Harri Veijonen todistaa itse julkisen valheensa. . .
Itseään Mainostava (profeetta) Veijonen on nyt ihan hm - mitä? Miten? Ihan omien puheidensa, siis julkisten kirjoitustensa todisteella. Voi sanoa, että mies ”puhuu itsensä pussiin”! Näinhän valheiden puhujien lopuksi käy. Kun he koettavat puolustella:
valhetta A) - he sepittävät
selityksen B)
Ja jokainen lukija; katselija näkee, että ”selitys” B on todistus, että kirjoitus A oli valhetta.
Näin Veijari-Veijonen!
-------------------------------
Veijonen on julkistanut täällä useita kertoja seuraavan tekstin, viimeksi eilen 16.10.2021
• https://keskustelu.suomi24.fi/t/17154660/torkeydet-veijosta-vastaan-huipussaan
• A)
"JÄITKÖ YLÖSOTOSTA? "Niinkuin 40 vuotta julistin, seurakunta lähti yläilmoihin Karitsan häihin kohta sen jälkeen kun Jerusalemin valerauha Antikristus mukana ollen oli vahvistettu. Jos jäit vihan aikaan, luovuta heti elämäsi Kristukselle…" (= Veijosen teksti)
Eilen, 16.10.2021 Veijonen ITSE ”kumosi” siis romutti tuon kirjoittamansa, kohta A.
B) näin...
• HV: "Paksuin valheoppi" on se mikä opetuksessani on olennaisinta ja toteutuu muutaman vuoden sisällä. Kuinka monet jäävätkään rannalle ruikuttamaan!” ( = Veijosen teksti)
Mies puhuu itsensä pussiin, tunnustaa julkisen valheen!
----------------------------------------------------------------------
Veijosen julkinen teksti todistaa, että hän on pitänyt jo 40 vuotta esillä ”valhetta” siitä, että seurakunta lähti…. Yläilmoihin…
NYT? Kohdan B) mukaan tuo ”lähtö yläilmoihin” (?)
”toteutuu muutaman vuoden sisällä”…
( Siis se 40 v sitten väitetty oli - valhetta!)
Tästä asaiasta analyysiä ja koettelua Aloituksessa:
Harri Veijosen törkeä harhaoppi..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17155239/harri-veijosen-torkea-harhaoppi-seurakunnan-ylostotosta---(tempaus)!
Lopuksi
----------------
Kun joku – itseään Suomen suurimmaksi ”profeetaksi” kehuva (!) on tätä tasoa valheidensa pimittämä on KORKEA AIKA tehdä oikeita johtopäätöksiä ja valintoja. On aika tehdä 100 % peräero tuollaisten valheen palvelijoiden kanssa. ”Harhaoppista karta”! - opettaa Raamatun Sana.
Kun Veijosen ”ennustus”, koskien väittämäänsä Kalliomoskeijan tuhoa 11.9.2021 oli myös täydellistä perkeleen valheprofetiaa, niin jokaisen on (oman terveen uskonsa syystä) hyvä tehdä viisaita valintoja. Jotta ei ITSE joutuisi tuollaisen valheiden verkkoon, jota Veijonen nyt osoittaa! Pysykää erossa valhehenkien ja eksytysten voimista. Jeesus varoitti: Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä!
Väärä valhe-ennustus Kalliomoskeijan tuhosta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17146324/kuinka-torkea-oli--harri-veijosen-ennustus-kalliomoskeijan-tuhosta
Veijonen: väärä profeetta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17117166/raamatun-sanalla-koetellen----harri-veijonen-on-vaara-profeetta
Harri Veijonen todistaa itse julkisen valheensa. . .
10
322
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se ehä kivaa olla julkkis, jolla valhetelijan nuttu päällä!!!
- Anonyymi
Veijonen toimii "väärän profetian hengissä" - ja siksi erehtyy kerta toisensa perästä.
JUmalan HENKI sen sijaan tietää aina totuuden!
Veijonen on väärä profeetta! - Anonyymi
"Profeetta" joka sekoilee vuosi vuoden perästä on lähinnä huono ennustaja, povaaja kuin taikuri - johon kukaan normi-ihminen saati hengellinen ei LUOTA!
Sellainen on Veijonen... - Anonyymi
Hyvä että itse on tunnustanut väärät profetiansa.
- Anonyymi
ÄLKÄÄ ANTAKO VIETELLÄ ITSEÄNNE MUILLA KÄSITYKSILLÄ
2.Tessalonikalaiskirje: 2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi
Vietellä sanaa selitetään yleensä viettelyksiksi syntiin. Toinen kohta missä puhutaan viettelyksestä on Hebrealaiskirje: 13:9 "Älkää antako monenlaisten ja vieraiden oppien itseänne vietellä."
Todellakin, älkää antako vietellä itseänne vieraisiin oppeihin, muihin käsityksiin! Oikea oppi on se, että Antikristus ilmestyy ensin. Ja niinkuin professori Aapeli Saarisalokin selitti (Jerusalem jos unhoitan sinut) kohta liittyy Daniel 9:27:n Antikristuksen tekoon valerauha Jerusalemille.
En siis kirjoita sivuillani muita oppeja enkä ryhmiinikään hyväksy monenlaisia selityksiä tarjoavia juttuja. En salli lukijoitani vieteltäviksi millään tavalla!
Harri Veijonen http://veijonen.fi - Anonyymi
Sinä se viettelijä olet.
Kavala susi, joka koettaa vietellä Herran lampaita valhe-ennustuksilla! - Anonyymi
0
Raamatun auktoriteetti on ainoa.
Sen mukaan veijonen on väärä proteetta.
Lukuisat "ennustukset" ovat menneet niin pieleen, kuin mennä voi!
Näin Jumala ilmoitti vääristä profeetoista Moosekselle.
5 Moos 18:20-22
"Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.’
"Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä:
- Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."
Nuo sanat asettavat Veijosen väärän profeetan asemaan. - Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Meteorologitkin onnistuvat paremmin kuin ennustajaukko Veijonen!
- Anonyymi
Veijonen on erehtynyt povauksissaan niin usein, että se totistaa ettei oo Jumalan Profeetta. Lukekaa 5. Moos 18 luvun loppujakeet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600