Tempaise tehdä testi kurillasi. :)
https://anna.fi/viihdy/testit/tiedatko-minka-varinen-aurasi-mita-kertoo-testaa
Mulla on sininen, ilmakos tykkään sinisestä. 💙
Aurasi väri on indigo
He, joiden aura on indigon värinen, kokevat elämänsä syvällisten tunteidensa kautta. Indigo-persoonat ovat rauhallisia, herkkiä, luovia ja miellyttäviä ihmisiä, jotka luottavat vahvasti intuitioonsa. He etsivät jatkuvasti korkeampaa totuutta, ja uskontoon liittyvät kysymykset kiehtovat heitä.
Indigo-persoonat luottavat vahvasti omaan näkemykseensä siitä, miten elämää tulee elää. He ovat onnellisimmillaan silloin, kun saavat elää harmoniassa omien ajatustensa kanssa ja auttaa hukassa olevia sieluja.
Jos indigot eivät seuraa omaa polkuaan, he voivat masentua ja ahdistua. Tällöin he vetäytyvät herkästi omaan kuoreensa ja eristäytyvät yhteiskunnasta. Kun indigo on hukassa, hän voi myös menettää kosketuksensa sisäiseen maailmaansa.
Indigo ihmiset eivät ole kovin sosiaalisia, ja heillä on vain muutamia läheisiä ystäviä. He päästävät lähelleen vain persoonia, joihin he voivat todella luottaa. He myös valitsevat kumppaninsa todella tarkkaan. Tosirakkauden löytyessä indigo-persoonat ovat lojaaleja ja uskollisia kumppaneita sekä hyviä rakastajia. Kun indigo tuntee olonsa turvalliseksi, hän voi olla todella intohimoinen. Seksiä
indigo-persoonat pitävät henkisenä kokemuksena, jossa kahden ihmisen energiat sulautuvat yhteen.
Indigon värisen auran ihmiset pitävät lempeästä liikunnasta. Kävelylenkit, jooga ja meditaatio kuuluvat usein heidän harrastuksiinsa.
Tiedättekö oman auranne värin?
247
1528
Vastaukset
- Anonyymi
Sain indigo no mikä väri on indiko en ole kuullutkaan mutta ei taida pitää paikkana kun kysymykset ja vastaukset naisille tehty mutta noista vaihto ehdoista olisin indiko tarkoittaako että olisin indiana jones
Suatana kirjoitti:
Indigo lapsi.
Siis yhteen indigolapsi.
https://auratransformation.com/fi/indigolapset/
Kuka uskoo näihin, kuka ei. Itse luen lähinnä uteliaisuuttani.Suatana kirjoitti:
Siis yhteen indigolapsi.
Kuka uskoo näihin, kuka ei. Itse luen lähinnä uteliaisuuttani.Ja indigo ihmiset, aikuiset.
https://mielenihmeet.fi/5-merkkia-siita-etta-olet-indigoaikuinen/- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Siis yhteen indigolapsi.
Kuka uskoo näihin, kuka ei. Itse luen lähinnä uteliaisuuttani.Tiedä sitten kun olen syntynyt 2006 mut mist sais piaggio skootteriin halvalla käytetty sylinteri 2 tahti koneeseen nyt surullista ilman skootteria
Sain vastaukseksi "vihreä". Ihan haista paska -testi. Mun aura on sysimusta.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kuis nyt niin?
Se sopii sulle
Mut miks käytät vääränvärisiä vaatteita töissä Anonyymi kirjoitti:
Se sopii sulle
Mut miks käytät vääränvärisiä vaatteita töissäPitikö mennä Kamulle?
Suatana kirjoitti:
Kuis nyt niin?
Saamani tulos ei kuvaa yhtään luonnettani. Ja joskus harhoissani olen nähnyt aurani ja se oli musta :D
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kuis nyt niin?
Äkkiähän sulla hiukset muuttuu ja muuki.
Anonyymi kirjoitti:
Äkkiähän sulla hiukset muuttuu ja muuki.
Vanha valokuva. Silloin oli vielä pitkät hiukset ja ajoin moottoripyörää, ajovarusteet kuvassa yllä. Ninjalla ajot loppu kuin seinään reilu 9 vuotta sitten, kun aloin odottaa lasta.
Mun sisko väitti, että punaisein oranssi. Sanoi joskus kuulemma nähneensä.
Ja sisko ei erityisemmin ole mikään horoskooppi ja tälläisistä innostuva tyyppi. 😬Jotkut voi kuulemma nähdä auran. Mäkin väitän joskus nöhneeni, vaikka se kuulostaakin enemmänkin aurallisen migreenin auralle. :D
Mulla on siis aurallinen migreeni.
Newage henkistä kamaa nämä jutut. :)Suatana kirjoitti:
Jotkut voi kuulemma nähdä auran. Mäkin väitän joskus nöhneeni, vaikka se kuulostaakin enemmänkin aurallisen migreenin auralle. :D
Mulla on siis aurallinen migreeni.
Newage henkistä kamaa nämä jutut. :)Joo. No mä en oo tainnut nähdä... mutta siskoni sanoi, että aura pysyi minun ympärillä, vaikka vaihtoi itse paikkaa ja lähellä olevilla muilla ihmisillä taas ei vissiin näkynyt sitä...🤔
Olen kyllä itsekin kuullut ihan ventovieraan naisen väittävän, että hän näkee minulla ison sinisen auran. Ilmeisesti auroja on eri kokoisia? En tiedä.
Ja hän sitä usein minut nähdessään. Väitti näkevänsä silmistänikin, että olen indigoihminen. Kuten testikin väittää.
Hömppää tai ei, jännä yhteensattuma ja kyllä tunnistan itsestäni helposti noita asioita mitä indigoista sanotaan. Mutta sittenkin, kuten kaikkeen suhtaudun skeptisesti, että onkohan noin.
Paikkansapitävyydelle voi olla muitakin selityksiä, kuten vaikka sattuma, luotto ihmisten etsivän yhteen käypäisyyksiä itsestään. Eli halu uskoa, että joku on osannut määritellä oikein.interlocutrice kirjoitti:
Joo. No mä en oo tainnut nähdä... mutta siskoni sanoi, että aura pysyi minun ympärillä, vaikka vaihtoi itse paikkaa ja lähellä olevilla muilla ihmisillä taas ei vissiin näkynyt sitä...🤔
Tein testin ja....
” Aurasi väri on oranssi
He, joiden aura on oranssi, ovat luovia seikkailijoita. He haluavat elää elämäänsä täysillä oman mielensä mukaan. He ovat itsenäisiä persoonia, joille omien rajojensa ylittäminen ja esteistä selviäminen tuottavat mielihyvää.
Oranssit ovat yrittäjähenkisiä ihmisiä. He ovat mielellään mukana uusissa projekteissa. He osaavat arvioida riskejä ja lopputuloksia, mikä tekee heistä erinomaisia työssään.
Oranssit persoonat eivät ole kovin sosiaalisia ihmisiä. He nauttivat siitä, että saavat uppoutua omiin seikkailuihinsa ja projekteihinsa. Jos oranssi persoona ei ole tasapainossa, hänestä voi tulla itsekeskeinen, kateellinen ja etäinen ihminen, joka on kiinnostunut vain omista ajatuksistaan.
Sitoutuminen pitkään parisuhteeseen ei ole oranssin auran ihmisille ominaista. Seksiä oranssit persoonat pitävät luonnollisena toimintana, joka on hauskaa ajanvietettä ja vapauttaa paineita.
Heidän, joiden aura on oranssi, on vaikeaa istua paikoillaan ja rentouttaa kehonsa ja mielensä. He ovat joko fyysisesti tai mentaalisesti aktiivisia kaiken aikaa. Oranssit ihmiset rakastavat aktiviteetteja, jotka ovat jännittäviä ja kiehtovia. Heitä kiinnostavia urheilumuotoja ovat esimerkiksi surffaus, varjoliito ja vuorikiipeily.”Suatana kirjoitti:
Olen kyllä itsekin kuullut ihan ventovieraan naisen väittävän, että hän näkee minulla ison sinisen auran. Ilmeisesti auroja on eri kokoisia? En tiedä.
Ja hän sitä usein minut nähdessään. Väitti näkevänsä silmistänikin, että olen indigoihminen. Kuten testikin väittää.
Hömppää tai ei, jännä yhteensattuma ja kyllä tunnistan itsestäni helposti noita asioita mitä indigoista sanotaan. Mutta sittenkin, kuten kaikkeen suhtaudun skeptisesti, että onkohan noin.
Paikkansapitävyydelle voi olla muitakin selityksiä, kuten vaikka sattuma, luotto ihmisten etsivän yhteen käypäisyyksiä itsestään. Eli halu uskoa, että joku on osannut määritellä oikein.No ainapa noi selitykset osin uppoaa... mutta seksi ajanvietettä? Pah! 😂
Suatana kirjoitti:
Paikkansapitävyydelle voi olla muitakin selityksiä, kuten vaikka sattuma, luotto ihmisten etsivän yhteen käypäisyyksiä itsestään. Eli halu uskoa, että joku on osannut määritellä oikein.Sillä naisella oli tapana kulkea kassien pussien kanssa ympäriinsä. Hiukan sellainen omintakeinen ja joku sanoisi ryysyläiseksi.
Jännä persoona. Ei todellakaan tule päivittäin vastaan hänenlaista. Hän jo kauempaa otti linjan mua kohti, kun näki mut ja pysähtyi eteen katsoen silmiin. Silleen jännällä äänellä totesi, siellä se viisaus näkyy, indigoihminen.
Mua se aina nauratti. Hauska ajattelin, mutta herttainen nainen.interlocutrice kirjoitti:
Joo. No mä en oo tainnut nähdä... mutta siskoni sanoi, että aura pysyi minun ympärillä, vaikka vaihtoi itse paikkaa ja lähellä olevilla muilla ihmisillä taas ei vissiin näkynyt sitä...🤔
Juu, niin se tekee. :)
Suatana kirjoitti:
Sillä naisella oli tapana kulkea kassien pussien kanssa ympäriinsä. Hiukan sellainen omintakeinen ja joku sanoisi ryysyläiseksi.
Jännä persoona. Ei todellakaan tule päivittäin vastaan hänenlaista. Hän jo kauempaa otti linjan mua kohti, kun näki mut ja pysähtyi eteen katsoen silmiin. Silleen jännällä äänellä totesi, siellä se viisaus näkyy, indigoihminen.
Mua se aina nauratti. Hauska ajattelin, mutta herttainen nainen.No sisko on kuulemma nähnyt mulla ja kaverillaan auran. Kumpikin oli puhunut lapsistaan silloin tms. Ja kummankin kohdalla oli tehnyt ”vessakäynnin” ja muita silmänhieraisuja, ettei se olisi optinen harha. Ja vissiin sen kaverin kohdalla nähnyt kerran, mun kohdalla kahdesti. 😁
interlocutrice kirjoitti:
No ainapa noi selitykset osin uppoaa... mutta seksi ajanvietettä? Pah! 😂
Heh, mutta kyllä tuo sinuun sopii. Ethän istu ikinä oikeen aloillasi ja mullakin on oletus, että suhtaudut seksiin noin. On se silloin ajanvietettä, kun sitä harrastaa. :)
Suatana kirjoitti:
Heh, mutta kyllä tuo sinuun sopii. Ethän istu ikinä oikeen aloillasi ja mullakin on oletus, että suhtaudut seksiin noin. On se silloin ajanvietettä, kun sitä harrastaa. :)
No aikaa siinä kyllä saa mennä. 😀
Näitähän tulkitaan aina vähän jännästi... ympäripyöreesti, kuten jotain hiroskooppeja...
https://valoiza.fi/energiahoidot-2/aura/
Tuollaisen löysin guuggeloimalla...interlocutrice kirjoitti:
No aikaa siinä kyllä saa mennä. 😀
Näitähän tulkitaan aina vähän jännästi... ympäripyöreesti, kuten jotain hiroskooppeja...
https://valoiza.fi/energiahoidot-2/aura/
Tuollaisen löysin guuggeloimalla...Juu, siinä oli värienkin merkitykset. Tuossa se taisi tulla vastaus siihen isoon siniseen auraankin. Ehkä hän tarkoitti kokonaan sinistä auraa isolla sinisellä auralla.
On nää jänniä. :)Suatana kirjoitti:
Juu, siinä oli värienkin merkitykset. Tuossa se taisi tulla vastaus siihen isoon siniseen auraankin. Ehkä hän tarkoitti kokonaan sinistä auraa isolla sinisellä auralla.
On nää jänniä. :)Sinin lumiaura! 😁
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
No ainapa noi selitykset osin uppoaa... mutta seksi ajanvietettä? Pah! 😂
Sain saman. Että hauskaa ajanvietettä, kun ei sen parempaa tekemistä? 🤔 No olkoon! 😂
t.sxth
- Anonyymi
Indigo täälläkin.
Ja kyllä tunnistan itseäni tästä.
Niin ja indigon sininen on lempivärini, ollut lapsesta asti. - Anonyymi
Sama.
W.- Anonyymi
Indiko täälläkin🐾🧡
- Anonyymi
Väri-Tori Väri-Manipuloija, jonkun musiikkilevyn nimeksi sopisi Manipulator, kuin joku Judas Priestin Jugulator.
Mutta niin vboi hyvä tulee huvittavia juttuja kun kokeilee jotain ominaisuuksia grafiikkakortilla, hassuja kuvia ruudulle tulee vahingossa joskus, todella joo ja sitten kun ollenkaan ei siis vie aikaa tietokoneelta kun grafiikkakortti laskee ne aika nopeasti. - Anonyymi
En viitsinyt tehdä, koska heti ensimmäisessä kysymyksessä ei ollut sopivaa vaihtoehtoa mistä valita.
- Anonyymi
Mulle tuli keltainen.
Aika osuva selostus, mitä luin.
Heli - Anonyymi
Indigonhan tuo antoi mullekin. Vaan kysymykset oli kyllä itselleni aika huonoja, kun en voinut vastata pikein yhteenkään silleen rehellisesti. Oikein ykskään vastaus ei ollut mulle hyvä ja aidosti sopiva. 😅
- Anonyymi
Vaan siis oman aurani "pitäisi olla" vihreä.
- Anonyymi
Suttana olet helppo leikkikenttä paholaiselle.
Ajattelet valmiiksi niin kuin hän tahtoo.
Paholaisella on monia keinoja erottaa ihminen Jumalan läheisyydestä.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Okei.
Joo mullekkin on ihan sama miten sun käy koska en tunne sua. Itse olet paikasta jonne menet vastuussa.
Säälin sun miestäsi ja myös lapsiasi. Jätä lapsesi rauhaan äläkä heidän mieltään sekoita.
Monet homppeli lesbot vääristävät lastensa mielet. Jos he normaaliin perheeseen olisivat syntyneet he eivät rupeaisi ajattelemaan vääristyneesti. Anonyymi kirjoitti:
Joo mullekkin on ihan sama miten sun käy koska en tunne sua. Itse olet paikasta jonne menet vastuussa.
Säälin sun miestäsi ja myös lapsiasi. Jätä lapsesi rauhaan äläkä heidän mieltään sekoita.
Monet homppeli lesbot vääristävät lastensa mielet. Jos he normaaliin perheeseen olisivat syntyneet he eivät rupeaisi ajattelemaan vääristyneesti.Miten ne vääristää? Meinaatko et istutetaan penkkiin ja aivopestään?
Mä en pidä mitään seksuaalisuus luentoja heille. Se mitä olen sanonut, että on ihan okei tykätä tytöistä ja pojista molemmista. Ja on olemassa perheitä missä on kaksi äitiä tai iskää, on olemassa ihmisiä jotka näyttää miehelle ja/tai naiselle, mutta he kokevat olevan jotain muuta.
Siinäpä ne aivopesut. Mehän eletään heterosti. Viime yönä varsin heterosti se siellä. :)Suatana kirjoitti:
Miten ne vääristää? Meinaatko et istutetaan penkkiin ja aivopestään?
Mä en pidä mitään seksuaalisuus luentoja heille. Se mitä olen sanonut, että on ihan okei tykätä tytöistä ja pojista molemmista. Ja on olemassa perheitä missä on kaksi äitiä tai iskää, on olemassa ihmisiä jotka näyttää miehelle ja/tai naiselle, mutta he kokevat olevan jotain muuta.
Siinäpä ne aivopesut. Mehän eletään heterosti. Viime yönä varsin heterosti se siellä. :)Niin ja tykkäsin, isäntäkin tykkäsi. :)
Omg.Anonyymi kirjoitti:
Monet homppeli lesbot vääristävät lastensa mielet. Jos he normaaliin perheeseen olisivat syntyneet he eivät rupeaisi ajattelemaan vääristyneesti.Emme ehkä kaipaa eheytyshoitoja ja raamattupiiriä, manaajia tms. jeesustelua.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Siinäpä ne aivopesut. Mehän eletään heterosti. Viime yönä varsin heterosti se siellä. :)Lesbot homot juuri ne vääristävät lapsen mielen.
Jumala on tarkoittanut miehen ja naisen yhteen ei miestä ja miestä tai naista ja naista.
Se on saatanasta.
Jokaisen kuuluu hyväksyä kehonsa ja itsensä sellaisena kuin on syntynyt ja sitä ei saa ruveta muuttamaan vaikka kuin kokosi olevansa väärässä kehossa. Jos on ollut onnettomuudessa ja sen tähden jotain korjataan se on asia erikseen siinä ei ihmistä muuteta toiseksi sukupuoleksi. Ihminen ei saisi ruveta leikkimään olevansa Jumala koska siksi joksi hänet on luotu sellaisena hänen kuuluu olla. Anonyymi kirjoitti:
Lesbot homot juuri ne vääristävät lapsen mielen.
Jumala on tarkoittanut miehen ja naisen yhteen ei miestä ja miestä tai naista ja naista.
Se on saatanasta.
Jokaisen kuuluu hyväksyä kehonsa ja itsensä sellaisena kuin on syntynyt ja sitä ei saa ruveta muuttamaan vaikka kuin kokosi olevansa väärässä kehossa. Jos on ollut onnettomuudessa ja sen tähden jotain korjataan se on asia erikseen siinä ei ihmistä muuteta toiseksi sukupuoleksi. Ihminen ei saisi ruveta leikkimään olevansa Jumala koska siksi joksi hänet on luotu sellaisena hänen kuuluu olla.Jaa. No miksi sinä mulle saarnaat? En ole muutellut kehoani, tatuoinneilla vain ihoani.
En ole lesbosuhteessa, ainakaan vielä ehkä joskus olen, ehkä en ikinä. Mutta tunnen vetoa naisvartaloon, minusta se on järisyttävän ihana.Suatana kirjoitti:
Jaa. No miksi sinä mulle saarnaat? En ole muutellut kehoani, tatuoinneilla vain ihoani.
En ole lesbosuhteessa, ainakaan vielä ehkä joskus olen, ehkä en ikinä. Mutta tunnen vetoa naisvartaloon, minusta se on järisyttävän ihana.Ihana ja haluttava. Minkäs teen, kun niin mä vaan tunnen.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Jaa. No miksi sinä mulle saarnaat? En ole muutellut kehoani, tatuoinneilla vain ihoani.
En ole lesbosuhteessa, ainakaan vielä ehkä joskus olen, ehkä en ikinä. Mutta tunnen vetoa naisvartaloon, minusta se on järisyttävän ihana.No siksipä tässä sulle saarnaan pahasti näyttää siltä että olet sinne suuntaan menossa. Ei muuta kuin täyskäännös ajatuksiin.
Jumala on luonut naisen kehon ja miehen kehon ja kun sulla kumminkin se mies on niin mitä jos ihannoisit sitä. Anonyymi kirjoitti:
No siksipä tässä sulle saarnaan pahasti näyttää siltä että olet sinne suuntaan menossa. Ei muuta kuin täyskäännös ajatuksiin.
Jumala on luonut naisen kehon ja miehen kehon ja kun sulla kumminkin se mies on niin mitä jos ihannoisit sitä.No minkäs takia luulet, että mä hänen kanssaa olen parisuhteessa edelleen ja harrastan seksiäkin ja nautinkin siitä? Onko mahdotonta ymmärtää, että voi tuntea vetoa molempiin sukupuoliin? Voi rakastaa ihmistä sukupuolettomasti? Minä rakstan miestäni, muttei mun tarvi muita miehiä rakastaa. Ja saan aivan vapaasti valita myös naisen kumppanikseni jatkossa, jos en ole parisuhteessa mieheni kanssa. Rinnakkaissuhteita en harrasta. Koska rakastan puolisoani ja arvostan sen verran, etten ala säätää.
Nämä Jumalan luomiset ja mikä on oikein ja väärin alkaa ottaa mua oikeesti jo aivoon.Suatana kirjoitti:
No minkäs takia luulet, että mä hänen kanssaa olen parisuhteessa edelleen ja harrastan seksiäkin ja nautinkin siitä? Onko mahdotonta ymmärtää, että voi tuntea vetoa molempiin sukupuoliin? Voi rakastaa ihmistä sukupuolettomasti? Minä rakstan miestäni, muttei mun tarvi muita miehiä rakastaa. Ja saan aivan vapaasti valita myös naisen kumppanikseni jatkossa, jos en ole parisuhteessa mieheni kanssa. Rinnakkaissuhteita en harrasta. Koska rakastan puolisoani ja arvostan sen verran, etten ala säätää.
Nämä Jumalan luomiset ja mikä on oikein ja väärin alkaa ottaa mua oikeesti jo aivoon.Ja miksi se kuuluisi kellekkään, jos rakastun naiseen ja haluan naista, olla ja elää naisen kanssa? Mähän teen niin, jos se musta hyvälle ja oikeelle tuntuu. Jos jonkun koen rakkauteni arvoiseksi, se on tasan ja vain mun asia.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No minkäs takia luulet, että mä hänen kanssaa olen parisuhteessa edelleen ja harrastan seksiäkin ja nautinkin siitä? Onko mahdotonta ymmärtää, että voi tuntea vetoa molempiin sukupuoliin? Voi rakastaa ihmistä sukupuolettomasti? Minä rakstan miestäni, muttei mun tarvi muita miehiä rakastaa. Ja saan aivan vapaasti valita myös naisen kumppanikseni jatkossa, jos en ole parisuhteessa mieheni kanssa. Rinnakkaissuhteita en harrasta. Koska rakastan puolisoani ja arvostan sen verran, etten ala säätää.
Nämä Jumalan luomiset ja mikä on oikein ja väärin alkaa ottaa mua oikeesti jo aivoon.Ei sun tarvikkaan muita miehiä kuin omaasi rakastaa. Sille en mahda mitään että sua aivoon ottaa raamatun säädökset.
Jumala on antanut jokaiselle ihmiselle vapaan tahdon ketään ei voi väkisin pelastaa. Jos joskus nimittäin päätyisit naisen kanssa suhteeseen niin se ei ole oikein ei miestäsi kohtaan tai lapsiasi eikä edes itseäsi kohtaan. Kaikki ihmiset eivät ajattele tai elä sillälailla kun pitäisi. Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvikkaan muita miehiä kuin omaasi rakastaa. Sille en mahda mitään että sua aivoon ottaa raamatun säädökset.
Jumala on antanut jokaiselle ihmiselle vapaan tahdon ketään ei voi väkisin pelastaa. Jos joskus nimittäin päätyisit naisen kanssa suhteeseen niin se ei ole oikein ei miestäsi kohtaan tai lapsiasi eikä edes itseäsi kohtaan. Kaikki ihmiset eivät ajattele tai elä sillälailla kun pitäisi.No minulle raamattu on vaan kirja kirjojen joukossa. Elän oman pääni ja tuntoni mukaan.
Suatana kirjoitti:
No minulle raamattu on vaan kirja kirjojen joukossa. Elän oman pääni ja tuntoni mukaan.
Ja jos minä ja puoliso ikinä erottaisi, niin ei se nainen uutena kumppanina ole sen enempää väärin kun mieskään. Ihminen yhtälailla, tunteva ihminen.
Rakastettava ihminen.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No minulle raamattu on vaan kirja kirjojen joukossa. Elän oman pääni ja tuntoni mukaan.
Jos ette ole naimissa niin eipä miestäsi mikään pidättele. Luuletko todella että hän loppu elämän odottaa mikä ailahtelevuus kulloinkin sulle iskee?
Mielestäni et ole luotettava toisella silmällä vilkuilet jotain naista vaikka olet miehesi kanssa. Hänellä on oikeus jättää sinut jos ette ole aviossa ja jos olet pettänyt naisen kanssa miestäsi. Hän voisi ottaa normaali naisen lastesi kannaltakin se olisi hyvä. Anonyymi kirjoitti:
Jos ette ole naimissa niin eipä miestäsi mikään pidättele. Luuletko todella että hän loppu elämän odottaa mikä ailahtelevuus kulloinkin sulle iskee?
Mielestäni et ole luotettava toisella silmällä vilkuilet jotain naista vaikka olet miehesi kanssa. Hänellä on oikeus jättää sinut jos ette ole aviossa ja jos olet pettänyt naisen kanssa miestäsi. Hän voisi ottaa normaali naisen lastesi kannaltakin se olisi hyvä.Ei olla ja hän taitaa olla itsekin bi. Ja nyt riittää höpinät.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ei olla ja hän taitaa olla itsekin bi. Ja nyt riittää höpinät.
Hänen kannalta parempi niin voi milloin tahansa lähteä epävakaasta parisuhteesta.
Et siis edes tiedä onko vähämpä omaa miestäsi tunnet. Anonyymi kirjoitti:
Hänen kannalta parempi niin voi milloin tahansa lähteä epävakaasta parisuhteesta.
Et siis edes tiedä onko vähämpä omaa miestäsi tunnet.Mä tunnen, mutta sun ei tarvi tuntea. Mitä jos menen jeesustelemaan niille, jotka sun neuvoja kaipaa.
Anonyymi kirjoitti:
Et siis edes tiedä onko vähämpä omaa miestäsi tunnet.Eikä hänkään usko jumaliin, eikä pidä heteroita sen enempää normaalina kun muitakaan seksuaalisia suuntautumisia. Puhut kuin joku pyhimys syndroomainen joka kuvittelee muista enempi kun tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Et siis edes tiedä onko vähämpä omaa miestäsi tunnet.Loppuis toi hän kultamussukka sössötys, jos tietäisit mitä ajattelee sunlaisista. Loukkaantuisit pahasti, siksi mua huvittaa tämä sun vieraan miehen siveleminen ja mun mustaaminen. :D
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mä tunnen, mutta sun ei tarvi tuntea. Mitä jos menen jeesustelemaan niille, jotka sun neuvoja kaipaa.
Et tunne kun sanoit että taitaa olla bi et ole siis varma.
Olet hänenkin päänsä sekoittanut.
Eipä onneksi elämääni friikkejä kuulu. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Eikä hänkään usko jumaliin, eikä pidä heteroita sen enempää normaalina kun muitakaan seksuaalisia suuntautumisia. Puhut kuin joku pyhimys syndroomainen joka kuvittelee muista enempi kun tietää.
Jumaliin on vain yksi Jumala.
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne kun sanoit että taitaa olla bi et ole siis varma.
Olet hänenkin päänsä sekoittanut.
Eipä onneksi elämääni friikkejä kuulu.Ei se sanamuoto sitä tarkoita, se jättää tilaa tulkita.
Itsehän olet myös eräänlainen friikki raamattuinesi.Anonyymi kirjoitti:
Jumaliin on vain yksi Jumala.
Kukaan ei ole sitä yhtäkään koskaan tavannut, joten ei voi tietää.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Siinäpä ne aivopesut. Mehän eletään heterosti. Viime yönä varsin heterosti se siellä. :)Kun sanot lapsillesi että on oikein tykätä kummasta vain sukupuolesta ystävänä oikein on mutta taidat nyt tarkoittaa jotain muuta.
Itse työnnät lapsiasi väärään suuntaan opetat heille että lesbous tai homous ei ole väärin.
Viet sairautta eteenpäin. Anonyymi kirjoitti:
Kun sanot lapsillesi että on oikein tykätä kummasta vain sukupuolesta ystävänä oikein on mutta taidat nyt tarkoittaa jotain muuta.
Itse työnnät lapsiasi väärään suuntaan opetat heille että lesbous tai homous ei ole väärin.
Viet sairautta eteenpäin.Ystävänä tai rakastettuna yhtä okei. He saa täysin itse valita tunteidensa kohteet. En sekaannu niihin, ellei kohteet ole lapsilleni vaaraksi.
Sairaus sulla on itselläsi. Aivopesun tulos.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Loppuis toi hän kultamussukka sössötys, jos tietäisit mitä ajattelee sunlaisista. Loukkaantuisit pahasti, siksi mua huvittaa tämä sun vieraan miehen siveleminen ja mun mustaaminen. :D
Se että sanon mielipiteeni susta ei ole mitään mustamaalausta. Enkä minä miestäsi sivele jos pidän hänen puoliaan.
Anonyymi kirjoitti:
Se että sanon mielipiteeni susta ei ole mitään mustamaalausta. Enkä minä miestäsi sivele jos pidän hänen puoliaan.
Miksi pidät hänen puolia, vaikket tiedä hänestä mitään? Joku vittuilu mielessä?
Saat sanoa, mua ei kuutenkaan liikuta sen vertaa että sun sanomiset muuttais yhtään mitään. Mutta mölyä jos haluat mölytä ja tunnet ittes tärkeeksi niin.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kukaan ei ole sitä yhtäkään koskaan tavannut, joten ei voi tietää.
Jeesus on näyttäytynyt monelle ihmiselle ja Jumalan jokainen saa nähdä taivaassa.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ystävänä tai rakastettuna yhtä okei. He saa täysin itse valita tunteidensa kohteet. En sekaannu niihin, ellei kohteet ole lapsilleni vaaraksi.
Sairaus sulla on itselläsi. Aivopesun tulos.Sinä se aivopeset sairaisiin ajatuksiin omia lapsiasi.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on näyttäytynyt monelle ihmiselle ja Jumalan jokainen saa nähdä taivaassa.
Näkyjä nähneet, hyvät pössikset.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se aivopeset sairaisiin ajatuksiin omia lapsiasi.
En aivopese, mutta oikaisen muiden aivopesuja kun huomaan tarvetta.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Saat sanoa, mua ei kuutenkaan liikuta sen vertaa että sun sanomiset muuttais yhtään mitään. Mutta mölyä jos haluat mölytä ja tunnet ittes tärkeeksi niin.Koska et tee oikein hän joutuu olemaan vajanaisen ihmisen kanssa ja jos pitää avioliittoa tärkeänä niin ei kyllä kannata sitoa itseänsä tuolla tavalla ajattelevaan ihmiseen.
Sanon sen mikä on totta. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Saat sanoa, mua ei kuutenkaan liikuta sen vertaa että sun sanomiset muuttais yhtään mitään. Mutta mölyä jos haluat mölytä ja tunnet ittes tärkeeksi niin.Joo en usko että sua voi enää pelastaa sen verran syvällä suossasi olet ja kyllä halu muutokseen pitäisi tulla itsestäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Koska et tee oikein hän joutuu olemaan vajanaisen ihmisen kanssa ja jos pitää avioliittoa tärkeänä niin ei kyllä kannata sitoa itseänsä tuolla tavalla ajattelevaan ihmiseen.
Sanon sen mikä on totta.Mistäs sä tiedät tekeekö hän oikein? Tyypillistä jeesustelua, valitaan yksi jota hakataan ja yksi jota silitellään. Asioihin ei voi muutoin ottaa kantaako?
Anonyymi kirjoitti:
Joo en usko että sua voi enää pelastaa sen verran syvällä suossasi olet ja kyllä halu muutokseen pitäisi tulla itsestäsi.
En ole sun pelastusta pyytänyt.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Näkyjä nähneet, hyvät pössikset.
Maailman ihmisille raamatun sanoma on hullutus.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
En ole sun pelastusta pyytänyt.
No minäpä en voikaan pelastaa Jeesus pelastaa. Raamatun sanoma pysyy samana vanhana aikana nyt ja aina se ei muutu yhdenkään ihmisen takia.
Anonyymi kirjoitti:
Maailman ihmisille raamatun sanoma on hullutus.
Minä luilin laåsena uskontotunteja satutunneiksi, kunnes kolmannella joku kertoi et kyllä siihen uskoo miljoonat ihmiset.
Olin pöllämystynyt. Miten kukaan voi ottaa jonkun kirjan elämänsä ykköseksi? Sokeesti luottaa ihmisen kirjoittamaan faktana?- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mistäs sä tiedät tekeekö hän oikein? Tyypillistä jeesustelua, valitaan yksi jota hakataan ja yksi jota silitellään. Asioihin ei voi muutoin ottaa kantaako?
No sanotaan niin kun en teitä kumpaakaan tunne niin teette kumpikin väärin ettekä ole toisillenne hyväksi. Ja teette vääryyttä lapsillenne.
Anonyymi kirjoitti:
No minäpä en voikaan pelastaa Jeesus pelastaa. Raamatun sanoma pysyy samana vanhana aikana nyt ja aina se ei muutu yhdenkään ihmisen takia.
Jaaha.
Anonyymi kirjoitti:
No sanotaan niin kun en teitä kumpaakaan tunne niin teette kumpikin väärin ettekä ole toisillenne hyväksi. Ja teette vääryyttä lapsillenne.
Aha.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Minä luilin laåsena uskontotunteja satutunneiksi, kunnes kolmannella joku kertoi et kyllä siihen uskoo miljoonat ihmiset.
Olin pöllämystynyt. Miten kukaan voi ottaa jonkun kirjan elämänsä ykköseksi? Sokeesti luottaa ihmisen kirjoittamaan faktana?Sulla on tuo näkemys siitä mitä omat vanhempasi ovat kertoneet ja opettaneet että kielteisyys voi olla ihan sieltä kumpuilevaa.
Ihminen kirjoitti raamatun mutta pyhähenki saneli Jumalan tahdon ja sanoman. Anonyymi kirjoitti:
Sulla on tuo näkemys siitä mitä omat vanhempasi ovat kertoneet ja opettaneet että kielteisyys voi olla ihan sieltä kumpuilevaa.
Ihminen kirjoitti raamatun mutta pyhähenki saneli Jumalan tahdon ja sanoman.Jaaha.
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni et ole luotettava toisella silmällä vilkuilet jotain naista vaikka olet miehesi kanssa. Hänellä on oikeus jättää sinut jos ette ole aviossa ja jos olet pettänyt naisen kanssa miestäsi. Hän voisi ottaa normaali naisen lastesi kannaltakin se olisi hyvä.Mitä mieltä oot miehistä, jotka iskee varatun naisen? Aviossa olevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet homppeli lesbot vääristävät lastensa mielet. Jos he normaaliin perheeseen olisivat syntyneet he eivät rupeaisi ajattelemaan vääristyneesti.Ei varmaan ole lapsia tollaselle!
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mitä mieltä oot miehistä, jotka iskee varatun naisen? Aviossa olevan?
Se on tietenkin väärin.
Anonyymi kirjoitti:
Se on tietenkin väärin.
Niin, niinkin joskus silti käy että toisen oma kiinnostaa.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Niin, niinkin joskus silti käy että toisen oma kiinnostaa.
Onhan noita monenmoisia.
Monet ihmiset tekevät oman päänsä mukaan ja se myös näkyy eivät välitä avioliitosta pettävöt tai ja ottavat eron. Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita monenmoisia.
Monet ihmiset tekevät oman päänsä mukaan ja se myös näkyy eivät välitä avioliitosta pettävöt tai ja ottavat eron.Niinno, mä olin vielä naimisissa kun aloin seurustella nyksän kanssa. Asuttiin jo yhdessäkin ennen kun ero astui virallisesti voimaan.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Niinno, mä olin vielä naimisissa kun aloin seurustella nyksän kanssa. Asuttiin jo yhdessäkin ennen kun ero astui virallisesti voimaan.
Jos sulla ei ollut raamatullista perustetta erolle niin teit väärin.
Maailman ihmiset elävät miten sattuu. Tiesitkö että avioliitto on pyhä sinä et pitänyt omaa avioliittoasi pyhänä. Anonyymi kirjoitti:
Maailman ihmiset elävät miten sattuu. Tiesitkö että avioliitto on pyhä sinä et pitänyt omaa avioliittoasi pyhänä.Mikä se raamatullinen peruste olisi? Maistraatissa tuomari vihki. Emme kuuluneet kirkkoon, emmekä me nykyinenkään pari kuulu kirkkoon. En ole koko elämäni aikana kuulunut kirkkoon. Edes syntyessäni.
Suatana kirjoitti:
Mikä se raamatullinen peruste olisi? Maistraatissa tuomari vihki. Emme kuuluneet kirkkoon, emmekä me nykyinenkään pari kuulu kirkkoon. En ole koko elämäni aikana kuulunut kirkkoon. Edes syntyessäni.
Ja en pidä avioliittoa pyhänä. Ihmisen luoma instanssi. Rakkaus on kuitenkin pyhää.
Anonyymi kirjoitti:
Maailman ihmiset elävät miten sattuu. Tiesitkö että avioliitto on pyhä sinä et pitänyt omaa avioliittoasi pyhänä." Suomen evankelis-luterilainen kirkko
SV
EN
Aamenesta öylättiin – kirkon sanasto
Kirjoita hakusana
Avioero
Kirkon ajattelussa avioliiton toivotaan kestävän koko eliniän, mutta avioliiton osapuolet eivät aina onnistu ihanteen tavoittamisessa. Pariskunnan keskinäiset ristiriidat voivat olla niin suuria, että yhteinen elämä ei onnistu. Tällaisessa tilanteessa avioero on mahdollinen ja joskus jopa suositeltava inhimillinen jalähimmäisenrakkauden mukainen ratkaisu.
Vanhan ja Uuden testamentin mukaan avioero on mahdollinen. Kirkko on halunnut pitää kiinni Jeesuksen esittämästä periaatteellisesta kannasta avioeroon: "Ja minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." (Matt. 19:6Linkki avautuu uudessa välilehdessä.) Tähän Jeesuksen sanomaan on saattanut vaikuttaa senaikainen naisten asema kulttuurissa; miehensä hylkäämät naiset jäivät usein heitteille: "Mooses antoi teille luvan hylätä vaimonne, koska te olette niin kovasydämisiä." (Matt. 19:8)
Jeesuksen mukaan puolison uskottomuus voi olla avioeron peruste (Matt. 5:31–32 ja Matt. 19:9Linkki avautuu uudessa välilehdessä).
Apostoli Paavalin mukaan avioero on sallittu silloin, kun ei-uskova puoliso haluaa erota: "Jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa"
(1. Kor. 7:15Linkki avautuu uudessa välilehdessä) Tätä rauhan periaatetta laajennettiin ja ajateltiin, että myös muut syyt kuin uskottomuus ja uskonnolliset erimielisyydet voivat johtaa avioeroon.
Luterilaisesta uskonpuhdistuksestaLinkki avautuu uudessa välilehdessä lähteneen perinteen mukaan avioliiton elinikäisyys oli ihanne, johon tuli pyrkiä.
Kirkko ei pidä nykyään avioeroa syntinä, vaan onnettomuutena."
Lähde:https://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/Avioero- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mikä se raamatullinen peruste olisi? Maistraatissa tuomari vihki. Emme kuuluneet kirkkoon, emmekä me nykyinenkään pari kuulu kirkkoon. En ole koko elämäni aikana kuulunut kirkkoon. Edes syntyessäni.
Raamatullinen peruste ja ainut syy minkä tähden saa erota jos tahtoo on se että toinen on pettänyt. Se joka on pettänyt ei saisi enää avioitua mutta se jota on petetty saa avioitua. Vaikket kuulu kirkkoon sinut vihittiin avioliittoon ja avioliitto on pyhä asia. Nyt kun tämän asian tiedät niin älä enää ota avioeroa jos menet vielä naimisiin. Vaan mitäpä tätä asiaa sulle selitän koska asut avoliitossa ja teet vääryyttä Jumalaa kohtaan. En tiedä onko sun kaltaisella edes enää mahdollisuutta pelastua koska olet tuollaisen teon tehnyt mutta ehkä jos et tiennyt sen olevan väärin niin pieni mahdollisuus on. Sanoihan Jeesus sille naiselle raamatussakin jolla oli ollut useita miehiä ja nainen joka sanoi että mies jonka kanssa nyt olen ei ole mieheni niin siihen Jeesus sanoi että älä enää syntiä tee.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ja en pidä avioliittoa pyhänä. Ihmisen luoma instanssi. Rakkaus on kuitenkin pyhää.
Turhaampa sitten menit alunperin naimisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Raamatullinen peruste ja ainut syy minkä tähden saa erota jos tahtoo on se että toinen on pettänyt. Se joka on pettänyt ei saisi enää avioitua mutta se jota on petetty saa avioitua. Vaikket kuulu kirkkoon sinut vihittiin avioliittoon ja avioliitto on pyhä asia. Nyt kun tämän asian tiedät niin älä enää ota avioeroa jos menet vielä naimisiin. Vaan mitäpä tätä asiaa sulle selitän koska asut avoliitossa ja teet vääryyttä Jumalaa kohtaan. En tiedä onko sun kaltaisella edes enää mahdollisuutta pelastua koska olet tuollaisen teon tehnyt mutta ehkä jos et tiennyt sen olevan väärin niin pieni mahdollisuus on. Sanoihan Jeesus sille naiselle raamatussakin jolla oli ollut useita miehiä ja nainen joka sanoi että mies jonka kanssa nyt olen ei ole mieheni niin siihen Jeesus sanoi että älä enää syntiä tee.
Sulla on vähän vanhentunutta tai niukkaa tietoa.
"Apostoli Paavalin mukaan avioero on sallittu silloin, kun ei-uskova puoliso haluaa erota: "Jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa"
Me olimme molemmat ei uskovia.
"Kirkko ei pidä nykyään avioeroa syntinä, vaan onnettomuutena."
Ja ei huvita enää avioliittoa uudelleen solmia. Se kun ei aiheuta kuin murhetta pahimmoillaan.Anonyymi kirjoitti:
Turhaampa sitten menit alunperin naimisiin.
Kuvittelin sen lapsellisuuttani olevan ikuisen rakkauden tae. Paskat oli.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
" Suomen evankelis-luterilainen kirkko
SV
EN
Kirjoita hakusana
Avioero
Kirkon ajattelussa avioliiton toivotaan kestävän koko eliniän, mutta avioliiton osapuolet eivät aina onnistu ihanteen tavoittamisessa. Pariskunnan keskinäiset ristiriidat voivat olla niin suuria, että yhteinen elämä ei onnistu. Tällaisessa tilanteessa avioero on mahdollinen ja joskus jopa suositeltava inhimillinen jalähimmäisenrakkauden mukainen ratkaisu.
Vanhan ja Uuden testamentin mukaan avioero on mahdollinen. Kirkko on halunnut pitää kiinni Jeesuksen esittämästä periaatteellisesta kannasta avioeroon: "Ja minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." (Matt. 19:6Linkki avautuu uudessa välilehdessä.) Tähän Jeesuksen sanomaan on saattanut vaikuttaa senaikainen naisten asema kulttuurissa; miehensä hylkäämät naiset jäivät usein heitteille: "Mooses antoi teille luvan hylätä vaimonne, koska te olette niin kovasydämisiä." (Matt. 19:8)
Jeesuksen mukaan puolison uskottomuus voi olla avioeron peruste (Matt. 5:31–32 ja Matt. 19:9Linkki avautuu uudessa välilehdessä).
Apostoli Paavalin mukaan avioero on sallittu silloin, kun ei-uskova puoliso haluaa erota: "Jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa"
(1. Kor. 7:15Linkki avautuu uudessa välilehdessä) Tätä rauhan periaatetta laajennettiin ja ajateltiin, että myös muut syyt kuin uskottomuus ja uskonnolliset erimielisyydet voivat johtaa avioeroon.
Luterilaisesta uskonpuhdistuksestaLinkki avautuu uudessa välilehdessä lähteneen perinteen mukaan avioliiton elinikäisyys oli ihanne, johon tuli pyrkiä.
Lähde:https://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/AvioeroSiitä mitä Jumala ajattelee on väliä.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sulla on vähän vanhentunutta tai niukkaa tietoa.
"Apostoli Paavalin mukaan avioero on sallittu silloin, kun ei-uskova puoliso haluaa erota: "Jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa"
Me olimme molemmat ei uskovia.
"Kirkko ei pidä nykyään avioeroa syntinä, vaan onnettomuutena."
Ja ei huvita enää avioliittoa uudelleen solmia. Se kun ei aiheuta kuin murhetta pahimmoillaan.Olet oikeassa se on myös sallittua että jos ei uskova haluaa erota saa erota.
Mutta avioitua ei saa siitä huolimatta enää uudelleen. Vaikka ette olekkaan uskossa niin teette syntiä olette syntisiä.
Kaikki ihmiset tarvitsevat Jeesuksen armo veren virtoja synnitöntä ihmistä ei ole Jeesus oli ainut synnitön. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kuvittelin sen lapsellisuuttani olevan ikuisen rakkauden tae. Paskat oli.
Avioliittoon ei saisi mennä hatarasti ajatellen eikä myöskään erota.
Anonyymi kirjoitti:
Avioliittoon ei saisi mennä hatarasti ajatellen eikä myöskään erota.
No mä en elä kuten uskovat. Mä elän kuten pääni ja sydämeni sanoo ja se on riittänyt.
Ja riittää.Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa se on myös sallittua että jos ei uskova haluaa erota saa erota.
Mutta avioitua ei saa siitä huolimatta enää uudelleen. Vaikka ette olekkaan uskossa niin teette syntiä olette syntisiä.
Kaikki ihmiset tarvitsevat Jeesuksen armo veren virtoja synnitöntä ihmistä ei ole Jeesus oli ainut synnitön."Mutta avioitua ei saa siitä huolimatta enää uudelleen."
Ei pelkoa, en tee samaa virhettä kahdesti.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
" Suomen evankelis-luterilainen kirkko
SV
EN
Kirjoita hakusana
Avioero
Lähde:https://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/AvioeroNo ei varmana kirkko pidä enää avioeroja syntinä. Paholainen on saanut monet ihmiset talutusnuoraansa. Monista uskonlahkoista olevia pappeja pastoreita he omalla elämällään näyttävät huonoa esimerkkiä seurakunnilleen.
He ja jokainen joka seuraa heidän vääriä oppejaan saavat maistaa Jumalan vihan maljaa. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
"Mutta avioitua ei saa siitä huolimatta enää uudelleen."
Ei pelkoa, en tee samaa virhettä kahdesti.Sinäkin olet Jumalan kädessä hän tietää jopa hiuksiesi määrän kaiken sinusta.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Okei.
Suatana… annetaan mennä, kuin vesi hanhen selästä. Korvasta ulos🙌
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No mä en elä kuten uskovat. Mä elän kuten pääni ja sydämeni sanoo ja se on riittänyt.
Ja riittää.Moni elää tavallasi ikävä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suatana… annetaan mennä, kuin vesi hanhen selästä. Korvasta ulos🙌
Uskon että että annatte mennä.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ja riittää.Tyhjille korville kun sun kaltaisille kerrotaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjille korville kun sun kaltaisille kerrotaan.
Kuuroille korville, korvat ei ole tyhjät.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kuuroille korville, korvat ei ole tyhjät.
Kiitos kun oikaisit siis kuuroille korville.
Itseppä elämäsi elät. Korjaus aloitukseen et ihmisenä kuvota minua vain tuo miten joistakin asioista ajattelet ja mitä opetat lapsillesi. Väärä tapasi elää.
Jeesus rakastaa sua ja Jumalan varjelusta elämäsi polulle. Anonyymi kirjoitti:
Itseppä elämäsi elät. Korjaus aloitukseen et ihmisenä kuvota minua vain tuo miten joistakin asioista ajattelet ja mitä opetat lapsillesi. Väärä tapasi elää.
Jeesus rakastaa sua ja Jumalan varjelusta elämäsi polulle.Selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmana kirkko pidä enää avioeroja syntinä. Paholainen on saanut monet ihmiset talutusnuoraansa. Monista uskonlahkoista olevia pappeja pastoreita he omalla elämällään näyttävät huonoa esimerkkiä seurakunnilleen.
He ja jokainen joka seuraa heidän vääriä oppejaan saavat maistaa Jumalan vihan maljaa.Jumala on rakkaus, ei viha.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni elää tavallasi ikävä kyllä.
Mä elän uskovan elämää, mutta ohitan kaltaisesi ”ilosanoman” levittäjät, jotka osoittavat sormella.
”Siinä missä ego kaappaa pyhyyden se muuttuu tekopyhyydeksi, siinä missä ego kaappaa hyvyyden siitä tulee omahyväisyyttä ja kun ego kaappaa uskonnon siitä tulee lahkolaisuutta.”
Nimimerkillä: vesi hanhen selästä & korvas ulos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en usko että sua voi enää pelastaa sen verran syvällä suossasi olet ja kyllä halu muutokseen pitäisi tulla itsestäsi.
Järkyttävää tekstiä 😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksipä tässä sulle saarnaan pahasti näyttää siltä että olet sinne suuntaan menossa. Ei muuta kuin täyskäännös ajatuksiin.
Jumala on luonut naisen kehon ja miehen kehon ja kun sulla kumminkin se mies on niin mitä jos ihannoisit sitä.Uskon vakaasti, että jos joku haluaa juoda aamukahvinsa samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa, niin se on osa sielunsuunnitelmaa, joka on laadittu ennen syntymää. Sairaalloinen irstailu sen sijaan voi johtua jostain muusta, mutta voihan toki sellainenkin kuulua sielunsuunnitelmaan, kuka tietää.
Onhan heteroidenkin joukossa niitä, jotka haluavat tavallisen kauniin parisuhteen, ja toisaalta niitä, jotka paneskelevat kaikkea, mikä liikkuu joka ikinen viikonloppu. Kannattaa siis erottaa toisistaan identiteetti ja käyttäytyminen. Nämä ovat kaksi eri asiaa. Anonyymi kirjoitti:
Jeesus rakastaa sua ja Jumalan varjelusta elämäsi polulle.En nyt oikein käsitä, että mitä väärää voi olla siinä, että loukkaamatta ja satuttamatta ketään rakastaa jotain ihmistä sydämensä kyllyydestä? Haluaa hänelle hyvää, pitää häntä hyvin ja arvostaen tasaveroisena ihmisenä ja kumppanina? Olkoon hän homo tai hetero tms.
Sen sijaa loukkaaminen, satuttaminen, pahuus eri tavoin toista elävää kohtaan, sen minäkin tavallinen pakana näen vääräksi.Suatana kirjoitti:
En nyt oikein käsitä, että mitä väärää voi olla siinä, että loukkaamatta ja satuttamatta ketään rakastaa jotain ihmistä sydämensä kyllyydestä? Haluaa hänelle hyvää, pitää häntä hyvin ja arvostaen tasaveroisena ihmisenä ja kumppanina? Olkoon hän homo tai hetero tms.
Sen sijaa loukkaaminen, satuttaminen, pahuus eri tavoin toista elävää kohtaan, sen minäkin tavallinen pakana näen vääräksi.Ajattelen myös, että jos on olemassa Jumala. Niin hän kyllä näkee miten ihminen elää, elääkö rakkaudessa rakastaen, vaikkei ikinä rukoilisi tai tuntisi uskovansa Jumalaan vaiko tekopyhänä pahojaan tehden, luullen että kun laittaa kädet ristiin saa kaiken pahuuden anteeksi. Jotta voi taas jatkaa pahojensa tekoa tuolla verukkeella, ottamatta mistään itse vastuuta ja oppimatta vääristä teoistaan yhtään mitään.
On ihan eri asia elää toisia rakasten ja kunnioittaen, kun teeskennellen hyvää ja haurasta. Olettaa että kädet yhteen liittäen kaiken paskan ja pahuuden saa anteeksi sillä. Ei saa.
Niin makaat, kun petaat.Suatana kirjoitti:
Ajattelen myös, että jos on olemassa Jumala. Niin hän kyllä näkee miten ihminen elää, elääkö rakkaudessa rakastaen, vaikkei ikinä rukoilisi tai tuntisi uskovansa Jumalaan vaiko tekopyhänä pahojaan tehden, luullen että kun laittaa kädet ristiin saa kaiken pahuuden anteeksi. Jotta voi taas jatkaa pahojensa tekoa tuolla verukkeella, ottamatta mistään itse vastuuta ja oppimatta vääristä teoistaan yhtään mitään.
On ihan eri asia elää toisia rakasten ja kunnioittaen, kun teeskennellen hyvää ja haurasta. Olettaa että kädet yhteen liittäen kaiken paskan ja pahuuden saa anteeksi sillä. Ei saa.
Niin makaat, kun petaat.Ja sitä niität mitä kylvät.
Suatana kirjoitti:
Ja sitä niität mitä kylvät.
Ja sitä varten meillä ihmisillä tai ainakin osalla meistä on omatunto, joka kertoo kun menettelemme väärin toista kohtaan. On sitten eri asia kuka omaatuntoaan kuuntelee ja sen mukaan elää ja toimii. Yleensä jos ihmisellä on minäänlaista oikeudentajua toista eläväistä kohtaan, hän pärjää kyllä ja ottaa opiksi töppöilyistään, katuu tekojaan ihan ilman minkäänlaista uskontoa ja Jumaluskoa.
Joten miksi minä en pidä mistään uskonnon tuputuksista ja Jumalien tyrkytyksistä, minä tiedän milloin teen virheitä ja menettelen väärin jotakin kohtaan, Minulla on korkea moraalintunto ja herkkä omatunto, enkä tarvitse avukseni kirjoja tai seurakuntaa pysyäkseni kaidalla tiellä. Kykenen aivan itse pitämään itseni reilulla reitillä ja elämään toisia kohtaan heitä arvostaen ja kunnioittaen.
Ymmärrän miltä tuntuu tulla satutetuksi ja loukatuksi, ymmärrän että toinekin ihminen kokee tuskaa siinä missä minäkin, enkä sellaista halua kellekkään tahallaan aiheuttaa. Osaan myös katua ja kadunkin hyvin syvästi, kun kadun perusten oikeudentajuuni ja ymmärrykseeni, että olen satuttanut jotakuta jollain tavalla. Olen empaattinen ihminen.
Toki myönnän, että on tilanteita kun mielenit tekee antaa samalla mitalla takaisin, mutta sekin on inhimillistä. Puolustautuminen halu ja näyttää että satut minua. Sinulla ei ollut oikeutta tehdä niin ja et kunnioittanut minun oikeuksiani, joten minä en kunnioita sinun oikeuksiasi.
Näin se menee. Minun päässäni.Suatana kirjoitti:
Ja sitä varten meillä ihmisillä tai ainakin osalla meistä on omatunto, joka kertoo kun menettelemme väärin toista kohtaan. On sitten eri asia kuka omaatuntoaan kuuntelee ja sen mukaan elää ja toimii. Yleensä jos ihmisellä on minäänlaista oikeudentajua toista eläväistä kohtaan, hän pärjää kyllä ja ottaa opiksi töppöilyistään, katuu tekojaan ihan ilman minkäänlaista uskontoa ja Jumaluskoa.
Joten miksi minä en pidä mistään uskonnon tuputuksista ja Jumalien tyrkytyksistä, minä tiedän milloin teen virheitä ja menettelen väärin jotakin kohtaan, Minulla on korkea moraalintunto ja herkkä omatunto, enkä tarvitse avukseni kirjoja tai seurakuntaa pysyäkseni kaidalla tiellä. Kykenen aivan itse pitämään itseni reilulla reitillä ja elämään toisia kohtaan heitä arvostaen ja kunnioittaen.
Ymmärrän miltä tuntuu tulla satutetuksi ja loukatuksi, ymmärrän että toinekin ihminen kokee tuskaa siinä missä minäkin, enkä sellaista halua kellekkään tahallaan aiheuttaa. Osaan myös katua ja kadunkin hyvin syvästi, kun kadun perusten oikeudentajuuni ja ymmärrykseeni, että olen satuttanut jotakuta jollain tavalla. Olen empaattinen ihminen.
Toki myönnän, että on tilanteita kun mielenit tekee antaa samalla mitalla takaisin, mutta sekin on inhimillistä. Puolustautuminen halu ja näyttää että satut minua. Sinulla ei ollut oikeutta tehdä niin ja et kunnioittanut minun oikeuksiani, joten minä en kunnioita sinun oikeuksiasi.
Näin se menee. Minun päässäni.Ja loppukaneetiksi vielä, että aivan sama mitä joku ihminen on mieltä tai ajattelee uskonnon, Jumalan olevan mieltä mielenkiinnostani naista kohtaan, minut luotiin sellaiseksi että voi rakastaa ja haluta naista kuin miestäkin. Ja näen sen rakkauden kauniina asiana, siihen ei liity mitään rumaa eikä irvokasta, vain puhdasta rakkautta. Minussa on rakkautta, enkä ikinä suostu uskomaan että se olisi mitenkään väärin.
Joten saa tuomita vaikka alimpaan helvettiin, menen mihin menen kun aika on. Mutta elän juuri niin kuin itselleni kulloinkin oikeaksi koen. Piste.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on rakkaus, ei viha.
- SheenaVäärin Jumala on rakkaus mutta myös tuomio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä elän uskovan elämää, mutta ohitan kaltaisesi ”ilosanoman” levittäjät, jotka osoittavat sormella.
”Siinä missä ego kaappaa pyhyyden se muuttuu tekopyhyydeksi, siinä missä ego kaappaa hyvyyden siitä tulee omahyväisyyttä ja kun ego kaappaa uskonnon siitä tulee lahkolaisuutta.”
Nimimerkillä: vesi hanhen selästä & korvas ulosMiten teko osoitetaan vääräksi jos sitä ei kerrota? Kerroin mitä Jumala ja raamattu ajattelee synnistä.
Otetaan esimerkki on pappeja pastoreita joita Pyhä Henki patistaa nuhtelemaan ihmisiä seurakunnassa. Jotkut jättävät nuhtelun.
He haluavat miellyttää ennemmin ihmistä kuin Jumalaa. Siinä että teko tuodaan valoon ei ole mitään väärää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkyttävää tekstiä 😨
Eikös ookkin hän on itse suurin este pelastumiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon vakaasti, että jos joku haluaa juoda aamukahvinsa samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa, niin se on osa sielunsuunnitelmaa, joka on laadittu ennen syntymää. Sairaalloinen irstailu sen sijaan voi johtua jostain muusta, mutta voihan toki sellainenkin kuulua sielunsuunnitelmaan, kuka tietää.
Onhan heteroidenkin joukossa niitä, jotka haluavat tavallisen kauniin parisuhteen, ja toisaalta niitä, jotka paneskelevat kaikkea, mikä liikkuu joka ikinen viikonloppu. Kannattaa siis erottaa toisistaan identiteetti ja käyttäytyminen. Nämä ovat kaksi eri asiaa.Kaikki ihmiset tarvitsevat pelastusta jokainen on syntinen. Oli sitten hetero tai l, h.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
En nyt oikein käsitä, että mitä väärää voi olla siinä, että loukkaamatta ja satuttamatta ketään rakastaa jotain ihmistä sydämensä kyllyydestä? Haluaa hänelle hyvää, pitää häntä hyvin ja arvostaen tasaveroisena ihmisenä ja kumppanina? Olkoon hän homo tai hetero tms.
Sen sijaa loukkaaminen, satuttaminen, pahuus eri tavoin toista elävää kohtaan, sen minäkin tavallinen pakana näen vääräksi.Kun pitää hyvänä asiana vääryyttä pikkuhiljaa mieli vääristyy lisää.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ja loppukaneetiksi vielä, että aivan sama mitä joku ihminen on mieltä tai ajattelee uskonnon, Jumalan olevan mieltä mielenkiinnostani naista kohtaan, minut luotiin sellaiseksi että voi rakastaa ja haluta naista kuin miestäkin. Ja näen sen rakkauden kauniina asiana, siihen ei liity mitään rumaa eikä irvokasta, vain puhdasta rakkautta. Minussa on rakkautta, enkä ikinä suostu uskomaan että se olisi mitenkään väärin.
Joten saa tuomita vaikka alimpaan helvettiin, menen mihin menen kun aika on. Mutta elän juuri niin kuin itselleni kulloinkin oikeaksi koen. Piste.Etpä tietenkään näe siinä mitään väärää kun paholaista seuraat niin maailman ihmiset tekevät. Jos Jumala ei ole Herrasi niin paholainen on. Ihmisellä ei voi olla kahta herraa.
Anonyymi kirjoitti:
Kun pitää hyvänä asiana vääryyttä pikkuhiljaa mieli vääristyy lisää.
Mikä sinusta rakkaudessa on vääryyttä, kun sillä ei satuteta toista, eikä hyväksi käytetä? Jos kaksi aikuista naista rakastaa toisiaan, mikä siinä olisi sinusta vääryyttä?
Ei siinä ole mitään väärää, se käsitys väärästä on vaan sinun päässäsi. Sinä tuomitset ei oletettu Jumala.Suatana kirjoitti:
Mikä sinusta rakkaudessa on vääryyttä, kun sillä ei satuteta toista, eikä hyväksi käytetä? Jos kaksi aikuista naista rakastaa toisiaan, mikä siinä olisi sinusta vääryyttä?
Ei siinä ole mitään väärää, se käsitys väärästä on vaan sinun päässäsi. Sinä tuomitset ei oletettu Jumala.Ja koitappas nyt perustella omin sanoin, omin ajatuksin ei minkään raamatun jakeita muistellen. Pystytkö ihan itse ajattelemaan itsenäisesti?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ajattelen myös, että jos on olemassa Jumala. Niin hän kyllä näkee miten ihminen elää, elääkö rakkaudessa rakastaen, vaikkei ikinä rukoilisi tai tuntisi uskovansa Jumalaan vaiko tekopyhänä pahojaan tehden, luullen että kun laittaa kädet ristiin saa kaiken pahuuden anteeksi. Jotta voi taas jatkaa pahojensa tekoa tuolla verukkeella, ottamatta mistään itse vastuuta ja oppimatta vääristä teoistaan yhtään mitään.
Niin makaat, kun petaat.Hyvien tekojen tähden kukaan ei pelastu.
Esim jotkut ihmiset ajattelevat hän oli niin hyvä ihminen hän pääsee taivaaseen. Jeesus on ainut jonka kautta pääsee taivaaseen. Jeesus on tie totuus ja elämä. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ja sitä niität mitä kylvät.
Kyllä näin on.
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tietenkään näe siinä mitään väärää kun paholaista seuraat niin maailman ihmiset tekevät. Jos Jumala ei ole Herrasi niin paholainen on. Ihmisellä ei voi olla kahta herraa.
Olen enemmän huolissani sinun mielenterveydestäsi, kuin omastani. Mun pää leikkaa ihan mainiosti, ajattelen itse. Ja tunnen omalla sydämelläni enkä anna minkään uskomuksen johdatella. Mun sydän tietää sen mitä yksikään kirja ei tiedä, eikä paholaisetkaan. ;)
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ei siinä ole mitään väärää, se käsitys väärästä on vaan sinun päässäsi. Sinä tuomitset ei oletettu Jumala.Ystävän rakastaminen ei ole väärin.
Minä kerron sen mitä raamattu ilmoittaa.
Jumala on tarkoittanut miehen ja naisen avioon. Ei naista ja naista tai miestä ja miestä. Anonyymi kirjoitti:
Hyvien tekojen tähden kukaan ei pelastu.
Esim jotkut ihmiset ajattelevat hän oli niin hyvä ihminen hän pääsee taivaaseen. Jeesus on ainut jonka kautta pääsee taivaaseen. Jeesus on tie totuus ja elämä.Sinä olet ihan sekaisin. Kukaan ei pääse mihinkään taivaaseen, se taivas on tässä juuri se miten elät ja elämää koet, tässä ja nyt. Samoin myös se helvetti. Herätys.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ja koitappas nyt perustella omin sanoin, omin ajatuksin ei minkään raamatun jakeita muistellen. Pystytkö ihan itse ajattelemaan itsenäisesti?
Olen perustellut jo minä katsos en muista läheskään kaikkia jakeita.
Anonyymi kirjoitti:
Ystävän rakastaminen ei ole väärin.
Minä kerron sen mitä raamattu ilmoittaa.
Jumala on tarkoittanut miehen ja naisen avioon. Ei naista ja naista tai miestä ja miestä.Miksi opettelet jonkun kirjan ulkoa ja elät sen mukaan, kun voi yhtä hyvina ajatella ihan itse ja elää sen mukaan?
Ei mikään rakastaminen ole väärin, kun se ei tuhoa ja haavoita vartavasten kenenkään toisen eläväisen sielua (uskovana ehkä tiedät mitä sielulla tarkoitetaan). Pitää ymmärtää missä kulkee raja rakastamisella ja rakastamisella.Anonyymi kirjoitti:
Olen perustellut jo minä katsos en muista läheskään kaikkia jakeita.
Mutta ajatuksesi ei ole omia, ne on uloa opeteltuja raamatun sanoja. Eli oikeastaan et ajattele tuumaakaan itse, vaan ajatuksesi on raamatun kirjoittajien ajatuksia.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Olen enemmän huolissani sinun mielenterveydestäsi, kuin omastani. Mun pää leikkaa ihan mainiosti, ajattelen itse. Ja tunnen omalla sydämelläni enkä anna minkään uskomuksen johdatella. Mun sydän tietää sen mitä yksikään kirja ei tiedä, eikä paholaisetkaan. ;)
Sinun mielenterveys on vaarassa kun olet liian suopea. Otat vastaan maailman opit ja tavat. Suosit homoutta avo suhteita. Ne jo likaavat sielusi.
Ihmisen ajatukset tarvitsevat myös puhdistusta kun olet tuollaisia asioita päästänyt pään sisääsi ja sydämeesi. Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielenterveys on vaarassa kun olet liian suopea. Otat vastaan maailman opit ja tavat. Suosit homoutta avo suhteita. Ne jo likaavat sielusi.
Ihmisen ajatukset tarvitsevat myös puhdistusta kun olet tuollaisia asioita päästänyt pään sisääsi ja sydämeesi.Hah, mun kuuppa hajoaisi, jos mun pitäisi elää jonkun toisen raapustuksien mukaan. Minä olen vapaa sielu siinä määrin, että tiedän miten tulla onnelliseksi ilman kenenkään korkemman ohjeita. Ja se tapahtuu vain, jos kuuntelen sisintäni ja sydäntäni, katson miten ihmiset haluaa heitä kohdeltavan, aistin ympäristöäni.
Suosin rakkautta, vaikka se olisi homoseksuaalisuutta. Sukuelimet kun on vain lisääntymistä varten, siksi on kaksi eri sukupuolielintäkin ja sukusulut. Muuta virkaa niillä ei ole loppujen lopuksi, lisääntymisen kannalta oleelliset. Muttei ne määritä ketä rakastat, kehen tunnet vetoa. :)
Mikään juridinen juttu ei ole niin hieno ja viisas kuin ihmisen sydän, rakastava sydän.Suatana kirjoitti:
Hah, mun kuuppa hajoaisi, jos mun pitäisi elää jonkun toisen raapustuksien mukaan. Minä olen vapaa sielu siinä määrin, että tiedän miten tulla onnelliseksi ilman kenenkään korkemman ohjeita. Ja se tapahtuu vain, jos kuuntelen sisintäni ja sydäntäni, katson miten ihmiset haluaa heitä kohdeltavan, aistin ympäristöäni.
Suosin rakkautta, vaikka se olisi homoseksuaalisuutta. Sukuelimet kun on vain lisääntymistä varten, siksi on kaksi eri sukupuolielintäkin ja sukusulut. Muuta virkaa niillä ei ole loppujen lopuksi, lisääntymisen kannalta oleelliset. Muttei ne määritä ketä rakastat, kehen tunnet vetoa. :)
Mikään juridinen juttu ei ole niin hieno ja viisas kuin ihmisen sydän, rakastava sydän.Ainahan voi ajatella, että homous on synti, mutta entä jos se onkin luonnon tapa hallita syntyvyyttä, aivan kuten vela ihmisetkin?
Nerokasta? Jos kaikkii hässisi lapsia maailmaan, tulisi kaikille hetkessä loppu, maapallomme, kaunis maaäitimme ei kestäisi sitä mellastamista.Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen ajatukset tarvitsevat myös puhdistusta kun olet tuollaisia asioita päästänyt pään sisääsi ja sydämeesi.Siinä sulle Jumaluutta, kaunis luonto, kaunis luontokappale nainen, musiikki joka saa valaa ihmiseen tunnetta.
https://youtu.be/C_pGRMlCM3U- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sinä olet ihan sekaisin. Kukaan ei pääse mihinkään taivaaseen, se taivas on tässä juuri se miten elät ja elämää koet, tässä ja nyt. Samoin myös se helvetti. Herätys.
Herätys itsellesi et olisi ruvennut ajattelemaan niiden asioiden olen väärin jos minä en sinua olisi alkanut herättelemään.
Kaikilla ihmisillä on mahdollisuus elämän aikana päästä taivaaseen mutta monet kieltäytyvät. Se on sitten heidän oma tappionsa. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Miksi opettelet jonkun kirjan ulkoa ja elät sen mukaan, kun voi yhtä hyvina ajatella ihan itse ja elää sen mukaan?
Ei mikään rakastaminen ole väärin, kun se ei tuhoa ja haavoita vartavasten kenenkään toisen eläväisen sielua (uskovana ehkä tiedät mitä sielulla tarkoitetaan). Pitää ymmärtää missä kulkee raja rakastamisella ja rakastamisella.Jumala on luonut maapallon ja maailmankaikkeuden ja päättää myös säännöistä.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mutta ajatuksesi ei ole omia, ne on uloa opeteltuja raamatun sanoja. Eli oikeastaan et ajattele tuumaakaan itse, vaan ajatuksesi on raamatun kirjoittajien ajatuksia.
En ole opetellut raamattua ulkoa joten seassa on omia sanoja myös ja tämä on vaan tapasi viedä keskustelu muuhun suuntaan.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sitäpaitsi en voi ruveta muuttamaan raamattua mieleisekseni se on hyvä juuri tuollaisena.
Anonyymi kirjoitti:
Herätys itsellesi et olisi ruvennut ajattelemaan niiden asioiden olen väärin jos minä en sinua olisi alkanut herättelemään.
Kaikilla ihmisillä on mahdollisuus elämän aikana päästä taivaaseen mutta monet kieltäytyvät. Se on sitten heidän oma tappionsa.Ai minkä asioiden? Miksi sinä luulet, että minun ajatukseni ovat mitenkään riippuvaisia siitä mitä sinä kirjoitat? Kun ei ole.
Mitään taivasta ei ole, se on joku porkkana johon halutaan uskovan. Mutta suosittelisin elämään tämän elämän niin ettei kuollessa kaduta. Se oli tässä.Anonyymi kirjoitti:
Jumala on luonut maapallon ja maailmankaikkeuden ja päättää myös säännöistä.
Missä todisteet siitä, että Jumala loi yhtään mitään? Jospa kaikki oli olemassa ollut iäti, me vaan halutaan ihmsinä ajatella jonkun luoneen kaiken tyhjästä ja peloissamme haetaan lohtua jostain mitä ei ole?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ainahan voi ajatella, että homous on synti, mutta entä jos se onkin luonnon tapa hallita syntyvyyttä, aivan kuten vela ihmisetkin?
Nerokasta? Jos kaikkii hässisi lapsia maailmaan, tulisi kaikille hetkessä loppu, maapallomme, kaunis maaäitimme ei kestäisi sitä mellastamista.Minulle on ihan sama miten sinä elät mutta ajattelenkin lapsiasi joiden pään sekoitat homoudella.
Anonyymi kirjoitti:
En ole opetellut raamattua ulkoa joten seassa on omia sanoja myös ja tämä on vaan tapasi viedä keskustelu muuhun suuntaan.
Ei ole tapa vaan havaintoni, että kaikki mitä sanot perustuu raamattuun. Ihan sama millä sanoin sen ulosannat, tuet kaiken ajatuksesi raamattuun eli toisten muinoin kirjoittamiin ajatuksiin. :)
Jos ajattelisit itse, et tarvitsisi raamattua. Et edes olisi sitä lukenut, kuten en minäkään ikinä ole. Vain sen mitä koulussa on eteen tullut.Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi en voi ruveta muuttamaan raamattua mieleisekseni se on hyvä juuri tuollaisena.
Ja minä taas koen etten tarvitse edes koko raamattua, olen hyvä juuri tällaisena kun olen. En yhtään huonompi kuin kukaan muukaan. Kykenen vaan muodostamaan maailmasta itsenäisen kuvan ja elämään sovussa rakasten ihan ominpäin oivaltaen mikä on oikein.
Kenenkään ei tarvitse minua johdatella. Miksi siis ottaisin raamatun ohjeeseni, kun pärjään oikein mainiosti ilmankin?Anonyymi kirjoitti:
Minulle on ihan sama miten sinä elät mutta ajattelenkin lapsiasi joiden pään sekoitat homoudella.
Jos sinulle olisi ihan sama miten minä elän, et sinä minua näillä asioilla vaivasi. Eläke hurskastele siinä, että ajattelet lapsiani, et sinä niitä ajattele. Ajattelet vain sitä kuinka saat minut alistettua uskosi kanssa nurkkaan. Mutta onnistumatta siinä siirryt niihin, joista osaan pitää paremmin huolen kun kukaan muu, lapsiini.
Suatana kirjoitti:
Missä todisteet siitä, että Jumala loi yhtään mitään? Jospa kaikki oli olemassa ollut iäti, me vaan halutaan ihmsinä ajatella jonkun luoneen kaiken tyhjästä ja peloissamme haetaan lohtua jostain mitä ei ole?
Ja kyllähän kaikki säännöt on ihmisen keksimiä. Yleensä jopa vielä niin pimeitä ja ristiriitaisia, että ne suosii yksiä ja sortaa toisia. Perseestä siis ne säännöt mitä raamatussakin on.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Katso maata jonka hän on luonut puut ilma jota hengität aurinko mikä tiesi lämmittää.
Ulkona kun olet niin saat olla Jumalaasi lähimpänä. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ei ole tapa vaan havaintoni, että kaikki mitä sanot perustuu raamattuun. Ihan sama millä sanoin sen ulosannat, tuet kaiken ajatuksesi raamattuun eli toisten muinoin kirjoittamiin ajatuksiin. :)
Jos ajattelisit itse, et tarvitsisi raamattua. Et edes olisi sitä lukenut, kuten en minäkään ikinä ole. Vain sen mitä koulussa on eteen tullut.En hyväksy itsekkään sellaisia.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ja minä taas koen etten tarvitse edes koko raamattua, olen hyvä juuri tällaisena kun olen. En yhtään huonompi kuin kukaan muukaan. Kykenen vaan muodostamaan maailmasta itsenäisen kuvan ja elämään sovussa rakasten ihan ominpäin oivaltaen mikä on oikein.
Kenenkään ei tarvitse minua johdatella. Miksi siis ottaisin raamatun ohjeeseni, kun pärjään oikein mainiosti ilmankin?Pelastua et voi kadotukselta ilman Jeesusta.
Anonyymi kirjoitti:
Katso maata jonka hän on luonut puut ilma jota hengität aurinko mikä tiesi lämmittää.
Ulkona kun olet niin saat olla Jumalaasi lähimpänä.Mikä ihmeen tarve on kuvitella joku tyyppi, joka loi maailman? Miksei vaan voi hyväksyä, että maailma on kemiaa ja fysiikkaa, matematiikka, syytä ja seurausta ilman, että ihmisellä on osaa tai arpaa tai edes millään ihmisen kaltaisella? Ei se ihmisen kaltainen what ever niin neropatilta vaikuta, että loisi yksinään kaiken tosta vaan.
Uskomatonta miten joku paimentoilaisaikojen kirja saa ihmiset ihan sekaisin. Käyttäkää nyt omaa päätänne ja aivojanne hyvänenaika sentään, ei se nyt niin ylivoimaista ole, eihän?- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Jos sinulle olisi ihan sama miten minä elän, et sinä minua näillä asioilla vaivasi. Eläke hurskastele siinä, että ajattelet lapsiani, et sinä niitä ajattele. Ajattelet vain sitä kuinka saat minut alistettua uskosi kanssa nurkkaan. Mutta onnistumatta siinä siirryt niihin, joista osaan pitää paremmin huolen kun kukaan muu, lapsiini.
Se että työnnät lapsesi susille ei ole huolenpitoa. Muutat itse heidän ajatuksiaan jos sinä et ajattelisi niin hekään eivät välttämättä rupeaisi ajattelemaan niin.
Tämä susi asia tuli Jumalalta varta vasten sinulle. Anonyymi kirjoitti:
Pelastua et voi kadotukselta ilman Jeesusta.
No mutta hei, Jeesuksia on latinomaat täynnänsä. :D
Pick one.Mutta biseksuaali sentään saa olla, alat edistyä. Jatka tota kehityskulkua, niin pian ymmärrät että lesbous ja homous on seksuaalisuuden ilmenemä kuten heterouskin. Kehitysbiologiaa. :)
Anonyymi kirjoitti:
Se että työnnät lapsesi susille ei ole huolenpitoa. Muutat itse heidän ajatuksiaan jos sinä et ajattelisi niin hekään eivät välttämättä rupeaisi ajattelemaan niin.
Tämä susi asia tuli Jumalalta varta vasten sinulle.Sinä et tunnu ymmärtävän, että kaikki ei ole kuten sinä aivopestävissä. Vaan valitsevat itse itsenäisesti tapansa elää ja seksuaalisuuskin on kaikkea muuta kuin manipuloitavissa oleva asia. Hetero on hetero, bi on bi, homot on homoja, aseksuaalit on aseksuaaleja jne.
Nimenomaan se on huolenpitoa, että en kiellä lapsiani sellaisina kun ovat, vaan rakastan heitä sellaisina kun ovat.Suatana kirjoitti:
Sinä et tunnu ymmärtävän, että kaikki ei ole kuten sinä aivopestävissä. Vaan valitsevat itse itsenäisesti tapansa elää ja seksuaalisuuskin on kaikkea muuta kuin manipuloitavissa oleva asia. Hetero on hetero, bi on bi, homot on homoja, aseksuaalit on aseksuaaleja jne.
Nimenomaan se on huolenpitoa, että en kiellä lapsiani sellaisina kun ovat, vaan rakastan heitä sellaisina kun ovat.Ja heidän seksuaalinen suuntautuminen näkyy sitten joskus, kun alkaa ne hommat kiinnostaa. Jos alkaa kiinnostaa, voihan olla että ovat molemmat aseksuaalejakin, eikä kiinnosta koskaan mikään seksuaalisuus. Mutta että ihastuuko he vaikkapa tyttöihin tai poikiin tai jotain siltä väliltä, niin se jää nähtäväksi.
Mulle on ihan sama saanko miniöitä vai vävyjä taloon, ja ihan sama onko ne virallisesti koskaan miniöitä tai vävyjä eli meneekö lapseni ikinä avioon vai ei. Mikä heidät onnelliseksi tekee, kelpaa mulle. Fine. <3
Äiti on onnellinen, kun muksut on onnellisia. :)Suatana kirjoitti:
Ja heidän seksuaalinen suuntautuminen näkyy sitten joskus, kun alkaa ne hommat kiinnostaa. Jos alkaa kiinnostaa, voihan olla että ovat molemmat aseksuaalejakin, eikä kiinnosta koskaan mikään seksuaalisuus. Mutta että ihastuuko he vaikkapa tyttöihin tai poikiin tai jotain siltä väliltä, niin se jää nähtäväksi.
Mulle on ihan sama saanko miniöitä vai vävyjä taloon, ja ihan sama onko ne virallisesti koskaan miniöitä tai vävyjä eli meneekö lapseni ikinä avioon vai ei. Mikä heidät onnelliseksi tekee, kelpaa mulle. Fine. <3
Äiti on onnellinen, kun muksut on onnellisia. :)Ja on ihan sama vaikkei he ikinä haluaisi seurustella kenenkään kanssa. Ei ole pakko, ei ole pakko tehdä lapsiakaan.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mikä ihmeen tarve on kuvitella joku tyyppi, joka loi maailman? Miksei vaan voi hyväksyä, että maailma on kemiaa ja fysiikkaa, matematiikka, syytä ja seurausta ilman, että ihmisellä on osaa tai arpaa tai edes millään ihmisen kaltaisella? Ei se ihmisen kaltainen what ever niin neropatilta vaikuta, että loisi yksinään kaiken tosta vaan.
Uskomatonta miten joku paimentoilaisaikojen kirja saa ihmiset ihan sekaisin. Käyttäkää nyt omaa päätänne ja aivojanne hyvänenaika sentään, ei se nyt niin ylivoimaista ole, eihän?Kyllä tälle kaikelle pitää olla huolenpitäjä ja kantaja.
Yksinäiseltä alkaisi tuntumaan jos ihmiset olisi keskenään jätetty haahuilemaan maapallolle. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No mutta hei, Jeesuksia on latinomaat täynnänsä. :D
Pick one.Tuo on pilkkaamista kannattaa olla varovainen.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mutta biseksuaali sentään saa olla, alat edistyä. Jatka tota kehityskulkua, niin pian ymmärrät että lesbous ja homous on seksuaalisuuden ilmenemä kuten heterouskin. Kehitysbiologiaa. :)
Se on myös syntiä empä jaksa kaikkia kummallisuuksia tänne alkaa kirjoittamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tälle kaikelle pitää olla huolenpitäjä ja kantaja.
Yksinäiseltä alkaisi tuntumaan jos ihmiset olisi keskenään jätetty haahuilemaan maapallolle.Mutta mehän ollaa. :)
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on pilkkaamista kannattaa olla varovainen.
Eikä ole, kun niitä Jeesuksia tosiaan on mielin määrin. He on vaan Jesus, eikä suomalaisittain väännettynä Jeesus.
Anonyymi kirjoitti:
Se on myös syntiä empä jaksa kaikkia kummallisuuksia tänne alkaa kirjoittamaan.
Eikä ole syntiä.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Vaivaan sinua näillä asioilla että heräisit ajattelemaan toisin. En minä vieraan ihmisen elämää voi muuttaa.
- Anonyymi
Siltä osin vain mitä valheita heille kerrot. Uskon kyllä muuten että pidät heistä hyvää huolta.
Anonyymi kirjoitti:
Vaivaan sinua näillä asioilla että heräisit ajattelemaan toisin. En minä vieraan ihmisen elämää voi muuttaa.
Turhaan. Minua on koitettu aivopestä vuosien aikana kymmeniä kertoja, niin irl kun netissäkin ja en ole muuksi muuttunut.
Kannattaa koittaa jotakuta muuta, jos onnistua haluat. Minulta puuttuu kokonaan tarve jumalille ja jumaluskolle.
Enkä näe mitään väärää omaehtoisessa homoudessakaan.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mutta mehän ollaa. :)
Maapalloa kannattelee Jumala emme me ihmiset. Sinäkö saat aikaan aurinkon nousun ja laskun, vesisateet, tuulen, salamat, lumisateet?
Sinäkö tyynnytät myrskyn? Oletko luonut maan kaikki eläimet hyönteiset ihmiset. Tähdet kuu aurinko eivät pysyisi oikeassa paikoissa jos Jumala ei niitä kannattelisi tippuisivat varmaan päähämme. Vuodenajat olisivat sekaisten jos Jumala ei niitä säätäisi. Jumala antaa ihmisille paljon asioita. Kun ihmiset olivat nälissään hän ruokki heitä taivaasta tulevalla mannalla. Anonyymi kirjoitti:
Siltä osin vain mitä valheita heille kerrot. Uskon kyllä muuten että pidät heistä hyvää huolta.
Eihän elämän realiteetit valheita ole. Satukirjat sen sijaan on.
Anonyymi kirjoitti:
Maapalloa kannattelee Jumala emme me ihmiset. Sinäkö saat aikaan aurinkon nousun ja laskun, vesisateet, tuulen, salamat, lumisateet?
Sinäkö tyynnytät myrskyn? Oletko luonut maan kaikki eläimet hyönteiset ihmiset. Tähdet kuu aurinko eivät pysyisi oikeassa paikoissa jos Jumala ei niitä kannattelisi tippuisivat varmaan päähämme. Vuodenajat olisivat sekaisten jos Jumala ei niitä säätäisi. Jumala antaa ihmisille paljon asioita. Kun ihmiset olivat nälissään hän ruokki heitä taivaasta tulevalla mannalla.Mikä se Jumala sulle on, joku ihmisen kaltainenko? Jos niin olet kahjo. Jos se on universumi, maailmankaikkeus olet järjissä.
Jumaluus on meissä kaikissa, ei mikään hiippari taivaassa. Ei mikään ihmismäinen olio. Sillä ihminen on tyhmä, siksi se ihmetteleekin mistä kaikki tuli. Mikä osoittaa kuitenkin älykästä uteliaisuutta.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Turhaan. Minua on koitettu aivopestä vuosien aikana kymmeniä kertoja, niin irl kun netissäkin ja en ole muuksi muuttunut.
Kannattaa koittaa jotakuta muuta, jos onnistua haluat. Minulta puuttuu kokonaan tarve jumalille ja jumaluskolle.
Enkä näe mitään väärää omaehtoisessa homoudessakaan.Ei ole Jumalia on vain yksi Jumala.
Saa nyt riittää. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Eihän elämän realiteetit valheita ole. Satukirjat sen sijaan on.
Naisen ja naisen yms välinen rakkaus on valhe.
Nyt riittää. Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Jumalia on vain yksi Jumala.
Saa nyt riittää.Jumalia tuntuu olevan joka uskontokunnalla omansa ja omanlaisensa. Sekin osoittaa, ettei ihminen oikeasti tiedä jumalasta/jumalista mitään muuta, kuin mitä olettaa tietävänsä.
Elämän pelkoa, sitä se on jumalien tarve. Hyvä, tämä kun ei johda mihinkään.Anonyymi kirjoitti:
Nyt riittää.Todista tai hiljene. Millä kumoat rakkauden rakastavasta sydämestä?
Ja mikä olikaan suurin?
Rakkaus.- Anonyymi
Itsestäsi puhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin Jumala on rakkaus mutta myös tuomio.
Rakkaus ei ole tuomio.
Jumala inhoaa ihmisiä, jotka tuomitsevat toisia ihmisiä. Jumala on rakkaus.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen ajatukset tarvitsevat myös puhdistusta kun olet tuollaisia asioita päästänyt pään sisääsi ja sydämeesi.Jumala on luonut kaikki ihmiset, ml. homoseksuaalit. Jumala on rakkaus; ihan sama hälle miten ihmiset rakkautta ilmentävät kunhan ilmentävät, se on hyvä.
Pahaa on, jos ihminen alkaa jankuttaa toiselle miten likainen tai saastainen tämä on tai muutoin väheksymään toisia ihmisiä. Ei hyvä ollenkaan, sanoo jumala. Jeesus olisi ollut samaa mieltä.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Nyt riittää.Kun kuoleman porteille käyn, kysyn hissimieheltä - Alas vaiko ylös käy kyytini?
-Alas manalaan, jos hän toteaa niin sinne sitten.
Mutta aina välillä karkaan hissillä yläkertaan, taivaaseen enkeli-tyttöjä pyllystä nipistelemään. ;"D
Hähäh.
- Anonyymi
Jos auran väri on purppuran punainen tumma.
- Anonyymi
Onkos sulla sitten kolmas silmä?
- Anonyymi
Deep Purple auran värinä.
- Anonyymi
Musiikki vilahti mieleen: Deep Purple - Burn: https://www.youtube.com/watch?v=LCnebZnysmI
Tässä on David Covefdale laulajana.Hyvä kappale. Kuuluu mun suosikkeihin. Onko sun aura punainen tai oranssi, kuin tulen liekit?
- Anonyymi
Pitänee kysyä naapurilta mikäli tuota sattuu näkyilemään😂🤣😅
- Anonyymi
Minulla on tuo sama.
Sininen överum
- Anonyymi
Mun aura on musta. Ottanu kolhuista vähän osumaa joten jossainvaiheessa hiottava alaosa ja laitettava lisää maalia pintaan, että pysyy hyvänä.
Saa nähdä tuleeko ensitalvena lunta yhtä paljon kun viime talvena ja oli auralle jatkuvasti töitä. - Anonyymi
Haluatko lahjaksi vuorikiipeilykengät ?
Jos haluaa, testi toteaa olet seikkailuihminen, joka haluaa harrastaa vuoristokiipeilyä.
Indigo oon - Anonyymi
Meidän lumet auraa kunnallinen kalusto. Enpä oo kiinnittäny huomioo väreihin
- Anonyymi
Vastailin noita urheilujuttuja ja sitten kuitenki yksin viihtyvyyden, tuli punainen sosiaalinen ihminen, liian vähän valinnanvaraa noissa. Voi haluta urheilusta ammatin olematta kilpaurheilija ja niin eespäin...
- Anonyymi
Öm...
Olen farkkujen väriaine.
Indigonsininen on siinä mielessä huono väriaine, että se ei oikein tahdo lähteä mustikkametsästä edes kulumalla.
(hihitystä)- Anonyymi
Mjoo
Se taas mikä toteemieläin, kronotyyppi tai se että ovatko chakrani tasapainossa, ei kiinnosta ketään rajojeni sisäpuolella.
(hirn)
- Anonyymi
Professori eli CPU tietokoneesta ajattalee: tuolla on joon niin tehokas joku grafiikkaprosessori jotta itseni ei tarvitse tehdä mitään :D
- Anonyymi
En tiennyt. Arvelin sen olevan punainen, koska siltä tuntuu ja sehän se olikin.
"Aurasi väri on punainen."
- Sheena "toiminnan kautta" Mun auran väri on oranssi. Tykkään kyllä oranssista väristä, mulla on usein pöydällä pöytäliina, jossa on oranssia väriä (silloin, kun on värikäs pöytäliina), korvakoruissa ja ylipäätään koruissa suosin aika paljon oranssia ja yks oranssi kaulahuivikin löytyy (tai toinenkin, riippuu miten sitä katsoo, jonkun mielestä voi olla oranssinkeltainen ja joku sanoisi, että keltaoranssi). Ja ainiin, yks oranssi laukkukin on (tosin en ole käyttänyt sitä pitkään aikaan, kun on vähän painava, jos on enemmän tavaraa).
Oranssiauraiset ovat yrittäjähenkisiä (no, en ole koskaan ajatellut oman yrityksen perustamista, mutta kai mää olen jotenkin yrittäjähenkisesti ajatteleva sitten), eivät ole kauhean sosiaalisia (viihdyn kyllä myös yksinkin ja erilaisten yksilöharrasteitten parissa tai sellaisten, joita voi tehdä yksin, seim. askartelu, sisustaminen joskus, kirpputorien kiertely, lukeminen, musiikin kuuntelu), oranssiauraiset myös tykkäävät jännittävistä aktiviteeteista kuten esim. surffaus ja vuorikiipeily (en ole koskaan harkinnut noita harrasruksia enkä muutenkaan ole kiinnostunut erilaisista extremelajeista).
Joidenkin kysymysten vastausvaihtoehdot olivat sellaisia, että oli vain pakko valita joku, vaikka mikään vaihtoehdoista ei oikein kunnolla osunut kohalleen. Näin sitten tuli tuo oranssi, yks mun lempiväreistä kirkkaista väreistä.Ja oranssi liittyy sikäli myös muhub, että mandariini/satsuma on yks mun lempihedelmä, tulee syötyä aika paljon varsinkin talvella. Ja ainiin,tuossa mun profiilikuvassakin on tällä hetkellä oranssia.
- Anonyymi
RR32 se on ruukin värikartoilla.
Ite tehty kaiken lisäksi. Kohtahan ne aurailukelit taas koittaa.
Yt.
T. - Anonyymi
Mulla tuli keltainen. Kuvaus sopi hyvin.
Nimimerkillä: vesi hanhen selästä- Anonyymi
Mullakin keltainen. Olipa täydellinen tulos. Ihan pientä viilausta. En kovin hyvin viihdy auringon otossa aurinkorannalla, mutta ranta-vedessä vaikka palloa heittämässä lasten kanssa viihdyn.
En pakene vaikeuksia paitsi ihan aluksi 1-2 päiväksi, sitten ratkaisemaan.
- Anonyymi
Hopeinen aura, kultainenkin, ellei jooo planinan värinen aura.
- Anonyymi
Kova nakkinen voi ihailla omaansa sisäisillä silmillään
https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000008326792.html Meiän makasiinissa on aura, se on sellainen harmaan ruskea🤔 Tosin en tiedä, onko se pelkästään mun, oikeastaan se on myös mun vanhempien ja lapsien, miksei miehenkin..
Tosta testistä tuli vastaukseksi oranssi, kuten näytti tulevan monelle muullekin. Oranssi on kyllä mulle yksi lempiväreistä. Etenkin sellainen poltetun tiilen oranssi, ruskan oranssi. Olenhan syksyn lapsia🍁Suatana kirjoitti:
Onko se sävy terrakotta? :)
Juu, terrakotta on kiva, mutta myös sellainen porkkanan värinen ja sävyt siitä väliltä. Riippuu vähän kuinka paljon väriä on ja missä :)
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Juu, terrakotta on kiva, mutta myös sellainen porkkanan värinen ja sävyt siitä väliltä. Riippuu vähän kuinka paljon väriä on ja missä :)
Okei. Taidan hahmottaa. :)
- Anonyymi
Pitkät ketjut on niin pitkästyttäviä ettei jaksa perehtyä,selaa vaan lukematta loppuun mutta sen verran tarttui, että joku lahkolainen näytti oman sydämmensä kovuuden,pahuuden,suvaitsemattomuuden ja sydämmettömyyden. 🐾🧡
- Anonyymi
Saatanasta saarnaajilla ja rakkaudesta saarnaajilla on ääretön ero. Se kertoo mitä sydämmesi on.🐾🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanasta saarnaajilla ja rakkaudesta saarnaajilla on ääretön ero. Se kertoo mitä sydämmesi on.🐾🧡
Saatanasta saarnaajat on manipuloijia jotka tahtoo alistaa,hallita.Lahkolaisia. Rakkaus ei moista tunnista.🐾🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanasta saarnaajat on manipuloijia jotka tahtoo alistaa,hallita.Lahkolaisia. Rakkaus ei moista tunnista.🐾🧡
Saatanasta saarnaajat uskoo saatanaan koska hänestä vouhkaavat. Hyvä ei vouhkaa pahasta vaan kertoo hyvästä. Hyvään uskova vouhkaa armosta ilosta ja rakkaudesta.🐾🧡
- Anonyymi
Varmaan paskanruskee
- Anonyymi
Indigolapsilla on paatunut persoonallisuus, ja heitä kutsutaan “järjestelmän ilmiantajiksi”. Heidän päämääränään on taistella tekoja ja asenteita vastaan, jotka eivät ole rakkaudesta peräisin.
- Anonyymi
Höpöhopö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhopö
Muuten oikein mutta ei paatunut persoonallisuus.
No siinä määrin ainakin paatunut joo, jos itseeni tuota mietin. Että mua ei hetkauta pätkääkään muitten kritisoivat mielipiteet omaa elämääni tai mun persoonaakaan koskien.
Olen joskus todennut palstallakin, että olen paatunut paskahousu mitä tulee keskustelupalstojen herjahuuliin.Suatana kirjoitti:
No siinä määrin ainakin paatunut joo, jos itseeni tuota mietin. Että mua ei hetkauta pätkääkään muitten kritisoivat mielipiteet omaa elämääni tai mun persoonaakaan koskien.
Olen joskus todennut palstallakin, että olen paatunut paskahousu mitä tulee keskustelupalstojen herjahuuliin.Etenen oman pääni mukaan siis, kai sen voi paatumiseksi ulkopuolisille mielipiteille mieltää?
- Anonyymi
Indigo- ja kristallilapsia käsittelevässä kirjassa Indigo and crystal children, questions and answers kirjailija väittää tämän sukupolven vanhempien näkevän heidät “pieninä enkeleinä”.
Tämä johtuu siitä, että heillä on tasapainoinen temperamentti. He esimerkiksi rakastavat rauhan luomista sekä suukkojen ja halausten antamista jopa ennen kuin oppivat puhumaan. He ovat myös hyvin hillittyjä. Heillä ei ole taipumusta erottua joukosta ja he suosivat huomaamattomana olemista huolimatta siitä, että he saavat herkkien ihmisten huomion.👌- Anonyymi
Haleja kaikille🤗🐾🧡
- Anonyymi
Aurat on siniset, niin kuin Fiskarsin kunnon aurat on. 60-luvun lopulta. Vähän runko ruosteessa, mutta vantaat ja siivet kiiltää.
- Anonyymi
Näen oman aurani kun katson kättäni esim.valkoista kattoa vasten. Näen sen sähkön kautta turkoosin sinisenä. 🐾🧡
- Anonyymi
Välillä aivan vaan sellaisena värittömänä hehkuna🐾🧡
- Anonyymi
Ominaisuudet nazas melkein hyvin mutta sinistä inhoan. - cu-
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No mikäs siinä? :D
Kaxjakoinen juttu. Pidän siitä luonnossa, taivas, mustikka etc. mutta arjessa se edustaa meikälle yhteisöä, piirteettömyyyttä, tasapäisyyttä, mielipiteiden kitkemistä, laput silmillä kulkemista ja... näin ensi alkuun :) - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Kaxjakoinen juttu. Pidän siitä luonnossa, taivas, mustikka etc. mutta arjessa se edustaa meikälle yhteisöä, piirteettömyyyttä, tasapäisyyttä, mielipiteiden kitkemistä, laput silmillä kulkemista ja... näin ensi alkuun :) - cu-
Sulla tuskin on sinisiä vaatteita? :D
Mä kyllä tykkään sinisestä, mutteipä mullakaan ole sinistä kuin farkuissa ja alushousuissa. Yhdet kengät on siniset. Mitä en käytä, sain lahjoituksena.
Petroolina löytyy t-paita.Suatana kirjoitti:
Sulla tuskin on sinisiä vaatteita? :D
Mä kyllä tykkään sinisestä, mutteipä mullakaan ole sinistä kuin farkuissa ja alushousuissa. Yhdet kengät on siniset. Mitä en käytä, sain lahjoituksena.
Petroolina löytyy t-paita.Onpas, parit nilkkasukat on siniset. Melkein valehtelin, en ihan ehtinyt. :)
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Onpas, parit nilkkasukat on siniset. Melkein valehtelin, en ihan ehtinyt. :)
Hää, nuolaisit ennenkuin tipahti. Juu ei löydy sinisiä kuteita mutta.. löytyy petrooli torkkupeitto :D jostain syystä asfaltilla valuva bensa on kauniin väristä, paitsi silloin, jos se valuu omasta katiskasta mutta nyt täytyy ehtiä yöpuulle. Omasta puolestani toivotan oktaanin tuoksuisia unia. Hyviä öitä:) - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Hää, nuolaisit ennenkuin tipahti. Juu ei löydy sinisiä kuteita mutta.. löytyy petrooli torkkupeitto :D jostain syystä asfaltilla valuva bensa on kauniin väristä, paitsi silloin, jos se valuu omasta katiskasta mutta nyt täytyy ehtiä yöpuulle. Omasta puolestani toivotan oktaanin tuoksuisia unia. Hyviä öitä:) - cu-
Hyvää yötä cu, makoisat unet! :)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197