KOKO elämä yksin?

Anonyymi

Kaikki meidän suvun miehet ja naiset on löytäneet itselleen kumppanin.
Olen jo yli 50 enkä oikeastaan ole koko elämäni aikana edes seurustellut vakavasti.
Baareissa ei viitsi käydä siellä saa olla aina yksin. Kukaan ei tule juttelemaan ei edes kaverit. Ja missään muuallakaan ei huvita käydä kun tietää yksin saa olla.
Joudun siis ilmeisesti koko loppuelämän ajan olemaan yksin ilman parisuhdetta ilman kavereita? Milelestäni olen rehellinen sosiaalinen ja hauska. Taitaa vaan kaikki muut olla erimieltä?

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      " Kukaan ei tule juttelemaan..."
      Noin kirjoitat, ja kerrot vielä olevasi sosiaalinen.
      Jokin tuossa ei täsmää.
      Sosiaalinen ihminen hakeutuu yleensä itse juttelemaan toisten kanssa, etenkin jos kukaan ei tule juttusille.

      " Kun tietää saa olla yksin..."
      Mistä sen voi tietää, jos ei edes huvita mennä mihinkään ?

      Pientä rohkeutta ja uskallusta, sekä omaan itseen luottamista, ja hakeutuminen ihmisten seuraan, niin luulisi, että juttua riittää monenkin kanssa, tuttujen ja tuntemattomien.

      Itsekin olen yli 50, ja on oma valintani, etten ole halunnut oikeastaan koskaan pidempään vakavaan suhteeseen, en avioliittoon.
      Suvussani kyllä jokainen on parisuhteessa, avoliitossa tai naimisissa, mutta en koe, että minunkin kuuluisi olla vain sen takia, että muutkin ovat.

      Ymmärrän kyllä, että joku voi kokea ongelmaksi sen, ettei ole puolisoa, jos on vaikka halunnutkin sellaisen.

      • Anonyymi

        no jos menen jollekkin juttelemaan ei mene kovin kauaa kun tyypit katoo ympäriltä. Vähitellen.
        Lähinnä minua harmittaa tämä yksinäisyys en edes muista koska joku kaveri olisi edes soittanut tai ottanut yhteyttä millään muullakaan tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no jos menen jollekkin juttelemaan ei mene kovin kauaa kun tyypit katoo ympäriltä. Vähitellen.
        Lähinnä minua harmittaa tämä yksinäisyys en edes muista koska joku kaveri olisi edes soittanut tai ottanut yhteyttä millään muullakaan tavalla.

        Eli sinulla kuitenkin on kavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no jos menen jollekkin juttelemaan ei mene kovin kauaa kun tyypit katoo ympäriltä. Vähitellen.
        Lähinnä minua harmittaa tämä yksinäisyys en edes muista koska joku kaveri olisi edes soittanut tai ottanut yhteyttä millään muullakaan tavalla.

        Milloin olet viimeksi itse soittanut niille kavereillesi tai muulla tavalla ottanut yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla kuitenkin on kavereita?

        Vässykkä sanoo puolituttujakin kavereikseen.
        Kaupan varaosamyyjäkin on kaveri.
        hheh


    • Kaikista ei ole elämään suhteessa, tai edes luomaan niile pohjaa.

      Itse olen ollut naimisissa, tehnyt lapset ja viritellyt joskus uusia suhteita, jotka sitten ovat päättyneet johonkin...

      Nyttenkin kelpais joku kiva suhde mukavaan naiseen, mutta se on oikeasti aika iso prosessi järjestää. Ensin etsiä sopiva ihminen, tutustua ja luoda se suhde, määritellä se yhdessä jajajaja... kyllä tutustumiseen jo tyssäätT nykyään kiinnostus. Nimittäin suhteeseen ei nennä vapaamatkustajaks, vaan se vaatii panostusta itseltä ja ihsn itsensä vuoksi.

      Moni saattaa ottaa itselleen vaikka koiran, kissan tms. Kun se tuntuu niin kivalta, mutta se tarkoittaa vastuuta, ihan siinä missä muukin eläjä vierellä.

    • Anonyymi

      siis luuletko että kumppanin löytäminen on periytyvä ominaisuus, vai miksi mainitset erikseen että sukulaiset on kaikki pariutuneet?

      Et käy missään, et puhu kenellekään, mutta ihmettelet kun ei kaverit eikä naiset tule sun luo sun kotiin juttelemaan?

      • Anonyymi

        kotona istuva nössikkä
        -ketään ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kotona istuva nössikkä
        -ketään ei kiinnosta

        Voisi kiinnostaakin vaan ei häneen missään törmää. Eikä hän vastavuoroisesti soita tms. Varmaan ujo? Silloin tulee helposti käsitys ettei hän ole kiinnostunut. Kiinnostus täytyy ilmaista. Ehdottaa tapaamista esim kahvilla käyntiä, elokuvaa tms.


    • Anonyymi

      Viinaa juomalla tutustuu naisiin baareissa. Miehen mentävä naisen luokse baarissa ja juteltava sille. Niin se toimii ja niin löytyy rakkaus ja kumppani. Minä olen joutunut kädestä pitämään kavereita ja viemään niitä baariin ja juttelemaan naisille koska muuten eivät uskaltaneet.


      T viinamies

    • Anonyymi

      Mene molokin kitaan ettkä pääse tsässä elämässä sieltä pois ollenkaan.

      • Anonyymi

        joo ehkä ei olisi pitänyt avautua. Parasta pitää pää kiinni tästälähin.


    • Anonyymi

      Samaistun hyvin aloittajaan. Ajattelen monesti nykyisin sitä, etten halua olla toisille haitaksi siksi etäännytän itseni tilanteista, joissa ymmärrystä ei löydy mieleisellä tavalla. Elämä on valintoja, saman henkisyydellä on merkitystä. Jos on näkemyseroja paljon ja ymmärryksen kanssa haasteita, silloin ei kannata väkisin yrittää jankkaa asioita, joista voisi riitaa syntyä?

      Toiset riitelee helpommin kuin toiset, silloin sovitteleva ihminen huomaa, että miksi jouduin tällaisen riidan äärelle? Halu ymmärtää tai olla ymmärtämättä ajaa ihmisiä erilleen. Kärjistää myös asioita, kun halu ymmärtää toista puuttuu. Mielikuvilla on merkitystä ja miten niitä toisen päässä synnytetään? Ymmärryksen puutteilla ei saa muuta aikaan kuin hammasten kiristelyä ja pahaa mieltä?

      Hauskuus ja ilonpito ei onnistu mieleisellä tavalla, jos toiseen ei voi luottaa, näin itse kokenut. Yhdessä kaikki olisi tuplaten hauskempaa, mut vaatisi oikeanlaisia ihmisiä ympärille (toisten tuntemista), joilla ajattelutapa samanlainen. Kehen voi luottaa? Kuka pelaa enemmän omaan pussiin (hyöty mielessä)? Toisen arvostus ja kunnioitus?

    • Anonyymi

      Mene nukkumaan väsyneenä äläkä herää ikinä, tai silloin heräät kun kukko munii kananmunan.

      • Anonyymi

        Miksi vasta silloin? Ylennätkö itsesi muita paremmaksi? Turhaan latelet pelisääntöjä omaan maailmaasi? Onneksi elämme eri maailmoissa. Mun maailmassa kukot keskittyy muuhun kuin munimiseen. Olet ihminen, joka kuuluu mun maailmassa vain häpeäpaaluun. Koska muu tarkoitus sinulle mahdotonta.


    • Anonyymi

      Olisi kai joillekin kammottavuus jos menee nukkumaan eikä herää ollenkaan.

    • Anonyymi

      Onhan tämä nykyhetki varmaan vaikein aika pariutumista ajatellen koko modernin historian aikana. Se on aina hyvä pitää mielessä kun syyttää itseään.

      • Anonyymi

        Muistan hamassa menneisyydessä ennusteen, jossa tuotiin esille syntyvyyden lasku, mutta syitä siihen ei silloin osattu aavistaa? Nyt alkaa näkymään hyvin syitä sille, miksi syntyvyys laskee? Oikean kumppanin löytäminen vaikeampaa? Vaatimustaso korkeampi kumppanille? Epävarmuus?

        Itsekkyyden vaikutus perheen perustamiselle? Vaikka perheen synnyttäminenkin luokitellaan itsekkäästi teoksi, mut sit se kaikki muu ympärillä vie pois omaa aikaa? Aktiiviset säädöt syö ihmistä sisältä, haasteet ja hektisyys luo rauhattomuutta ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan hamassa menneisyydessä ennusteen, jossa tuotiin esille syntyvyyden lasku, mutta syitä siihen ei silloin osattu aavistaa? Nyt alkaa näkymään hyvin syitä sille, miksi syntyvyys laskee? Oikean kumppanin löytäminen vaikeampaa? Vaatimustaso korkeampi kumppanille? Epävarmuus?

        Itsekkyyden vaikutus perheen perustamiselle? Vaikka perheen synnyttäminenkin luokitellaan itsekkäästi teoksi, mut sit se kaikki muu ympärillä vie pois omaa aikaa? Aktiiviset säädöt syö ihmistä sisältä, haasteet ja hektisyys luo rauhattomuutta ympärille.

        Tämä on kehittyneiden maiden ongelma ollut aina. Japanissa on ollut tämä ongelma jo pitkään. Siellä vaan väki harmaantuu ja syntyvyys on pientä. Kun elintaso on korkealla, niin on vaatimustasotkin. Lapsia voi tehdä vasta, kun on kunnollinen koulutus, työpaikka ja se luxus kumppani, jolla mielenkiintoiset harrastukset, sosiaalinen elämä ja hyvä palkkainen työ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kehittyneiden maiden ongelma ollut aina. Japanissa on ollut tämä ongelma jo pitkään. Siellä vaan väki harmaantuu ja syntyvyys on pientä. Kun elintaso on korkealla, niin on vaatimustasotkin. Lapsia voi tehdä vasta, kun on kunnollinen koulutus, työpaikka ja se luxus kumppani, jolla mielenkiintoiset harrastukset, sosiaalinen elämä ja hyvä palkkainen työ.

        naisten vaatimus taso on kyllä huipussaan. Miehen pitää olla komea todellalihaksikas rikas upporikas paljon omaisuutta tatuointeja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naisten vaatimus taso on kyllä huipussaan. Miehen pitää olla komea todellalihaksikas rikas upporikas paljon omaisuutta tatuointeja jne.

        harva mies on rikas.. normi miehellä on 2000 e kk tulot... ei se raha tuu sun tilalle ja uus mersu mistään.. tajuatko sen.. sitten naiset saa olla sinkkuina jos vaativat komeeta rikasta miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harva mies on rikas.. normi miehellä on 2000 e kk tulot... ei se raha tuu sun tilalle ja uus mersu mistään.. tajuatko sen.. sitten naiset saa olla sinkkuina jos vaativat komeeta rikasta miestä.

        Kiva että annat naisille ihan LUVAN olla sinkkuina.

        100% naiset ovat mieluummin sinkkuina, kuin huonossa suhteessa.

        Parisuhde mt-ongelmaisen mieslapsen kanssa olisi huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naisten vaatimus taso on kyllä huipussaan. Miehen pitää olla komea todellalihaksikas rikas upporikas paljon omaisuutta tatuointeja jne.

        Ei tatuointeja, ei päihdeongelmaa, ei peliongelmaa, ei uskottomuutta, ei väkivaltaisuutta, ei rikollista toimintaa. Siinä minun vaatimukset miehelle. Muut asiat on sitten sitä, että miten yhteen sovitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tatuointeja, ei päihdeongelmaa, ei peliongelmaa, ei uskottomuutta, ei väkivaltaisuutta, ei rikollista toimintaa. Siinä minun vaatimukset miehelle. Muut asiat on sitten sitä, että miten yhteen sovitaan.

        Joo. Nuo on ne faktat, mitkä pitää olla ykkösenä kunnossa. Ei talojakaan huuhtoutuvalle hiekalle rakenneta.

        Minusta noi ei pitäis olla edes mitenkään vaikea juttu. Perusasioita.


    • Anonyymi

      Mulla vähä sama juttu. Oon vielä 36.. ei oo kavereita ei naiset kato ees päälle.. en kehtaa heille jutella.. ohentunut tukka/kaljuuntunut-.- kaljamahaa. Tuntuu että nykyää pitäs olla niin komea ja erottua joukosta sosiaalinen itsevarma et kelpaa naisille.. mä en tajua naisia.

      t. allu

    • Anonyymi

      Komea naama puoli kättä tatuoitu käy salilla niin itsevarma jännämies. Juuri tuommosilla pelleillä riiittää naisia. Itse oon ujo ja kiltti ja itsetunto vähän matala.. naiset antaa vain pakkeja eikä halua jutella.. siksi en jaksa enää yrittääkkää ku en kelpaa naisille.

      • Anonyymi

        Sinä, kiltti?

        Sinä joka kerrot täällä palstalla heittäväsi juomia ihmisten niskaan baareissa?

        Lyöneesi naisystävääsi kännissä?

        Sinä joka haukut päivittäin naisia ja normaaleja miehiä?

        SINÄ luulet olevasi kiltti???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä, kiltti?

        Sinä joka kerrot täällä palstalla heittäväsi juomia ihmisten niskaan baareissa?

        Lyöneesi naisystävääsi kännissä?

        Sinä joka haukut päivittäin naisia ja normaaleja miehiä?

        SINÄ luulet olevasi kiltti???

        Mitä sinäkin sekoilet ja haukut väärää puuta...


    • Anonyymi

      Mullaki on ihan hyvä palkkainen työ mutta ei se riitä.. auto on halpa ja romu.. likainen.. ja rahaa ei jää paljoa ylimäärästä, kaikki menee vuokraan lainaan laskuihin.. En tajua mitä naiset haluaa millanen pitäs olla ja pitäskö olla 40 tonnin mersu pihassa.

      • Anonyymi

        Naisten takia en rupee ottamaa vitusti velkaa pankista ja ostamaa sitä mersua.-. sehän on ihan sairasta.. olla kauheissa veloissa sen takia että löytää nainen. Mieluite ajan romulla ja oon sit yksinäinen ätmi en saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten takia en rupee ottamaa vitusti velkaa pankista ja ostamaa sitä mersua.-. sehän on ihan sairasta.. olla kauheissa veloissa sen takia että löytää nainen. Mieluite ajan romulla ja oon sit yksinäinen ätmi en saa naista.

        Aiemmin kitisit että et saa naista kun olit työtön eikä sulla ollut autoa.

        Nyt sulla on työ ja auto.

        Ja olet saanut huomata että eipä niitä naisia vieläkään sun ympärillä pyöri.

        Voisit siis ehkä viimeinkin tajuta, että ei niitä naisia saa sillä, että omistaa auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin kitisit että et saa naista kun olit työtön eikä sulla ollut autoa.

        Nyt sulla on työ ja auto.

        Ja olet saanut huomata että eipä niitä naisia vieläkään sun ympärillä pyöri.

        Voisit siis ehkä viimeinkin tajuta, että ei niitä naisia saa sillä, että omistaa auton.

        Onhan hän päässyt eteenpäin. Vielä tuo ailahtelevuus ja mielenterveys balanssiin niin on mahdollista se nainen saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin kitisit että et saa naista kun olit työtön eikä sulla ollut autoa.

        Nyt sulla on työ ja auto.

        Ja olet saanut huomata että eipä niitä naisia vieläkään sun ympärillä pyöri.

        Voisit siis ehkä viimeinkin tajuta, että ei niitä naisia saa sillä, että omistaa auton.

        Joo, kyllä ne on sellasia teinipojan haaveita että autolla saa naista. Sillon saikin, kun oli sellanen parikymppinen. Tytöt halus kyytiin. Mutta nyt aikuisena, se auto ei ole mikään muu kuin kulkuväline ja naisillakin on ajokortit ja autot. Eivät istu kyydissä niin kuin muinaisessa teinibussissa istuivat.


    • Anonyymi

      Minulla on ollut monia seksikumppaneita, naisia.

      Mutta olisiko huvittavaa jos joku arvaustyttö kiljuisi aina öisin korviin matemaattisiakin kysymyksiä, kuullosuojaimet tarpeen isännnällä.

      Itseäni tuollainen käyttäytyminen voisi ehkä huvittaakin sitten, että jaahas, uusi tehtävä.

    • Anonyymi

      Jos ei ole nuorena juonut viinaa eikä käynyt baareissa niin sitä on 50 vuotiaana enää vaikeaa löytää kumppani. On sellaisia tanssipaikkoja jossa aikuiset käy joten sellaisesta paikasta voisit tutustua naisiin.

      t viinamies

      • Anonyymi

        Joskus käy niinkin päin, kun nuorena käy baareissa ja juo reilusti viinaa, niin 50 vuotiaana ei enää edes onnistu löytämään kumppania. Mistäköhän se mahtaa johtua....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus käy niinkin päin, kun nuorena käy baareissa ja juo reilusti viinaa, niin 50 vuotiaana ei enää edes onnistu löytämään kumppania. Mistäköhän se mahtaa johtua....?

        Viinaa ei pidä juoda koko pulloa kerralla vaan pari drinkkiä ja voi samalla tutustua naisiin baarissa.

        T viinamies


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "naisten vaatimus taso on kyllä huipussaan. Miehen pitää olla komea todellalihaksikas rikas upporikas paljon omaisuutta tatuointeja jne."

      Niin, oletteko huomanneet saman kuin minä: komeita, todella lihaksikkaita upporikkaita, paljon omaisuutta omistavia ja tatuoituja miehiä tulvii kadut ja torit virtanaan.
      Suomessa kun reilu kolme neljäsosaa asikuisväestöstä elää parisuhteessa, se näkyy sitten tällä tavoin katukuvassa.

      • Anonyymi

        Se on kyllä upeeta elää tällaisessa maassa, jossa miltei kaikki miehet ovat todella lihaksikkaita upporikkaita komeita adoniksia! Riittää naisille silmäniloa kaikkialla mihin katse osuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä upeeta elää tällaisessa maassa, jossa miltei kaikki miehet ovat todella lihaksikkaita upporikkaita komeita adoniksia! Riittää naisille silmäniloa kaikkialla mihin katse osuu!

        Sinä taas oikein alleviivasit jutun pointin tuolla sarkasmillasi. Kyllä on upeeta tällaisessa maassa, kun naiset ovat aina niin seksikkäitä ja naisellisia, ja halukkaita ja himokkaita tutustumaan miehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taas oikein alleviivasit jutun pointin tuolla sarkasmillasi. Kyllä on upeeta tällaisessa maassa, kun naiset ovat aina niin seksikkäitä ja naisellisia, ja halukkaita ja himokkaita tutustumaan miehiin.

        Naiset vaan ei näillä palstoilla kellon ympäri vuodesta toiseen vikise, ettei miehille kelpaa kuin kauniit mallitytöt kainaloon ;)


    • Anonyymi

      Ilmeisesti kaikki ne tapaamasi ihmiset ovat sitten eri mieltä sun kanssa omakuvastasi.

      Ei kannata verrata itseään muihin ja muiden "menestykseen". Sulla on omat lähtökohtasi ja tapasi päästä tavoitteisiisi. Toisilta voi kyllä oppia, mutta jos toisten tuijottelu päätyy itsesääliin, surkutteluun, kateuteen ja katkeruuteen, jotain ihan perustavanlaatuista on jäänyt oppimatta jo elämänkoulun alaluokilla.

      Ehkä tarvitset apua itsetutkiskeluun ja itsesi kehittämiseen? Terapiassa vois löytyä työkaluja onnellisen elämän saavuttamiseen.

      xLiner

    • Anonyymi

      Ei tuossa pitäisi olla mitään vikaa eikä sinussa. Se on ihan ok viihtyä itsekseenkin. Eivät kaikki ole sellaisia, jotka havittelevat suurperhettä tai edes yhtään ketään rinnalleen.

    • Ei se nyt niin oo että kaikki muut on löytänny. Mulla esim. Serkku on ihan samassa tilassa kun mä. Että se on atk alalla ja mä rakennus alalla, ja kumpikin sellasia aloja että töitä pitää tehdä kellon ympäri. Ei siinä mitään naisia ehdi hakee.

    • Että sulla se ongelma on varmaan se että oot syntyny sellaseen lisääntyvään sukuun, niin sitten tuntuu siltä. Mutta mulla kun on sammuva suku, niin en mitenkään koe olevani poikkeava, vaikka mullakin oli aiemmin niitä suurperhe haaveita tai ainakin kolme lasta.

    • Anonyymi

      Aloittaja: olet kuitenkin seurustellut joskus vaikka et vakavasti?
      Kannattaisiko miettiä miksi näin on.
      Olitko se joka jätti, oliko se nainen joka jätti. Se joka menetti mielenkiinnon?
      Olitko valmis enempään? Epäröitkö?
      Tutkiskele itseäsi, oletko varautunut ja epäilevä. Vaikka ulospäin näyttäisit hauskaa huuliveikkoa oletko kuitenkin tosipaikan tullen arka etenemään?
      Pelkäätkö ja oletko pelännyt ottaa riskiä tulla torjutuksi?
      Kaikkea tällaista kannattaa miettiä ihan rehellisenä itselleen.
      Ilman riskiä ja heittäytymistä ei koskaan pääse eteenpäin.
      Kannattaa muistaa että torjunnasta ei seuraa muuta kuin kolhittu itsetunto joka terveesti itsestään pitävällä ihmisellä korjaantuu entiselleen. Siihen ei pidä jäädä kieriskelemään ja sitä hautomaan, eteenpäin sano akka lumessa.
      En kyllä tunne yhtäkään ihmistä joka ei olisi joutunut elämänsä varrella pettymään yhdestä tai toisesta syystä, pahastikin . Eihän sitä voi edes elääkään jos niihin kaikkiin kolhuihin jää jumittamaan. Kenenkään tietä ei kukaan tule tasoittamaan ja lakaisemaan.
      Sitä nyt ei ainakaan pidä tuijottaa mitä muilla on! Ihminen ei saa olla niin ulkoaohjautuva että antaa ympäristön valintojen ja mielipiteitten määritellä itsensä! Kyllähän sitä sitten pitää hypätä vaikka katolta jos toiset tekee niin.
      Opettele tuntemaan itsesi, kuka olet, mitä oikeasti itse haluat. Älä kysele äläkä matki muita, sinä olet sinä ja sinun elämäsi ja valintasi on sinun.
      Itse varmuutta ja itsetuntoa voi opetella ja harjoitella. Kovin haavoittuva ja arka ihminen jää ikävä kyllä hyvin helposti jalkoihin. Öykkäri ei pidä olla mutta tietää ja tuntea itsensä, tuntea rajansa ja se mitä tahtoo.
      Syrjästäkatsojaksi heittäymällä jää syrjästäkatsojaksi.

    • Anonyymi

      Pitäisi aloittaa perinteisellä kirjeenvaihdolla. Jos homma toimii paperilla, sitten nähdä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3230
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1715
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1657
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1525
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      387
      1512
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1345
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1073
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      999
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      902
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      262
      882
    Aihe