Rakastelun ja panon ero

Anonyymi

Rakastelu parisuhteessa vs paneminen? Missä on ero? Kumpi on parempaa?

6

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Molemmissa hyvät puolensa, onneksi vaimoni on halunnut kumpaakin, rakasteltu toki paljon enemmän.

• Anonyymi

Pannessa mies voi saada maksimissaan kerran. Rakastelussa mies voi tulla jopa viisikin kertaa, koska itse akti ei pääse katkeamaan oikein millään..

• Anonyymi

Rakastelu voi kestää hyvinkin pitkään ja on kiihkeämpää mutta yleensä pano loppuu ainakin mulla vartissa ja on vain akti, ei hellyyttä tai muutakaan.

• Anonyymi

Jos rakastaa toista ja tunteet tulevat seksiin mukaan vahvasti niin kyllä mä sanon että rakastelu. Toki luotemme mieheni kanssa toisiimme ja kokeilemme välillä asioita mitä toinen tai kumpikaan ei ole tehnyt, mutta syvät tunteet tekee seksistä parasta. Oli se sitten rakastelua tai panemista.

• Anonyymi

Vaki panoni kanssa oli helpoa kumpikin tiesi mitä halusimme ja miten. kiressä pika pano.Kun vikonloput vapaata rakastelua.Aviomiestä minulla ei, koska en tarvitse koko lehmää! Litra maitoa riitää, silloin tällöin!

• Anonyymi

Halujensa mukaan kukin, olin naisen kanssa joka halusi vaan panna ilman sen kummempia hienouksia kun taas puolisoni on ollut aina rakastelun kannalla, kestot 1-1.5 tuhtia kerta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9688
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5452
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5065
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4737
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      188
      2250
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2165
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1789
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1498
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15