Katkerat ihmiset

Anonyymi

Onko teidän elämässä ollut sellaisia ihmisiä, jotka ovat katkeria kun sinulla menee hyvin? Näyttävät suorastaan nauttivan, kun menee huonosti.

Olisi kyllä kamalaa tuntea tuollaisia tunteita, miksi ei voi iloita toisen puolesta? Keneltä se on pois?

En halua ystäväpiiriini yhtään sellaista ihmistä.

8

961

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On myös sellaisia ihmisiä, jotka katsovat tuurilla saamansa olevan omaa ansiotaan.

• Anonyymi

Säkö olet oikea ihminen määrittämään? Sanoisin, että oot just katkera. ☺😚 Harmittaako, kun joku muu sai jotain. Yyyy

• Anonyymi

Mun entinen paras kaveri kääntyi sellaiseksi kun ”saavutin” elämässä asioita mitä hänellä ei ole.

• Anonyymi

Olen tavannut sellaisia ihmisiä, samoin kuin ihmisiä jotka pitävät reippautta ja iloisuutta jotenkin typeränä ja poiskitkettävänä, vaikka eivät tiedä mitä toiset ovat joutuneet kestämään tai mitä elämässä on meneillään. En arvosta ihmisiä, jotka eivät kunnioita muita.

• Anonyymi

Minulla ei ole ollut katkeria eikä vahingoniloisia ihmisiä lähipiirissä.

Ilmeisesti olen syntynyt positiiviseen sukuun ja valinnut ystävänikin hyvin. Ensimmäiset ystävyyssuhteet ovat jo päiväkoti-ajoilta ja elämän myötä kouluista ja työpaikoista olen saanut lisää hyviä ystäviä.

En ole itsekään ollut katkera kenenkään menestyksestä. Vilpittömästi olen voinut onnitella muita ihmisiä heidän menestyksestään. En ole herkkä masentumaan enkä katkeroitumaan mistään.

• Anonyymi

Oli naisystävä, joka aina muisti kadehtia minua ja yli 30 v vuorotyölläni saamiani rahoja. Itse reuman takia eläkkeellä. Lähetin hänelle 3000 euroa, osti sillä auton ja lopetti kadehtimisen. Nyt on jostakin muusta syystä lopettanut yhteydenpidon. Ja mikä minä olen häntä kiusaamaan, jos ei kerta halua edes kirjoitella Skypessä?

• Anonyymi

Ei kai kukaan halua sellaista henkilöä lähelleen millään tavalla. Sitä vain joskus aukeaa silmät ehkä liian myöhään, kun paljon pahaa jo saatu aikaan. Mutta hei vikahan on aina siinä kiusaamisen kohteessa, ei itsessä.

• Anonyymi

Kyllä on. Yksi ”ystäväni”, hän kihisee kateudesta kun minulle tapahtuu jotain hyvää ja kihisee ”onnesta” kun minulla menee huonosti eikä oikeasti osoita aidosti empatiaa. Aika myrkyllistä tälläinen, ei todellista ystävyyttä. Olen päättänyt ottaa hänestä etäisyyttä.

Ihmiset jotka käyttäytyvät näin ovat itse hyvin epävarmoja, kateellisia ja tai muuten vaan kieroutuneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1803
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      283
      949
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      877
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      123
      715
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      591
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      567
    7. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      559
    8. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      550
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      532
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe