Vahinko kävi...

Anonyymi

Taisin ihastua työkaveriin.. Minkäs teet kun on niin lempeät silmät 😍

23

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

niin minäkin, oltiin vierekkäin:)

• Anonyymi

Niin oltiin, niin oltiin, niin oltiiiiin, mitä sääntöjen vastaista tässä on????

• Anonyymi

Minä myös 🥰. Hän on niin nuori ja kaunis. Oma nainen on jo niin vanha ja nähty.

• Anonyymi

Tällaisia ne miehet ja naiset on. Aina pettämässä.

• Anonyymi

Toivottavasti naisellasikin on omallaan työpaikallaan joku nuori uros silmänilona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti naisellasikin on omallaan työpaikallaan joku nuori uros silmänilona.

Jos hän jollekin vielä kelpaa. Minä tahdon erota jo ja vaihtaa nuorempaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän jollekin vielä kelpaa. Minä tahdon erota jo ja vaihtaa nuorempaan.

Siitä sitten vaan, mikä estää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä sitten vaan, mikä estää?

Ei kukaan nuori ja kaunis tahdo minua :((

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olen eronnut sinkku ja voin katsella ketä haluan. Hyvällä omallatunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti onkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihii hahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kohta tahdo se vanha ja väsynytkään 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ottaisin mielelläni vanhemman ja komeamman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olen eronnut sinkku ja voin katsella ketä haluan. Hyvällä omallatunnolla.

Et ole eronnut etkä varsinkaan sinkku ja minun oot ikuisesti

• Anonyymi

Oo varovainen. Ois pitäny kuunnella fiksumpia, että töissä ei kannata säätää mitään.
      Hyvin harvat tapaukset etenee hyvään suuntaan. Jos vain ihastustasolle jää niin ei se nyt mitään. Itse meinasin ylittää rajan. Tajusin kuitenkin ajoissa, että ei todellakaan kannata. Vois hävettää kyllä ihan satasella.
      Älkää antako tunteiden viedä varsinkaan, jos olette varattuja. Antakaa mennä ohi.
      Viimeksi, kun ihastuin yhteen mieheen niin eihän hän edes ole tyyppiäni. En ihastuis koskaa työn ulkopuolella. Johonkin tarpeeseen ihastus tietysti vastasi. Itsetutkiskelulla tajusin, että joo. Pelkkä hairahdus omassa päässä!

T. Yksi nainen

• Anonyymi

Vasta nyt jotenkin olen hänet täysin huomannut ❤️

• Anonyymi

Niin minäkin hänet ♥ Olen huomannut jo aiemmin, mutta ajattelin jotenkin että hän on varmasti naimisissa. Ainakaan sormusta ei ole, joten haaveilu on sallittua 😉

• Anonyymi

Ihastuminen ei vielä tarkoita, että sun pitäis tehdä mitään. Voit pitää sen sisälläs, ja saada siitä toki ehkä hieman lisäpuhtia elämään. Jos kaikki maailmassa vaan säntäilis tunteittensa mukaan, kaikki ois päin prinkkalaa.

• Anonyymi

Sehän herkkää mutta ei todellisuutta. Ihastuminen on vain pelkkää ihastumista. Tuuli toi,tuuli vie. Keskity olennaiseen.

• Anonyymi

Ei se päivänvaloa kyllä kestäisikään.

• Anonyymi

=)

ottakaa hanska käteen ja laittakaa se vaseliinia täyteen,

ja, vetäkää käteen,

N

• Anonyymi

Sekin tuo vain hetken helpotuksen, jos et tiennyt. Naisilla ei ole miesten seksuaalisuudesta juuri mitään tajua...

• Anonyymi

Mieki, mutta meni onneksi ohi, kuten pitääkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      279
      2548
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1364
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1241
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1178
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe