Love Alive
Eastern Song
Only lovers are left alive
Every dog has its Day
I don't remember
Se on se bändi ,jonka laulaja näyttää ihan Robert Plantiltä.
Naistaustalaulaja tuo mukavan värin musiikkiin.
Parhaimmat Five Fifteen-bändin biisit:
9
2819
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli hyvä idea tältä bändiltä soittaa livenä Woodstock -69 musiikkia. Toivottavasti ne tekisi sen uudelleen. Viimeistään vuonna 2029 ! :-)
- Anonyymi
Huvittaa aina vähän kun Mika yrittää matkia Plantia. Varmaan Robert naurais katketakseen, kun Mika vetää vaikka tämän biisin.
https://www.youtube.com/watch?v=sZta_KGu-NI - Anonyymi
Hyvä keikka viime lauantaina Bar Loosessa. Mika on tosin aika kova pelleilemään lavalla, joka hieman laskee musiikillista suoritusta, mutta on hyvä rokkimeininki.
- Anonyymi
en ole jokaista kappaletta kuunnellut, mutta tällä bändillä on oma ,tunnistettava tyylinsä.
... . - Anonyymi
Huomenna torstaina taas five fifteen bar loosessa livenä. Jos menis tällä kertaa ihan selvinpäin nauttimaan vaan musasta.
- Anonyymi
five fifteen on the rocksissa ensi keskiviikkona. ennen keikkaa sen terassi on mukava paikka rautatientorilla.
- Anonyymi
En ole ikkään kuullut tommosesta poppoosta. Mistä lie löytänyt rammarin rainoja. Minä kuuntelen pop musiikkia enkä mitään hömpänpömppää ja hevon kuttua.
- Anonyymi
Hyvää roketti rollia tiedossa:
Five Fifteen ensi perjantaina 22.9.2023 Bar Loose:ssa Helsingissä ! - Anonyymi
Mika Järvinen 60 vuotta ja 40 vuotta Tavastiaa!
Mika Järvinen juhlistaa merkkipäiväänsä ja pitkää uraansa Tavastialla tiistaina 28.10.2025. Lavalle nousee pitkä liuta merkittäviä hahmoja vuosien varrelta. Mm. Five Fifteen ynnä muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393