Löytyykö naisia jotka ei juo? Ainakaan humalaan.

Anonyymi

Olen jo ihan hyvin elämän kokemusta kartuttanut, viisikymppinen mies. Olin naimisissa lähes 30 vuotta ja erosimme jokin vuosi sitten, kun silloinen vaimoni kävi silloin tällöin baarissa ja tykkäsi alkoholista. Ei hän tosin mikään juoppo ollut. Mutta itse olen ollut juomatta yli 15 vuotta ja jotenkin se että ei haluaisi katsoa kumppaniaan kun hän on kännissä, niin ei vain kiinnosta.

Kohtasin mukavan naisen parisen vuotta sitten ja ei hänkään varsinaisesti juo, mutta tykkää joskus ottaa humalan ja makaa krapulassa koko seuraavan päivän.
Nytkin pikkujoulujen taas ollessa ajankohtaista, on lähdössä humalahakuisesti juhlimaan.
Itse toki voin lähteä jonnekin ja lähdenkin myös pitämään hauskaa, ilman viinaa. Eli en halua jäädä kotiin vain yksin nyhjöttämään. Mitä se hauska ilman viinaa sitten onkaan, niin tulen hyvin juttuun erilaisten ihmisten kanssa ja keskustelen kaikesta mielelläni. Ja hauskaakin on. Mutta se että kotona on sitten puoliso krapulassa, niin ei vain kiinnosta. Humalassa myös enemmän tai vähemmän on melko avomielinen. Tuntuu jopa, että onko selvinpäin olevalla sellaiseen käytökseen "hyvää syytä" ja ehkä siksi ajattelen itsekin että kai minulle itsellenikin sellaisen avomielisyyden saan sallia?

Kysynkin, että onkohan naisia, jotka ei joisi lainkaan humalahakuisesti? Ymmärrän ja se on ok, jos haluaa ottaa sen "tervetuliaismaljan" tai "onnittelumaljan" tai viinilasin ruuan kanssa, mutta että olisi kuitenkin esimerkiksi ajokuntoinen aina.

Itse en ota edes sitä vähää, mutta ei se sellainen minua haittaisi jos kumppani vain niin vähän ottaisi. Tai vaikka ei ottaisi ollenkaan.

Mielipiteitä naiset?

"Liian kiltti mieskö?"

26

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen raitis nainen.

      • Anonyymi

        Hienoa!


    • Anonyymi

      Naisten silmissä oot liian kiltti mies.

    • Anonyymi

      Tylsä ihminen olet mielestäni.

      • Anonyymi

        Tylsä ja tavallinen on just hyvä.


    • Anonyymi

      Mies ei ole liian kiltti, jos hän ei juo. Raitis mies on fiksu ja viisas ja useimmat naiset tykkäävät sellaisista miehistä.
      Elämästä pitää tehdä muulla tavoin mielekästä eikä käyttää päihteitä.

      • Anonyymi

        Jos ryyppäät, pidät hauskaa ja kännissä panet vieraita naisia niin olet renttu ja naiset ripustautuvat sellaisiin miehiin magneetin lailla.

        Jos taas et juo, niin olet liian kiltti, etkä kiinnosta naisia.

        Kannattaa siis juoda alkoholia ja perseillä kännissä oikein kunnolla. Silloin olet naisten silmissä kiinnostava. Ehkä jopa jännä jos näin voi sanoa.


    • Anonyymi

      Löytyyhän meitä, varsin monia. Omassa elinpiirissä ei kovin usein törmää ihmisiin, jotka repisi räkäkännejä edes harvakseltaan. Saunakalja tai viinilasi viikonloppuisin tuntuu olevan tuttujen naisten alkoholinkäytön yläraja.

      Tietenkin ympyröitä on monenlaisia ja toisissa se viina maistuu enemmän. Mutta ei me absot naiset mitään kovin harvinaisia otuksia olla.

    • Anonyymi

      Minä en ole ollut koskaan humalassa. Olutta olen maistanut ja viiniä, mutta ei nappaa, ja sitä paitsi alkaa oksettaa.
      En näe vitsiä juoda jotain lientä jotta voisi sitten sössöttää päättömiä, käyttyäytyä typerästi jne.
      Mikä vika on ihmisessä joka ei kykene pitämään hauskaa selvin päin?
      Mieheni on täysin raitis. Hänelle ei alko maistu ollenkaan. Silti on vielä sosiaalisempi kuin minä. Tutustuu ihmisiin ja saa kavereita ihan tuosta vaan. Minä itse en ole ihan niin ulospäin suuntautunut vaikka ihmisiä en todellakaan pelkää ja kontaktia uskallan ottaa. Mieheni kanssa tavattiin yhteisen tutun luona, ja silloin minä olin se joka jarrutteli. Tässä kuitenkin nyt ollaan ja elämä on jopa onnellista.
      Tupakkaa olen teininä vedellyt mutta se jäi kun ei oikeasti maistunut. Pilveä olen kokeillut. En siis ole mikään tiukkapipo,
      Olen ollut mukana yhdessä ja toisessa, nuoruus ja hulluus. Silloinkaan alkoholi ei ollut kuvassa mukana.
      Ehkä se on se kun olen kasvanut täysin raittiissa kodissa. Opin arvostamaan sitä.
      Naapureitten tappaluita ja riehuntaa sai kyllä katsella. Välillä lensi astiat ikkunasta ulos, millloin mitäkin. Ei kyllä mitenkään houkuttelevaa kuvaa antanut.
      Mutta suomalaiset imee viinan äidinmaidosta, meitä alkottomia on hyvin pieni osa.

    • Anonyymi

      Onhan meitä. Tai ainakin oletan olevani suht lähellä "naista, joka ei juo".

      Viimeksi join kaksi lasillista viiniä pari vuotta sitten. Siitä edellisen kerran noin vuosi aikaisemmin. Otan lasinntai kaksi, jos tuntuu siltä. Hyvin harvoin tuntuu, vaan siis absutistinen ole ja tosiaan jos mieli tekee niin sitten otan sen lasin tai kaksi. Edellisen kerran olin humalassa vappuna 2013, perskännissä en ole olla koskaan.

    • Anonyymi

      Tuntuu että nuoremmat juo, vanhemmat ei. Minkä ikäisiä naisia täällä on?

      • Anonyymi

        Riippuu varmaan siitä millasia nuorempia naisia tunnet. Itse en tunne yhtään, joka suuremmin jois.


      • Anonyymi

        On (nuoria) naisia jotka tykkää bilettää, ja on (nuoria) naisia jotka ei tykkää. Toki yleensä nuorena ne ekat kännikokeilut tehdään. Moni myös niistä huomaa, ettei ryyppääminen ole se oma juttu. Eikä sitten pahemmin enää juokaan.

        Vähemmän juovat yleensä viihtyvät toisten samanlaisten seurassa, sillä onhan se vähän pitkäveteistä veden voimalla katsella kun kaverit kiskovat itsensä konttauskuntoon.
        Ja toisaalta ne bilettävät tykkäävät olla kaltaisessaan seurassa, sillä onhan se vähän tunnelmaa latistavaa kun itsellä on hyvä pöhinä päällä, mutta ympärillä jengi ei ole yhtään samoissa fiiliksissä.

        Itse yritin viihtyä bilettäjien seurassa 15-19 vuotiaana. Ne kun olivat niitä tyyppejä joiden kanssa oli koulussa parhaita kavereita. Siinä oli ehkä vähän sellainen sosiaalinen paine pysyä porukassa, juoda ja juhlia. Siitäkin huolimatta, että en tykännyt viinan mausta ja krapulat olivat suorastaan rampauttavia.

        Yliopistossa löytyi nopeasti sellainen kaveriporukka, jotka ei juuri käyneet opiskelijajuhlissa vaan vietimme yhdessä aikaa koulun ulkopuolella ihan muissa merkeissä. Vaikka en valikoikaan kavereita vain sen perusteella, kuka juo ja kuka ei, niin varsin vähän tuttavapiirissä on ihmisiä joille suurissa määrin maistuu alko.


    • Anonyymi

      Ei naisia saa juomalla ellet ole komea jännämies, niin se vain menee.

    • Anonyymi

      No ainakaan jotku himourheilijat nyt harvoin juo, heidän kanssaan elämä saattaa tosin sitten olla toisella tavalla hermoillekäyvää, ehdottomuutta ja ortoreksiaa.

    • Anonyymi

      Parisuhteen saaminen muutenkin on lähes lottovoitto nykyään.

    • Anonyymi

      En juo udein itseäni humalaan, vaan lasin viiniä silloin tällöin. Silloin kun lähden viihteelle juon enemmän.

    • Anonyymi

      Täysinraittiina kannattaa hakea ehdottomasti samanlaista kumppania,täysinraitista. Muuten elämä tulee olemaan jatkuvaa pahaamieltä puolin ja toisin. Alkoton pettyy kun toinen tahtoo nauttia ja nauttija kun alkoton mököttää. Ei tule toimimaan pienimmissäkään määrin.

      • Anonyymi

        Aloittaja kirjoittaa...

        Kiitos vastauksista.
        Tämä vastaus kyllä se oikeastaan puki sanoiksi, mitä olen itsekin havainnut.


    • Anonyymi

      En tykkää juurikaan juoda. Joskus otan konjakkia. Mut siihen se melkein jää😊

    • Anonyymi

      Ei alkoholia juoda tyyliin pari kaljaa vaan parikymmentä kaljaa. Alkoholia juodaan että tullaan humalaan sellaista se alkoholi on.

    • Anonyymi

      Itselleni alkoholin juominen on toistaiseksi ihan ok silloin tällöin, siis ehkä noin kerran kuussa. Mutta uskoisin pystyväni ja varmaan jossakin vaiheessa haluaisin lopettaa kokonaan. Krapulaa minulla ei ole.

      Jos sinua häiritsee toisen juominen, niin olisihan se tietenkin hyvä löytää sellainen kumppani, joka olisi kanssasi samoilla linjoilla.
      Itselläni oli myös absolutisti kumppani, mutta häntä ei haitannut minun kohtuullinen juomiseni.

    • Anonyymi

      Ikä 68v, ei yhtään humalaa. Elämä selvänä on oikein mukavaa.

    • Anonyymi

      Minä olen 46v nainen, enkä juo alkoholia juuri koskaan, humalahakuisesti en ollenkaan. Kuten kuvailit, voin juoda juhlissa onnittelumaljan tai ravintoaillallisella lasin viiniä, mutta enempää en välitä. Siideristä, oluesta tms en edes pidä.

      Voin lähteä baariin muiden seuraksi ja juoda itse mehua tai virvoitusjuomia. Ihan hauskaa on ollut, mutta kuten sinäkin, en minäkään jaksa kovin useasti katsoa humalahakuista juomista. Erityisesti ärsyttää juuri tuo, että seuraava päivä menee haaskuun, jos seura potee dagen efteriä.

    • Anonyymi

      Löytyykö naista joka ei ala sekoilemaan parin siiderin jälkeen eli osaa käyttäytyä ekä luonne muutu. En ole vielä ellaista tavannut. Alkoholi ei naisille sovi ja niitten luonne muuttuu ihan kamalaksi kun juovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1776
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1336
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1209
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1176
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      615
      1138
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      974
    Aihe