Rakastelu parisuhteessa vs paneminen? Missä on ero? Kumpi on parempaa?
Rakastelun ja panon ero
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmissa hyvät puolensa, onneksi vaimoni on halunnut kumpaakin, rakasteltu toki paljon enemmän.
- Anonyymi
Pannessa mies voi saada maksimissaan kerran. Rakastelussa mies voi tulla jopa viisikin kertaa, koska itse akti ei pääse katkeamaan oikein millään..
- Anonyymi
Rakastelu voi kestää hyvinkin pitkään ja on kiihkeämpää mutta yleensä pano loppuu ainakin mulla vartissa ja on vain akti, ei hellyyttä tai muutakaan.
- Anonyymi
Jos rakastaa toista ja tunteet tulevat seksiin mukaan vahvasti niin kyllä mä sanon että rakastelu. Toki luotemme mieheni kanssa toisiimme ja kokeilemme välillä asioita mitä toinen tai kumpikaan ei ole tehnyt, mutta syvät tunteet tekee seksistä parasta. Oli se sitten rakastelua tai panemista.
- Anonyymi
Vaki panoni kanssa oli helpoa kumpikin tiesi mitä halusimme ja miten. kiressä pika pano.Kun vikonloput vapaata rakastelua.Aviomiestä minulla ei, koska en tarvitse koko lehmää! Litra maitoa riitää, silloin tällöin!
- Anonyymi
Halujensa mukaan kukin, olin naisen kanssa joka halusi vaan panna ilman sen kummempia hienouksia kun taas puolisoni on ollut aina rakastelun kannalla, kestot 1-1.5 tuhtia kerta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1486781MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635903Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884539NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1004466Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1614280Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941660- 4021556
- 821369
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301355Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411131