Moi
Oon tällänen 14 vuotias tyttö ja haluisin alottaa salibandyn jossain kilpajoukkueessa. Tulin tänne sillä periaatteella että voisitte kertoo jotain sählystä ja näin.
Ja en oo ennen pelannu sähkyä missään kilpajoukkureessa yms. Ja voisitteko kertoo näit seuroja johon kannattaisia hakea.
kuinka paljon salibandy vie vapaa-ajasta noin.
Oon tosi kiitollinen jos kertositte jotain:)
Salibandy-tyttö
4
1164
Vastaukset
- Anonyymi
googleta netistä oma kaupunki ja salibandy. treenejä on sun ikäluokassa todennäköisesti n. 3 kertaa viikossa, treenit kestäen max. 2h. turnauksia on n. joka toinen viikonloppu ja ne vie käytännössä koko päivän. oon ite kohta kolme vuotta harrastanut, kysy jos on kysymyksiä
- Anonyymi
niin ja sun ikäiset pelaa t16-sarjaa. salibandy.fi löytyy tietoa ja tulospalvelu. tyttosalibandy.fi löytyy myös paljon hyödyllistä tietoa!
- Anonyymi
Jos ei ole harrastanut niin ei kannata suoraan kilpajoukkieeseen ite en ainakaan heti menny vaan olin iha perus joukkuees vuode ja sit kilpajoukkueeseen nii pärjää paremmin
- Anonyymi
Ihmettelen näitä tämän (14-17v) ikäisten valmennusta, miten voi olla aina aikuisia miehiä penkin takana? Kyllähän noilla täytyy olla joku fetissi päässä, ikävä kyllä. Pesäpallo esimerkiksi tämän on opettanut ikävällä tavalla mihin voi touhu johtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984