Minun jalkani eivät meinaa toimia ja ajatukset ovat sumuista pääni on kipeä ja jäseniin koskee. Silti minua rakastetaan mieheni nosti minut sänkyyn ja peitteli. Sanoi että huuda jos tarvitset jostain. Hän minua rakastaa. ❤️
Hän minua rakastaa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että sinulla on tuollainen puoliso. Myötä- ja vastoinkäymisissä! Voimia! :)
- Anonyymi
Niin on en tiedä miten jaksaa. Onneksi on hyviäkin aikoja. Mutta sitten kun se huono tulee niin sanoo vaan että sinä et tätä pyytänyt, tämä ei ole sinun syytäsi ja rankempaa tämä sinulle on kuin minulle. Tottakai olen surullinen mutta sinä et nyt voi tälle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on en tiedä miten jaksaa. Onneksi on hyviäkin aikoja. Mutta sitten kun se huono tulee niin sanoo vaan että sinä et tätä pyytänyt, tämä ei ole sinun syytäsi ja rankempaa tämä sinulle on kuin minulle. Tottakai olen surullinen mutta sinä et nyt voi tälle mitään.
Periaatteessa kenelle vain voi sattua mitä vain ja perheenjäsenillekin voi sattua mitä vain. Ei sitä kukaan valita oikein voi eikä kukaan omalle kohdalle tai lähimmäiselle sairauksia valitsisikaan. Ne vaan kuuluu elämään aika monella ainakin jossain vaiheessa, toki toisille tulee enemmän taakkaa kuin toisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa kenelle vain voi sattua mitä vain ja perheenjäsenillekin voi sattua mitä vain. Ei sitä kukaan valita oikein voi eikä kukaan omalle kohdalle tai lähimmäiselle sairauksia valitsisikaan. Ne vaan kuuluu elämään aika monella ainakin jossain vaiheessa, toki toisille tulee enemmän taakkaa kuin toisille.
Totta. Onneksi kaikki eivät kuitenkaan ole Pentti Linkolan ajatusmaailmalla varustettuja .
- Anonyymi
Sait siis jonkun kohtauksen ja sitten peiton alle päästyäsi kaivoit kännykän mennen suoraan palstalle? :D
- Anonyymi
Näitä kohtauksia on tullut vuosia . Viimeksi eilen yöllä. En kirjoita tästä hetkestä. Tosin lepään nytkin. Miksi ihmeessä en voisi levätessä selata nettiä? Onko se sulta pois? Kyllä nukun sitten kun tarpeeksi huono olo tulee . Olet tainnut päästä liian helpolla elämässäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä kohtauksia on tullut vuosia . Viimeksi eilen yöllä. En kirjoita tästä hetkestä. Tosin lepään nytkin. Miksi ihmeessä en voisi levätessä selata nettiä? Onko se sulta pois? Kyllä nukun sitten kun tarpeeksi huono olo tulee . Olet tainnut päästä liian helpolla elämässäsi?
Sä vain pakenet todellisuutta peiton alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä vain pakenet todellisuutta peiton alle.
Anteeksi mitä? Kuka luulet olevasi? Tunneta edes. Mitä todellisuutta? Minulla on 2 sairautta jotka molemmat vaikuttaa fyysisesti ei ehkäpä kuulu sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mitä? Kuka luulet olevasi? Tunneta edes. Mitä todellisuutta? Minulla on 2 sairautta jotka molemmat vaikuttaa fyysisesti ei ehkäpä kuulu sinulle.
Sinä paranet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä paranet.
En parane. Nämä ovat sairauksia jotka eivät parane niiden kanssa on opittava elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En parane. Nämä ovat sairauksia jotka eivät parane niiden kanssa on opittava elämään.
Kuka sinulle noin rumasti on mennyt sanomaan? Hän ei ole nimittäin tiennyt että puhuu ihmisestä, jolla on kyky uusiutua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810