Vahinko kävi...

Anonyymi

Taisin ihastua työkaveriin.. Minkäs teet kun on niin lempeät silmät 😍

23

2187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niin minäkin, oltiin vierekkäin:)

      • Anonyymi

        Niin oltiin, niin oltiin, niin oltiiiiin, mitä sääntöjen vastaista tässä on????


    • Anonyymi

      Minä myös 🥰. Hän on niin nuori ja kaunis. Oma nainen on jo niin vanha ja nähty.

      • Anonyymi

        Tällaisia ne miehet ja naiset on. Aina pettämässä.


      • Anonyymi

        Toivottavasti naisellasikin on omallaan työpaikallaan joku nuori uros silmänilona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti naisellasikin on omallaan työpaikallaan joku nuori uros silmänilona.

        Jos hän jollekin vielä kelpaa. Minä tahdon erota jo ja vaihtaa nuorempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän jollekin vielä kelpaa. Minä tahdon erota jo ja vaihtaa nuorempaan.

        Siitä sitten vaan, mikä estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä sitten vaan, mikä estää?

        Ei kukaan nuori ja kaunis tahdo minua :((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti naisellasikin on omallaan työpaikallaan joku nuori uros silmänilona.

        Onneksi olen eronnut sinkku ja voin katsella ketä haluan. Hyvällä omallatunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti naisellasikin on omallaan työpaikallaan joku nuori uros silmänilona.

        Todennäköisesti onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nuori ja kaunis tahdo minua :((

        Hihii hahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nuori ja kaunis tahdo minua :((

        Eikä kohta tahdo se vanha ja väsynytkään 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nuori ja kaunis tahdo minua :((

        Mä ottaisin mielelläni vanhemman ja komeamman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olen eronnut sinkku ja voin katsella ketä haluan. Hyvällä omallatunnolla.

        Et ole eronnut etkä varsinkaan sinkku ja minun oot ikuisesti


    • Anonyymi

      Oo varovainen. Ois pitäny kuunnella fiksumpia, että töissä ei kannata säätää mitään.
      Hyvin harvat tapaukset etenee hyvään suuntaan. Jos vain ihastustasolle jää niin ei se nyt mitään. Itse meinasin ylittää rajan. Tajusin kuitenkin ajoissa, että ei todellakaan kannata. Vois hävettää kyllä ihan satasella.
      Älkää antako tunteiden viedä varsinkaan, jos olette varattuja. Antakaa mennä ohi.
      Viimeksi, kun ihastuin yhteen mieheen niin eihän hän edes ole tyyppiäni. En ihastuis koskaa työn ulkopuolella. Johonkin tarpeeseen ihastus tietysti vastasi. Itsetutkiskelulla tajusin, että joo. Pelkkä hairahdus omassa päässä!

      T. Yksi nainen

    • Anonyymi

      Vasta nyt jotenkin olen hänet täysin huomannut ❤️

      • Anonyymi

        Niin minäkin hänet ♥ Olen huomannut jo aiemmin, mutta ajattelin jotenkin että hän on varmasti naimisissa. Ainakaan sormusta ei ole, joten haaveilu on sallittua 😉


    • Anonyymi

      Ihastuminen ei vielä tarkoita, että sun pitäis tehdä mitään. Voit pitää sen sisälläs, ja saada siitä toki ehkä hieman lisäpuhtia elämään. Jos kaikki maailmassa vaan säntäilis tunteittensa mukaan, kaikki ois päin prinkkalaa.

    • Anonyymi

      Sehän herkkää mutta ei todellisuutta. Ihastuminen on vain pelkkää ihastumista. Tuuli toi,tuuli vie. Keskity olennaiseen.

      • Anonyymi

        Ei se päivänvaloa kyllä kestäisikään.


    • Anonyymi

      =)

      ottakaa hanska käteen ja laittakaa se vaseliinia täyteen,

      ja, vetäkää käteen,

      N

      • Anonyymi

        Sekin tuo vain hetken helpotuksen, jos et tiennyt. Naisilla ei ole miesten seksuaalisuudesta juuri mitään tajua...


    • Anonyymi

      Mieki, mutta meni onneksi ohi, kuten pitääkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe