Tapasin naisen tinder treffeillä. Ollaan molemmat reilu 40v. Eka kerralla juotiin kahvia ja juteltiin. Yhtäkkiä aikaa menikin 4 tuntia. Alunperin tarkoitus oli jutella vain tunti. Vaihdettiinkin numeroita ja jatkettiin whatsapissa.
Toisella kerralla käytiin syömässä ja kahvilla. Kummankaan kotiin ei silloin onnistunut mennä. Tuntui että meillä oli mukavaa. Hain ja toin naiset kotiin autolla. On pitkäaika siitä kun viimeksi olen ollut treffeillä näin naisen kanssa, koska olen eronnut pitkästä suhteesta. Siis olen tapaillut joitakin tinderin kautta, mutta ei ehkä mitään vakavempaa.
Nyt nainen ei enää erikseen mulle kirjoita (viime treffeistä 4 päivää aikaa). Mun viesteihin lyhyesti vastaa. Kysyin uutta tapaamista, niin oli jotain muita menoja. Ei toisaalta sanonutkaan ettei enää haluaisi jatkaa tapaamista.
Olisiko pitänyt jo tehdä jotain aloitetta ja esim. halata?
Tunnen hirveän syvää tunnetta häntä kohtaa, vaikka nyt tuntuu hullulta parin tapaamisen jälkeen. Ihan kuin olisin ihastunut tai rakastunut jo häneen. Minua ei kiinnosta edes etsiä muita mätsejä tinderistä tällä hetkellä. Tämä nainen on kokoajan mielessäni. Onko edes normaalia?
Olisiko tyhmää kirjoittaa hänelle viesti ja kertoa hänelle tunteistani? Yleensä tuollainen voisi karkottaa toisen tässä vaiheessa, mutta toisaalta ei hän nyt tunnu olevan miten innostunutkaan viime tapaamisen jälkeen niin häviänkö siinä sitten mitään.
Vai pitäisikö kysyä, että onko hänellä mitään suunnitelmia viikonlopuksi? Vai suoraan kysyä onko hän enää kiinnostunut minusta?
Toisaalta voisin olla hänen ystäväkin jos ei muuten kiinnostaisi.
Tinder treffeiltä
Anonyymi
1
1124
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä käy helposti niin, että jos ei osoita seksuaalista kiinnostusta, joutuu helposti friend zonelle. Eli kyllä ehdottomasti olis pitänyt halata. Luultavasti pussatakin, kun niin hyvin tulitte toimeen. Pelkkänä ystävänä käyttäytyvä mies on seksitön. Jos on kiinnostunut, kannattaa flirttailla. Sanoin tai teoin, kumpi tuntuu sopivammalta. Treffeille ei lähtökohtaisesti mennä etsimään ystäviä.
Koita nyt vaikka laittaa jotain viestiä, josta tulee ilmi että olet kiinnostunut. Ehkä tuuli vielä kääntyy, tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475