Taitaa olla sinkku.
Näyttelijä Ana de Armas on kaunis nainen
17
126
Vastaukset
- Anonyymi
Vaaleanruskeat silmät, harvemmin näkee tuon värisiä.
- Anonyymi
Jestas! Onko se sinkku?!
Nyt ätmit joukolla kokoamaan pennosia että pääsette matkustamaan Madridiin.
Hyvällä säkällä voitte sitten etsiskellä Ana de Armaksen ja pyytää omaksi armaaksenne. Mutta älkää tapelko, nainen päättää!- Anonyymi
Uudessa James Bondissaki se on seksikäs iltapuvussaan ja korkokengissään 😍
- Anonyymi
Vähän liian vanha.
- Anonyymi
Ei mulle, se on 31 ja mä 33.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulle, se on 31 ja mä 33.
Ei kun se tarkoitti että on itse SILLE liian vanha.
Nuorta komeaa ja timmiä tuon kaltaiset hakee. Anonyymi kirjoitti:
Ei kun se tarkoitti että on itse SILLE liian vanha.
Nuorta komeaa ja timmiä tuon kaltaiset hakee.Ben Affleckin kanssa seurusteli ja Ben oli silloin jo 47-vuotias, Anan ollessa 32-vuotias. Että se siitä nuoresta.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ben Affleckin kanssa seurusteli ja Ben oli silloin jo 47-vuotias, Anan ollessa 32-vuotias. Että se siitä nuoresta.
Mjoo
Mä olen vuosikausia odottanut että Ben löytäisi aamupeilistään toisenlaisen ilmeen kuin on tuo perusmollotus.
(hirn) - Anonyymi
Mjuu
Ehkä Benillä on kasvohalvaus.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
Ehkä Benillä on kasvohalvaus.
(reps)Mjoo
Ehkä Ben on ollut aikeissa mennä esmes hammaslääkäriin, mutta joutunut vahingossa naistenkorjausklinikalle, joka toimii samassa kerroksessa.
Kun Benin piti kääntyä hisseiltä vasemmalle, hän jostain syystä kääntyi oikealle ja joutui jonkun amanuenssin Botox- piikiteltäväksi.
(naurua)
Onhan se , muttei oikeen minun makuun.
- Anonyymi
On
Heti tuli mieleen, että absoluuttisen sopiva Funeaun laadukkaalle makunystyrälle.
Funeaun avatessa verbaalisen arkkunsa ei niin inhimilliseen aikaan keskiyöllä, Ana Celia de Armas Caso ei näe vierellään painajaisia, pölyä, luita, lepakoita tai verenimijöitä, vaan totuuden.
Uh
(reps) - Anonyymi
Ehkä mun kiinnostus Anaan loppuu joskus.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2364251Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343755Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi373739- 163697
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1363650Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k253611Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1163429Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202964Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!192645Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2602567