Vai mikä on syynä haluun laillistaa huumeet?
Laillistakaa nyt ensin nuuska koska lääkärit pitävät sitä parempana vaihtoehtona kuin tupakkaa - ja tupakkahan on laillinen.
Kuka toivoo lapsestaan narkomaania?
30
76
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalainen ei saa sanoa 'intiaani', mutta suomalaisen pitää saada piikittää heroiinia.
- Anonyymi
Tarkoittaa että puhuminen on pahoinpitelyä, neulalla pistäminen ja aivojen vammauttaminen on hyvinpitelyä ja sallittua / toivottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa että puhuminen on pahoinpitelyä, neulalla pistäminen ja aivojen vammauttaminen on hyvinpitelyä ja sallittua / toivottavaa.
Kiitos hallitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hallitus.
Se on ministeritason toive.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ministeritason toive.
Ministeri Ohisalon puolue on sitä mieltä ja Ohisalo saa kohta lapsen.
Sitäkö hän toivoo...
Kuten jokainen meistä muistaa...eikö-vain?
Lapsi lyö toisinaan myös leluillaan.
Teininä Nyrkeillään...
Turpaan, Kuten minä.
Tyyliin: MINÄ olen se joka kiusaa.
-
Noh.
Minä kannatan vapaata Piippu-Tupakkaa.
Dösissä, Nysseissä, Spåreissa, Junissa, Metroissa, Himoissa, Pihoissa, Parvekkeissa.
Båtskeissa, Lentsikoissa, Hangaareissa, kaiken-maailman asemissa.
-
Muistini mukaan Huumeita on hankala hallita.
Perinteistä röökiä ei edes tarvitse hallita.
Sen kun nauttii vaan.
H.- Anonyymi
Sama asia kunigas alko kaikilla saatavilla kun 18v. ei tuota riipuvuutta,ei perheväkivaltaa,ei kuolemia ,eihän?Olen huumevastainen kuit tupakka ja halhkoholi vastainen. Käsitäkseni kanabista on hyötyä SAIRAILLE? Niille joille ei kipulääkeet auta ja lääkäri ei voi määrätä morfiinia kun ei saatto hoidossa ja sieläkään ei tarpeeksi,,ettei siihen kuole.Kansabis käsitäkeesen on kipupotilaille oiva lääke.Olenko värässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia kunigas alko kaikilla saatavilla kun 18v. ei tuota riipuvuutta,ei perheväkivaltaa,ei kuolemia ,eihän?Olen huumevastainen kuit tupakka ja halhkoholi vastainen. Käsitäkseni kanabista on hyötyä SAIRAILLE? Niille joille ei kipulääkeet auta ja lääkäri ei voi määrätä morfiinia kun ei saatto hoidossa ja sieläkään ei tarpeeksi,,ettei siihen kuole.Kansabis käsitäkeesen on kipupotilaille oiva lääke.Olenko värässä?
Olet aivan oikeassa, kaikki narkoottiset aineet vapaaksi, plus kelakorvaukset päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, kaikki narkoottiset aineet vapaaksi, plus kelakorvaukset päälle.
Vieraiden kulttuurien kunnioittaminen ylitse kaiken muun.
Kummasti ollaan ihmisten kivuista yhtäkkiä välittämässä... Mukamas. Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi"
Kyllä sinä olet väärässä.
Jos Iso-Varpaaseesi kehityy Kihti.
Ei Huume ole siihen oikea lääke.
H.Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi"
Olet täysin väärässä.
H.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, kannabis on tehokas lääke moniin kipuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, kannabis on tehokas lääke moniin kipuihin.
Mistä tämä sääli tuli kipua kokevia ihmisiä kohtaan?
- Anonyymi
Ei muuta kuin kokaiinia nokkaan sano entinen demari.
- Anonyymi
Kyllä vaan!
Kokaiinia K-kaupasta ja Subutexia S-Marketista!
- Anonyymi
Tänä päivänä on sellainen lääke kuin kodeiini, amfetamiinin johdannainen.
Sallittu lääke, mutta hyvin vihattu lääkärien ja ateekkihenkilökunnan keskuudessa.
Vain Osa lääkäreistä suostuu uusimaan ko reseptiä. Apteekissakin on korotettu ääntä kun on mainittu sana kodeiini.
Miksei tämä asia itketä Vihreitä ja muita ihmisten kivuista huolissaan olevia?- Anonyymi
... ja miksi ylipäätään keskustelu on aloitettu tyyliin 'laillistetaan huumeet'.
Eivät poliitikot ole puhuneet ihmisten kivun tuntemisista mitään? :o
- Anonyymi
Eivätkös ihmiset sodissa ole käyttäneet huumeita. En ole kuullut kehuja ympärillä olleilta perheenjäseniltä.
Miksi? - Anonyymi
Se on sitä monikulttuurisuutta.
Ennen vanhaan lapsesta toivottiin lääkäriä, nykyään narkomaani vävy tai miniä olisi ihanne. - Anonyymi
Jos narkomaani on positiivinen määrä niin kenties narkolepsia on myös.
- Anonyymi
Määre
- Anonyymi
Eiköhän Ohisaloa nyt pelota, lapsi on syntymässä,
jos kannapis vapautetaan valvonnasta,
luulis että Osisalon kullan nuppu on ensimmäisenä suuressa vaarassa
jotua kannapiksen kanssa tekemisiin,
Ohisalon ON mahdottomuus valvoa ja suojella niin tarkkaan lastaan,
etteikö lapsi joutuis huumeitten kanssa tekemisiin,
KYLLÄ olisi Ohisanki lapselle turvallisempaa jos kannapis pidettäisiin edelleen tiukasti valvottuna,- Anonyymi
Uhkaavia ennustuksia sairaaloisen kirjoittamana POIS!!
- Anonyymi
jos se ohisalo toivoo että saa lapseleen syöttää kannapista heti ku se syntyy,
mä en uskaltaisi edes ehdottaa eduskunnassa huumeitten vapauttamista,
kauheeta,
- Anonyymi
Viina on tuhonnut monen palstalaisenkin elämän, älkää unohtako totuutta.
- Anonyymi
Huumeet pelastavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeet pelastavat.
Kaikki lääkeetkin ovat huumeita, ja monet lääkkeet pelastavat.
- Anonyymi
Kuka toivoo lapsestaan alkoholistia. Minusta tuli vaikka olin lapsena ihan kiltti, itseasiassa arka poika. Arkuus hävisi alkoholia käyttämällä, ja palasi selvinpäin.
Jos olisi kauppoja joista saisi kevyempää "kamaa", jolla voisi rentoutua, ehkä kokea pientä euforiaa, olisin sellaisten kannalla, koska viinaa en voi juoda, mutta kyllä holistikin haluaa välillä irti arjesta, rentoutua, ja kun liikunta ei enää iske, kun saa työssä liikkua ihan tarpeeksi, niin tällaisen kaman saaminen laillisesti olisi ihan jees. - Anonyymi
Taas tätä p*skanjauhantaa. Parempi ihmiselle ja yhteiskunnalle on,
ettei huumeidenkäyttö olisi rangaistavaa,
koska käyttäjä ei uskalla hakeutua hoitoon, kun eroon haluaa.
Jos viinanjuonti olisi rangaistavaa kuka uskaltaisi hakea apua ongelmaansa ?
Ei kukaan. Koska pelkäisi, että saa rangaistuksen.
Esim. Portugalissa ei ole enää rangaistavaa ja huumeongelmat on vähentyneet. - Anonyymi
Vihreillä se on perinnöllistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131454Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531384- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 108574
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515