Voisiko polyamorinen suhde olla ratkaisu, jos parisuhteessa muuten sujuu hyvin, mutta toinen osapuoli tahtoisi enemmän hellyyttä kuin toinen? Siis tietenkin vain, jos toinen siihen suostuu. Minusta tuntuu, että minulla olisi rakkautta niin paljon annettavana, että sitä riittäisi ainakin kahdelle niin, että varmaan molemmat voisivat olla tyytyväisiä saamaansa määrään.
Suuri hellyydentarve
7
1063
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, no riittäiskö susta sitten siinä muussakin jaettavaa kahdelle asti, toki tietenkin nuo kaksikin voisivat keskenään tulla toimeen. Kumppani joka sopii kahdelle on varmaan kaksin verroin vaikeampi löytää kuin yhdelle ajateltu. Avoin suhde, jolloin haet pelkän hellyyden. Tai lemmikkieläin.
- Anonyymi
Seksuaaliset tarpeeni saan kyllä tyydytettyä nykyisen kummpanin kanssa, mutta ei ole poissuljettua, etteikö siitäkin riittäisi.
Niin, ehkä avoin suhde olisi parempi termi, kun ei näiden kahden tarvitsisi edes nähdä toisiaan.
Lemmikkieläintä ei voi ottaa pelkkään hellyydenpuutteeseen, sillä se vaatii muutakin. Eikä se ainakaan minulle ole sama asia, kuin ihmisten välinen, romanttinen hellyys.
- Anonyymi
Minulla ei ole kovin suurta tarvetta olla kenenkään lähellä. Luonteenpiirteistäni johtuen luulen että minulle riittää etäihastuminen, mutta minulla ei ole tarvetta olla lähellä ihastustani. Se ei johdu siitä että minulla olisi traumoja jostain aikaisemmin koetusta, vaan minä nyt satun vain olemaan sellainen. Ehkä joku vaatteet päällä halaaminen olisi se mikä minulle riittäisi. Arkea voisin jonkun kanssa jakaa, koska koen olevani käytännön ihminen ja yhdessä voisi jakaa kotitaloustyöt ja harrastaa yhdessä jotain. Fyysinen läsnäolo toisen ihmisen kanssa, mutta ei tarvetta fyysiseen läheisyyteen. Koko ajan tarvitse olla yhdessä, koska tarvitsen omaa tilaa olla oman itseni kanssa.
- Anonyymi
Mutta oli niin että miehesi siihen suostuisi mikäli hänkin saisi muiden kanssa olla?
Oletko hetero vai bi?
Jos se toinen olisi nainen ja voisitte olla yhdessä. Se voisi olla win win situation?- Anonyymi
Olen hetero, joten ei onnistu tuo
- Anonyymi
Huora, suhde on kahden keskeinen.
- Anonyymi
Vain parisuhde on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1102719Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän161718Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671606Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --101557Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015