Aula Pubiin

Anonyymi

Näyttää Aula Pubin suosio olevan korkealla jo näin päivällä. Ajoin noin kello 15:00 ohi ja porukkaa tais olla niin paljon ettei kaikki sisälle mahtuneet?
Hyvä niin, ettei perinteiset pubikulttuurit katoa minnekään ja eihän se ole kemiläinen eikä mikään joka ei Aula Pubissa ole käyny.

30

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä,ihan jees lähiömesta.

    • Anonyymi

      Perus räkälä. Ei Kemissä mitään tasokasta paikkaa löydy.

    • Anonyymi

      Kyllä on kivasti asiakkaita kun rajoitteet poistui.

    • Anonyymi

      Voiko nainen mennä yksin sinne tai käykö siellä heitä, yksin voi kyllä esim. Corneriin mennä ja kesällä ranta baareihin.

      • Anonyymi

        Mikä ettei, ei muutako menoksi.


      • Anonyymi

        No en suosittele!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei, ei muutako menoksi.

        Mut saako määrätynlaisen leiman ohtaan, kuullu kaikenlaista tarinaa siitä paikasta.


    • Anonyymi

      Kyllä siellä on ainoastaan oikeasti kaikki juopot joilla ei ole oikeaa elämää. Niin sanottuja B kansalaisia valitettavasti.

      • Anonyymi

        Onkohan se B-kansalainen ehkä hieman kaunisteleva ilmaus kyseisen sahtikioskin asiakkaista??? Ö-Luokan örveltäjiä pikemminkin.
        Yhteiskunnan (epä)toivoja siellä on, ei ketään muita.
        Perseaukisia Euroopan omistajia ollaan eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se B-kansalainen ehkä hieman kaunisteleva ilmaus kyseisen sahtikioskin asiakkaista??? Ö-Luokan örveltäjiä pikemminkin.
        Yhteiskunnan (epä)toivoja siellä on, ei ketään muita.
        Perseaukisia Euroopan omistajia ollaan eikä mitään muuta.

        Ei persaukisilla ole varaa kapakoissa juoda. Kotona lipittävät sahtinsa, niin kuin sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se B-kansalainen ehkä hieman kaunisteleva ilmaus kyseisen sahtikioskin asiakkaista??? Ö-Luokan örveltäjiä pikemminkin.
        Yhteiskunnan (epä)toivoja siellä on, ei ketään muita.
        Perseaukisia Euroopan omistajia ollaan eikä mitään muuta.

        Parasta B- ja Ö-luokan kansalaisille on se, että on palkka minne mennä ottaa ne oluensa. Tuskinpa on haitaksi tälle A-luokkalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei persaukisilla ole varaa kapakoissa juoda. Kotona lipittävät sahtinsa, niin kuin sinäkin.

        Tillaa jääävettä ja ottaa oman putelin kottoo, huomaiskohan ne jos humaltuu sillee sopivasti? Ruukaayteko te otaa omia juomia mukkaan ku meette baariin


    • Anonyymi

      Taisi osua😂😂😂

    • Anonyymi

      siellä käy tasokasta väkeä, suurin osa työtätekeviä,,,,,,,,ei työttömillä perseaukisilla oo varaa käydä baareissa ku harvoin,,,,

    • Anonyymi

      Keskiviikko ja torstai iltaisin omistajat soittelee räkälästään umpipäissään puoli Kemiä läpi, tosi tasokas mesta

      • Anonyymi

        Sinäpä sen tiiät kännikala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä sen tiiät kännikala.

        Juurikin näin, toisaalta ei tartte itkee silmiä päästä, voi vaan nauraa uikuttajille


      • Anonyymi

        Onkkko siellä levy tanssii entä onks sekahakutanssei ja tärkeintä saakko siellä tanssii pöyvillä?


      • Anonyymi

        Miks ne sillee tekkeee? Hulluja puhut.


    • Anonyymi

      Sinne vaan itkemään, kyllä tähän maailmaan märyä mahtuu

    • Anonyymi

      löytyykö tästä paikasta kunnon karvarunkkua, ihan vaan kaverin puolesta kyselen

      • Anonyymi

        Nyt on taas Vesa E vauhdissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ovi oli säpissä vielä ! siksi porukka seisoi tumput suorana pihalla... :D Eikä ielä mittään täyttä.

    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää mitä jengiä täällä kommentoi 😁 Taitaa kommentoijat itse olla perseaukisia,työttömiä ja yhteiskunnasta syrjäytyneitä.

      Kotonaan vetävät kalsari kännnejä juoden kotitekoista "viiniä".

    • Anonyymi

      Kyllä suosio laskee koronapassin myötä!!!!

    • Anonyymi

      Luulenpa että ihmiset uskaltavat enemmän baareihin kun piikkikammoiset jäävät kotiin tissuttelemaan.

      • Anonyymi

        Halleluah......


    • Anonyymi

      jep,rennompi istua iltaa kun vain itsensä suojanneille tarjoillaan.

      • Anonyymi

        Kommenttisi vanheni kuin maito. Ja kun kirjoitit tuon, uskoit purematta kaiken mitä valhevaltamedia sulle syötti.

        Vinkki pöljälle: Ruotsi teki kaiken päinvastoin kuin useat muut länsimaat - koronatilastot ovat silti samanlaiset Ruotsissa kuin paniikkia ja valheita lietsoneissa maissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe