Olet aikuinen silloin kun tajuat ettei mitään aikuisia ole olemassakaan. Pahoin pelkään, että vanhuksetkin on vain harmaapäisiä lapsia. 💀
Tämmöstä tänää
162
762
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on jotain aikuismaista, jooo on.
Ei pidä paikkansa, sillä kyllähän ainakin suuresta osasta vanhemmista ihmisistä tulee aikuiseksi.
Tunnustan, että itsekin olin joskus 36-vuotiaana vielä vähän lapsekas aikuinen, mutta nyt noin kymmenen vuotta myöhemmin tunne itseni aikuiseksi, aikuisen vastuulla itsestäni. kanssaihmistä ja ympäristöstäni.
Ilmeisesti sinä aloittaja kärsit yli 50-vuotiaan vaihdevuosien ongelmasta ja haluat olla yhä lapsi - vai tahallasiko tämänkaltaisen aloituksen tänne pistit.Lol. Vai että vaihdevuodet saisi luulemaan itsensä lapseksi!? Kyseessä oli yleisluonteinen havainto.
"vai tahallasiko tämänkaltaisen aloituksen tänne pistit."
Täh?Wwuwuw kirjoitti:
Ps. Olet itsekin vaihdevuosi-iässä.
Ei miehillä ole mitään vaihdevuosi-ikää. Miehillä muutokset tapahtuvat hitaasti, kun naisella vaihdevuodet menevät nopeammin muutamassa vuodessa ohi. Sitä paitsi olen sinua paljon nuorempi, jos tarkoitetaan ikää.
Sitä en kiistä etteikö vanha ihminen voi olla nuorekas, mutta aikuisia on ja siihen ei tarvita sinun mainitsemaa oivallusta. Katsotaan onko muut samaa mieltä kuin sinä?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Ei miehillä ole mitään vaihdevuosi-ikää. Miehillä muutokset tapahtuvat hitaasti, kun naisella vaihdevuodet menevät nopeammin muutamassa vuodessa ohi. Sitä paitsi olen sinua paljon nuorempi, jos tarkoitetaan ikää.
Sitä en kiistä etteikö vanha ihminen voi olla nuorekas, mutta aikuisia on ja siihen ei tarvita sinun mainitsemaa oivallusta. Katsotaan onko muut samaa mieltä kuin sinä?Vai sellaista denialismia siellä elätellään.. 😄
Wwuwuw kirjoitti:
Vai sellaista denialismia siellä elätellään.. 😄
Toisekseen mä en ole suinkaan mikään nuoruusajan ylistäjä.
Wwuwuw kirjoitti:
Toisekseen mä en ole suinkaan mikään nuoruusajan ylistäjä.
Ja btw jos olet kohta 46, niin olet vain kuusi vuotta mua nuorempi. En sanoisi sitä kovinkaan paljoksi. Miksi aloitus kolahti sinuun noin?
Wwuwuw kirjoitti:
Ja btw jos olet kohta 46, niin olet vain kuusi vuotta mua nuorempi. En sanoisi sitä kovinkaan paljoksi. Miksi aloitus kolahti sinuun noin?
"Miksi aloitus kolahti sinuun noin?" ALOITUS: "Olet aikuinen silloin kun tajuat ettei mitään aikuisia ole olemassakaan. Pahoin pelkään, että vanhuksetkin on vain harmaapäisiä lapsia. 💀"
Miksikö kolahti tuo? Mielestäni tuo lause tai ajatus ei ole tosi. Filosofian logiikasta minulla huonoin saamani arvosana yliopistossa eli "1", joten valitettavasti en osaa purkaa sitä logiikkalausekkein. Vanhukset eivät ole harmaapäisiä lapsia. Itse tein toimittajan työtä, mutta samalla kävin ulkoiluttamassa vanhainkodin vanhuksi ja kerran viikossa leikkimässä eskareitten lastentarhassa. En sitä taustaa vasten löydä yhtäläisyyksiä lasten ja vanhusten välillä. Myös se ydinlauseesi on epätosi - " "Olet aikuinen silloin kun tajuat ettei mitään aikuisia ole olemassakaan." Suurin osa aikuisista ovat aikuisia ennen kuin bonjaavat väittämääsi.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Miksi aloitus kolahti sinuun noin?" ALOITUS: "Olet aikuinen silloin kun tajuat ettei mitään aikuisia ole olemassakaan. Pahoin pelkään, että vanhuksetkin on vain harmaapäisiä lapsia. 💀"
Miksikö kolahti tuo? Mielestäni tuo lause tai ajatus ei ole tosi. Filosofian logiikasta minulla huonoin saamani arvosana yliopistossa eli "1", joten valitettavasti en osaa purkaa sitä logiikkalausekkein. Vanhukset eivät ole harmaapäisiä lapsia. Itse tein toimittajan työtä, mutta samalla kävin ulkoiluttamassa vanhainkodin vanhuksi ja kerran viikossa leikkimässä eskareitten lastentarhassa. En sitä taustaa vasten löydä yhtäläisyyksiä lasten ja vanhusten välillä. Myös se ydinlauseesi on epätosi - " "Olet aikuinen silloin kun tajuat ettei mitään aikuisia ole olemassakaan." Suurin osa aikuisista ovat aikuisia ennen kuin bonjaavat väittämääsi.No luultavasti miellät kyseiset termit jokseenkin toisin kuin muut aloitukseen vastanneet. Tiukkapipoisesti, sanoisin. 😯
- Anonyymi
Kaikissa asuu pieni lapsi ja se on vallan hienoa!
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joissakin asuu iso lapsi.
Juu Juu silleen vain.
Taantuminen alkoi jo neljänkympin jälkeen. Kai se on sitä elämän viisautta, kun ei ota kaikkea vakavissaan. :)
- Anonyymi
En lukenut ketjua ennen kuin vastasin, mutta näköjään samoja huomioita muillakin 😁
xLiner
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=6DUhaYQZ9bI
Tuossa on aika kivaa keskustelua aiheesta.Suatana kirjoitti:
Onkohan perintö nivelet?
Vähän kuten ne köyhän perheen tekohampaat, joita sai jokainen käyttää vuorollaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Vähän kuten ne köyhän perheen tekohampaat, joita sai jokainen käyttää vuorollaan.
Juu, suutarin lapsilla kenkien kanssa sama homma, kukin vuorollaan. Eikä ole edes vitsi, mummon isä oli suutari ja heidän lapset mummoni mukaan lukien lapsena vuorotteli kenkien kanssa. Kolme tytärtä ja 2 paria kenkiä.
Suatana kirjoitti:
Juu, suutarin lapsilla kenkien kanssa sama homma, kukin vuorollaan. Eikä ole edes vitsi, mummon isä oli suutari ja heidän lapset mummoni mukaan lukien lapsena vuorotteli kenkien kanssa. Kolme tytärtä ja 2 paria kenkiä.
Mä muuten olen ollut töissä suutarissakin. Oli omat kengät. 😯
Wwuwuw kirjoitti:
Mä muuten olen ollut töissä suutarissakin. Oli omat kengät. 😯
Joo, nykyään taitaa olla varaa jo itsellekin ainakin yhteen kenkäpariin suutarin hommissakin. Serkkukin on suutari, en ole kyllä kysynyt monetko kengät hän on raaskinut omistaa.
- Anonyymi
Minä ainakin olen 45 vuotias ikinuori. Wanhus.. pois sellaiset panettelut. Sitäpaitsi nyt on seesteisempää aikaa, kun tenavakin elää ukkonsa kanssa omillaan. Onhan tähän eloon näkynyt jo vaikka mitä. Kisulien elämänkaari pennusta ruumiksi on tullut todettua.
Lisäksi lehden kuolin-ilmoitus sivustoilla näkyy aina vain enemmän tuttuja kavereita.🙃 Näillä mennään ja sillä siisti.Mä en kylläkään kuulu mihinkään nuoruuden ihannoijiin. Mä olen oikein mielelläni yli 50v.. ..lapsi. 😁
Minäkin vissiin olen vain 3-vuotias. :)
(mihin se 42 vuotta hävisi)- Anonyymi
Noh, kuule Saatana, mehän olemme omasta mielestämme todistettavasti 20 vuotiaita. Tai no joo, en minä edes haluaisi olla sen ikäinen.
>Simiti< Ei 3-vuotias osaa kirjoittaa tuolla tavalla.
Sä oot noin 14 ja sun seksuaalinen herääminen on kestänyt 31 vuotta. :PAnonyymi kirjoitti:
Noh, kuule Saatana, mehän olemme omasta mielestämme todistettavasti 20 vuotiaita. Tai no joo, en minä edes haluaisi olla sen ikäinen.
>Simiti<Heh, en minäkään halua. 45 on ihan hyvä ikä.
Carl-Gustaf kirjoitti:
Ei 3-vuotias osaa kirjoittaa tuolla tavalla.
Sä oot noin 14 ja sun seksuaalinen herääminen on kestänyt 31 vuotta. :PÄiti auttao mua kiljottamisesna ku mul tule vilheitä iha taatanatti. :)
Emmä o hereillä vieläkään. :P- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Äiti auttao mua kiljottamisesna ku mul tule vilheitä iha taatanatti. :)
Emmä o hereillä vieläkään. :PPyh. Tässä iässä ei kukaan kirjoita. Sanasta-tekstiin ohjelma se olla pitää. Ja tuosta hereillä olemisesta... Enkö minä olekkaan nukkumassa? Kirjoitanko höpöjä palstalle ihan oikeasti?
Otamme siis sen kunniaksi omatekoista puolukkakiljua. Vai otammeko? Olenko minä hereillä tai edes hengissä? Olenhan hengissä, olenhan? Anonyymi kirjoitti:
Pyh. Tässä iässä ei kukaan kirjoita. Sanasta-tekstiin ohjelma se olla pitää. Ja tuosta hereillä olemisesta... Enkö minä olekkaan nukkumassa? Kirjoitanko höpöjä palstalle ihan oikeasti?
Otamme siis sen kunniaksi omatekoista puolukkakiljua. Vai otammeko? Olenko minä hereillä tai edes hengissä? Olenhan hengissä, olenhan?Ainiinhän se olikin. Ihan höpöjä, mutta seurassa seuran mukaan. :'D
Pihinä kuuluu, joo olet.Suatana kirjoitti:
Voi, ja monet kerrat. :D
Mjoo. Ei siitä lapsesta, joka oikeasti fyysisesti oli, ole jäljellä enää muuta kuin haalea muisto.
Wwuwuw kirjoitti:
Mjoo. Ei siitä lapsesta, joka oikeasti fyysisesti oli, ole jäljellä enää muuta kuin haalea muisto.
Ikääntyminen on hidasta uudelleensyntymistä.
Hyvin sanottu☝️
Paremmin kuin että " elämä on kuolemista" tai ainakin kivemmin. 😄Wwuwuw kirjoitti:
Eipä juuri muuta ole, kun muistot ja yhtä lennokkaat jutut. Paljon en ole aikuistunut. Pelleily on verissä ihan kuin oli lapsenakin.
Suatana kirjoitti:
Eipä juuri muuta ole, kun muistot ja yhtä lennokkaat jutut. Paljon en ole aikuistunut. Pelleily on verissä ihan kuin oli lapsenakin.
Joskus ajattelen että kuolema on vähän samanlaista. Ei sitä lasta ole olemassa enää millään tasolla. Ei fyysisesti, ei ajatusten, ei mielitekojen, eikä - halujen suhteen. Ei sitä nuortakaan.
Yhtä hyvin voisi muistella jotain vierasta ihmistä. 🤔Wwuwuw kirjoitti:
Joskus ajattelen että kuolema on vähän samanlaista. Ei sitä lasta ole olemassa enää millään tasolla. Ei fyysisesti, ei ajatusten, ei mielitekojen, eikä - halujen suhteen. Ei sitä nuortakaan.
Yhtä hyvin voisi muistella jotain vierasta ihmistä. 🤔On mielitekoja mitkä oli lapsenakin, merkkarit, kaneli jenkki ja salmiakkitikkari, mistä tuli purkka. Niitä tikkareita ei enää ole, eikä kaneli jenkkiä, eikä kunnollisia merkkareitakaan.
Niin ja kaalilaatikko. Sekään ei maistu samalle, kun ei ole mummua sitä tekemässä, vaikka aika hyvin olen onnistunut jäljittelemään.
Mutta muuten kokolailla noin.Wwuwuw kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi muistella jotain vierasta ihmistä. 🤔Näinhän se on.
Toisaalta nuoruusvuosina tehtyjä typeriä temppuja ei ole helppo antaa itselleen anteeksi, vaikka tekijänä oli joku muu, minusta varhaisempi versio.
Onneksi ei tullut paljon temppuiltua.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
On mielitekoja mitkä oli lapsenakin, merkkarit, kaneli jenkki ja salmiakkitikkari, mistä tuli purkka. Niitä tikkareita ei enää ole, eikä kaneli jenkkiä, eikä kunnollisia merkkareitakaan.
Niin ja kaalilaatikko. Sekään ei maistu samalle, kun ei ole mummua sitä tekemässä, vaikka aika hyvin olen onnistunut jäljittelemään.
Mutta muuten kokolailla noin.Niin siitä kuolemasta. Minä olen käytännössä kuollut. Ei ollut mitään taivasta tai helvettiä. Ei vain ollut yhtään mitään, vaikka aivopestyt uskovaiset tietämättömänä muuta väittävät.
Silti suosittelen kaikille elämistä suurinpiirtein raamatun mukaan, siinä on hyviäkin ohjeita, vaikka kaikkia paimentolaiskansan taruja hyväksykkään.
Esimerkiksi suoraa käskyä/kehoitusta homoseksuaalisen käyttäytymisen tuomitsemiseen en löydä hyvällä tahdollakaan. Sen sijaan löytyy käsky: Rakasta lähimmäistäsi, kuin itseäsi. Carl-Gustaf kirjoitti:
Näinhän se on.
Toisaalta nuoruusvuosina tehtyjä typeriä temppuja ei ole helppo antaa itselleen anteeksi, vaikka tekijänä oli joku muu, minusta varhaisempi versio.
Onneksi ei tullut paljon temppuiltua.Voi lohduttautua sillä, että tyhmyyksiä teki kaikki muutkin.. olettaisin.
Ja kun tässä nyt viisastellaan, niin minähän uskon pääpiirteittäin kohtaloon.. ja se kohtalohan on piirretty kunkin geeneihin.Anonyymi kirjoitti:
Niin siitä kuolemasta. Minä olen käytännössä kuollut. Ei ollut mitään taivasta tai helvettiä. Ei vain ollut yhtään mitään, vaikka aivopestyt uskovaiset tietämättömänä muuta väittävät.
Silti suosittelen kaikille elämistä suurinpiirtein raamatun mukaan, siinä on hyviäkin ohjeita, vaikka kaikkia paimentolaiskansan taruja hyväksykkään.
Esimerkiksi suoraa käskyä/kehoitusta homoseksuaalisen käyttäytymisen tuomitsemiseen en löydä hyvällä tahdollakaan. Sen sijaan löytyy käsky: Rakasta lähimmäistäsi, kuin itseäsi.10% sydänpysähdyksen kokeneista ovat kokeneet niitä "tunnelin päässä on valoa" ...jutskia. ☺
Wwuwuw kirjoitti:
Voi lohduttautua sillä, että tyhmyyksiä teki kaikki muutkin.. olettaisin.
Ja kun tässä nyt viisastellaan, niin minähän uskon pääpiirteittäin kohtaloon.. ja se kohtalohan on piirretty kunkin geeneihin.Geeneissä on elämän eväät ja jos niissä on paljon poikkeamia, se vaikuttaa elämän kulkuun.
Mutta muutoin elämä on sattumista kiinni. Vähän huonommalla onnella olisin jo kaksi kertaa kuollut.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
10% sydänpysähdyksen kokeneista ovat kokeneet niitä "tunnelin päässä on valoa" ...jutskia. ☺
Heh voin syvällä rinta-äänellä samoa, että ei ole , mitään tunnelia tai valhallan manalaa. <<<<<on vain olemttomuus ja sillä siisti.<<<<<<<<<
Ne jotka eivät ole kuolleet, voivat uskomuksiensa kanssa mennä johonkin muualle. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Hyvin sanottu☝️
Paremmin kuin että " elämä on kuolemista" tai ainakin kivemmin. 😄Tuska tekee autuaaksi. https://www.youtube.com/watch?v=nwuueCL8uck
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Onko sinullakin lapsi kuollut? Se ei ole yhtään kivaa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Hyvin sanottu☝️
Paremmin kuin että " elämä on kuolemista" tai ainakin kivemmin. 😄Elokuva Benjamin Buttonin uskomaton elämä, perustuu Fitzgeraldin kirjaan. Syntyy vanhana ja siitä sitten nuorenee. Bradd Pitt & Cate Blanchett
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Uudelleensyntynyt.
Nyt on wuppis asian ytimessä. Minäkin olen uudestisyntynyt heti sen jälkeen kun kävin lääkärissä. Lääkärin nimi sattui osuvasti olemaan Jesus. Kyllä tuli pillereitä ja paljon.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi muistella jotain vierasta ihmistä. 🤔Itsehän aikoinaan onnettomuudessa kuolin, mutta kiitos sosiaalidemokraattisen valtion, lääkärit elvyttivät minut, eivätkä miettineet oikeistolaista persurahaa.
Saan siis kiittää elämästäni vasemmistopuolueita ja SDP:tä. Oikeistopersuttimet ovat tuoneet pelkkää tuskaa ja ylimääräisiä maksuja.
- Anonyymi
Minäkin olin jo 3-vuotias.
mutta niin mitä ovat jotkut jutut ... Direct3D ja DMA ja PC-systems sub-lewvel memory tranfers.
truo no niin nyr innoarIAI OPWRR - Anonyymi
Kehen törmäsit?
Yt.
T.Wwuwuw kirjoitti:
Itseeni. 😄
Nuorena sitä katsoi ja tavallaan etsi vanhemmista ihmisistä kovasti jotain.. mmm... vastausta. Ei sitä silloin tajunnut että ihan yhtä pihalla nekin on.
- Anonyymi
Mönkijällä vuosia sitten törmäsin kiveen ja pyörähtelin jännästi. Vuoden sairaalareissu. Luullakseni kuitenkin jäin henkiin.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Nuorena sitä katsoi ja tavallaan etsi vanhemmista ihmisistä kovasti jotain.. mmm... vastausta. Ei sitä silloin tajunnut että ihan yhtä pihalla nekin on.
Miten tämä ajatus tänään kirkastui? No hyvähän se on että jossain vaiheessa.
Olen sinua vähän nuorempi, enkä edes enää muista koska tajusin tämän.
Yt.
T. Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä ajatus tänään kirkastui? No hyvähän se on että jossain vaiheessa.
Olen sinua vähän nuorempi, enkä edes enää muista koska tajusin tämän.
Yt.
T.No en mä tiedä kirkastuiko se just tänään, vai pullahtiko vain taas mieleen. Jossain vaiheessa vain lopetin etsimistä vastauksia muista ihmisistä. Vastaus on 42.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No en mä tiedä kirkastuiko se just tänään, vai pullahtiko vain taas mieleen. Jossain vaiheessa vain lopetin etsimistä vastauksia muista ihmisistä. Vastaus on 42.
Luontoisetuihini kuuluu ihmisten riitelyn kuuntelu. Ei pääse irtautumaan todellisuudesta :)
42 on hyvä vastaus.
Yt.
T. Wwuwuw kirjoitti:
No en mä tiedä kirkastuiko se just tänään, vai pullahtiko vain taas mieleen. Jossain vaiheessa vain lopetin etsimistä vastauksia muista ihmisistä. Vastaus on 42.
Tänään mulle " kirkastui" ajatus, kun katselin siipirikkoa pajulintua ( ainakin vaikutti siipirikolta) kuinka maailmassa on virhe...Ja se on tämä koko homman peruspilari, että elämän olemassaolo edellyttää kuolemista. Kenties tämä ei olekaan pelastamisen arvoista?
Siis että tervetuloa koneiden kapina. 😯Anonyymi kirjoitti:
Luontoisetuihini kuuluu ihmisten riitelyn kuuntelu. Ei pääse irtautumaan todellisuudesta :)
42 on hyvä vastaus.
Yt.
T.Ketä sä joudut kuuntelemaan? 🤔
Niin, kyllähän sä tiedät mistä se tulee.. Aivan yhtä hyvä vastaus kuin minkä tahansa uskonnon. Ymmärrän kyllä miksi jengi kääntyy eri uskontojen puoleen.. Buddhalaisuudesta tykkään siksi, että siinä ei ole jumalaa. En sitten tiedä miten jumaluskoiset ihmiset perustelevat itselleen kuinka se "isä" sallii lasten raiskaamiset yms. ( tuntemattomia ovat herran tiet? ) Tuo tuollainen "isään" tukeutuminen näyttäytyy mulle juurikin sellaisena, että vielä kuvittelee aikuisia oikeasti olevan olemassa, jos ei muualla, niin sitten pilvien päällä. 😄Wwuwuw kirjoitti:
Ketä sä joudut kuuntelemaan? 🤔
Niin, kyllähän sä tiedät mistä se tulee.. Aivan yhtä hyvä vastaus kuin minkä tahansa uskonnon. Ymmärrän kyllä miksi jengi kääntyy eri uskontojen puoleen.. Buddhalaisuudesta tykkään siksi, että siinä ei ole jumalaa. En sitten tiedä miten jumaluskoiset ihmiset perustelevat itselleen kuinka se "isä" sallii lasten raiskaamiset yms. ( tuntemattomia ovat herran tiet? ) Tuo tuollainen "isään" tukeutuminen näyttäytyy mulle juurikin sellaisena, että vielä kuvittelee aikuisia oikeasti olevan olemassa, jos ei muualla, niin sitten pilvien päällä. 😄En siis usko buddhalaisuuteenkaan. En ole uskovainen, paitsi mitä nyt pastafari. 😄
Wwuwuw kirjoitti:
En siis usko buddhalaisuuteenkaan. En ole uskovainen, paitsi mitä nyt pastafari. 😄
Lähdetään siitä että huumori on elämön suola ja rakkaus on elämän sokeri.
Mä muuten en erityisesti tykkää makeasta. 🤔😄
Mikäs olikaan elämän rasva?- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Lähdetään siitä että huumori on elämön suola ja rakkaus on elämän sokeri.
Mä muuten en erityisesti tykkää makeasta. 🤔😄
Mikäs olikaan elämän rasva?Kyllä meissä paljon samaa on. Mikäkin olen enemmän näitä makean puolen pastafareja :)
Olen ollut jo kauan aikaa sitä mieltä että älyn evoluution seuraava isompi askel eteenpäin on koneissa.
Yt.
T. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meissä paljon samaa on. Mikäkin olen enemmän näitä makean puolen pastafareja :)
Olen ollut jo kauan aikaa sitä mieltä että älyn evoluution seuraava isompi askel eteenpäin on koneissa.
Yt.
T.Jeeeei.. 😄
Wwuwuw kirjoitti:
Jeeeei.. 😄
Ai niin, joskus ajauduin hupsuhkoon kehäpäätelmään siitä että tulevaisuuden ihminen on kehittänyt ihmisen. Jos tietysti sitten kaiken muunkin.
Jeeei.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
42 on hyvä vastaus.
Yt.
T.Tokihan se on vastaus kaikkeen ja kaikkialle.
Wwuwuw kirjoitti:
Ai niin, joskus ajauduin hupsuhkoon kehäpäätelmään siitä että tulevaisuuden ihminen on kehittänyt ihmisen. Jos tietysti sitten kaiken muunkin.
Jeeei.Onko täällä muuten matematiikan osaajia? Mulla olis pähkinä mitä tässä pähkäilin..
En siis kaipaa varsinaista vastausta, vaan vastaukseen johtavaa lauseketta
(sqrt(7 sqrt24))(sgrt(7-sqrt24))^2
🤓- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jaahas, joku muukin on lukenut Douglas Adamsia 😀
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Onko täällä muuten matematiikan osaajia? Mulla olis pähkinä mitä tässä pähkäilin..
🤓Edelleen se vastaus on 42.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Onko täällä muuten matematiikan osaajia? Mulla olis pähkinä mitä tässä pähkäilin..
🤓Ei tarvi osata matikkaa nähdäkseen, ettei tuossa kaavassasi ole mitään tolkkua: (sqrt(7 sqrt24)) -tältä kohtaa puuttuu joku laskumerkki- (sgrt(7-sqrt24))^2
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi osata matikkaa nähdäkseen, ettei tuossa kaavassasi ole mitään tolkkua: (sqrt(7 sqrt24)) -tältä kohtaa puuttuu joku laskumerkki- (sgrt(7-sqrt24))^2
No se on tietysti kertomerkki, ei sitä tarvitse merkitä tuossa yhteydessä. Luulis tuon nyt kaikkien tietävän 🤔
Esim 2a tarkoittaa 2×a.
W. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on tietysti kertomerkki, ei sitä tarvitse merkitä tuossa yhteydessä. Luulis tuon nyt kaikkien tietävän 🤔
Esim 2a tarkoittaa 2×a.
W.Tuossa yhdessä kohdassa kirjoitin sgrt, missä on tietysti kirjoitusvirhe ja g= q, eli neliöjuuri.
W. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
🤓Ai perkule. Korjaus tuohon..
(sqrt(7 sqrt24))-(sqrt(7-sqrt24))^2
Eli ei kerto, vaan miinus.
W. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi osata matikkaa nähdäkseen, ettei tuossa kaavassasi ole mitään tolkkua: (sqrt(7 sqrt24)) -tältä kohtaa puuttuu joku laskumerkki- (sgrt(7-sqrt24))^2
Olit siis aivan oikeassa, miinusmerkki puuttuu välistä. Anteeksi.
W.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa yhdessä kohdassa kirjoitin sgrt, missä on tietysti kirjoitusvirhe ja g= q, eli neliöjuuri.
W.Otetaan nyt kokonaan uudelleen..
(sqrt(7 sqrt24)-sqrt(7-sqrt24))^2
W. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit siis aivan oikeassa, miinusmerkki puuttuu välistä. Anteeksi.
W..Tosin sinänsähän siinä lausekkeessa ei ollut virhettä jos olisin kertolaskua tarkoittanut, se olisi ollut ihan oikein, mutta muistin väärin ja se on siis miinuslasku.
W. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan nyt kokonaan uudelleen..
W.Ei vitt. tää tekstimuotoon laittaminenkin on oma taitolajinsa..
((sqrt(7 sqrt24))-(sqrt(7-sqrt24)))^2
W. Anonyymi kirjoitti:
Ei vitt. tää tekstimuotoon laittaminenkin on oma taitolajinsa..
W.No nyt se lauseke on oikein, tai syön pääni.
Wwuwuw kirjoitti:
No nyt se lauseke on oikein, tai syön pääni.
Miks vithus täs ei voi olla neliöjuuren merkkiä? Vai onko..
Wwuwuw kirjoitti:
Miks vithus täs ei voi olla neliöjuuren merkkiä? Vai onko..
No saahan sen kopioimalla, dooh..
√- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vitt. tää tekstimuotoon laittaminenkin on oma taitolajinsa..
W.Poistetaan turhat sulkuparit
X=7 sqrt24
Y=7-sqrt24
=>
(sqrt X - sqrt Y)^2
Käytetään kaavaa; Binomin neliö: (a – b)^2 = a^2 – 2ab b^2
=>
X- 2sqrt(XY) Y
=>
49-24=25 Anonyymi kirjoitti:
Poistetaan turhat sulkuparit
X=7 sqrt24
Y=7-sqrt24
=>
(sqrt X - sqrt Y)^2
=>
X- 2sqrt(XY) Y
=>
49-24=25Laskettu ilman rillejä. Lausekkeet saattavat sisältää virheitä...
Carl-Gustaf kirjoitti:
Laskettu ilman rillejä. Lausekkeet saattavat sisältää virheitä...
Joo, kun kerran itse vastaus on väärin. Mut kiva.
Wwuwuw kirjoitti:
Joo, kun kerran itse vastaus on väärin. Mut kiva.
Ajatelkaas jos opettajat arvioisivat vastauksia..
- Hei, vastauksesi on väärin, mutta muutoin oikein kiva.Anonyymi kirjoitti:
Poistetaan turhat sulkuparit
X=7 sqrt24
Y=7-sqrt24
=>
(sqrt X - sqrt Y)^2
=>
X- 2sqrt(XY) Y
=>
49-24=25Kirjoitusvirhe, p.o.
49-7sqrt24 7sqrt24-(sqrt24)^2
Loppuratkaisu:
X- 2sqrt(XY) Y
=
7 sqrt24-10 7-sqrt24
=
4
Nyt on aamukahvin aika.Wwuwuw kirjoitti:
Ajatelkaas jos opettajat arvioisivat vastauksia..
- Hei, vastauksesi on väärin, mutta muutoin oikein kiva.Huomioitko viestini 15:23?
Carl-Gustaf kirjoitti:
Huomioitko viestini 15:23?
Joo en, mutta nyt oli oikein. Kiitos carl, kuka nyt oletkaan.. joku oikeasti uusi..
Wwuwuw kirjoitti:
Joo en, mutta nyt oli oikein. Kiitos carl, kuka nyt oletkaan.. joku oikeasti uusi..
Tätä ennen olin täällä vuoden ajan nimimerkillä Tammi, tappelin persujen kanssa, kunnes väsyin.
Sitä ennen kotini oli Kitinä ja City.fiCarl-Gustaf kirjoitti:
Tätä ennen olin täällä vuoden ajan nimimerkillä Tammi, tappelin persujen kanssa, kunnes väsyin.
Sitä ennen kotini oli Kitinä ja City.fiAijaa, ei sano mitään, sori. Mutta tervetulemas! Oletko sinkku? ikä?
Wwuwuw kirjoitti:
Aijaa, ei sano mitään, sori. Mutta tervetulemas! Oletko sinkku? ikä?
Sukupuolella on merkitystä kenties vain silloin jos on sinkku.
Wwuwuw kirjoitti:
Aijaa, ei sano mitään, sori. Mutta tervetulemas! Oletko sinkku? ikä?
Olen siisti herrasmies 50 , jolla on vaimo ja 21-vuotias poika (joka on sinkku)
Wwuwuw kirjoitti:
Sukupuolella on merkitystä kenties vain silloin jos on sinkku.
Ja sitten pitää keksiä lempinimi tietysti, jonka yleensä tekee Disse, eli Dintteri. Mie oon Wuppis, päivää. Mie oon toisen polven stadilainen ja varattu. Yhden kissan ja yhden koiran omistautunut palvelija. Ikä 52v.
Carl-Gustaf kirjoitti:
Olen siisti herrasmies 50 , jolla on vaimo ja 21-vuotias poika (joka on sinkku)
Itsensä kutsuminen herrasmieheksi saattaa aiheuttaa nykyään negatiivisia fiboja. Ettäs tiiät.
Wwuwuw kirjoitti:
Itsensä kutsuminen herrasmieheksi saattaa aiheuttaa nykyään negatiivisia fiboja. Ettäs tiiät.
Tai viboja.. öö.
Wwuwuw kirjoitti:
Tiedä sitten mitä eroa on siistillä herrasmiehellä ja herrasmiehellä?
Wwuwuw kirjoitti:
Ja sitten pitää keksiä lempinimi tietysti, jonka yleensä tekee Disse, eli Dintteri. Mie oon Wuppis, päivää. Mie oon toisen polven stadilainen ja varattu. Yhden kissan ja yhden koiran omistautunut palvelija. Ikä 52v.
Mukavaa että päästiin puheväleihin. Olit alkujaan vaikeasti tavoitettava persoona :)
Carl-Gustaf kirjoitti:
Mukavaa että päästiin puheväleihin. Olit alkujaan vaikeasti tavoitettava persoona :)
Niinkö? 🤔
Carl-Gustaf kirjoitti:
Aaa, sinä ootkin tämä keinovaginamies, etkös vain?
Wwuwuw kirjoitti:
OK, oikeesti olen äreä erakko enkä kovinkaan siisti.
"Tiedä sitten mitä eroa on siistillä herrasmiehellä ja herrasmiehellä?"
Ööö, siisti Herrasmies on snobi?Wwuwuw kirjoitti:
Aaa, sinä ootkin tämä keinovaginamies, etkös vain?
En oo. Kyllä elämää on myös palstan ulkopuolella.
Sieltä ulkoavaruudesta olen laskeutunut ja tulen tänne rauhassa.Carl-Gustaf kirjoitti:
En oo. Kyllä elämää on myös palstan ulkopuolella.
Sieltä ulkoavaruudesta olen laskeutunut ja tulen tänne rauhassa."Kyllä elämää on myös palstan ulkopuolella."
Whaat? 🤯😳Wwuwuw kirjoitti:
"Kyllä elämää on myös palstan ulkopuolella."
Whaat? 🤯😳Nyt kaivaittais joku matemaattinen lauseke tekstimuodossa joka todistaa sen. ☝️🤥.
Kaiken maailman ketettiläisyyttä. 😤Wwuwuw kirjoitti:
Nyt kaivaittais joku matemaattinen lauseke tekstimuodossa joka todistaa sen. ☝️🤥.
Kaiken maailman ketettiläisyyttä. 😤:P =>(..........)
=
🌞🐷🤸♂️∞(.....:P.....)∞💃🐵🌛
Tää on hurjan korkeeta matematiikkaa, aivot nyrjähtää...Carl-Gustaf kirjoitti:
:P =>(..........)
=
🌞🐷🤸♂️∞(.....:P.....)∞💃🐵🌛
Tää on hurjan korkeeta matematiikkaa, aivot nyrjähtää...Antakaa mulle se lempinimi ja päästäkää munt sisäpiirin. Kyllä mä kiellän palstan ulkopuolisen elämän. :P
Carl-Gustaf kirjoitti:
Antakaa mulle se lempinimi ja päästäkää munt sisäpiirin. Kyllä mä kiellän palstan ulkopuolisen elämän. :P
Sun kaavasta puuttu sirkumfleksi ja muutenkin se todistaa pastafarismin puolesta, ja jos ei, niin syä pääs.
Dintteri jakaa ne, kysy siltä.
Kalle olis vähän liian booring.. 🤔Wwuwuw kirjoitti:
Sun kaavasta puuttu sirkumfleksi ja muutenkin se todistaa pastafarismin puolesta, ja jos ei, niin syä pääs.
Dintteri jakaa ne, kysy siltä.
Kalle olis vähän liian booring.. 🤔Turhautuneena voisin olla turhis, tai en sentään.
Disse, Dintteri, kuka hän on? Teillä näitä nimiä riittää.Carl-Gustaf kirjoitti:
Turhautuneena voisin olla turhis, tai en sentään.
Disse, Dintteri, kuka hän on? Teillä näitä nimiä riittää.No nyt tehdään kuules näin: teet uuden aloituksen ja esittelet vähän siinä itteäs ja mä pistän sitten suosituksen menemään palstan jeesukselle, eli Disselle, sisäpiiriin pääsemiseksi.
Wwuwuw kirjoitti:
No nyt tehdään kuules näin: teet uuden aloituksen ja esittelet vähän siinä itteäs ja mä pistän sitten suosituksen menemään palstan jeesukselle, eli Disselle, sisäpiiriin pääsemiseksi.
Melko monimutkaisia nämä palstan initiaatiomenot, sinkkuna vois päästä sisäpiirin nopeammin.
Carl-Gustaf kirjoitti:
Melko monimutkaisia nämä palstan initiaatiomenot, sinkkuna vois päästä sisäpiirin nopeammin.
Ei sinkkuus vaikuta asiaan..step by step.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tänään mulle " kirkastui" ajatus, kun katselin siipirikkoa pajulintua ( ainakin vaikutti siipirikolta) kuinka maailmassa on virhe...Ja se on tämä koko homman peruspilari, että elämän olemassaolo edellyttää kuolemista. Kenties tämä ei olekaan pelastamisen arvoista?
Siis että tervetuloa koneiden kapina. 😯Anteeksi kun ryhdyin suremaan pajulintua. Kymmeniä vuosia sitten rakensin linnunpöntön ja siihen muutti leppälintu. Vuosien saatossa sinne muutti leppälintuisen poikaiset. Sitä oli mukava seurata ja katsella.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
🤓Miksi sqruittalet toiseen potenssiin?
- Anonyymi
Itse niin piti tsekata eräs juttukin... hardware vertex calculation --- on 3dohjelmointi juttuja ja sitten ENABLE SHADER, eli siis color manipulation on niin grafiikkakiihdyttimessäää.
- Anonyymi
Jokin meni pieleen.. yritä hetken kuluttua uudelleen... Unohdinko persumedian ylläpidon mielestä haukkua hallitusta?
- Anonyymi
Tyyypillistä Limixosa., --- tuollainen... jotain PC-computer, sub-sustemses, kuten joo DMA ja high graphics acveleratos..... tuollaisia juttja.
Muta niin DMA memory transfers... sub-level käyttöjärjestelmän alla olevia toimintoja... - Anonyymi
Mutta miten on mennyt vasemmiston aktiivimallin kanssa? Onko mennyt yhtä hyvin kuin Sipilän hallituksen mallin kans tai paremmin...? :D
Sellaista ei ole olemassakaan. Oikeiston keksimä väite, jota oikeistolehdistö auliina toistelee.
- Anonyymi
Näkee että aloittaja on jo ehtoo puolen väkeä eli kalkkiksii youman en tajunnu tai hiffannu kysymyst puhut kuin isovanhempani tosi muinaist kieltä oletko jurassik kaudella syntynyt mut nyt takaisin 9 luokan bileisiin
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Käytät keski-ikäisten nuorisotermejä. " hiffannu" 😄
Kuule kyl stadis nuoriso sanoo hiffaa tääl 9 luokkalaisten bileissä äsken soi tuiskuu nyt nikke ankaraa ja sit alkaa eninem soimaan ja sit jorataan kun hip hop dance alkaa ja kaiken kruunaa räp snoupi dog
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kyl stadis nuoriso sanoo hiffaa tääl 9 luokkalaisten bileissä äsken soi tuiskuu nyt nikke ankaraa ja sit alkaa eninem soimaan ja sit jorataan kun hip hop dance alkaa ja kaiken kruunaa räp snoupi dog
Onx viljoo näkyny? 😄
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Onx viljoo näkyny? 😄
Hei mees nukkumaan varmaan hoivakodissa aikainen aamuherätys ja aamupala et jaksat herätä nyt vasta bileet alkaa eli tekno soi nyt tulee bätmän ja ryydmän batmän ja ryydmän nyt loppu sahti tapasin naisen tosi juutalaisen sillä pyllyy kävellessä hyllyy oli eri pari tissii bätmän ja ryytmän nyt alko rianna sit alkaa tekno soimaan
Anonyymi kirjoitti:
Hei mees nukkumaan varmaan hoivakodissa aikainen aamuherätys ja aamupala et jaksat herätä nyt vasta bileet alkaa eli tekno soi nyt tulee bätmän ja ryydmän batmän ja ryydmän nyt loppu sahti tapasin naisen tosi juutalaisen sillä pyllyy kävellessä hyllyy oli eri pari tissii bätmän ja ryytmän nyt alko rianna sit alkaa tekno soimaan
Palstalla monella miehellä on ikäkriisi menossa, mikä näkyy selviten samanikäisten naisten haukkumisena. Läpinäkyvää.
- Anonyymi
Typerä aloitus.
Kyllähän on niin että jos on jäänyt kesken henkinen, niin kyllähän se voi olla vielä lapsen tohveleissa ja myös taas muistitaudithan on myös, että alkaa unohtaa tulee sitä myöten kuin lapseksi.
kuitenkin erityisen tärkeitä.Itsekin katselin työkkärin sivuilta, jos olisin löytänyt jotain pikku auttamisia tarvitsevia iäkkäitä. olisin ryhtynyt siihen.
- Anonyymi
Harmaapäitä on kartetava viimeiseenasti.
Samulin olisi melko kypsä tämän valtakunnan yleiseksi syyttäjäksi. Kellään toisella ei ole samanlaisia muuveja hallussaan.
Tynkkysestä presitentti ei Soinista-maahanmuuton monet kasvot
Anonyymi
09.10.2021 22:36
Ilmoita
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/983da789-dc98-42fc-848b-efebca79c7d4 - Anonyymi
Minä en koskaan tahdo kasvaa aikuiseksi. T. 50vee
- Anonyymi
Kyllähän se valtaosalla ihmisistä menee vähintään niin, että kun ikää tulee lisää, niin ei jaksa enää esittää niin "aikuista" ja tajuaa, että sopiva annos lapsellisuutta tekee vain hyvää. "Aikuisuus" on sellanen ohimenevä (ja pirun tylsä) elämänvaihe, useinmiten jossain 20 ja 35 ikävuoden välissä. Joillakin se tosin hirttää päälle pidemmäksikin aikaa.
- Anonyymi
Mietin sitä just tänään kun oli perheen piiriin liittyvää tapahtumaa. Et se on just noin. Sen kuoren alla on lapsi, nuori, aikuinen, ikääntynyt omine lapsuuden kokemuksineen "oman elämänsä lapsena" menossa omaa lastaan tapaamaan.
Mitään aikuista ei ollut. Näin hänet lapsena, näin kiihkeämielisenä nuorena. Hätkähdin armotonta aikaa, joka tekee meistä oman elämämme vangin. En pidä aikaa syyllisenä ja vastaan sodittavana, vaan toivon viisautta kaikille.
t.sxth - Anonyymi
Voihan tuollakin asialla leikitellä vaikka miten, mutta kun näin on määritelty:
Lapsuus 0 – 12 (vauvaikä, leikki-ikä, kouluikä)
Nuoruus 12 – 25 (varhais- (puberteetti), keski- ja myöhäisnuoruus)
Aikuisuus 23/30 – 65 (aikuisuus, keski-ikä)
Vanhuus, eläkeiän jälkeinen aika (kolmas- ja neljäs ikä)
Tietysti näitten sisällä on sitten isojakin eroja yksilöitten kesken. Biologinen vanheneminen on kuitenkin vääjäämätöntä jos elossa pysytään.
Itse olen suvusta jossa pysytään henkisesti hyvinkin nuorena ja jopa välillä heittydytään lapsekkaaksi ja keksitään "aikuisille sopimattomia" juttuja.
On paljon hauskempi elää kun uskaltaa heittäytyä ja nauttia elämästä.
Sitten on niitä jotka ovat happamia ryppyisiä sitruunoita koko aikuisen ikänsä.
Ensinmainittujen elämä on kuitenkin varmasti paljon hauskempaa.
Se, että pystyy hulluttelmaan ja vaikka heittäytymään leikkimään lasten kanssa (minä) ei ole mikään huono ominaisuus. Se ei sulje pois sitä että työssäni joka on hyvinkin vaativaa joudun olemaan tarkkaavainen ja huolellinen ja looginen. Ominaisuuksia jotka lapsella vielä eivät ole kehittyneet.
En pidä siis lapsekkuutta ollenkaan pahana tai negatiivisena silloin kun psyykkinen kehitys kuitenkin on sillä tasolla jolla sen ikävuosien mukaan pitää kuulua, ja kun nämä ominaisuudet tulevat esiin niille sopivassa yhteydessä.
Aikuinen lapsinainen - Anonyymi
Tämmöistä Tänäkki, kuin rallikuski ilmoittaa Tänäkin taas tänök...
Formio saapuu kilpailu sekin vielä, ja ... yrittäjät yrittävät selviytyä hengissä Selviytyjät-seikkailussa.
Formula-autojen joo hidastavat niitä.... sellaisia, koska liian vaarallista katsojille... - Anonyymi
No lapsikin voi olla viisas... Tai siis mulle tuli tuosta aikuisuudesta mielleyhtymä viisauteen.
Mikähän vuoksi "aikuinen" helposti käsitetään totiseksi asialinjalaiseksi. Muuttuuko mielikuvituksekas hassuttelija kuin aspergeriksi, kun ikää tulee? No ei. Tai ehkä? Jotkut esiintyy toisten odotusten mukaisesti. Ei ihme jos mt-ongelmat kasvaa räjähdysmäisesti.
Viisas osaa nauttia elämästään vähilläkin eväillä.
xLiner- Anonyymi
Tämä.
Ja joka on viettänyt aikaa lapsen kanssa, tosissaan kunnioittavasti kuunnellen tietää miten paljon viisautta sieltä löytyykään. Tietenkään lapsella ei ole aikuisen elämänkokemusta joka sitten muokkaa meitä ykstotisiksi tylsimyksiksi, mutta niin paljon hienoa ja arvokasta voi löytää lapsen kanssa aikaa viettäessään.
Aikuisen "kuuluu" olla sitä ja tätä, jos poikkeat asetetusta normista olet joko hullu tai juovuksissa. Sinua aletaan jopa karttaa. Valtavat ennakkoluulot kasvavat jossain vaiheessa ihmiseen, enkä ymmärrä miksi ja mihin lapsen avoimuus ja vastaanottavaisuus ja uteliaisuus elämää kohtaan katoaa? Se on kyllä todella suuri menetys.
Aikuisena sinut karsinoidaan erilaisten diagnoosien ja nimitysten alle jos poikkeat hiukankaan normista. Mutta mikä se normi on? Kuka sen määrittelee? Jokin sellainen että pitää olla toinen toistensa klooneja, erottua ei saa millään tavalla.
Kulkea robottina samanlaista rataa kuin kaikki muutkin. Onko se sitten hyvää elämää?
Jos jollekin on, minulle se olisi kauhistus.
Olen aina ollut oman tieni kulkija ja niin aion kulkea hamaan hautaan. Matkan varrella on tippuneet ne jotka eivät voi hyväksyä muuta kuin "normin" mukaisuuden, todelliset ystävät on jääneet. Ja voin sanoa että elämäni on ollut vuoristorataa ja ilotutlistusta ja alhoissa rämpimistä mutta todellakaan päivääkään en vaihtaisi pois!
Kuolinvuoteellani voin täydestä sydämestä sanoa että olen elänyt.
Aikuinen lapsinainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä.
Ja joka on viettänyt aikaa lapsen kanssa, tosissaan kunnioittavasti kuunnellen tietää miten paljon viisautta sieltä löytyykään. Tietenkään lapsella ei ole aikuisen elämänkokemusta joka sitten muokkaa meitä ykstotisiksi tylsimyksiksi, mutta niin paljon hienoa ja arvokasta voi löytää lapsen kanssa aikaa viettäessään.
Aikuisen "kuuluu" olla sitä ja tätä, jos poikkeat asetetusta normista olet joko hullu tai juovuksissa. Sinua aletaan jopa karttaa. Valtavat ennakkoluulot kasvavat jossain vaiheessa ihmiseen, enkä ymmärrä miksi ja mihin lapsen avoimuus ja vastaanottavaisuus ja uteliaisuus elämää kohtaan katoaa? Se on kyllä todella suuri menetys.
Aikuisena sinut karsinoidaan erilaisten diagnoosien ja nimitysten alle jos poikkeat hiukankaan normista. Mutta mikä se normi on? Kuka sen määrittelee? Jokin sellainen että pitää olla toinen toistensa klooneja, erottua ei saa millään tavalla.
Kulkea robottina samanlaista rataa kuin kaikki muutkin. Onko se sitten hyvää elämää?
Olen aina ollut oman tieni kulkija ja niin aion kulkea hamaan hautaan. Matkan varrella on tippuneet ne jotka eivät voi hyväksyä muuta kuin "normin" mukaisuuden, todelliset ystävät on jääneet. Ja voin sanoa että elämäni on ollut vuoristorataa ja ilotutlistusta ja alhoissa rämpimistä mutta todellakaan päivääkään en vaihtaisi pois!
Aikuinen lapsinainenKaikki eivät muuten viisastu koskaan. Ei sinänsä liittynyt sun kommenttisi...
Mua ei toisten lokeroinnit ja mielipiteet juuri haittaa, tiedän itse itseni. Toisten ohjauksille ei kannata antaa liikaa painoarvoa, jos tulee itsensä kanssa toimeen. Ja mikäs sen tärkeämpää, kuin itsensä kanssa toimeen tuleminen?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät muuten viisastu koskaan. Ei sinänsä liittynyt sun kommenttisi...
Mua ei toisten lokeroinnit ja mielipiteet juuri haittaa, tiedän itse itseni. Toisten ohjauksille ei kannata antaa liikaa painoarvoa, jos tulee itsensä kanssa toimeen. Ja mikäs sen tärkeämpää, kuin itsensä kanssa toimeen tuleminen?
xLinerNäinhän se on. Mitään lisäämättä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä.
Aikuinen lapsinainen"Aikuisen "kuuluu" olla sitä ja tätä"
Kapea käsitys, jota jokainen voi muokata toiseen suuntaan. Nykyisinhän aikuisuuden "kuuluu" määritelmä on todella keventynyt verrattuna esim. 70-80-luvun aikuisiin. On jopa merkkejä siitä, että aikuisuus on vielä rankempi ja pidempi kuin murrosikä ennenmuinoin. Aikuisen huono käytös, ruma puhe, törkeä esiintyminen jne ovat lisääntyneet somen ja muun hömpän myötä.
- Sheena
- Anonyymi
Kerrassaan huvittavan tyhmiä jotkut noh en jaksa puhua mistään tietokone jutuista vaan:
Näni kaupungilla erittäin laihan, sellaisen naisen, muuten hän oli aika kaunis mutta laiha hirvittävän laiha, heti näin että varmasti kannabiksen sekä heroiinin käyttäjä on. - Anonyymi
Ihminen on kuin puu - puun vuosirenkaille on ihmisille omat määritelmänsä; lapsuus, nuoruus, aikuisuus, vanhuus.
Aikuisuudella on yleisesti ottaen varsin negatiivinen leima, vaikka niin ei kenties ole tarkoitettu. Vanhukset eivät ole lapsia, mutta he ovat "siinä iässä", että uskaltavat usein näyttää myös lapsellisen leikkisät ja uteliaat puolensa uudelleen.
- Sheena - Anonyymi
Formiot ja tunneli... kaupoungin juttuja ja yreittäjät Seiyytyjät... mutta
On kyllä vaarallinen "tunneli" kevyen liikenteen juttu, siellä ei saa kävellä kuin joku Walker, eli neitsyt Chuck Norris, törmää :D - Anonyymi
Kun ja jos vauva syntyy niin laita nimeksi: Irmeli-Teuvo Kakkahousu.
Hyvä nimi lapselle jo heti. - Anonyymi
Itseäni jotenkin en tiedä on haastavaa juttua yrittää keksiä nuorisolle jotain omaa peliäkin, kun itsellä tietysti jotain: brookree-ati-amd -grafiikkakiihdyttimiä käytössä aina AMD= Advanced Micro Devices :D
Jotain ideaa pitäisi ehkä keksiä ja hauskaa sitten pojillekin.... en tiedä.... vuekö, - Anonyymi
Bussikuski eli Bus Master, huvittikin vähän kun jos jotain .visworKIN pyöeirrää niin CFPI:ll wi olw rwkwmiarä mitään, koska grafiikkakiihdytin kortit6 6tekevät ne jutut :D:D
- Anonyymi
Hyvä hihhi-hahha sitten jos tipahtaa jätesäiliön eli molokin sisälle eikä pääse mitenkään pois...
Äönia voi kuulua että joku mitähän ihmeellistä, kuvittelen itse vain... Jopas oli miete... Tosin, jos tuon miettii niin, kuten itse ajattelen, että aikuisuus alkaa siitä, kun tajuaa vastaavansa itse itsestään kaikella tapaa... Eli enää ei etsi "aikuista" ottamaan vastuu itsestä...
Wwuwuw kirjoitti:
No, vastuu on kuulijalla.
Mutta tosiaan juu tuo..
"enää ei etsi "aikuista" ottamaan vastuu itsestä..."
Kun hoksaa ettei sellaista ole. Enkä nyt tietenkään tarkoita mitään pyllynpyyhkimisiä.Wwuwuw kirjoitti:
Mutta tosiaan juu tuo..
"enää ei etsi "aikuista" ottamaan vastuu itsestä..."
Kun hoksaa ettei sellaista ole. Enkä nyt tietenkään tarkoita mitään pyllynpyyhkimisiä.No se näkyy monellatapaa ihmisissä, se että koetetaan jollain miellyttämisellä saada jokin vastuu siirrettyä omasta elämästä, joko niille omille vanhemmille, tai sitten toiselle ihmiselle. Ja pettymys on aina kova, kun ei muut samalla tavalla tietenkään vastuuta ota, kuten vaikka omat vanhemmat aikoinaan, kun oli lapsi.
Kyyninen "aikuisuus" kyllä tuntuu olevan monelle helkatin helppoa... Ja vissiin helkutin kivaa, kun siihen törmää aika paljon... Mielensäpahoittajia ja marisijoita riittää...
- Anonyymi
Aikas ikävä terveystarkastus jos joku homo-poppe hipllailee pippeleitäsi :D
- Anonyymi
Määrittele aikuinen. Minusta on ainakin hyvä, ettei kaikista tule haudan vakavia tärkeilijöitä vanhemmiten. Joistakin tulee sellaisia tylsimyksiä jo täytettyään 25 vuotta. Mikään uusi ei heitä enää viehätä eivätkä innostu lapsenomaisesti enää mistään. Aikuinen osaa ottaa vastuuta itsestä ja muista, mutta hyvä säilyttää jonkinlainen kipinä elämään eikä katkeroitua.
Wwuwuw kirjoitti:
Enkös mä just sen tehny. 😯
Siis mun pointsidili tässä aloituksessa oli se, että ihminen on aikuinen silloin kun tajuaa ettei ole mitään sen kummempia "vastauksia". Ei ole ketään joka osaa sulle selittää miksi on kuten on.
- Anonyymi
Aikuinen on noin 24-vuotias vanhus.
- Anonyymi
Taidan tietää tuon Matti Huutonen kotipaikankin Uuraisilta kai heh meteoriitti, ennustaa säätä-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697324Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913167
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462229- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171777- 281661
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141643- 361440