Häväisty on papin puvut

kymmenissä tuhatluvut
kätkettynä kirkon kuoriin
sekaannuttu poikiin nuoriin.

Kaikki tehty eessä Luojan
katolisen kirkon suojan
huomisesta ei oo huolta
toistensa ne pitää puolta.

Paavikaan ei ota kantaa
maalaa pelkkää taivaanrantaa
tarjolla kai monta lasta
Vatikaanin Valinnasta.


Sairasta ja rikollista
järkyttävä nimilista
vaiennettu pojat tästä
lapsuusajan häpeästä.

Pieleen meni kirkon opit
kärsiä sai pojanklopit
henkiset jäi syvät haavat
ahdistusta aikaan saavat.

Vanhaan malliin ongelmalle
lakaistaan se maton alle
tehdään uudet virkadiilit
jatkaa saavat pedofiilit.

Saarnatuolin jalustalla
pelkät stringit kaavun alla
saarnaa meille pahat papit
auki jääneet housunnapit.

Pian julkisuuden nähdään tuoneen
turvallisen Herranhuoneen
kirkon kiertää sähköaita
paimenella pakkopaita.

18

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaietun ja rankan aiheen edessä mä olen nyt mykistynyt.

      diggari

    • Anonyymi

      Jestas sentään. - Nm. Wauh

    • Anonyymi

      No ihmisiä ne on vaan papitkin

      • Anonyymi

        No jopas, ymmärrät siis pappien harrastaman haureuden, mutta maahan tulijoitten raiskaukset lienevät eri asia. - Nm. Uskomatonta


      • Anonyymi

        Noin 300.000 hyväksikäyttöä Ranskassa.
        Järkyttävää.
        Vasta viime vuonna paavi kriminalisoi.
        Frank McCourt (irlantilainen) kirjoittaa myös tästä "Seitsemännen portaan enkelissä".
        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jopas, ymmärrät siis pappien harrastaman haureuden, mutta maahan tulijoitten raiskaukset lienevät eri asia. - Nm. Uskomatonta

        Liian paljon niitäkin ymmärretään.
        Oletko yksi niistä raiskaajien ymmärtäjistä? - Nm. Häpeä!


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Liian paljon niitäkin ymmärretään.
        Oletko yksi niistä raiskaajien ymmärtäjistä? - Nm. Häpeä!

        Luehan uudestaan sillä lailla, että tajuat mitä minä sanon, etkä sitä, mitä sinä luulet. - Nm. Luki-luki


    • Anonyymi

      Loistava runo!!
      Hakeutuuko katolilaiseksi papiksi homoja? Vai miksi sekaantuvat nuoriin poikiin.
      Jos itseä ajattelee, niin niin puutteessa ei olekaan että tekisi mieli tyttöjä tai ylipäätään naista lähestyä. Tottahan sitä hinkuu vain toista sukupuolta.
      Tilannehan jatkuu edelleen, eli mitään katkaisua ei ole tapahtunut vaikka tutkija on nostanut asian esille.
      Ainut ratkaisu on että nopeasti lakimuutos, menevät naimisiin. Jos sitten ylipäätään vaimoa kelpuuttavat, jos papiksi hakeutuukin vain pedofiili-homot.
      Tuskin auttaa eheytyshoito?

      • Anonyymi

        Jatkan vielä että minulla ei ole mitään normaaleja homoja ja lesboja vastaan.


    • Anonyymi

      Jaa että siusta homot ja lesbot ovat normaaleja???
      Satun nyt olemaan eri mieltä tuosta

      • Anonyymi

        Sitten vain olemme eri mieltä. Minusta ovat kun suuntautumistaan ei voi valita. Rakkaus on tärkein.


      • Anonyymi

        Oletko ikinä koskaan miettinyt miksi? Kannattaa vaikka lukea anonyymin 7.10.21 klo 21:59 teksti ja panna iso pyörä korvain välissä surraamaan. - Nm. Snaijannetko


    • Anonyymi

      Hohhoijaa taas

      Hyvin olisit voinut jättää tekeleestäsi pois tuon paavin loukkaamisen, kokonaisuus ei olisi siitä yhtään huonommaksi mennyt, päinvastoin. Ei hän tietenkään kaiken arvostelun yläpuolella ole, sitä en tarkoita ja minulle henkilökohtaisesti hän ei merkitse mitään, mutta miljoonille ja miljoonille ihmisille ympäri maailman merkitsee paljonkin. Juu, tiedän, eivät he tätä palstaa käy lukemassa.

      Bessie

      • Anonyymi

        Vai on nyt Paavia loukattu?
        Pitäisikö näiden hyväksikäytettyjen lähettää Vatikaaniin yhteinen anteeksipyyntö kohtelustaan ja rukoilla Paaville jaksamista heidän aiheuttamasta kohusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on nyt Paavia loukattu?
        Pitäisikö näiden hyväksikäytettyjen lähettää Vatikaaniin yhteinen anteeksipyyntö kohtelustaan ja rukoilla Paaville jaksamista heidän aiheuttamasta kohusta?

        ?

        Eiku paavin pitäisi pyytää anteeksi hyväksikäytetyiltä ja rukoilla heille jaksamista yms.. Varmaan hän on eräänkin kerran niin jo tehnytkin, mutta muutaman sata kertaa lisää voisi vielä tehdä.

        Bessie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?

        Eiku paavin pitäisi pyytää anteeksi hyväksikäytetyiltä ja rukoilla heille jaksamista yms.. Varmaan hän on eräänkin kerran niin jo tehnytkin, mutta muutaman sata kertaa lisää voisi vielä tehdä.

        Bessie

        Bessie
        Olen samaa mieltä.
        Vaiettu asia - kymmeniä vai satoja vuosia. Mutta. Myös. Eivätkö vanhemmat ole huomanneet mitään?
        Beng
        Runo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bessie
        Olen samaa mieltä.
        Vaiettu asia - kymmeniä vai satoja vuosia. Mutta. Myös. Eivätkö vanhemmat ole huomanneet mitään?
        Beng
        Runo on.

        Entä eikö tämän kirkon jäsenet nouse mielenosoituksiin vai hyväksyvätkö he tuollaisen.

        Olen toki tietoinen, miten katolilaisen kirkkojen pappeja pidetään lähes jumalina, mutta siltikin ihmettelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bessie
        Olen samaa mieltä.
        Vaiettu asia - kymmeniä vai satoja vuosia. Mutta. Myös. Eivätkö vanhemmat ole huomanneet mitään?
        Beng
        Runo on.

        Huomanneet tai eivät ja ihan sama onko pappi vai vanhempi, aivan yhtä vaiettuja aiheita moelmpien ryhmien piirissä. - Nm. Sitä ei ole, mistä ei puhuta ääneen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe