Taitaa olla sinkku.
Näyttelijä Ana de Armas on kaunis nainen
17
114
Vastaukset
- Anonyymi
Vaaleanruskeat silmät, harvemmin näkee tuon värisiä.
- Anonyymi
Jestas! Onko se sinkku?!
Nyt ätmit joukolla kokoamaan pennosia että pääsette matkustamaan Madridiin.
Hyvällä säkällä voitte sitten etsiskellä Ana de Armaksen ja pyytää omaksi armaaksenne. Mutta älkää tapelko, nainen päättää!- Anonyymi
Uudessa James Bondissaki se on seksikäs iltapuvussaan ja korkokengissään 😍
- Anonyymi
Vähän liian vanha.
- Anonyymi
Ei mulle, se on 31 ja mä 33.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulle, se on 31 ja mä 33.
Ei kun se tarkoitti että on itse SILLE liian vanha.
Nuorta komeaa ja timmiä tuon kaltaiset hakee. Anonyymi kirjoitti:
Ei kun se tarkoitti että on itse SILLE liian vanha.
Nuorta komeaa ja timmiä tuon kaltaiset hakee.Ben Affleckin kanssa seurusteli ja Ben oli silloin jo 47-vuotias, Anan ollessa 32-vuotias. Että se siitä nuoresta.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ben Affleckin kanssa seurusteli ja Ben oli silloin jo 47-vuotias, Anan ollessa 32-vuotias. Että se siitä nuoresta.
Mjoo
Mä olen vuosikausia odottanut että Ben löytäisi aamupeilistään toisenlaisen ilmeen kuin on tuo perusmollotus.
(hirn) - Anonyymi
Mjuu
Ehkä Benillä on kasvohalvaus.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu
Ehkä Benillä on kasvohalvaus.
(reps)Mjoo
Ehkä Ben on ollut aikeissa mennä esmes hammaslääkäriin, mutta joutunut vahingossa naistenkorjausklinikalle, joka toimii samassa kerroksessa.
Kun Benin piti kääntyä hisseiltä vasemmalle, hän jostain syystä kääntyi oikealle ja joutui jonkun amanuenssin Botox- piikiteltäväksi.
(naurua)
Onhan se , muttei oikeen minun makuun.
- Anonyymi
On
Heti tuli mieleen, että absoluuttisen sopiva Funeaun laadukkaalle makunystyrälle.
Funeaun avatessa verbaalisen arkkunsa ei niin inhimilliseen aikaan keskiyöllä, Ana Celia de Armas Caso ei näe vierellään painajaisia, pölyä, luita, lepakoita tai verenimijöitä, vaan totuuden.
Uh
(reps) - Anonyymi
Ehkä mun kiinnostus Anaan loppuu joskus.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421564Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892