Kellään kokemuksia tästä mestasta? Hirveästi ei netistä löydy kyseisestä puljusta mitään?
Itse kävin pari kk sitten. Hämy mesta, VAIN käteinen(??), ei saa kuvata. Vanhempi blondi nainen (omistaja) tuli pyörimään lävistys"huoneeseen" kun minua oltiin lävistämässä. Ei jäänyt mitenkään kovin paska fiilis, mutta hämärää porukkaa, tunne jäi, ettei asiakkaasta välitetä.
Miten teillä?
Ducks tattoo Helsinki
Anonyymi
2
248
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei kannata mennä! Eivät ota vastuuta mistään ja pistää kaiken asiakkaan syyksi!! Eikö vastaa viesteihin/puheluihin
Nenäkorun käyny siellä ottamas. Todella erikoinen paikka, ei tosiaankaa vastaa viesteihin. Kuittia ei meinannut saada. Mulle teki tuo kyseinen vanhempi nainen lävistyksen silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090