Eli miten hemmottelisit ja piristäisit tänään iki omaa kultaasi eli köyt kaupassa eli mitä syötävää ja ostaisitko kumeja eli mies tietää tänään ne käytetään kaikki ym eli mitä kivaa tekisit
Nainen miten hemmottelisit tänään miestäsi
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi meitä pitäisi juuri tänään hemmotella?
- Anonyymi
Tuleeko ne uudet valaisimet tänää
- Anonyymi
Ulkona on kylmä.
- Anonyymi
Auta minua jooko
- Anonyymi
Kivaa =)
- Anonyymi
Eipä maanantaipäivinä yleensä ole tarvetta sen kummempiin hemmotteluihin. Vastahan se työviikko on alussa. Mulla muutenkaan ole tavallisina arkipäivinä aikaa ja energiaa sen kummemmin moisia pohtia tai kaupassa ravata. Mä teen arkipäivisin töitä, en lonni kotona.
- Anonyymi
Hyvä! Piä toi asenne 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Piä toi asenne 👍
Kyse ei kylläkään ole asenteesta, vaan ihan puhtaasti ajasta ja jaksamisesta/viitsimisestä. Jos olisin kotona päivät pitkät niin kyllä siellä sillon olis ruoat valmiina jne. Vaan kun en ole niin ei mulla ole aikaa ja halua viettää vähästä vapaa-aikaani kaupassa ravaten ja pöperöitä vääntäen.
- Anonyymi
Ostin olohuoneesseen uuden kattovalaisimen. Hemmottelen miestä niin että se saa ripustaa sen lampun kattoon. Uusi valaisin tuo valoa asuntoomme ja mies saa nauttia siitä.
- Anonyymi
Kliffaa hei 😎👍
- Anonyymi
Milloin se tulee
- Anonyymi
Kivaa.
No jaah se hellii minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108