Näyttelijä Ana de Armas on kaunis nainen

Anonyymi

Taitaa olla sinkku.

21

55

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaaleanruskeat silmät, harvemmin näkee tuon värisiä.

    • Anonyymi

      Jestas! Onko se sinkku?!
      Nyt ätmit joukolla kokoamaan pennosia että pääsette matkustamaan Madridiin.
      Hyvällä säkällä voitte sitten etsiskellä Ana de Armaksen ja pyytää omaksi armaaksenne. Mutta älkää tapelko, nainen päättää!

      • Anonyymi

        Voisin kantaa hänet sänkyyn niin, että hänellä on yllään iltapuku ja korkokengät jaloissa ja kantaessa potkisi ja liikuttaisi jalkojaan ja sängyssä kiljuisi.


      • Anonyymi

        Uudessa James Bondissaki se on seksikäs iltapuvussaan ja korkokengissään 😍


    • Anonyymi

      Vähän liian vanha.

      • Anonyymi

        Ei mulle, se on 31 ja mä 33.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle, se on 31 ja mä 33.

        Ei kun se tarkoitti että on itse SILLE liian vanha.
        Nuorta komeaa ja timmiä tuon kaltaiset hakee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle, se on 31 ja mä 33.

        Ana on kylläkin 33-vuotias, syntynyt 1988.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se tarkoitti että on itse SILLE liian vanha.
        Nuorta komeaa ja timmiä tuon kaltaiset hakee.

        Ben Affleckin kanssa seurusteli ja Ben oli silloin jo 47-vuotias, Anan ollessa 32-vuotias. Että se siitä nuoresta.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ben Affleckin kanssa seurusteli ja Ben oli silloin jo 47-vuotias, Anan ollessa 32-vuotias. Että se siitä nuoresta.

        Mjoo

        Mä olen vuosikausia odottanut että Ben löytäisi aamupeilistään toisenlaisen ilmeen kuin on tuo perusmollotus.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Mä olen vuosikausia odottanut että Ben löytäisi aamupeilistään toisenlaisen ilmeen kuin on tuo perusmollotus.

        (hirn)

        Ajatelkaa, että Benillä on sama ilme naamallaan äitinsä kuolinvuoteella kuin nirtsiessään pahiksia.

        Absöörd

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatelkaa, että Benillä on sama ilme naamallaan äitinsä kuolinvuoteella kuin nirtsiessään pahiksia.

        Absöörd

        (hirn)

        Mjuu

        Ehkä Benillä on kasvohalvaus.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjuu

        Ehkä Benillä on kasvohalvaus.

        (reps)

        Mjoo

        Ehkä Ben on ollut aikeissa mennä esmes hammaslääkäriin, mutta joutunut vahingossa naistenkorjausklinikalle, joka toimii samassa kerroksessa.

        Kun Benin piti kääntyä hisseiltä vasemmalle, hän jostain syystä kääntyi oikealle ja joutui jonkun amanuenssin Botox- piikiteltäväksi.

        (naurua)


    • Onhan se , muttei oikeen minun makuun.

    • Anonyymi

      On

      Heti tuli mieleen, että absoluuttisen sopiva Funeaun laadukkaalle makunystyrälle.

      Funeaun avatessa verbaalisen arkkunsa ei niin inhimilliseen aikaan keskiyöllä, Ana Celia de Armas Caso ei näe vierellään painajaisia, pölyä, luita, lepakoita tai verenimijöitä, vaan totuuden.

      Uh

      (reps)

    • Anonyymi

      Lapsen näköiset kasvot ehkä häneen ihastuu pedofiilit kun näyttää lapselta mut onkin aikuinen

      • Anonyymi

        Aikuisuus

        Aikuisuus on sana, jolla ei ole sisältöä. Aikuisuus ei ole sidottu ikään, kykyihin tai ymmärrykseen.

        Aikuisuus on unelma.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisuus

        Aikuisuus on sana, jolla ei ole sisältöä. Aikuisuus ei ole sidottu ikään, kykyihin tai ymmärrykseen.

        Aikuisuus on unelma.

        (hirn)

        Mjaa

        Peruutan hieman, sillä uiden peruuttaminen harvalta onnistuu.

        Aikuisuus kuvitellaan peruskallioksi, mutta mielestäni se on onttoa ja haurasta lasia, heijastuksia ja näköharhoja.

        Aikuisuudella on vain yhdet kasvot. Ja nämä kasvot eivät ole aikuisen.

        (hirn)


    • Anonyymi

      Ehkä mun kiinnostus Anaan loppuu joskus.

    • Anonyymi

      Oon keskiviikosta lähtien ku näin uuden James Bondin runkannu vain sitä miettien.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe