Arvovalinta. Olen pettynyt. Sama sekoilu valtion politiikassa ja kuntien hallinnoissa. Eikä näiden valintojen irvokkuus ja mädännäisyys haittaa näitä meän päättäjiä. Rahat ja palvelut pois rahvaalta ja heitetään muille maille. Maakunta sote nostaa taviksen kuluja 150/kk, noin kuukauden käteen jäävä palkka vuodessa. Ja luuletteko että palvelut paranee. Odotin enemmän päättäjiltä joka tasolla. Aivan kauheaa porsastelua meidän tavisten rahoilla ketkä haluaa vaan ne palvelut kevyellä byrokratialla. Tätä ei täällä osata vaan pitää täyttää julkisen sektorin konttorit aateveljillä ja siskoilla toisten rahoilla.
Kaupungintalo vs pikkukoulut kiinni
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Olen koettanut jo muutaman vuoden ajan herättää keskustelua vammaisten aseman heikkenemisestä nykyisen maahanmuuttopolitiikan seurauksena. Sovelletut äärivasemmistolaisen identiteettipolitiikkaan perustuvat intersektionaalisuussäännöt ovat syrjäyttäneet aiemman sosiaalipoliittisen eetoksen, jossa käytännössä ainoa positiivista syrjintää lainvoimaisesti nauttiva ihmisryhmä oli vammaiset.
- Anonyymi
Siinä se pikkutyttömäisyys paljastui, oli liika isot saappaat Kulmunille. Sipilä kun tuli pääministeriksi oli erittäin tarkka noista asioista, kuka maksaa mitäkin, hän ei olisi ikinä astunut tuollaiseen miinaan.
Ei ollut Kulmunista noihin hommiin ja se epävarmuus oikein rällötti hänen olemuksestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615247Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873