Näyttelijä Ana de Armas on kaunis nainen

Anonyymi

Taitaa olla sinkku.

22

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaaleanruskeat silmät, harvemmin näkee tuon värisiä.

• Anonyymi

Jestas! Onko se sinkku?!
      Nyt ätmit joukolla kokoamaan pennosia että pääsette matkustamaan Madridiin.
      Hyvällä säkällä voitte sitten etsiskellä Ana de Armaksen ja pyytää omaksi armaaksenne. Mutta älkää tapelko, nainen päättää!

• Anonyymi

Voisin kantaa hänet sänkyyn niin, että hänellä on yllään iltapuku ja korkokengät jaloissa ja kantaessa potkisi ja liikuttaisi jalkojaan ja sängyssä kiljuisi.

• Anonyymi

Uudessa James Bondissaki se on seksikäs iltapuvussaan ja korkokengissään 😍

• Anonyymi

Vähän liian vanha.

• Anonyymi

Ei mulle, se on 31 ja mä 33.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun se tarkoitti että on itse SILLE liian vanha.
        Nuorta komeaa ja timmiä tuon kaltaiset hakee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ana on kylläkin 33-vuotias, syntynyt 1988.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun se tarkoitti että on itse SILLE liian vanha.
        Nuorta komeaa ja timmiä tuon kaltaiset hakee.

Ben Affleckin kanssa seurusteli ja Ben oli silloin jo 47-vuotias, Anan ollessa 32-vuotias. Että se siitä nuoresta.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Ben Affleckin kanssa seurusteli ja Ben oli silloin jo 47-vuotias, Anan ollessa 32-vuotias. Että se siitä nuoresta.

Mjoo

Mä olen vuosikausia odottanut että Ben löytäisi aamupeilistään toisenlaisen ilmeen kuin on tuo perusmollotus.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Mä olen vuosikausia odottanut että Ben löytäisi aamupeilistään toisenlaisen ilmeen kuin on tuo perusmollotus.

(hirn)

Ajatelkaa, että Benillä on sama ilme naamallaan äitinsä kuolinvuoteella kuin nirtsiessään pahiksia.

Absöörd

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatelkaa, että Benillä on sama ilme naamallaan äitinsä kuolinvuoteella kuin nirtsiessään pahiksia.

Absöörd

(hirn)

Mjuu

Ehkä Benillä on kasvohalvaus.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjuu

Ehkä Benillä on kasvohalvaus.

(reps)

Mjoo

Ehkä Ben on ollut aikeissa mennä esmes hammaslääkäriin, mutta joutunut vahingossa naistenkorjausklinikalle, joka toimii samassa kerroksessa.

Kun Benin piti kääntyä hisseiltä vasemmalle, hän jostain syystä kääntyi oikealle ja joutui jonkun amanuenssin Botox- piikiteltäväksi.

(naurua)

• Onhan se , muttei oikeen minun makuun.

• Anonyymi

On

Heti tuli mieleen, että absoluuttisen sopiva Funeaun laadukkaalle makunystyrälle.

Funeaun avatessa verbaalisen arkkunsa ei niin inhimilliseen aikaan keskiyöllä, Ana Celia de Armas Caso ei näe vierellään painajaisia, pölyä, luita, lepakoita tai verenimijöitä, vaan totuuden.

Uh

(reps)

• Anonyymi

Lapsen näköiset kasvot ehkä häneen ihastuu pedofiilit kun näyttää lapselta mut onkin aikuinen

• Anonyymi

Aikuisuus

Aikuisuus on sana, jolla ei ole sisältöä. Aikuisuus ei ole sidottu ikään, kykyihin tai ymmärrykseen.

Aikuisuus on unelma.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuisuus

Aikuisuus on sana, jolla ei ole sisältöä. Aikuisuus ei ole sidottu ikään, kykyihin tai ymmärrykseen.

Aikuisuus on unelma.

(hirn)

Mjaa

Peruutan hieman, sillä uiden peruuttaminen harvalta onnistuu.

Aikuisuus kuvitellaan peruskallioksi, mutta mielestäni se on onttoa ja haurasta lasia, heijastuksia ja näköharhoja.

Aikuisuudella on vain yhdet kasvot. Ja nämä kasvot eivät ole aikuisen.

(hirn)

• Anonyymi

Ehkä mun kiinnostus Anaan loppuu joskus.

• Anonyymi

Panisin.

• Anonyymi

Niin mäki.

• Anonyymi

Oon keskiviikosta lähtien ku näin uuden James Bondin runkannu vain sitä miettien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Wow! Dannyyn, 79, liitetty Helmi Loukasmäki, 20, aistikkaana punaisissa kynsissään: "Kuuma kaunotar"

Helmi, 20, on lähtenyt ulkokuvauksiin syksyn ihmeitä kummastelemaan. Danny, 79, puolestaan lähtee keikkarundille vanhojen kavereidensa kanssa: Kai Lin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      11768
    2. Sensuuri kaatoi Tokentuben.

Ja mikä ajoitus, tänään äänestetään rokotepassista ja on mielenosoitus siitä eduskuntatalon edessä.
      Maailman menoa
      340
      1642
    3. Joukkoliikenteessä suuri päästöjen vähennyspotentiaali

Esimerkkinä HSL:n täyttöasteet vuonna 2020. 90% matkustajapaikoista on ollut tyhjinä. Vuoroja ja reittejä voisi todella reilusti karsia. Täyttöaste
      Maailman menoa
      32
      1580
    4. Tänää hetken mietin

Mikä on tehnyt susta niin epävarman ihmisen, toki ikäkin siihen jo vaikuttaa, mutta toivon, että joskus pääset siitä yli. Löydät kyllä joskus hyvän
      Ikävä
      107
      1247
    5. Mikä mättää teknisellä?

Puolet työntekijöistä sairauslomalla? Onko työilmapiirissä ongelmia? Tekninen johtajakin hakee muita töitä? Kunnossapitomestari lähti, samoin ympärist
      Kauhava
      44
      1119
    6. Vie minulta järjen tämä yhteys sinuun

Ei ole normaalia tuntea voimakasta yhteyttä, kun ei olla lähekkäin edes. Varattukin vielä. Joskus kun olen yksin se iskee, sanaton tunne, että tunnen
      Tunteet
      79
      1116
    7. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      438
      1005
    8. Upeaa koronapassi on totta!

Yle: Koronapassittomat asiakkaat komennetaan ulos jo ensi yönä – uusi laki saamassa lopullisen sinetin tänään
      Maailman menoa
      375
      897
    9. Ranskaa puhuvalle huippuälykkäälle naiselle

Olet ihaninta ja kauneinta maailmassa. Rakastan Sua kultainen. 😚🥰
      Ikävä
      102
      889
    Aihe