Mä aina rakastan paistatella parrasvaloissa, mutta vastauksien suhteen kuulun siihen höyhensarjaan, jossa sellaisia ei oikein ole.
Eli siis.
(hihitystä)
Esitä Funeaulle kolme kysymystä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulipa taas oikein olan takaa omituista...ehkä piristävää.
AV- Anonyymi
Ne kolme kysymystä.
1. Oletko juonut Gin Tonicin huoneessa tai tilassa joka olisi ollut yli 100 metriä maan pinnasta
2. Pidätkö Gin Tonicista
3. Milloin viimeksi olet sitä maistellut
AV - Anonyymi
Pyrin parhaimpaani, mutta se tuntuu juoksevan karkuun.
(reps) - Anonyymi
Huh huh
Nyt kun olen saanut vastatuksi peräti kolmeen kysymykseen, voin varmaan uinahtaa 100 vuotiseen uneen ja herätä taas vastailemaan ensi keväänä.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh
Nyt kun olen saanut vastatuksi peräti kolmeen kysymykseen, voin varmaan uinahtaa 100 vuotiseen uneen ja herätä taas vastailemaan ensi keväänä.
(naurua)Juurikin näin
Kun nyt sitten sain vastatuksi, niin vastaukseni poistettiin.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Kun nyt sitten sain vastatuksi, niin vastaukseni poistettiin.
(reps)No ehkä sen sadan vuoden päästä jos joku sinua pussaa:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä sen sadan vuoden päästä jos joku sinua pussaa:)
AVELI vastausta ei todennäköisesti koskaan saada:)
AV
1) Sukupuoli
2) Pronomini
3) Jatkoja?1. Miksi?
2.Miksi?
3.Miksi?- Anonyymi
1. Saatko nukuttua?
2. Remonttia pukkaa?
3. Meinaatko tehdä täyskäännöksen? - Anonyymi
1.Tiedätkö itse, mitä kiperämmin tarvitset?
2. Mitä sinulle merkitsee vapaus?
3. (edelliseen kysymykseen liittyen...) Oletko itse valmis siihen? - Anonyymi
1. Mikä muu taho julkaisee tekstejäsi?
2. Elääkö sillä?
3. Kirjailijanimesi?
-harmiseikirj- - Anonyymi
Miksi kirjoitat tänne? Hae apuraha ja julkaise.
- Anonyymi
1 onko sleepy sleeppers laulussa amerikan herkkuva hyvii ruokia 2 kumpi nätimpi vaalea vai tumma pimppi 3 kumpi saa herkemmin ulvomaan tissit vai peput
- Anonyymi
Selvä, tässä tulee ...
Miksi?
Oletko varma?
Mihin mä olen laittanut talon ainoan terottimen? (Ärsyttävä Funeau kun ei ole vastannut aiempiinkaan kysymyksiin.)
Vastaa (sinä, ei fiktio) nyt edes yhteen näistä:
- Mitä kissa edustaa tarinoissasi?
- Milloin viimeksi kävit Joensuussa?
- (ei ole kysymys, vaan ehdotelma) Kirjoita tarina elisaketusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1113690Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442068Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.63995- 45861
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61825Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5819Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95730- 40717