Miten te olette löytäneet toisenne?
Miten se elämänkumppani yleensä löytyy?
80
946
Vastaukset
- Anonyymi
Kumppani löytyy kun juo viinaa ja käy yökerhossa tai bileissä. Siellä mies ja nainen kohtaavat toisensa. Raitis mies ei naisia tapaa ja jää yksin.
Joku voi sanoa löytäneensä kumppaninsa töistä, mutta tällöinkin totuus on se, että suhde on alkanut siitä kun työkaverin kanssa ollaan oltu juomassa esim. firman pikkujouluissa.
t. viinamies- Anonyymi
Juuri näin. Olen 41-vuotias joka ei juo viinaa eikä käy yökerhoissa tai bileissä. En ole löytänyt kumppania.
t. raitis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Olen 41-vuotias joka ei juo viinaa eikä käy yökerhoissa tai bileissä. En ole löytänyt kumppania.
t. raitisSama 36 v mies en käy baareisa en jaksa Tinderiä. Mistä sen naisen löytää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama 36 v mies en käy baareisa en jaksa Tinderiä. Mistä sen naisen löytää?
Raitis ei naista löydä. Kumppanin voi löytää vain kun juo viinaa ja käy baareissa ja bileissä.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama 36 v mies en käy baareisa en jaksa Tinderiä. Mistä sen naisen löytää?
Varmaan hakee sut joku päivä kotoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raitis ei naista löydä. Kumppanin voi löytää vain kun juo viinaa ja käy baareissa ja bileissä.
t. viinamiesEi sitä nainenkaan löydä miestä, jos ei käy baareissa juomassa viinaa. Minä en käy baareissa enkä ravintoloissa, joten saan olla yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä nainenkaan löydä miestä, jos ei käy baareissa juomassa viinaa. Minä en käy baareissa enkä ravintoloissa, joten saan olla yksin.
Jep ei sitä naista löydä mistään. Yksin pakko olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep ei sitä naista löydä mistään. Yksin pakko olla.
Ei naiset halua edes jutella ku ei heitä kiinnosta mikään. Sellaista se on. Ennen sai naisia. Naiset on muuttunut kun ei anna enää koska ei voi mitää.Ei saa seksiä. Semmosta se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naiset halua edes jutella ku ei heitä kiinnosta mikään. Sellaista se on. Ennen sai naisia. Naiset on muuttunut kun ei anna enää koska ei voi mitää.Ei saa seksiä. Semmosta se vaan on.
Saa vain haaveilla että saisi joskus naista koskea tai naisen yöksi viereen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. viinamiesSama markkina-arvoteoria sielläkin pätee. Eli jos olet ruma naisten mielestä, niin päädyt seinäruusuksi, siinä missä kaikkein rumimmat ämmätkin. Baaristakin saat hoiperrella yksin kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä nainenkaan löydä miestä, jos ei käy baareissa juomassa viinaa. Minä en käy baareissa enkä ravintoloissa, joten saan olla yksin.
Juoda voi myös alkoholitonta.
- Anonyymi
Ei uros halua kumppaneita vaan haluaa olla villi ja vapaa ja olla naisten kanssa ja naiset toivoo ja unelmoi haluais joku mies hänet omia ja omakseen eli kelpais jollekkin eli ei sen kummempaa kuin että joku mies sanoo naiselle että olet minun niin se elämänkumppani löytyy
- Anonyymi
Kyllä se riippuu miehestä, kenen kanssa nainen suostuu oma olemaan. Ei kaikki vanhat (yli kolmekymppiset) kelpaa. Pitää olla se alfa.
- Anonyymi
Ulkoa se löytyi.
- Anonyymi
Töistä.
- Anonyymi
Tuostahan tuo tuli tien pientareelta poimittua matkaan, katteli siinä vaillinaisen näkösenä.
- Anonyymi
Tuota pientareella vaillinaisen näköisenä olemista vois kokeilla. Tärppäisköhän?
- Anonyymi
Eka tanssilattialta, toinen töistä ja kolmas palstoilta. Ne on siinä.
Potentiaalisia elämänkumppaneita löytyy kaikkialta. Siitä vaan kokeilemaan yhteensopivuutta.
- Anonyymi
Minulla sekä eka että nykyinen tanssilattialta Souvareiden tahdeilla. (onnellisen hymiö)
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Potentiaalisia elämänkumppaneita löytyy kaikkialta. Siitä vaan kokeilemaan yhteensopivuutta.
Miten sitä yhteensopivuutta kokeillaan? Entä jos on huono ulosanti ja jäykkä olemus?
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitä yhteensopivuutta kokeillaan? Entä jos on huono ulosanti ja jäykkä olemus?
Ensin pidetään kädestä kiinni, myöhemmin maataan lusikka-asennossa ja lopuksi katsotaan aukeneeko reidet ja yltääkö tappi koloon.
Suomalaisessa iskelmässä on kaikki, mitä miehen pitäisi naiselle sanoa.
Etsit vaan sopivat kappaleet ja annat soida.
Janne Tulkki
https://www.youtube.com/watch?v=Jgv8NODM0co- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Ensin pidetään kädestä kiinni, myöhemmin maataan lusikka-asennossa ja lopuksi katsotaan aukeneeko reidet ja yltääkö tappi koloon.
Suomalaisessa iskelmässä on kaikki, mitä miehen pitäisi naiselle sanoa.
Etsit vaan sopivat kappaleet ja annat soida.
Janne Tulkki
https://www.youtube.com/watch?v=Jgv8NODM0co"Suomalaisessa iskelmässä on kaikki, mitä miehen pitäisi naiselle sanoa."
Aivan priimaa tuo neuvo. Siitä vaan valitsemaan tilanteeseen sopiva biisi.
- Sheena - Anonyymi
Molemmat tanssilattialta, kiitos Souvareille!
- Anonyymi
Eka baarista, toka kavereiden kautta ja kolmas (nykynen) nettipelistä.
- Anonyymi
Mäkin tunnen monta pariskuntaa, jotka on tavanneet nettipeleissä. Omani tosin löysin ihan perinteisesti töistä.
Täälläkin nähnyt monen haaveilevan ulkolaisesta kumppanista. Kokeilkaas vaihteen vuoksi nettipelejä deittipalstojen sijaan. Voi sieltä kotimaisenkin kumppanin löytää, mutta ite tunnen pariskuntia, joista toinen on tullut Suomeen Venäjältä, Saksasta, Tanskasta, Britanniasta, Bulgariasta, Japanista, Koreasta, Brasiliasta ja Kolumbiasta. Noista tulijoista yksi on mies ja loput naisia. Eli ihan varteenotettava tapa etsiä morsianta ulkomailta!
- Anonyymi
Koulusta, opiskelupaikasta, yhdistyksestä, netistä, ystävien kautta, työpaikasta, harrastuksesta ja ravintolastakin, jos edellisiä yhteyksiä.
t.sxth- Anonyymi
Kyllä sitä kaikki normaalit ihmiset löytää pareja tuon tuostakin... Sitten jos olet epänormaaliksi lukeutuva, niin menee hankalaksi. Jos sattuu olemaan aspergeri, autismi, adhd tai mikä tahansa henkinen vamma, eipä kukaan näytä kiinnostuvan yhtään.
- Anonyymi
Bauhaussista.
- Anonyymi
Onko palautusoikeutta?
- Anonyymi
Siis nykyinen. Edellinen löytyi talkoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko palautusoikeutta?
Kyllä. Ja oikeastaan on vielä koeajalla.
- Anonyymi
Hirveitä AMD:n greafiikkakiihdyttimiioä, poqeikin jo pokaahtaa kun ampewerit ewivät reiitä no ei niin oli likainen ja pöynen entinen powe3ri :D
- Anonyymi
Hyuvä juttu joo elektroluyyti kondensaattorit kiehuvat powerin sisällä kun ei riitä ampeereja näytönohain-kortille :*D
- Anonyymi
Aikoinaan löytyi kotibailuista, jotka järjesti henkilö johon tutustuin kaveriporukassa reissatessani ulkomailla. Sinne oli kutsuttu heidän opiskelukavereitaan ja sieltä löytyi tuleva puoliso. Nykyään ex-puoliso.
- Anonyymi
Eiköhän se löydy sieltä samanikäisten illanviettopaikasta. Kunhan sinne pääsee.
- Anonyymi
Nukkumalla löytää unikavereita, elämänkumppani tulee unessa vastaan monivärisenä.
- Anonyymi
Ainakaan etsimällä ei löydä, sen on jo hyvin monet todenneet.
Itselle jokainen kumppani nuoresta asti on tullut eteen ihan elämällä ja osallistumalla ja pitämällä sydän auki ennakkoluulottomasti.
Nuorena ensin löytyi moni harrastuksen kautta, ensimmäinen poikaystävä 14-vuotiaana.
Elämänkumppanin löysin yhteisen kaverin luota, vaikka ensin olikin pitkään vastahakoinen.
Menin tapaamaan tätä kaveria (muuten on mies) ja siellä hänen luonaan oli tämä tuleva puoliso sitten myös. En mitenkään häneen ihastunut enkä edes ollut mitenkään kiinnostunut ketään löytämään. Hän kuitenkin ihastui heti ja oli jopa kiusallisen kiinnostunut.
Halusi kävellä kanssani sitten illan päätteeksi kotiin ja niin sitten tehtiin. En halunnut sopia mitään jatkoa ja sanoin vain että hyvää yötä ja kai tässä törmäillään.
Hän on jälkeenpäin kertonut että kävi asuntoni ulkopuolella kävelemässä jos sattusi että törmätään! Lopulta sitten tavattiinkin kaupungilla ja mentiin kahville.
Siinä sitten juteltiin ja tutustuttiin ja huomasin että eihän tuo hassumpi tyyppi olekaan.
Fiksu, ei ryyppää, käy töissä. Siisti ja avoimen ja rehellisen oloinen. Pikku huljaa sitten yksi johti toiseen ja lopuksi olimme jo kihloissa ja sitten naimisissa. Ja tätä jatkunut nyt 11 vuotta. Enpä valita. Ja se kaveri jonka luona tavattiin on edelleen meidän kaverimme. Vapaa sinkkumies edelleen ja sellaisena varmasti aikoo pysyäkin. Miksi, se on hänen asiansa. Oli muuten todistajana vihkitilaisuudessa.
En ole koskaan ollut yhdessäkään nettideitti tms sovelluksessa. Tuntuu täysin luonnottomalle se homma. Aina on kumppani löytynyt ja yleensä ihan sen kummemmin etsimättä. Varta vasten etsiminen onkin mielestäni huonoin tapa ketään löytää. Kun antaa asioitten tapahtua, on mieli avoin ja ennakkoluuloton ja sen verran sosiaalisia taitoja että uskaltaa ihmisten seurassa luontevasti esiintyä, pääsee tutustumaan erilaisiin ihmisiin, niihin mielenkiintoisiinkin joitten kanssa sitä yhteistä säveltä löytyy.- Anonyymi
Naisilla on helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on helppoa.
Millä tavalla? Kaikki tuossa kirjoituksessa koskee myös miehiä, jotka ovat tarinan toinen osapuoli. Opettele olemaan ihmisten kanssa, koska ihmisiä ne naisetkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla? Kaikki tuossa kirjoituksessa koskee myös miehiä, jotka ovat tarinan toinen osapuoli. Opettele olemaan ihmisten kanssa, koska ihmisiä ne naisetkin on.
Esimerkissä mies oli aloitteellinen ja jopa kävi kävelemässä asunnon ulkopuolella. Nainen ei tehnyt mitään muuta kuin lopulta suostui. Eli täysin yrittämättä tuli tämäkin parisuhde naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkissä mies oli aloitteellinen ja jopa kävi kävelemässä asunnon ulkopuolella. Nainen ei tehnyt mitään muuta kuin lopulta suostui. Eli täysin yrittämättä tuli tämäkin parisuhde naiselle.
Jos ymmärtäisit jotain miten sydämet toimii, niin et sanoisi "Nainen ei tehnyt mitään..".
Siinä on aloitteesta lähtien ollut paitsi sanallista niin etenkin sanatonta viestintää, joka johtaa suhteeseen. Toisinpäinkin voi tilanne olla; nainen tekee aloitteen, joka johtaa suhteeseen.
Se on varmasti tämä netti, joka on tehnyt monet "tajuttomaksi" sanattomalle viestinnälle, tunteille, ilmeille, eleille, silmäpelille jne
- Sheena
- Anonyymi
Minun ystäväni poikaystävän entisen kämpisen kaveri 😅 Samat bileet ja monta sattumaa ja lopulta mies joka pelasti hädässä.
- Anonyymi
Raitis mies juurikin joskus löytää kumppanin. Alkoholisti ei kelpaa naisille.
- Anonyymi
Kyllä heitäkin on jotka alkoholistin haluavat.
On naisia jotka luulevat voivansa "pelastaa" rentun rakkautensa voimalla.
Naisia joilla tarve holhota ja hyysätä. Onhan näitä paljonkin.
Kun rentusta tulee hoivattava, nainen kokee itsensä tärkeäksi ja tarpeelliseksi. Hän ottaa parantajan ja pelastajan roolin.
Tällaisia parisuhteita en kyllä mitenkään voi ymmärtää. - Mutta ai niin! Sehän on niin hellyttävä ja ihana selvin päin, kun minä sitä niiiiiiin rakastan. Ei se ole paha, ei se pahuuttaa lyö. sitä pitää ymmärtää ja kuka ymmärtää jos minä en?
Näitä on nähty.- Anonyymi
Ehkä joku ottaa rentun mutta jos on asiansa hoitava, fiksu ja melko paljon ryyppäävä mies niin sellaista ei huoli kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku ottaa rentun mutta jos on asiansa hoitava, fiksu ja melko paljon ryyppäävä mies niin sellaista ei huoli kukaan.
Ei viinamiestä kukaan huoli. Valehtelee jatkuvasti että hän muka saa naisia.
- Anonyymi
Kunpa se olisikin niin yksinkertaista, että alkoholisti olisi vain alkoholisti, mokoma turhake. Mutta kun ei. Alkoholisti on ihminen ja kiehtova persoona, osaava, taitava ( JOS on) jne siinä missä kaikki ei-alkoholistitkin (JOS on).
- Sheena
- Anonyymi
Baarista löysin avovaimoni. En tajua mistä muualta vois löytää. Kaverit sanoneet että baarista ne löysi kans. Myös veljeni löysi baarista tyttöystävän, teki lapsen myös ja kaveri teki lapsen naisen kans jonka tapasi baarista.
- Anonyymi
Kumppani löytyy kun juodaan viinaa baarissa. Siellä mies ja nainen kohtaavat.
Jos ei juo viinaa ei naisiakaan tapaa ja jää yksin.
t. viinamies
- Anonyymi
Minä löysin ex baarista. Tai hän löysi mut. Mutta nykyää ei löydä mistään naista. Ei jaksa käydä baareissa enään.
- Anonyymi
En tiedä mistä sen naisen löytäisi. Töissä ei naisia kiinnosta ja baarit ei kiinnosta. Ei alkoholi. Naiskavereita ja tuttuja ei ole. En tiedä mistä löytäisi.
- Anonyymi
Kaupan kassalta läytää kuin Sanna Marinerin vanhan merimiehenkin.
- Anonyymi
Persu yrittää oikeistolaista paskaa, mutta ei persuidari onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu yrittää oikeistolaista paskaa, mutta ei persuidari onnistu.
Lisäksi hallintotieteiden maisteri Sanna on paremmin sivistynyt, kuin juntti persu-kuutiopää.
- Anonyymi
näin se on, seuran etsimiseen on monta tapaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi hallintotieteiden maisteri Sanna on paremmin sivistynyt, kuin juntti persu-kuutiopää.
Marin on tyly Ämmä, kova teeskenteleen ja vittuileen!!
- Anonyymi
Kindermunasta tietenkin. Miksi hölmöjä kyselet?
- Anonyymi
Noo tiesin tietenkin, en vaan osannut koota sitä.
- Anonyymi
Söymällä
https://www.hs.fi/junkkari/art-2000008329907.html
&
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008307616.html
Kumppa söy kammen. - Anonyymi
Baareista oon löytänyt. Minulla on kolmas suhde nyt menossa ja baarista löysin v 2015 joulukuussa kun olin viettää pikkujouluja. Oon minä monesti yrittänyt ennen töissäkin naiseen tutustua ja mutta naiset ei ole edes kahville lähteneet. Sitten kerran yks kivannäkäinen nainen kahvilassa oli niin yritin jutella sille mutta se sanoi ettei nyt halua treffeille. Ei suomessa tapaa naisia muuten kuin baarissa. Ja selvinpäin naiset on tylyjä.
- Anonyymi
Sähköistymällä.
https://www.lidl.fi/c/kokkaa-kuin-kuningas/c2317?utm_source=iltasanomat&utm_medium=display&utm_content=kokkaus&utm_campaign=IS-jatkuva
Vanhan riivinraudan sijaan sähköinen tsydeemi💥
https://youtu.be/FU7t8oo4ctY No siis ihan oon kävelly kädet levällään kadulla ja mitä on syliin juossu, heleppoo ku heinän teko.
Suatana: "No siis ihan oon kävelly kädet levällään kadulla ja mitä on syliin juossu, heleppoo ku heinän teko."
Tuo oli hauska lohkaisu, nauratti, mutta voisitko kertoa - miten nykyisen tapasit Miehen Logiikka -palstalla? Miten teistä tuli pari? Ehkä joku voi ottaa opiksi siitä? :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Suatana: "No siis ihan oon kävelly kädet levällään kadulla ja mitä on syliin juossu, heleppoo ku heinän teko."
Tuo oli hauska lohkaisu, nauratti, mutta voisitko kertoa - miten nykyisen tapasit Miehen Logiikka -palstalla? Miten teistä tuli pari? Ehkä joku voi ottaa opiksi siitä? :)Miten tapasin? Ihan vaan seurailin tyypin kirjoittelua ja lopulta kävin itsekin juttusille hänen kanssaan palstalla. Siitä etenin yv ja email ja gsm, lopulta nenätysten.
Meistä tuli pari, koska kummastikin tuntui että ajatukset natsaa yhteen, toisen seurassa oli mukava olla, niin netissä kun irl, ihastuttiin ja rakastuttiin.Suatana kirjoitti:
Miten tapasin? Ihan vaan seurailin tyypin kirjoittelua ja lopulta kävin itsekin juttusille hänen kanssaan palstalla. Siitä etenin yv ja email ja gsm, lopulta nenätysten.
Meistä tuli pari, koska kummastikin tuntui että ajatukset natsaa yhteen, toisen seurassa oli mukava olla, niin netissä kun irl, ihastuttiin ja rakastuttiin.Eipä se nyt muuta vaadi, kun vilpitöntä mielenkiintoa tutustua, ottaa se oven avaava askel kohti toista ja ylläpitää suhdetta. Tietysti tykkääminen on hyvä juttu, että tykkää ihmisestä puolin ja toisin.
Päätöshän se on, tuon X kanssa alan kulkemaan.
Yksinkertaistettuna.Suatana kirjoitti:
Miten tapasin? Ihan vaan seurailin tyypin kirjoittelua ja lopulta kävin itsekin juttusille hänen kanssaan palstalla. Siitä etenin yv ja email ja gsm, lopulta nenätysten.
Meistä tuli pari, koska kummastikin tuntui että ajatukset natsaa yhteen, toisen seurassa oli mukava olla, niin netissä kun irl, ihastuttiin ja rakastuttiin.Kiitos viestistä ja tarinastasi - se oli kiva kuulla ja ehkä opiksi monelle. Itse lähetin tänne jo vastauksen, mutta jostain kumman syystä se poistettiin eilen. En ymmärrä.
Hyvää loppuviikkoa!Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Kiitos viestistä ja tarinastasi - se oli kiva kuulla ja ehkä opiksi monelle. Itse lähetin tänne jo vastauksen, mutta jostain kumman syystä se poistettiin eilen. En ymmärrä.
Hyvää loppuviikkoa!Tämä saitti nikottelee jatkuvasti.
Niinno, miten nyt ihmisiin tutustutaan, niin silleen niihin potentiaalisiin kumppaneihinkin. Juttelemalla ajatuksiaan ja kokemuksiaan auki, olemalla aktiivisesti kiinnostunut ja vuorovaikutteinen.
Ei kai se sen kummempaa ole, ne vipat ja vipinät sitten tekee eroa kaverista kumppaniksi.
Samoin. :)
- Anonyymi
ninpä kumpatetäis? Suhteita on ollut vuosiakin kerralla 1 kanssa. Kaatunut toisen uskoon tuloon tai alkoholisimiin. kolmas sit olikoin jo leskimies,mutta totus paljastu vaimo toisessa maassa.hänki leskimies kuollut,joten vaimo ainakin oikeasti leski.
- Anonyymi
Kaippa toisilla on hyvä tuuri löytää se nainen jostain.
- Anonyymi
Mistä sen löytää ei mistään. Kävelee kirjastossa vastaan hymyilee tarraa kiinni kädestä. Oi komea mies olet.
- Anonyymi
En minä ainakaan ole ketään etsimällä löytänyt. Kyllä se eteen on kävellyt ja täysin arvaamattomassa paikassa ja tilanteessa.
Nykyinen mies löytyi yhteisen tuttavan kotoa eikä ollut aavistustakaan että siellä ketään muuta on kun sinne menin. Kohtalo päätti toisin.
Yksi pitkäaikainen löytyi kadulta. Seisoin erään näyteikkunan edessä ja katsoin jotain kenkiä tms. ja Hän pysähtyi viereen ja alettiin jutella. Huomattiin että tuohan on ihan kiva ja niin hän sitten saattoi minut kotiin. Kolme kilometriä käveltiin ja päätettiin että huomenna hän hakee minut autolla ulos.
Siitä lähti seurustelu.
Yhtäkään pitempi- tai lyhytaikaisempaa kumppania en ole hakemalla löytänyt enkä yhtäkään netistä. Yhtäkään treffipalvelua en ole avannut enkä tiedä miten niissä toimitaan.
Yleensä kaikki on tulleet eteen sattumalta, kaveriporukassa hengaillessa, erilaisilla festareilla, konserteissa. Missä vaan ihmisiä liikkuu. Kotoa ei kukaan ole tullut hakemaan.- Anonyymi
Näyteikkunamies teki ainakin rohkean aloitteen kun tuli viereen ja luultavasti aloitti myös keskustelun. Naiset aina luulevat että asiat vain tapahtuvat itsestään.
- Anonyymi
Naiset löytävät mistä vain.
Komeat, menestyvät, tappajaleukaiset ja metsästäjänsilmäiset alfachadit saavat naisen lähestulkoon mistä vaan. Suositeltavia paikkoja ovat tottakai baarit ja Tinder tms palvelut, mutta naisia saaville alfoille tätä tuskin tarvii neuvoa.
Kiltti ja kunnollinen perustylsimys ei saa oikeastaan mistään. Kyllä kilttiksen voi joku tuhannen miehen käyttämä valaankokoinen yyhoo ottaa kun ei parempaakaan löydy. Kiltillä ja kunnollisella miehelllä ei tee mitään. Vain ulkonäkö ja menestys takaavat naisten saannin. - Anonyymi
Aika mielenkiintoinen surrealistinen taideteos voi olla joku ihminenkin.
- Anonyymi
Ykisn olen ollut vuosien ajan. Ehkä se kumppani voisi löytyä illanvietosta samanikäisten kanssa.
- Anonyymi
Paritussivusto tinderistä löytyy valikoimaa..
- Anonyymi
Koulusta löytyi... Joskus viime vuosituhannella💘 rakas on edelleen 45 vuoden jälkeenkin.
- Anonyymi
Ei mistään koulusta. Mulla on ollu kolme opettajaa, eikä kukaan niistä saanu sitä roolia vapaalla pois. Ja mulla raittina miehenä on aika paha saada muita kuin opettajia.
- Anonyymi
Palsta on ainoa paikka.
T. turinatiimi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596855Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414805- 752627
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411979- 181738
- 301557
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151329- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137