Pitääköhän edelleen paikkaansa..?
Simon kunta. Elämä ankeaa ja ihmiset yksinkertaisia.
10
499
Vastaukset
- Anonyymi
Simo asuu Simossa. Terviisiä Simolle.
- Anonyymi
Ei pidä. Simon Persut ovat nostaneet kunnan uudeksi Kauniaiseksi.
- Anonyymi
Miten entiset kommarit voi nostaa mitään?
- Anonyymi
Kyllä he voivat. Suurella älyllään. Isolla Äällä!
- Anonyymi
Kellä persulla on älyä?
- Anonyymi
Ei se ainakaan ole konkurssikypsä niinkuin Kemi.
- Anonyymi
Maksniemen vanhat koulut huhun mukaan puretaan. Asiasta ei ole tiedotettu kyläläläisiä. Asiasta on huhun mukaan päättänyt epävirallinen kokous, jonka kokousmuistiota ei ole julkaist,ilmeisesti on päätetty salata ja kokousedustajien suut tukittu. Tämä menettely ei edusta kunnallisen avoinmuutta ja kunnallislain vastainen. Pitkäaikaisena keskustan valtuutettuna vetoan ,että asiasta käytäisiin avoin keskustelu ja vanhasta hirsirakenteisesta koulusta tehtäisiin ns. ,kylätalo ja rosvotut kuntolaitteet palautetaan entiselle paikalle. TV. Onkku
- Anonyymi
Maksniemessä ei pureta vanhoja kauppojakaan niissä asutaan
- Anonyymi
Vanhat heinäladotkin menevät hyvin kesäasuntona.
- Anonyymi
Tainu virhe tulla nimessä taitaa olla Kemi oikea paikkakunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642