Houkutuksia liikaa! Naiselle
Olisin pettänyt sua kuitenkin. :(
8
777
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en olisi pettänyt sinua ikinä
- Anonyymi
Oletko itsekäs, narsisti, pelimies, keskenkasvuinen vai onko sulla jotain muuta häikkää itelläs kun ei kuulosta tommonen käytös luotettavalta eikä reilulta touhulta? Kunnon jäbät ja hyvät tyypit ei toimi noin.
- Anonyymi
Olenkin kaukaa viisas ja läheltä suorastaan nero. 👌
- Anonyymi
Kuulostat kyllä narskulta kun vielä kommentoit noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin narsku ilman pettävää miestä kuin petetty kynnysmattonainen. 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry. Tämä kommenttini oli tarkoitettu AP:lle kun luulin että sen kommentti oli toi "olenkin kaukaa viisas..." eli ei siis sulle joka on kaukaa viisas eikä kynnysmatto. 😀 Niin siis kynnysmatoksi ei kannatakkaan jäädä ja yrittää olla kaukaa viisas. Tosin se on välillä haastavaa kun näitä pissipäitä näyttää olevan.
- Anonyymi
Hienoa itsetuntemusta ap:lla. Sulle sopii toinen samanlainen ja ihminen, joka nyt vaan on sellainen eikä mitään sille voi.
- Anonyymi
Sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 671120
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73936Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907