Love Alive
Eastern Song
Only lovers are left alive
Every dog has its Day
I don't remember
Se on se bändi ,jonka laulaja näyttää ihan Robert Plantiltä.
Naistaustalaulaja tuo mukavan värin musiikkiin.
Parhaimmat Five Fifteen-bändin biisit:
9
2641
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli hyvä idea tältä bändiltä soittaa livenä Woodstock -69 musiikkia. Toivottavasti ne tekisi sen uudelleen. Viimeistään vuonna 2029 ! :-)
- Anonyymi
Huvittaa aina vähän kun Mika yrittää matkia Plantia. Varmaan Robert naurais katketakseen, kun Mika vetää vaikka tämän biisin.
https://www.youtube.com/watch?v=sZta_KGu-NI - Anonyymi
Hyvä keikka viime lauantaina Bar Loosessa. Mika on tosin aika kova pelleilemään lavalla, joka hieman laskee musiikillista suoritusta, mutta on hyvä rokkimeininki.
- Anonyymi
en ole jokaista kappaletta kuunnellut, mutta tällä bändillä on oma ,tunnistettava tyylinsä.
... . - Anonyymi
Huomenna torstaina taas five fifteen bar loosessa livenä. Jos menis tällä kertaa ihan selvinpäin nauttimaan vaan musasta.
- Anonyymi
five fifteen on the rocksissa ensi keskiviikkona. ennen keikkaa sen terassi on mukava paikka rautatientorilla.
- Anonyymi
En ole ikkään kuullut tommosesta poppoosta. Mistä lie löytänyt rammarin rainoja. Minä kuuntelen pop musiikkia enkä mitään hömpänpömppää ja hevon kuttua.
- Anonyymi
Hyvää roketti rollia tiedossa:
Five Fifteen ensi perjantaina 22.9.2023 Bar Loose:ssa Helsingissä ! - Anonyymi
Mika Järvinen 60 vuotta ja 40 vuotta Tavastiaa!
Mika Järvinen juhlistaa merkkipäiväänsä ja pitkää uraansa Tavastialla tiistaina 28.10.2025. Lavalle nousee pitkä liuta merkittäviä hahmoja vuosien varrelta. Mm. Five Fifteen ynnä muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k814081- 1163597
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833393Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130