Tämä tulee ehkä nyt väärälle palstalle, koska Laura Lepistö ei ole enää aktiiviurheilija, mutta kyllä hän vaan on jumalainen!
Minkä näyttelijän Suomi menettäkään Laurassa! Parin sekunnin mainospätkässä hän pystyy jo ilmaisemaan kymmeniä eri tunteita.
Jumalauta, olen ihan retkussa Lauraan ja tulen olemaan varmaan loppuikäni!
Laura Lepistö forever
Anonyymi
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin nähdä Lauran Shakespearin Juliana!
- Anonyymi
Lisäisin vielä omaan aloitukseeni, että tietenkään Lauran ei kannata hakea TEAK:iin, koska se koulu on täynnä kateellisia lesbokommunisteja ja muita häiriintyneitä ihmisiä. Mutta sen sijaan saippuasarjojen ja elokuvien näyttelijänä Laura olisi rautaa!
- Anonyymi
Jes. Myös politiikka kaipaa Lauran kaltaisia ihanuuksia. Miltä kuulostaisi rouva pääministeri Laura Lepistö ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984