Voiko olla niin

Anonyymi

Että sinkkuus johtuu että on liian lihava?

7

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lihavillakin on parisuhteita ja alkaa uusia.

    • Anonyymi

      Voi johtua. Kannattaa laihduttaa jos on lihava sinkku ja haluaa parisuhteen. Ties vaikka urheillessa törmää tulevaan puolisoon.

    • Anonyymi

      Voi johtua siitä totta kai. Jos oma itsetunto on niin nolla sen takia että on lihava, saa taatusti sinkkuna elellä ja kuolla.
      Samahan se on minkä tahansa ominaisuuden kanssa jonka tuntee esteeksi ihmisiin tutustumisessa.
      Kun ajattelee että nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

      Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

      niin onhan se sitten kumma että kolme neljäsosaa aikuisista suomalaisista elää parisuhteessa. Tähän päälle ne jotka eivät ole vakituisessa suhteessa mutta seksuaalisesti aktiivisia.

      Tässä ei jokin nyt täsmää? Lihavuus estää parin löytymisen ja kuitenkin valtaosa suomalaisista elää parisuhteessa ja ylipaino lihavuus on vakava kansanterveydellinen ongelma.
      Selitäpä nyt tämä yhtälö kun en ymmärrä.

    • Mulla ainakin siitä, että oon liian laiha.

    • Anonyymi

      Onko 90 kg nyt niin lihava mieheksi.

      • Anonyymi

        Riippuu rasvaprosentista.


    • Anonyymi

      "Mulla ainakin siitä, että oon liian laiha."

      Lihava - laiha- lyhyt - pitkä - kalju näitähän voi asetella syiksi vaikka mitä.
      Kaikki nuo esteet lähtee omien korvien välistä.
      Sitä kun jumiutuu johonkin ominaisuuteen ulkonäössä tai muussa joka aiheuttaa itselle kompleksin ja kasvaa vuoren kokoiseksi kyllä se varmasti hanakloittaa parin löytymistä.
      Kun pakkoajatuksena päällimmäisenä on että en voi saada ketään koska... onhan se sellainen este edes uskaltaa yrittää.
      Sitä kun päässään kasvattelee ja antaa sille suhteettoman tilan omakuvassaan se näkyy ulospäin. Ennakkoasenne että ei kukaan kuitenkaan. Ei kannata yrittää. Tuo ajattelee noin ja tuo näin. Sitä luetaan ihmisten ajatuksia omassa vainoharhaisessa mielessään ja ne muuttuu täydeksi todeksi.
      Hyvin usein toiset eivät edes ymmärrä että jotain pitäisi nyt huomata, vino nenä, laihuus, ohuet hiukset. Yleensä normaali ihminen haluaa tutustua ihmiseen, ei nenään tai kiloihin.
      Ja jos toiselle ne asiat ovat niitä jotka määräävät haluavatko he tutustua, on se sen merkki että sellaisen ihmisen kannattaa todellakin kävellä ohi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3230
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1715
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1657
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1525
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      387
      1512
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1345
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1073
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      999
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      902
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      262
      882
    Aihe