Kuonjarjoen autiotupa

Anonyymi

Mitä siellä on tapahtunut kun iltasanomat kirjoittaa?

41

3768

Vastaukset

• Anonyymi

Päissää huligoineet varmaa.

• Anonyymi

Mitkä orgiat siellä oli?

• Anonyymi

Oman poronsa isäntä.

• Anonyymi

Ei kat se sielä ole heilunu kalunsa kanssa. Liikkuva mies taitaa olla. O pirulauta jos niin on.

• Anonyymi

Taitaa äijien nimet kohta olla kaikkien tiedossa. Aseet lähtee ja häkki heilahtaa.

• Anonyymi

aurinko paistaa lunta sattaa

• Anonyymi

Sen arvattiin keitä olivat, ei yllätytty sellainen meno ompi

• Anonyymi

Satunpahan vaan tietämään 100 varmasti,minulle et tule aukomaan päätäsi.P.S Olen viranomainen joka tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satunpahan vaan tietämään 100 varmasti,minulle et tule aukomaan päätäsi.P.S Olen viranomainen joka tietää.

Minä olen suurruhtinas ja ja Lapin keisari? hehheeheheheheh

• Anonyymi

Menkää kasvamhan isot miehet mitää tyhjää jauhatte tapahtunu mikä tapahtunut,son vanhaa mikä on eilistä,

• Anonyymi

Ne jotka ovat tietoisia ko tapahtumasta, eikö ollsi reilua kertoa poliisille tosiasiat ja säästää samalla poliisien resursseja. Lapsellista ja pelkuruutta kun asianomaiset ei voi reilusti astua esiin, samoin he jitka huvikseen ampui poroja vai onko sama remmi ollut touhuissa.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Voipi olla yritetään saada tukia?

• Anonyymi

rikosrekisteri löytyy jokaiselta.jo vain löytyy.

• Anonyymi

rikosrekisteri löytyy jokaiselta.jo vain löytyy. Lopeta valehtelu ei löydy ja piste

• Anonyymi

voipa kohta löytyä.

• Anonyymi

Onko tämä tapaus jo selvinnyt.

• Anonyymi

On,ei nyt pitänyt ihan paikkansa kaikki asiat.

• Anonyymi

Päivänselvää että tiedetään nämä "resuajat", se vain on pohjoisen selkosissa ihan tavanomaista, että rikollisia suojellaan läpimädän poliisitoimen taholta. Ettei vain olleetkin hyvin läheltä poliisia?

• Anonyymi

Olivat parhaita ystäviä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olivat parhaita ystäviä?

Eikö vituta kun ei tiedä varmasti keitä olivat,mie vaan tiijän mutta se on minun asia kerronko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö vituta kun ei tiedä varmasti keitä olivat,mie vaan tiijän mutta se on minun asia kerronko.

Pidä omana tietona,kaikki aikanaan

• Anonyymi

Älkää sekkaantuko asiaan poliisi kyllä selvittää.

• Anonyymi

Älkää sekkaantuko asiaan poliisi kyllä selvittää. Polpo ei selvitä mithän, tiiäämme mutta emme kerro suositan muillekin tälläistä suut kiinni

• Anonyymi

P,iiri pieni pyörii

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      106
      3120
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2425
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1976
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1520
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1490
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1405
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      922
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      917
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      856
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      779
    Aihe