Palstakamu alkaa hahmona olla tullut tiensä päähän. Minulla ei ole nykyään enää mitään järkevää sanottavaa yhtään mihinkään. Muutenkaan palsta ei ole tuntunut enää viime aikoina omalta paikalta. Täällä ei ole oikein aiheita, jotka liippaisivat läheltä omaa elämää. Vielä tulee käytyä pari kertaa viikossa katsomassa, että mitä täällä tapahtuu. Jossakin vaiheessa sekin varmaan unohtuu. Palsta on muuttunut, minä olen muuttunut. Jos jossain vaiheessa häviän, en ole kuollut, vaan unohdin vaan tulla palstalle.
Palstahahmoni vetelee viimeisiään
17
58
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö nyt ole aika lopettaa palstailut ja tehdä aivan jotain muuta mene vaikka tinderiin jos muuta et keksi
- Anonyymi
Onhan tää paikka muuttunut paljon. Pari sinnikästä trollia jaksaa vielä soittaa samaa levyä aloitus toisensa perään, mutta harva niitä jaksaa lukea enää ja vielä harvempi kommentoida. Keskustelukykyiset ja -haluiset häipyvät yksi kerrallaan muille foorumeille. Kohta täällä on enää viinamies, välis, allu ja suatana jäljellä.
- Anonyymi
Olet palstakamu oikeassa kun kirjoitit että miesten pitää myös saada asiallista kohtelua ja kun kerroit siitä kokemuksestasi niin se oli väärin hän tehnyt oikein. Ymmärsin ensin sen asian ihan väärin.
- Anonyymi
Voi olla jotain aika hassujakin juttuja elämänkaikkeudessa... tuollainenkin on jo melko hassu jos teinitytöt titpahtavat molokin kitaan :D
- Anonyymi
Että no voi hyvä sentään jos on tipahtanut joku tyttö tuollaisen molokki-rozskasäiliön sisälle vahingossa.
No jos nyt katoat yks kaks, niin kaikkea hyvää ja voi hyvin. Haliruttaus. :*)
Kiitos :) Monta hyvää muistoa täältä jää. Vaikka tuskin minä kokonaan menen pois. Käyn joskus vilkuilemassa paikkaa. Mutta en tiedä milloin se palstakärpänen taas puraisee. On vaan just nyt motivaation hukassa tämän paikan ja palstahahmon suhteen. Tuntuu että ero minun ja Palstakamun välillä on kasvanut. Palstakamu edustaa sitä mitä olin joskus. Ehkä tulen sitten uudella nimimerkillä joskus takaisin. Ja jos vaikka sitten uskaltaisin heittäytyä tähän täysin omana itsenäni, enkä vain jollain persoonani kulmalla.
🤗Palstakamu kirjoitti:
Kiitos :) Monta hyvää muistoa täältä jää. Vaikka tuskin minä kokonaan menen pois. Käyn joskus vilkuilemassa paikkaa. Mutta en tiedä milloin se palstakärpänen taas puraisee. On vaan just nyt motivaation hukassa tämän paikan ja palstahahmon suhteen. Tuntuu että ero minun ja Palstakamun välillä on kasvanut. Palstakamu edustaa sitä mitä olin joskus. Ehkä tulen sitten uudella nimimerkillä joskus takaisin. Ja jos vaikka sitten uskaltaisin heittäytyä tähän täysin omana itsenäni, enkä vain jollain persoonani kulmalla.
🤗Ihan mikä itsestä hyvälle tuntuu. :)
https://youtu.be/HbyjN_M_IPE
- Anonyymi
Melkoisen mielenkiintoinen seikkailu jos teitinyt tipahtaa vahingossa jonkin molokin eli jätesäiliön sisälle eikä påääse mitenkään pois.
Palstalla on toteutunut se, mitä palstalaiset ovat kiihkeästi pitkään toivoneet. Enää ei keskustella palstalle kuulumattomista asioista eikä asioista, joista keskusteleminen ärsyttää palstalaisia.
Tervetuloa kerhoon 😅 Moni varmaan muistaa mun vastaavanlaiset avautumiset palstan nykytilasta, laasaslaisuuden muutoksesta/näivettymisestä, palstan ikä-, sukupuoli-, ja parisuhdestatus-rakenteesta nykyään, ja ennen kaikkea täysin tyhjänpäiväisistä aloituksista ja vastauksista jotka ei läheskään aina vaadi edes toista riviä tilaa 🙄 Mitä nyt olen välillä jotain autojuttuja, racing-juttuja yms. kirjoitellut, ja joihinkin kiinnostaviin ketjuihin (esim. lääkkeet) vastaillut jos on huvittanut.
Paljon voisin kertoa kaikkea mielenkiintoista omasta oikeastakin elämästä mitä viime aikoina on tapahtunut, mutta mitäpä sitä sontakuormaa ottaa niskaan väen vängällä 🙄
Siinä mielessä "peris" palstahahmona, sikäli jos sen sellaiseksi on mieltänyt, vetelee niin ikään vähän viimeisiään. Alkuaikoinahan mä kirjoitin tänne ties mitä lapsellista ja provosoivaa, sittemmin jonkinlaisena "periksen" ja oman itseni hybridinä, ja viimeiset pari-kolme vuotta oikeastaan ihan omana itsenäni. Eli tällä hetkellä en mäkään tiedä, mitä ammennettavaa mulla juurikaan on "Anssina" tänne 🙄 Mitä nyt aina välillä näyttäydyn, kun ensi talvena tulee muutenkin 10 vuotta täyteen palstalla 😃
Darkkiksen bannien kumoaminen, ja Penetrators MC:n jätkien, Liljalaakson väen, ja Pääskyvuoren äijien paluu taitaisivat olla ainoat oljenkorret millä palsta elävöittyisi jälleen 😂- Anonyymi
"ensi talvena tulee muutenkin 10 vuotta täyteen palstalla 😃"
Oho, kiva 😁
Olen minäkin todennut useita kertoja, että täällä ei aina ole oikein kiinnostavia ketjuja (eikä koske vain tätä Sinkut-palstaa, vaan ylipäätään tätä Kaksnelosta). Samoja aiheita pyöritellään päivistä, viikoista ja kuukausista toiseen.
Välillä on muakin kyllästyttänyt ja olen käynyt täällä harvemmin, nyt taas tässä lähiaikoina olen ollut hieman useammin. En tiedä milloin katoan täältä pitemmäksi aikaa (niin etten käy edes yhtenä päivänä viikossa), riippuu paljon siitä mihin suuntaan mun fiilikset menee. Mulla myös paikalla oleminen ja keskustelu on mennyt välillä myös sen mukaan onko täällä sinä ajankohtana, kun tänne tulen sellaisia tyyppejä, joiden kanssa on ollut mukava keskustella.- Anonyymi
Kaamosaika, patterit vähissä.
Kyä se siitä taas keväällä suttaantuu.
Lempeä piiskan sivallus hahmollesi.
-flowersreally- - Anonyymi
Keksi vai seksi vai ellei peräti paha aivastus... virus lentää kun yskäisee tai aivastaa.
- Anonyymi
Hassu Hahmo kuin Ylilääkäri jonka palkka on yli 30euroa kuukaudesa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812