Lemppari kastikkeesi

Anonyymi

Ja mitä kastikkeita teet kotonasi eli mitä eneten ja mitä silloin tällöin ja mikä on lemppari kastikkeesi ja mitä kastikkeen kanssa yleensä syöt esim perunaa riisiä pastaa ym

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse syön sinistä lenkkiä ja ranskanperunoita niihin laitan kastikkeeksi yleensä majoneesia nam kun on hyvää juon päkin kaljaa aina ruuan kanssa hillomunkkia jälkkäriks voi pojat kun munkki on hyvää

• Anonyymi

Läskiä naista en huoli naisen täytyy syödä kasviksia ym ym terveellistä

• Anonyymi

Ei ole lempparia. Teen sitä mitä kullonkin tekee mieli. Tänään juustoista kanakastiketta ja riisi-ohraa lisäkkeenä.

• Anonyymi

Toivottavasti et ole lihava melko rasvainen ruoka

• Anonyymi

Sopiiko juustot kastikkeeseen kysynpä vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et ole lihava melko rasvainen ruoka

Outo oletus, kun et tiedä lainkaan miten on tehty. Kalorimäärässään hyvin kevyt ruoka itseasiassa, mutta herkullinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopiiko juustot kastikkeeseen kysynpä vain

Makuasia. Päätä sä omasta puolestas. Täällä maistuu erinomaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makuasia. Päätä sä omasta puolestas. Täällä maistuu erinomaisesti.

En ole pahemmin syönyt juustoisia kastikkeitä kun oma mielikuva että tulis jos enemmän syö niin oksettava olo ja siksi vältellyt niitä mutta täytyis joskus maistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole pahemmin syönyt juustoisia kastikkeitä kun oma mielikuva että tulis jos enemmän syö niin oksettava olo ja siksi vältellyt niitä mutta täytyis joskus maistaa

Ei ole mikään pakko. Täällä nirsoinkin otti lisää, kun ensin vaan ihan pikkasen maisteli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mikään pakko. Täällä nirsoinkin otti lisää, kun ensin vaan ihan pikkasen maisteli.

Yleensä teen juustosen kastikkeen kalalle, mutta nyt oli kanaa. Piti käyttää pois sulatejuustopaketin loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo voi olla tosi hyvää no ei ole tullut maisteltua juustoisia kastikkeita tai ruokia itse syön juustoa leivän päällä

• Anonyymi

En tee kastikkeita, se on kauan suvussa jatkunut perinne. Turhia kaloreita vain. Lihavuus uhkaa kaiken aikaa.

No kerran vuodessa saatan tehdä tsatsiki -tyyppisen kastikkeet falafeleille 🤔

- Sheena

• Anonyymi

Taidat käydä kuumana ulkolaisiin miehiin kun tuollaiset falafellit maistuu

• Anonyymi

No mikä on tsatsiki kastike ja mitä on falafeli en ole ennen kuullutkaan

• Anonyymi

Maustevoi valkosipuli, paketti pakkaseen ja viipaleiksi aina valmista

• Anonyymi

Kylläpä on yksipuolinen ruokavalio oletko valjakki kun et muuta osaa

• Lasten suun mukaan spaghettikastike tai sitten perinteinen jauhelihakastike sipulipaloineen. Spaghettia tai perunaa kylkeen.

Mä tykkään chilikastikkeista.

• Anonyymi

Miksi tunget itsesi joka paikkaan sulla ei oo lapsia älä siis valehtele mene vaikka töihin äläkä roiku palstalla

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi tunget itsesi joka paikkaan sulla ei oo lapsia älä siis valehtele mene vaikka töihin äläkä roiku palstalla

Vapaus valita, siksi.

• Anonyymi

Teetkö jauhelihakastikkeen ns ruskeakastike ohjeella joo hyvää se on

• Anonyymi kirjoitti:

Teetkö jauhelihakastikkeen ns ruskeakastike ohjeella joo hyvää se on

Joo tai käytän välillä valmista kastikepohjaakin. Lapset tykkää enemmän siitä pussi jauheseoksesta, mikä näpätään lihojen sekaan ja vettä perään. Ne on vaan kokolailla suolaisia.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Joo tai käytän välillä valmista kastikepohjaakin. Lapset tykkää enemmän siitä pussi jauheseoksesta, mikä näpätään lihojen sekaan ja vettä perään. Ne on vaan kokolailla suolaisia.

Valmiit kastike jutut käteviä mut mahtaako olla hintavia mut sitä varten ne on tehty et pääsis kokki helpommalla ja en ota kantaa suolasta muuta kuin että itse en pidä suolattomista ruuista

• Anonyymi kirjoitti:

Valmiit kastike jutut käteviä mut mahtaako olla hintavia mut sitä varten ne on tehty et pääsis kokki helpommalla ja en ota kantaa suolasta muuta kuin että itse en pidä suolattomista ruuista

Maksaa muistaakseni vajaa 2 euroa pussi, olisko ollut 1,60?

Itse en pidä kalliina.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Maksaa muistaakseni vajaa 2 euroa pussi, olisko ollut 1,60?

Itse en pidä kalliina.

No en ole mikään kokki mutta eikö samalla kun paistaa jauhelihan niin samalla sipulin ja jauhot ja lisää vettä ja mausteet niin säästyis 1.6 euroa

• Anonyymi kirjoitti:

No en ole mikään kokki mutta eikö samalla kun paistaa jauhelihan niin samalla sipulin ja jauhot ja lisää vettä ja mausteet niin säästyis 1.6 euroa

Kuten sanoin, lapset tykkää tuosta valmiista enemmän, kun vehnäjauho versiosta. Mielummin kuitenkin laitan sen 1.60 tuollaiseen jauhepussiin, kun vaikkapa kaljapulloon. Miten kukakin arvottaa asioita. Mulle ruoka on tärkeämpää, kun vaikkapa olut tai joku karkkipussi tms.

• Anonyymi

Alusta asti itse voista, vehnäjauhoista sipulista, vedestä, suolasta ja maustepippurista käristetty ruskea kastike. Sitä ei mikään voita.

• Anonyymi

Se on kyllä hyvää

• Anonyymi

Hk blöö soossi

• Anonyymi

Taattua kamaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taattua kamaa

Mauste mössöä vettä ketsuppia ja sinappia jos on ja makkaran kyrsät pannulle vaikka kokonaisina voi sitää pannulta syödä miten lystää.

• Meillä tehdään suuri kulhollinen salaattia, johon lisätään pasta tai riisi. Salaatti itsessään on jo mehukas, joten ei siihen tarvita oliiviöljyä kummempaa kastiketta.

Erilaisia salaattiaineksia voi käyttää monipuolisesti (pähkinä, feta, tonnikala, jne.), joten makuja kyllä löytyy.

• Anonyymi

Sienikastiketta tateista ja mustatorvisienistä, Mustapekka-pippurikastiketta pihveille, sinihomejuustoa patsaan, Koskenlaskijaa lisäksi sienikastikkeeseen, maustevoita pihville, sitruuna- ja limemehua nuudelin sekaan, kermaista tomaattikastuketta pastaan ja spagettiin, tulista carri-lientä kanalle, karsinogeeni ruskeapippurikastiketta naudanlihalle, Knorrinn kermakastiketta tuunattuna lihapullille, Blobandin sitruunakastitta riisille ja kuivalle kalalle.

Lempparini vaihtelee.

• Anonyymi

Eipä tule käytettyä kastikkeita arkipäivinä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6855
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4815
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2637
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1999
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1758
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1567
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1512
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1329
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1244
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe