Pitkää ja hidasta lenkkiä nylkyt

Anonyymi

Miksi näillä voorumeilla tehdään aina niin pitkää ja hidasta lenkkiä? Pitkikseksi riittää puolitoista tuntia vaikka vauhti olis alle 5min/km, väitän.

32

452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuule laita tunturi laulamaan

    • Anonyymi

      Puolitoista tuntia on riittävä pitkis terveysliikkujalle ja lyhyen matkan juoksijalle. Sitten jos tavoitteet ovat maratonilla tai ultrilla, tulee houkutus mennä pidemmälle etanakyytiä.

    • Anonyymi

      Mitä isommat määrät sitä kovempi ukko. Mitä nyt pienistä ettei vauhit pysy määrässä mukana...

      • Anonyymi

        Vmaksikin hölkällä taasen


    • Anonyymi

      Hidasta porraskävelyä niin kauan kun jalat kantaa. Siinä hyvä alkaa rakentaa kuntopohjaa

    • Anonyymi

      Oikein. Monella hölkkääjällä tänä päivänä enerkiat loppu ja hölkkä ottaa enemmän kuin antaa.

    • Anonyymi

      Nylkyti nylkyti tunti toisensa perään. Se on nyllkypappojen treenikalenteri. Maisemat ei vaan vaihdu.

    • Anonyymi

      Sellaista se on kun lahjattomat ryhtyy ammattijuoksijoiksi.

    • Anonyymi

      Aina täysillä minä

    • Anonyymi

      Jos puolitoista tuntia riittää Euroopan mestareille, se riittää myös minulle. En ala hölkkäämään mitään maratoonarien kolmen tunnin lenkkejä.

      • Anonyymi

        Kolmen kilometrin kilpajuoksijalle riittää ehkä pitkikseksi puolitoista tuntia, mutta ultramaratoonarinylkky tarvitsee pitkiä hitaita lenkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen kilometrin kilpajuoksijalle riittää ehkä pitkikseksi puolitoista tuntia, mutta ultramaratoonarinylkky tarvitsee pitkiä hitaita lenkkejä.

        Minulle riittää katsoa televisiosta hölkkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle riittää katsoa televisiosta hölkkä.

        Miule riittää, että hölkkä on kivaa. Toiset saavat treenata ultramaratonille ja tehdä tupla pitkiksiä kyrpä otassa.


      • Anonyymi

        Maratoonarin pitkä ja hidas on turhaa ajanhukkaa lyhyemmälle matkalle tähtäävälle kuntoilijalle. Ei tarvii juosta jos ei hotsita. Puolikkaan voi ihan hyvin juosta ilman mitään pitkiksiä. Kunto ratkaisee, ja sitä saa kehitettyä lyhyemmilläkin harjoituksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miule riittää, että hölkkä on kivaa. Toiset saavat treenata ultramaratonille ja tehdä tupla pitkiksiä kyrpä otassa.

        Sama. Polarin maratonohjelmassa pisin lenkki 2.20. Riittää miulle. En juokse kyrpä otassa kolmea tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Polarin maratonohjelmassa pisin lenkki 2.20. Riittää miulle. En juokse kyrpä otassa kolmea tuntia.

        Paljonko Karhunkierros?
        166 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko Karhunkierros?
        166 km.

        KK on sontaa. Hyvin pitkää sontaa.


    • Anonyymi

      Nyt kun maapallon väkiluku ylittu 8 miljardia, toivottavaa on, että 2 min km juoksija alkaisi juoksuttaa, kiinaa ja venäjää, ylimääräisiä Telluksen päällä.

    • Anonyymi

      Kiimassaan koira nylkyttää melkein mitä vaan, jopa kuppiaan

    • Anonyymi

      Pakkaatko juoksuliivin jos ei pitkää ja hiasta?

      • Anonyymi

        Varusteet olla pitää. Salomonin liivit lötköpullot täynnä nestettä. Taskut täynnä vauhtkarkkeja ja keelejä. Niitä napostellaan vartin välein. Karmini ranteessa sykettä tarkkaan seuraten, jos syke vähänkin menee aeropiselle rajalle nylkytys vaihtuu kävelyyn. Hienot trailitossut jalassa polkuja pitkin hiipivällä askeleella. Maalissa juhlitaan kuin olympiavoittoa ikään.


    • Anonyymi

      Kyl passaa.
      Alottelen 33 km aamulenkkiä.
      Hissuttelen. Huoltamolla kahvit.

    • Anonyymi

      Minä juoksen 3h pitkiksen ilman juotavaa. Ei sen niin helppoa tarvitse olla.

      • Anonyymi

        5km reiluum puoleen tuntiin. Lötköt mukana vähintään 1 litra/ km juomaa ja kasa vauhtikarkkeja. Olen urheilija.


    • Anonyymi

      Puolitoista tuntia rentoa önn.

    • Anonyymi

      Pitkikseksi riittää viisi minuuttia kuhan osaat kuvata videon ja kertolaskuja

    • Anonyymi

      Puolitoista tuntia hyvä lenkki juoksijalle. 3h liika pitkä. Ei kehitä.

      • Anonyymi

        Näin se vaan menee. Ainoa maratoni jonka olen jaksanut hyytymättä maaliin, treenasin sille puolentoista tunnin lenkeillä.


      • Anonyymi

        Juu. 3h väsyttää. 1h30 rentoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. 3h väsyttää. 1h30 rentoa.

        Juoksen kolme neljä tuntia, mitä sitten. Olen nylkky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksen kolme neljä tuntia, mitä sitten. Olen nylkky.

        Viisas pääsee vähemmällä. Puolitoista tuntia kehittää kestävyyttä hyvin eikä väsytä liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas pääsee vähemmällä. Puolitoista tuntia kehittää kestävyyttä hyvin eikä väsytä liikaa.

        Juu. Yli puolitoista tuntia on ahnehtimista.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe