Love Alive
Eastern Song
Only lovers are left alive
Every dog has its Day
I don't remember
Se on se bändi ,jonka laulaja näyttää ihan Robert Plantiltä.
Naistaustalaulaja tuo mukavan värin musiikkiin.
Parhaimmat Five Fifteen-bändin biisit:
8
2508
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli hyvä idea tältä bändiltä soittaa livenä Woodstock -69 musiikkia. Toivottavasti ne tekisi sen uudelleen. Viimeistään vuonna 2029 ! :-)
- Anonyymi
Huvittaa aina vähän kun Mika yrittää matkia Plantia. Varmaan Robert naurais katketakseen, kun Mika vetää vaikka tämän biisin.
https://www.youtube.com/watch?v=sZta_KGu-NI - Anonyymi
Hyvä keikka viime lauantaina Bar Loosessa. Mika on tosin aika kova pelleilemään lavalla, joka hieman laskee musiikillista suoritusta, mutta on hyvä rokkimeininki.
- Anonyymi
en ole jokaista kappaletta kuunnellut, mutta tällä bändillä on oma ,tunnistettava tyylinsä.
... . - Anonyymi
Huomenna torstaina taas five fifteen bar loosessa livenä. Jos menis tällä kertaa ihan selvinpäin nauttimaan vaan musasta.
- Anonyymi
five fifteen on the rocksissa ensi keskiviikkona. ennen keikkaa sen terassi on mukava paikka rautatientorilla.
- Anonyymi
En ole ikkään kuullut tommosesta poppoosta. Mistä lie löytänyt rammarin rainoja. Minä kuuntelen pop musiikkia enkä mitään hömpänpömppää ja hevon kuttua.
- Anonyymi
Hyvää roketti rollia tiedossa:
Five Fifteen ensi perjantaina 22.9.2023 Bar Loose:ssa Helsingissä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076