Lyhensin putken 3,2 metriin

Anonyymi

Herkkyys ja max. äänenpaine nousivat. Lisäksi jostain kumman syystä myös erottelu parani?

Negaationa min. taajuus nousi 25Hz:n. Eikö sovikkin tämä kirjoitus palstalle, kuin nyrkki silmään?

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Transmissiolinja vai torvi kyseessä?

      • Anonyymi

        Ihan 12" putki. 80cm 240cm. Perustuu äänen nopeuteen, joten tavallaan transmissiolinjaan verrattavissa.


    • Ei kuulu omaan harrastepiiriin, mutta eiköhän tällä palstalla saa turista melkein aiheesta kuin aiheesta.

      Ainut mistä en ole perillä, että mitä ainetta on kiljukattilassa viihtynyt viime aikoina?

      • Anonyymi

        Puolukkaa. Wanha isäni toi, kun kotiutui kesämökiltänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puolukkaa. Wanha isäni toi, kun kotiutui kesämökiltänsä.

        Puolukasta saa tosiaan ihan hyviä viinaksia. Olisi muuten mielenkiintoista päästä maistamaan sinun keitoksia. Joskus maistoin kaverin tekemää pontikkaa ja oli ihan pirun hyvää. Tosin heti iski morkkis, että kohta kummiskin lähtee näkö :D. Yksi sukulainen kuoli juotuaan Venäläistä viinaa. Eka meni sisäelimet ja sitten lähti henki.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Puolukasta saa tosiaan ihan hyviä viinaksia. Olisi muuten mielenkiintoista päästä maistamaan sinun keitoksia. Joskus maistoin kaverin tekemää pontikkaa ja oli ihan pirun hyvää. Tosin heti iski morkkis, että kohta kummiskin lähtee näkö :D. Yksi sukulainen kuoli juotuaan Venäläistä viinaa. Eka meni sisäelimet ja sitten lähti henki.

        Aikoinaan onnettomuudessa repesi perna, keuhko puhkesi ja aivoista hävisi nyrkillinen. Tämä siis sisäelimien kohdalla muiden vammojen ohella.

        Yliopistolliseen kiidätettäessä sydänkin ryhtyi mököttämään, mutta sitten masentuneena jatkoi pumppaamista.

        Silti tässä vain sitkeästi jatketaan pahennuksen tuottamista. Eli olen yhä hengissä... Olenhan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe