Miksi näillä voorumeilla tehdään aina niin pitkää ja hidasta lenkkiä? Pitkikseksi riittää puolitoista tuntia vaikka vauhti olis alle 5min/km, väitän.
Pitkää ja hidasta lenkkiä nylkyt
41
631
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule laita tunturi laulamaan
- Anonyymi
Puolitoista tuntia on riittävä pitkis terveysliikkujalle ja lyhyen matkan juoksijalle. Sitten jos tavoitteet ovat maratonilla tai ultrilla, tulee houkutus mennä pidemmälle etanakyytiä.
- Anonyymi
Mitä isommat määrät sitä kovempi ukko. Mitä nyt pienistä ettei vauhit pysy määrässä mukana...
- Anonyymi
Vmaksikin hölkällä taasen
- Anonyymi
Hidasta porraskävelyä niin kauan kun jalat kantaa. Siinä hyvä alkaa rakentaa kuntopohjaa
- Anonyymi
Oikein. Monella hölkkääjällä tänä päivänä enerkiat loppu ja hölkkä ottaa enemmän kuin antaa.
- Anonyymi
Nylkyti nylkyti tunti toisensa perään. Se on nyllkypappojen treenikalenteri. Maisemat ei vaan vaihdu.
- Anonyymi
Sellaista se on kun lahjattomat ryhtyy ammattijuoksijoiksi.
- Anonyymi
Aina täysillä minä
- Anonyymi
Jos puolitoista tuntia riittää Euroopan mestareille, se riittää myös minulle. En ala hölkkäämään mitään maratoonarien kolmen tunnin lenkkejä.
- Anonyymi
Kolmen kilometrin kilpajuoksijalle riittää ehkä pitkikseksi puolitoista tuntia, mutta ultramaratoonarinylkky tarvitsee pitkiä hitaita lenkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmen kilometrin kilpajuoksijalle riittää ehkä pitkikseksi puolitoista tuntia, mutta ultramaratoonarinylkky tarvitsee pitkiä hitaita lenkkejä.
Minulle riittää katsoa televisiosta hölkkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle riittää katsoa televisiosta hölkkä.
Miule riittää, että hölkkä on kivaa. Toiset saavat treenata ultramaratonille ja tehdä tupla pitkiksiä kyrpä otassa.
- Anonyymi
Maratoonarin pitkä ja hidas on turhaa ajanhukkaa lyhyemmälle matkalle tähtäävälle kuntoilijalle. Ei tarvii juosta jos ei hotsita. Puolikkaan voi ihan hyvin juosta ilman mitään pitkiksiä. Kunto ratkaisee, ja sitä saa kehitettyä lyhyemmilläkin harjoituksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miule riittää, että hölkkä on kivaa. Toiset saavat treenata ultramaratonille ja tehdä tupla pitkiksiä kyrpä otassa.
Sama. Polarin maratonohjelmassa pisin lenkki 2.20. Riittää miulle. En juokse kyrpä otassa kolmea tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Polarin maratonohjelmassa pisin lenkki 2.20. Riittää miulle. En juokse kyrpä otassa kolmea tuntia.
Paljonko Karhunkierros?
166 km. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko Karhunkierros?
166 km.KK on sontaa. Hyvin pitkää sontaa.
- Anonyymi
Nyt kun maapallon väkiluku ylittu 8 miljardia, toivottavaa on, että 2 min km juoksija alkaisi juoksuttaa, kiinaa ja venäjää, ylimääräisiä Telluksen päällä.
- Anonyymi
Kiimassaan koira nylkyttää melkein mitä vaan, jopa kuppiaan
- Anonyymi
Pakkaatko juoksuliivin jos ei pitkää ja hiasta?
- Anonyymi
Varusteet olla pitää. Salomonin liivit lötköpullot täynnä nestettä. Taskut täynnä vauhtkarkkeja ja keelejä. Niitä napostellaan vartin välein. Karmini ranteessa sykettä tarkkaan seuraten, jos syke vähänkin menee aeropiselle rajalle nylkytys vaihtuu kävelyyn. Hienot trailitossut jalassa polkuja pitkin hiipivällä askeleella. Maalissa juhlitaan kuin olympiavoittoa ikään.
- Anonyymi
Kyl passaa.
Alottelen 33 km aamulenkkiä.
Hissuttelen. Huoltamolla kahvit. - Anonyymi
Minä juoksen 3h pitkiksen ilman juotavaa. Ei sen niin helppoa tarvitse olla.
- Anonyymi
5km reiluum puoleen tuntiin. Lötköt mukana vähintään 1 litra/ km juomaa ja kasa vauhtikarkkeja. Olen urheilija.
- Anonyymi
Puolitoista tuntia rentoa önn.
- Anonyymi
Pitkikseksi riittää viisi minuuttia kuhan osaat kuvata videon ja kertolaskuja
- Anonyymi
Puolitoista tuntia hyvä lenkki juoksijalle. 3h liika pitkä. Ei kehitä.
- Anonyymi
Näin se vaan menee. Ainoa maratoni jonka olen jaksanut hyytymättä maaliin, treenasin sille puolentoista tunnin lenkeillä.
- Anonyymi
Juu. 3h väsyttää. 1h30 rentoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. 3h väsyttää. 1h30 rentoa.
Juoksen kolme neljä tuntia, mitä sitten. Olen nylkky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksen kolme neljä tuntia, mitä sitten. Olen nylkky.
Viisas pääsee vähemmällä. Puolitoista tuntia kehittää kestävyyttä hyvin eikä väsytä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisas pääsee vähemmällä. Puolitoista tuntia kehittää kestävyyttä hyvin eikä väsytä liikaa.
Juu. Yli puolitoista tuntia on ahnehtimista.
- Anonyymi
Tavoitteenaan on ultrat. Sillon juostaan hittaasti.
- Anonyymi
Meneekö satamailinen päätyyn asti vinkilläsi?
- Anonyymi
Satamailinen kävelyä tavikselle. Turha treenata yli 1.5h juosten.
- Anonyymi
Hijasta nylkkyä
Ai että - Anonyymi
Hitain juoksija voittaa nylkyn tittelin.
- Anonyymi
Puolitoista tuntia reipasta lenkkiä rentoa. Kunto kiittää.
- Anonyymi
Molle on kysynyt tekoälyn neuvoa treeneihin. Tekoälyn mukaan useita kertoja viikossa on intervalleja. Pelkkä hidas nylkky ei riitä, mikäli tekoälyä olisi uskominen.
Tekoälyn ohjelmat ovat näkyvissä Facebookissa.
- Anonyymi
Pitkillä lenkeillä saa peruskuntoa. Mutta pitäisikö vähän saada myös herkkyyttä juoksuun?
- Anonyymi
Sellaista se on kun ahnehditaan maratooneja, vaikka 5k sopisi paremmin kuntotasolle. Väsyneenä nylkätään pitkää lenkkiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va922227Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J58950- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185810- 34801
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35744