Mtv3 uutiset nettideittailusta

Anonyymi

Aiheena aamulla: onko nettodeittailu pelkkää businesta.
Hyvä aihe ja erittäin ajankohtainen.

5

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vieraanuttaa ihmisen tosi elämästä ylitse pääsemättömään riippuvuuteen elämään vuosiksi omien luulottelujen kanssa.

• Anonyymi

Jep, kuten näistä palstan reppanapojista huomaa. Ovat addiktoituneita tehtailemaan feikkiprofiileja deittipalveluihin, joilla pönkittävät harhaisia fantasioitaan. Ovat luoneet täysin oman maailman päänsä sisään, eikä enää ole mitään otetta realismiin.

• Anonyymi

Deiteillä olo pitkän perään tuntuu päivä päivältä hitaasti enemmin mukavalta juuri siinä muodossa kuin sen käyttäjä kokee. Hauskaa sattumaa sillä on jo tutkittu tämäkin, kupalliseen seksiin tottunut ei halua lopettaa sillä kokee sen mukavaksi :D

• Anonyymi

Totta kai se on bisnestä! Rahaa siinäkin kääritään, epätoivoisilta ihmisiltä.
      Mikä tässä maailmassa olisi pelkkää hyväntekeväisyyttä?
      Itse en noita asioita tarkemmin tunne enkä tiedä miten toimii, mutta eiköhän siinä jotain joudu maksamaan kirjautuessaan tai jotain?
      Kyllähän se vieraannuttaa todellisuudesta, näkeehän sen.
      Jotenkin ihan traagista lukea miten on muodostettu kaikenlaisia "tasoja" ja muita arvoasteikoita ihmisille eri ominaisuuksien yms mukaan! Sairasta!
      Mielestäni saisi kaikki tuollaiset poistaa kokonaan. Ihmiset tapaamaan toisiaan normaaliin tapaan ja kouluissa pakolliseksi aineeksi sosiaalinen kanssakäyminen.
      Nyt ihmiset eivät osaa puhua toisilleen eivätkä uskalla! Onko tuo enää tervettä?

Olen niin julmetun onnellinen että olen niitä harvoja jotka eivät pelkää toisia ihmisiä. Uskallan ottaa kontaktia ja tutustua ihan oikeassa elämässä. En ole ansarikukka joka haavoittuu siitä jos joku sanoo töykeästi.
      Oman mieheni tapasin rock-festivaaleilla, ihan eks tempore alettiin jutella. Yhtäkään ainoaaa kertaa en ole ketään netissä tavannut. Onneksi vielä on löytynyt jalat maassa ihmisiä joilla itsetunto ja maalaisjärki tallella.

• Anonyymi

seuranhaku sivuja on niin paljon niin mahdoton tietää mikä niistä toimii, vaikka maksaisivatkin jääkö silloin turhat ilmoitukset pois jotka päivitelee päiväänsä palstalla muodon vuoksi,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe