Kauheesti ma ihmettelen tätä

Anonyymi

Ei se Jeesus tänäänkään vaan tullut, vaikka tolppiin kiinnitetyt laput uhkailevat pikaisesta tulemisesta. Mikähän piru sitä Jeesusta oikein viivyttää?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskovaiset aina sanovat Jumalan olevan näkymätön henkiolento. Mitä jos Jeesuskin on tällainen näkymätön henkiolento. Se on jo tullut, mutta kukaan ei havaitse sitä.

      • Anonyymi

        Mitähän järkee siinä piilottelussa oikein on? Ei kukaan voi uskoa semmottisiin. Vai voiko? Sehän olis sama kuin sanottais, että Joulupukki on totta.


    • Anonyymi

      Jeesus nauraa pilvenreunalla partaansa uskovaisten sätkyilyjä, ei malta lopettaa esitystä.

      • Anonyymi

        Raamattuun on kirjoitettu että Jumala nauraa niille, jotka eivät hänestä välitä:

        Sananlaskut:
        1:23Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.
        1:24 Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,
        1:25 vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,
        1:26 niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
        1:27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
        1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.
        1:29 Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa
        1:30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,
        1:31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattuun on kirjoitettu että Jumala nauraa niille, jotka eivät hänestä välitä:

        Sananlaskut:
        1:23Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.
        1:24 Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,
        1:25 vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,
        1:26 niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
        1:27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
        1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.
        1:29 Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa
        1:30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,
        1:31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.

        jeesus🤣 olen kuollut eikä siellä ketään ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattuun on kirjoitettu että Jumala nauraa niille, jotka eivät hänestä välitä:

        Sananlaskut:
        1:23Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.
        1:24 Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,
        1:25 vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,
        1:26 niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
        1:27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
        1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.
        1:29 Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa
        1:30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,
        1:31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.

        "Raamattuun on kirjoitettu että Jumala nauraa niille, jotka eivät hänestä välitä:"

        Raamattu onkin juutalaisten sepittämä vitsikirja, jolle nauravat kaikki.


    • Anonyymi

      Eiku Jeesuksella oli taas mennyt viikonloppu ns.pitkäksi!Oli muutellut vettä viiniksi siihen tahtiin,että arkkienkelitki oli pyöritelleet silmiään toivottomina!Nyt sitten toipumiseen menee puoli viikkoa,kun ei tollasen pari tuhatta vuotta vanhan kaiffarin kunto kestä ottaa samaan malliin kuin nuorena!Loppuviikosta alkaa jo uuden "kuurin" pohjustus!
      Tämän kaiken sain profetiana,että viiniä riittää vielä toooosi pitkään!!!

      • Anonyymi

        Kyllä Jeesukselle tunnetusti viini maittoi mutta tislausta kaikkivaltiaan lehtolapsi ei hallinnut.

        Mutta Jeesus oli kylläkin raamatun kuvausten mukaan enempi pilviveikko. Pössytteli pyhää henkeä niin että sai välillä huonot fibat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesukselle tunnetusti viini maittoi mutta tislausta kaikkivaltiaan lehtolapsi ei hallinnut.

        Mutta Jeesus oli kylläkin raamatun kuvausten mukaan enempi pilviveikko. Pössytteli pyhää henkeä niin että sai välillä huonot fibat.

        Aikoinaan Jeesus ottikin pilvet. Sen jälkeen hihhulit ovat odottaneet hänen paluutaan tuhansia vuosia täysin turhaan.


    • Anonyymi

      Olkaa huoleti, Jeesus tulee toisen ja kolmannenkin kerran. Toisen kerran Hän tulee hakemaan omansa pois vaivanajasta. Kolmannen kerran Hän tulee omiensa kanssa aloittamaan tuhatvuotisenvaltakunnan. Tullessaan Hän heittää antikristuksen ja väärän profeetan ja heidän avustajat tulijärveen ja vangitsee saatanan tuhanneksi vuodeksi.

      • Anonyymi

        on se vain mukava elää mielikuvitusmaailmassa 🤣


      • Anonyymi

        Aivan lapsellista liirumlaarumia.


    • Anonyymi

      Jeesus on tullut yhden ainoan kerran. Hän tuli taivaasta alas Marian kohtuun ja luovutti hänelle siemennestettään, niin että hän syntyi poikalapseksi hänen kohdustaan. Sen jälkeen Jeesus ei tullutkaan, koska on perisynnistä vapaa, eikä Herran ejakulaatio oikein sovi kristinuskon oppiin...

    • Anonyymi

      Puuttuvat häävieraat.

    • Anonyymi

      Avaus kertoo jälleen siitä, kuinka ateisti kaipaa Jumalaa päivästä toiseen. Ateisminsa vahvistukseksi hän joutuu käymään palstalla hakemassa vertaistukea uskonnottomuudelleen.

      • Anonyymi

        Odotan todisteita. En kaipaa yhtään hihhuleiden valehtelua ja turhia höpinöitä.


    • Jeesus odottaa, että aloittaja tulisi uskoon ennen paluutaan.

      • Anonyymi

        Ohhoh, Jeesus odottaa! Hän on siis raskaana. No ei siinä kunnossa passaa matkustella pitkiä matkoja tähtien välisessä avaruudessa.


    • Anonyymi

      Näin vastaa kysymykseesi Raamattu, Jumalan Sana:

      (2. Pietarin kirje 3:9)
      *************************************
      Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

      (2. Pietarin kirje 3:3-10)
      3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
      3:4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
      3:5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
      3:6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
      3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
      3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."
      3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
      3:10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
      *************************************

      • Anonyymi

        "Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä"

        On se sitä tuhansia vuosia viivyttänyt. Notta ei tarvitse valehdella tolppaviesteissä, että pian se tulee. Tuhannet vuodet eivät ole pian. Tai riippuu tietysti, mistä päin Hämettä on kotoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä"

        On se sitä tuhansia vuosia viivyttänyt. Notta ei tarvitse valehdella tolppaviesteissä, että pian se tulee. Tuhannet vuodet eivät ole pian. Tai riippuu tietysti, mistä päin Hämettä on kotoisin.

        >>>Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.<<<
        ~~~~~~~~

        Jumala tahtoo että sinäkin tulisit uskoon.

        Hesekiel:
        18:23 Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?
        33:11 Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!

        Neljä tosiasiaa:

        https://aitomiehet.pirkanmies.fi/material/fineng4c.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.<<<
        ~~~~~~~~

        Jumala tahtoo että sinäkin tulisit uskoon.

        Hesekiel:
        18:23 Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?
        33:11 Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!

        Neljä tosiasiaa:

        https://aitomiehet.pirkanmies.fi/material/fineng4c.pdf

        "Jumala tahtoo että sinäkin tulisit uskoon."

        Jumala on niin uskomatonta legendaa, ettei siihen voi kukaan hiukankaan järkevä uskoa.
        Tahdon, että tulisit järkiisi.


    • Anonyymi

      Jeesus on menevä mies, eikä pääse tulemaan.

    • Anonyymi

      Sellaista päivää ei vaan tule, että joku juutalaisten sepittämä satuhahmo ilmestyisi tänne leikkimään suurta sankaria.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      73
      1786
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1176
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      950
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      876
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      822
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      789
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      758
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      210
      739
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      736
    Aihe