Aula Pubiin

Anonyymi

Näyttää Aula Pubin suosio olevan korkealla jo näin päivällä. Ajoin noin kello 15:00 ohi ja porukkaa tais olla niin paljon ettei kaikki sisälle mahtuneet?
Hyvä niin, ettei perinteiset pubikulttuurit katoa minnekään ja eihän se ole kemiläinen eikä mikään joka ei Aula Pubissa ole käyny.

30

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä,ihan jees lähiömesta.

    • Anonyymi

      Perus räkälä. Ei Kemissä mitään tasokasta paikkaa löydy.

    • Anonyymi

      Kyllä on kivasti asiakkaita kun rajoitteet poistui.

    • Anonyymi

      Voiko nainen mennä yksin sinne tai käykö siellä heitä, yksin voi kyllä esim. Corneriin mennä ja kesällä ranta baareihin.

      • Anonyymi

        Mikä ettei, ei muutako menoksi.


      • Anonyymi

        No en suosittele!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei, ei muutako menoksi.

        Mut saako määrätynlaisen leiman ohtaan, kuullu kaikenlaista tarinaa siitä paikasta.


    • Anonyymi

      Kyllä siellä on ainoastaan oikeasti kaikki juopot joilla ei ole oikeaa elämää. Niin sanottuja B kansalaisia valitettavasti.

      • Anonyymi

        Onkohan se B-kansalainen ehkä hieman kaunisteleva ilmaus kyseisen sahtikioskin asiakkaista??? Ö-Luokan örveltäjiä pikemminkin.
        Yhteiskunnan (epä)toivoja siellä on, ei ketään muita.
        Perseaukisia Euroopan omistajia ollaan eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se B-kansalainen ehkä hieman kaunisteleva ilmaus kyseisen sahtikioskin asiakkaista??? Ö-Luokan örveltäjiä pikemminkin.
        Yhteiskunnan (epä)toivoja siellä on, ei ketään muita.
        Perseaukisia Euroopan omistajia ollaan eikä mitään muuta.

        Ei persaukisilla ole varaa kapakoissa juoda. Kotona lipittävät sahtinsa, niin kuin sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se B-kansalainen ehkä hieman kaunisteleva ilmaus kyseisen sahtikioskin asiakkaista??? Ö-Luokan örveltäjiä pikemminkin.
        Yhteiskunnan (epä)toivoja siellä on, ei ketään muita.
        Perseaukisia Euroopan omistajia ollaan eikä mitään muuta.

        Parasta B- ja Ö-luokan kansalaisille on se, että on palkka minne mennä ottaa ne oluensa. Tuskinpa on haitaksi tälle A-luokkalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei persaukisilla ole varaa kapakoissa juoda. Kotona lipittävät sahtinsa, niin kuin sinäkin.

        Tillaa jääävettä ja ottaa oman putelin kottoo, huomaiskohan ne jos humaltuu sillee sopivasti? Ruukaayteko te otaa omia juomia mukkaan ku meette baariin


    • Anonyymi

      Taisi osua😂😂😂

    • Anonyymi

      siellä käy tasokasta väkeä, suurin osa työtätekeviä,,,,,,,,ei työttömillä perseaukisilla oo varaa käydä baareissa ku harvoin,,,,

    • Anonyymi

      Keskiviikko ja torstai iltaisin omistajat soittelee räkälästään umpipäissään puoli Kemiä läpi, tosi tasokas mesta

      • Anonyymi

        Sinäpä sen tiiät kännikala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä sen tiiät kännikala.

        Juurikin näin, toisaalta ei tartte itkee silmiä päästä, voi vaan nauraa uikuttajille


      • Anonyymi

        Onkkko siellä levy tanssii entä onks sekahakutanssei ja tärkeintä saakko siellä tanssii pöyvillä?


      • Anonyymi

        Miks ne sillee tekkeee? Hulluja puhut.


    • Anonyymi

      Sinne vaan itkemään, kyllä tähän maailmaan märyä mahtuu

    • Anonyymi

      löytyykö tästä paikasta kunnon karvarunkkua, ihan vaan kaverin puolesta kyselen

      • Anonyymi

        Nyt on taas Vesa E vauhdissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ovi oli säpissä vielä ! siksi porukka seisoi tumput suorana pihalla... :D Eikä ielä mittään täyttä.

    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää mitä jengiä täällä kommentoi 😁 Taitaa kommentoijat itse olla perseaukisia,työttömiä ja yhteiskunnasta syrjäytyneitä.

      Kotonaan vetävät kalsari kännnejä juoden kotitekoista "viiniä".

    • Anonyymi

      Kyllä suosio laskee koronapassin myötä!!!!

    • Anonyymi

      Luulenpa että ihmiset uskaltavat enemmän baareihin kun piikkikammoiset jäävät kotiin tissuttelemaan.

      • Anonyymi

        Halleluah......


    • Anonyymi

      jep,rennompi istua iltaa kun vain itsensä suojanneille tarjoillaan.

      • Anonyymi

        Kommenttisi vanheni kuin maito. Ja kun kirjoitit tuon, uskoit purematta kaiken mitä valhevaltamedia sulle syötti.

        Vinkki pöljälle: Ruotsi teki kaiken päinvastoin kuin useat muut länsimaat - koronatilastot ovat silti samanlaiset Ruotsissa kuin paniikkia ja valheita lietsoneissa maissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe