Mitä ihmeessä tästä on kyse?!

Anonyymi

Onkohan se todellakin ylipainosta kiinni? Olen naapurintyttö tyyppinen. Olen aina kuulemma huolitellun näköinen ja tyylikäs, olen ulkonäöstä hyvin tarkka mut aika rento ja ajattelevainen tyyppi. Ehkä Behmin tyylinen mutta normaalipainossa mut ylimääräistä tosiaam se 10kg.
Oon sitä nainen joka ei koskaan ikinä isketä missään. Tai aina kaverit isketään.
Olen jo 32 vuotias ja pahoin pelkään etten tuu koskaan edes seksiä saamaan kunnolla koskaan. Musta ei edes sillä tasolla innostuta.

Nyt kuitenkin aivan sattumalta tapasin tyypin joka on tuore tuttuni kesästä. Päädyttiin jatkoille kahdestaan vahingossa. Mä tykkään hänestä ihmisenä aivan kamalasti, hän on hyvin komea mies ei kuitenkaan ole kemiaa mikä on outoa.

En mitään kemiaa siis ollut ilmassa silti koko yö juteltiin, olemme samanhenkisiä ja oli hirmu hauska ilta oli. Päädyttiin nukkuu yhdessä ja asiat menivät hieman villeiksi. Tämä mies sanoi että mulle on helppo puhua ja kertoi mulle hyvin henkilökohtaisia salaisuuksia.

Aamulla puhuttiin että otetaan uusiksi joskus selvinpäin ja et tavataan taas. Mies oli täysillä mukana ja sanoi joo tottakait nähdään.

Mua hävetti kun en ollut valmistunut sellaisiin puuhiin ja sanoin miehelle etten halu riisuntua. Ajattelin että sitä miestä varmaan ällötti ulkonäköäni kun hän on tottunut hoikkiin mallinaisiin. Olen itse 170cm mut normi nätti nainen.

Koska elämäni on täynnä pettymyksiä enkä luota kenenkään varmistin 2 kertaa että puhuuko mies totta vai sanoks se vain tyhjää lupausta. Kerroin hänelle etten jaksa paskanpuhumista.
Mies varmisti asian.
Halusi että jään koko päiväksi vielä siellä mutta lähdin koska oli meno.

Tämä oli ensimmäinen kerta ikinä kun jopa koin hyvin varovaisesti että tästä vois tulla jotain. En ikinä juokse kenenkään perässä enkä yritä ketään.
Koska omien aikataulujen takia laitoin miehelle 2 päivän jälkeen viesti et vaihdetaanko numeroa.
Tähän veti sitten jarrut päälle. Hän sanoi että oli tosi kivaa mut jätetään juttu tähän ja nähdään taas.
Mitä tämä tarkoitti??

Mies sanoi syyksi et omat fiilikset. Laitoin perään että "oo yhteyksissä jos fiilikset vaihtuvat". Tykkäs viestistäni??

Mulla on idiootti olo kun menin mukaan tällaiseen. En ole siis 8 vuoteen edes harrastanut mitään tällaista. Enkä luota ihmisiin.

En ole idiootti ymmärrän ettei sitä pätkäkään näköjään kiinnosta mut SILTI? Miksi noin ristiriitainen kuva antoi

2

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh, oot normaalinäköinen ja kokoinen, mut itse pyörit edellisten kysymysten ympärillä, vaikkei ne suhteen kannalta mitään oleellista. Älä vedä draamaa em. asioista miehen kanssa, joka pitää sinusta sellaisena. Toivottavasti et mennyt em. asioiden kanssa miehen kanssa liian pitkälle, tai hän ymmärtää jättää kohtaamisenne viimeiseksi. Se on niin, ettei mies halua olla mikään drauma-psykologi, eivät monet edes tilannettasi (oman itsesi ympärillä) ympärillä ymmärrä, mutta osaavat luonnostaan pysyä loitolla.

    • Anonyymi

      No itehän sä sanoit ettei mitään kemiaa ollu, kyllä se silloin yleensä on molemminpuolista. Miehelle kyllä kelpaa aina kun annetaan ja ehkeivät kuitenkaan niin helposti hurahda hormonimyrskyihin, oksitosiinit sun muut. Noi sun kilos siinä ei välttis ollu missään roolissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe