Ilmeisesti rakennettava tehtaan aluella ovat yritykset jo hankkineet riittävät asumiset. Veitsiluodon tehtaan sulkeminen, myös liiketiloja lopettaan toimintoja havainnut kaksi noin kolmen kuukauden aikana.
Työlisyys koulutukset moni tietää ettei ne ole kuin ongelmien siirtämistä, koska niiden hyöty on vain sellaisilla seuduilla jossa voi harjoitella ja saada käytännössä työpaikka koulutuksen päätyttyä. Koulutuksen aloituksen aikana teoriassa menestyvät mahdollisuudet esimerkiksi yritystomintaan voivat olla epärealistisia, koska muutostilan näkee keväänpuolella lähempänä realitodellisuutta.
Vuokra asunnoissa näyttää olevan pudotusta ihan tämän viikon aikana joitain kymppejä kuukaudessa, odotettavissa ehkä monellekkin lähes niin sanotusti "eloon jäämistaistelu?"
Ne jotka jäävät rintamalle makamaan irtisanomispalkalla, huomaavat rahojen katoavat totuttihin kuluihin ja ehkä lisääntyvään alkoholin kulutukseen.
Rahan tulo työtyömyyskassoista on hidasta kun kassat huomioivat lomarahat ja loma korvaukset. Työttömyyskassasta kun tulot loppuu on työmarkkinatuki jäljellä.
Yllättävän moni asia tulee muuttumaan, poliittinen valtataistelut ensivuonna ja tulevina eduskunta vaaleissa on ratkaisevaa miten alas painuu aluen kehitys.
Tähän voi oikeastaan todeta vain sen, että velan ottaminen Suomeen voisi olla erittäin hyvä, koska on ollut puheita euroopan unionin jäsenvaltion yhteisestä verotuksesta ja yhteisestä velkojen maksamisesta tulevaisuudessa? Joten Suomella olisi nopean "kiirehtiminen", jotta velkaa olisi sellaiset lähemmäs 1000miljardia euroa. Sillä yli 800miljardilla eurolla Suomessa laitettaisiin paljon Suomessa asuvien asioita kuntoon ja työtä sinullekin olisi mahdollista vielä saada?
Jo nyt näkyy pientä panikkia keminseudun vuokra asuntojen tarjonnassa
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huolenpitoa on liikuttavaa,toivottavasti maailmasta tulee parempi paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1702397- 1351399
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2111124Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1041118Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata57913- 45883
- 59849
- 25814
- 66805
- 70730