Miksi miehet eivöt ole enää miehiä

Anonyymi

36

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuo on friikkejä sekopäitä. Selviä identiteetti ongelmia. Onneksi noita ei ole eikä tule.

• Anonyymi

Nuorena jaksaa

• Puttonen suunta naisten vaateosastolle, minä miesten. Vaatteilla ei tosiaan ole sukupuolta. Mikä makuun sopii ja paremmin päälle istuu. Vartalonmallit pitäisi vieläkin paremmin huomioida vaatetta maailmalle luotsatessa.

Toihan on kiva, jos unisex vaatteita tulis oma osasto vaatekauppoihin. Niitä nytkin on, mutta enemmänkin nettikaupoissa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sairasta tuollaiset korvakorut miehellä

• Anonyymi

Mitä väliä vaatteilla on? Minkä kulttuurin ja aikakauden pukeutumistyyli onn ollut oikea?Euroopassakin on vuosisatojen saatossa käytetty monenmoista miesten muotia.

Kaikesta te jaksatte ahdistua. Pukekaa päällenne mitä haluatte ja antakaa muiden pukea mitä haluavat. Vaatteita ne vain ovat.

• Anonyymi

Armeija tekee miehistä pikkupoikia.

• Anonyymi

Jos miehuus puetaan vaatteina päälle, on se kyllä todella heikoissa kantimissa!
      Jos ainoa miehen merkki on tietynlainen pukeutuminen, kuin panssati tai kuori tai roolipuku, ei se kovin kummoinen ole.
      Kyllä minä ainakin miellän miehuuden täysin muilla kriteereillä.

Voihan sitä pukeutua vaikka sirkuspelleksi silti olematta sirkuspelle.
      Joillekin ulkoisilla merkeilä näyttäminen on oleellisen tärkeää.
      Jos on sinut itsensä kanssa ei ole tarvetta hakea jotain hyväksyttävää koodia jotta sopisi johonkin tiettyyn muottiin ja kaavaan.
      Itse tykkään ihmisistä jotka uskaltavat olla juuri sitä mitä ovat. Riipumattomia massan mielipiteistä. Oman tiensä kulkijoista. Ja sellaisia miehiä suuri osa miehistä vihaa koska se herättää pelkoa.
      Ja koska nämä miehet usein saavat naisten huomiota, se herättää lisää vihaa.
      Kovin on surkean korren varassa miehisyyden tunto.

• Anonyymi

Kuvittelet ilmeisesti että oman tiensä kulkeminen on aina sama asia kuin erikoinen tyyli?

• Anonyymi

Kyllä olen samaa mieltä että miehet eivät enää ole miehiä. Mutta en pukeutumisen tms. takia vaan sen, että se mitä itse miellän miehisyydeksi poikkeaa täysin tästä mitä esimerkiksi täältä palstalta saa lukea.
      Joka toinen aloitus on uli-uli. Surkeutta ja itsesääliä. Räkänokkia sanon minä.
      Ennen miehen kunnia-asia oli että kykeni elättämään perheensä. Kykeni olemaan kumppani vaimolleen ja esimerkkiä antava isä lapsilleen.
      Tunsi vastuuta ja huolenpitoa.
      Tietysti maailma on muuttunut ja naiset itsenäistyneet mutta ei se sitä tarkoita että miehistä silti pitäisi tulla surkeita valittajia, Kumma kun ei kyetä tasavertaiseen elämään naisten kanssa, romahdetaan kitiseväksi kasaksi jos ei voida olla niskan päällä. Kun nainen osoittaa olevansa tasavertainen ihminen, ei käyttöesine. Ihminen jolla oma tahto ja joka käyttää sitä.
      Miksi sitä ei voi kestää? Oma huonommuuden tunne?

• Anonyymi

Kyllä miehiä (heteroja) vielä löytyy. Ei muuta, ku markkinoille.

• Anonyymi

Ei ole hetero tuollainen korvakorumies

• Anonyymi

Miksei olisi?

• No aloittaja voi kysyä itseltään... miksi olet huolissasi itse muitten ”miehuudesta”? Onko ona miehuus vaakalaudalla, jos tulee tälläisiä vastaan?

• Anonyymi

Koska naisetkaan ei ole enää naisia?

• Mikä estää sinua olemasta mies?

• Anonyymi

Ei mikään, leikittelen vain mielikuvilla samoin kuin aloittaja.

• Eihän kaikilla ole esim. sama sisustusmaku tai ruokamaku. Miksi pitäisi olla samantapainen vaatemaku?

• Anonyymi

Koska ei ole enään arvoja eikä kasvatusta mitään sääntöjä.Katsoo vain ympärilleen huomaa mitä lehdet ja ohjelmat viljelee.Ihmiskunnan toilailu on tullut päätepysäkille.

• Anonyymi

Miehistä on tullut onnettomia hivelöitä. Muistuttavat usein jo tyttöjä.

• Perinteinen miehen malli on jotenkin korni ja miehisyyden korostaminen on suorastaan idioottimaista. Siinä maailmassa missä minä elän miehillä ja naisilla on pitkälti sama rooli.

t. Pikkuinen höpö-nöpö-löpö-kisuliini

• Anonyymi

En avaa linkkiä, mutta ilmeisesti miehet on nykyään epämiehiä esimerkiksi sen takia, että toksisissa äijäporukoissaan niiden ei tarvitse edes yrittää opetella kohtaamaan edes työnsä merkeissä toista ihmistä, varsinkaan naista ihmisarvoisella tavalla. Ei jatkoon ja heitä hujoppi jo voltti.

• Anonyymi

Jos annat Beethovenillekin tehtäväksi että piirrä kuva kuulosi perustellaa mitä tulisi koska hän oli kuuro.'

• Anonyymi

Johtuu siitä, että lihaksikkuus on mennyt laihuuden ihanteen edelle. Nyt homo vaatesuunnittelijat ei pue naisista sukupuolettomia henkareita, vaan miehet saa luvan kanssa olla hauraita henkareita, sorry.

• Anonyymi

Äitien kasvattamista pojista tulee hintsoja.

• Anonyymi

Miehuus uhattuna!
        Hälytys! Barrikaeille! :D :D

• Anonyymi

"Miksi miehet eivät enää ole miehiä" kysyy aloittaja.
      Ehkä kannattaisi katsoa peiliin hänen kuten teidän kaikkien muittenkin, itsehän se parhaiten tiedätte!
      Miksi ja mihin olette kadottaneet se peräänkuuluttamanne miehuuden?
      Turha siitä muita on syyttää, itse ette kykene enää olemaan miehiä. Teistä on tullut lauma ulisevia ja onnettomia kohtaloaan valittavia raukkoja.
      Niistäkää nenänne ja nostakaa housunne ja ryhdistäytykää.

• Anonyymi

Jaa, mitä jos antaisimme jokaisen pukeutua ja olla just sitä mitä itse haluaa…onko tässä joku ongelma?

• Anonyymi

Erilaisuus on ongelma. Joukosta poikkeavuus on uhka.
        Helsingin yliopiston valtiotieteiden professori Simo Vehmas sanoo kuvaavasti koirastaan:
        "– Jos vastaan tulee joku vieras olento, sille aletaan haukkumaan ja räksyttämään. Edesmennyt koirani esimerkiksi räkytti pyörätuoleille. Sitä pelotti,"

Tämä on ilmeisesti jpoku primitiivireaktio, erilaisuus koetaan uhkana ja synnyttää pakene tai taistele-reaktion. Väistytään ja vetäydytään tai hyökätään.
        Miksi sitten kaikilla ihmisissä ei tätä reaktiota synny, se on monimutkaisempi juttu.
        Taustalla voi olla kasvatus ja lapsuudessa opitut asenteet, muun muassa.
        Itse en tuota pelkoa ymmärrä. Miksi minun täytyisi reagoida ja pelätä toista joka käyttäytyy ja elää toisenlaista elämää kuin minä? Miten se minun omakuvaani ja vaikuttaa?
        Muuttaako se minua jotenkin? Viekö se minulta jotakin? No eipä vie eikä vaikuta.
        Itse asiassa kun oikein tuota ajattelee huomaa miten naurettavaa se on!

• Anonyymi

Mietin asiaa ja pohdin, no juttelen jooh kaupungin naistenkin kanssa, miten sellainen, eli minkälainen tietokonepeli, sellainen joka pitäisi olla hauska tytöillekin pelailla jokin sellainen...

• Anonyymi

Homoilu yleistyy koska media homottaa

• Anonyymi

Kulttuurimarxisit hallitsevat mediaa. Tarkoitus on tuhota länsimainen yhteiskunta tuhiamalla sen perusyksikkl: ydinperhe.

• Anonyymi

Massoja aivopestään ja huijataan. Social engineering..

Oikeastaan on tavattoman hassua, että itseään fiksuina pitävät ihmiset rummuttavat omaa identiteettiään ensisijaisesti seksuaalisuuden ja sukupuolen kautta. Niinkuin tämäkin "gender fluid"-tapaus. Ihmisten ulkokuori tuntuu olevan se tärkein asia, mutta pään sisällöllä ei ole niin väliä (jos se koskee muuta kuin seksuaali-identiteettiajatuksia).

Mennään niin sanotusti pepa edellä puuhun. Vaatteet olisi hyvä valita käyttötilanteen mukaan. Mutta nykyään tuntuu olevan tärkeämpää julistaa vaatetuksenkin osalta kaikenmaailman sukupuoliagendoja, joista on kiinnostunut äärimmäisen pieni vähemmistö maailman populaatiosta.

Jos oman identiteetin ja olemassaolon ydin on sukupuolinen suuntautuneisuus ja miten sitä voi vaatteilla ilmentää tehokkaimmin, ollaan kyllä jännän idiotismin äärellä.

Tuli mieleen eräs dokkari, jonka joskus katsoin . Siinä esiteltiin afrikkalainen heimo, joka asusteli syrjäseudulla savimajoissa.. Heimon jäsenten aika kului pääasiassa koristautumiseen -- niin miesten kuin naistenkin. He käyttivät päivässä jopa 8 tuntia oman naamansa, hiustensa ja kroppansa tuunaamiseen. Elivät ja elelevät edelleen siellä omassa kuplassaan, jossa tärkeintä on päästä parittelemaan, ja parhaiten se onnistuu kun jaksaa tuunata ulkonäköään.
      Heimon toiminnan perustahan on hyvin primitiivinen: toiminnan tarkoitus on maksimoida jälkeläisten määrä, motivaatio joka on kaikilla eläimilläkin vaistomaisesti.

Nykyajan trendilähettiläät eroavat toimissaan tästä heimosta vain siinä, että modernin länsimaalaisen trendiajattelun mukaan heteroseksuaalisuus on tylsien junttien hommaa ja jälkikasvun hankkiminen perinteiseen tapaan suorastaan oksettavaa.

Ajat ja tavat muuttuvat. Aikoinaan Euroopassa varakkaat miehet pukeutuivat pitseihin ja käyttivät peruukkeja ja meikkejä. Jossain kohtaa homma meni niin naurettavaksi, että rahvas alkoi naureskella avoimesti touhulle, ja niin riikinkukot pikkuhiljaa jättivät pahimmat ylilyönnit pukeutumisestaan pois.

Uskonpa, että tämä vääristelevä ja vääristynyt nykymenokin loppuu jossain vaiheessa. Tällä kertaa kuitenkin inhimillisen ärsimyksen määrä tulee olemaan valtava. Nyt kun ei enää puhuta pelkistä vaatteista, vaan terveiden ihmiskehojen muokkauksista hormonein ja leikkauksin vastaamaan mielisairaan ajan odotuksiin ja vaatimuksiin.

• Niin, hyvä on miettiä miksi oikeastaan haluaa muuttua. Mistä muutoksen tarve tulee, itsestä vai ulkopuolelta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6855
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4815
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2637
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1999
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1758
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1567
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1512
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1329
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1244
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe