Haluaa välit poikki ihmisiin, omien sisarusten ja heidän lasten kanssa. Millainen ihminen ei voi laittaa välit poikki? Kaikki on haukuttu. Mitään syytä ei oikein ole eli jokin katkeruus paistaa näistä läpi. Onko sukulaiset ihmisille niin pahoja, että kaikki laitetaan poikki. Riidalla ja haukkumalla ei voi syyttää kuin itseä. Omat sisarus suhteet eivät ole olleet aina helppoja, mutta iän myötä osan kanssa on saanut kokea paljon hyvää ja ikä on tuonut rohkeutta alkaa elää kunnolla elämää. Itsellä on sisaruksia muutamassa maassa ja moni on iän myötä tullut läheisemmäksi. En voisi ikinä luopua sisaruksista ja heidän perheistä. En olla heille paha.
Millainen sisar haluaa laittaa välit poikki omien sisarusten kanssa?
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse olla paha vaikkei pidäkään yhteyttä kehenkään.
Itse en ole lainkaan ihmisrakas. Jo lapsena olin eristäytyvä ja yksin. Näin vanhana olen entistä enemmän eristäytynyt muista ihmisistä. En halua ketään kotiini käymään, enkä käy itse missään. Minä olen omissa oloissani viihtyvä erakko. Jos sinä tai joku muu haluaa siitä itseensä ottaa niin omapa on ongelmasi. - Anonyymi
Mitä tuttava piirissä saanut seurata. Niin perinnönjako on näköjään sellainen mikä saa sisarukset tappelemaan. Hyvin toimeentulevat ihmiset kinaa jostain muutaman satasen tavaroista niin että välit menee poikki. Käsittämätöntä. Ymmärtäisi jos olisi edes tunne arvoa mutta ei tavan krääsää.
- Anonyymi
Itsellä on omaa omaisuutta ja en todellakaan ala tapella mistään krääsästä, en edes arvokkaista esineistä. Antaa muiden kuluttaa energiaa.
- Anonyymi
Minä halusin laittaa välit poikki, koska koin että kumpikin käänsi minulle kylmästi selkänsä kun olisin apua tarvinnut.. Sitten hyvänpäivän tutuille, ollaan niin mielin kielin, että miten voin auttaa. Lisäksi koko ajan riita päällä, kun toinen jatkuvasti mustamaalaa minua vanhemmalle sisarelle ja vanhin sisar sitten haukkuu minua. Meillä auttaminen on ollut yksipuolista, olen tyhmyyksissäni aina auttanut varsinkin keskimmäistä todella paljon. Ei ole vastavuoroista. Lisäksi olen aina pyytänyt meille, jos jonkinlaiseen juhlaan ja hyvät tarjoilut, kutsua ei tule takaisin. Rahaa on kyllä eli ei ole rahakysymys . Olen nuorin ja täysin uupunut. Eikä ketään itseasiassa kiinnosta, mun kanta. Vaan syy pää olen vain minä. Olen todella ahdistunut ja surullinen ja kaipaan heitä, mutta en jaksa enäö yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774