Houkutuksia liikaa! Naiselle
Olisin pettänyt sua kuitenkin. :(
8
749
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en olisi pettänyt sinua ikinä
- Anonyymi
Oletko itsekäs, narsisti, pelimies, keskenkasvuinen vai onko sulla jotain muuta häikkää itelläs kun ei kuulosta tommonen käytös luotettavalta eikä reilulta touhulta? Kunnon jäbät ja hyvät tyypit ei toimi noin.
- Anonyymi
Olenkin kaukaa viisas ja läheltä suorastaan nero. 👌
- Anonyymi
Kuulostat kyllä narskulta kun vielä kommentoit noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin narsku ilman pettävää miestä kuin petetty kynnysmattonainen. 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry. Tämä kommenttini oli tarkoitettu AP:lle kun luulin että sen kommentti oli toi "olenkin kaukaa viisas..." eli ei siis sulle joka on kaukaa viisas eikä kynnysmatto. 😀 Niin siis kynnysmatoksi ei kannatakkaan jäädä ja yrittää olla kaukaa viisas. Tosin se on välillä haastavaa kun näitä pissipäitä näyttää olevan.
- Anonyymi
Hienoa itsetuntemusta ap:lla. Sulle sopii toinen samanlainen ja ihminen, joka nyt vaan on sellainen eikä mitään sille voi.
- Anonyymi
Sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987