Onko avioliitossanne anaaliseksiä?? Jos on, miten se toteutuu??
ONNISTUUKO PERSEPANO???
11
944
Vastaukset
- Anonyymi
Onnistui kun olimme nuorempia, ihan kivaa oli kumminkin puolin tosin mulla taisi olla nautintoa vaimo lähinnä tykkäsi.
- Anonyymi
En ole koskaan tykännyt enkä tule koskaan tykkäämäänkään. On luonnotonta, ällöttävän tuntuista ja vastenmielistä minun mielestäni. Muut tykätköön jos tykkäävät... Ei todellakaan minun juttuni, mutta joskis suhteessa ollessa olen antanut miehen niin tehdä.
- Anonyymi
Kun ehdotan, saan. Toinen vaihtoehto on, hän ehdottaa tai tarjoaa.
Toisaalta, jos en huomaa tehdä jotain asioita, ja hän pyytää... jos suinkin mahdollista teen niin. Koskee elämän kaikkia alueita.
Toimimme molemmat niin. *Ei huvita* ei kuulu sanostoomme. Eikä myöskään halventava tai alentava kielenkäyttö. Alussa se oli itselle vaikeaa. - Anonyymi
Olen saanut peppua viimeksi noin 23-24 vuotta sitten ja kai vaimokin sitä halusi lähinnä kokeilunhalusta kun ei ollut muille miehille sitä antanut seurustelusuhteissaan. En jäänyt kaipaamaan kun anaaliseksi loppui.
- Anonyymi
😅 Palstan sensurointiperusteet ovat kyllä välillä hyvin koomiset. No yritetään taas uudestaan ...
Ei onnistu. Eikä tule koskaan onnistumaankaan. Sxin ei kuulu tuntua vessakäynniltä.- Anonyymi
Sama se mihkä läpeen naista panee.
Tärkeintä on tietysti, että lasti irtoo.
- Anonyymi
On satunnaisesti, ehkä kerran kuussa, vaimo ei tykkää, mutta suostuu mielikseni. Yksi syy, miksi suostuu, on se, että anaaliyhdyntä ei yleensä kestä minuuttia kauempaa. Asentona doggy, ilman kondomia ja laukean sisälle.
- Anonyymi
En ymmärrä paskaputken fanittajia.
- Anonyymi
Minä ja dildo kun nainen on poissa🤤.
- Anonyymi
Ei. Kumpikaan ei ole kiinnostunut sellaisesta.
- Anonyymi
Meillä ensin helläsri aloitetaan sormella, hyvin liukkaria ja sormella peppureikää auki ja sitten vasta vaimo kaivaa suuren strap on henkselipeniksen kaapista ja yhtyy minun pyllyreikään monessa asennossa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858