on näköjään sellainen mikä saa sisarukset tappelemaan. Hyvin toimeentulevat ihmiset kinaa jostain muutaman satasen tavaroista niin että välit menee poikki. Käsittämätöntä. Ymmärtäisi jos olisi edes tunne arvoa mutta ei tavan krääsää.

• Anonyymi

Itsellä on omaa omaisuutta ja en todellakaan ala tapella mistään krääsästä, en edes arvokkaista esineistä. Antaa muiden kuluttaa energiaa.

• Anonyymi

Minä halusin laittaa välit poikki, koska koin että kumpikin käänsi minulle kylmästi selkänsä kun olisin apua tarvinnut.. Sitten hyvänpäivän tutuille, ollaan niin mielin kielin, että miten voin auttaa. Lisäksi koko ajan riita päällä, kun toinen jatkuvasti mustamaalaa minua vanhemmalle sisarelle ja vanhin sisar sitten haukkuu minua. Meillä auttaminen on ollut yksipuolista, olen tyhmyyksissäni aina auttanut varsinkin keskimmäistä todella paljon. Ei ole vastavuoroista. Lisäksi olen aina pyytänyt meille, jos jonkinlaiseen juhlaan ja hyvät tarjoilut, kutsua ei tule takaisin. Rahaa on kyllä eli ei ole rahakysymys . Olen nuorin ja täysin uupunut. Eikä ketään itseasiassa kiinnosta, mun kanta. Vaan syy pää olen vain minä. Olen todella ahdistunut ja surullinen ja kaipaan heitä, mutta en jaksa enäö yrittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4990
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      98
      3158
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3052
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2433
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      30
      2190
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1989
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1580
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1521
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1489
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1385
    Aihe