Kiva jekku !

Anonyymi

Lapsenlapseni kertoi että hän teki kivan jekun , dominokeksin valkoisen täytteen kaapi pois ja laittoi valkoista hammastahnaa tilalle . Kiva Jekku!
Mitä jekkuja olette tehneet.

12

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei ole kiva mutta lapsena pojat keräsivät sisuaskiin eläimen kakka-papanoita ja tarjosivat pikkutytöille. Suuhun pistettiin, vaikka eihän se yhtään edes sisun näköinen ole. Sylkäistiin tietenkin kohta pettyneenä pois. Ja voi sitä ivallista naurua.
      Ei mitään tauteja onneksi tullut, lampaat söivät puhtaita ruohoja ja kerppuja, jänikset metsän kasveja.
      Toinen oli kun veli tokaisi, Saat multa markan. Innolla sitten seurasin pihalle. Veli otti multaa käteensä ja sanoi, Ota siitä.

    • Anonyymi

      Voihan tuo olla kiva jekku niin kauan kun ei joudu itse sen kohteeksi, joten se siitä.

    • Lapsuudesta toki muistaa monia jekkuja,
      Meidän perheessä oli iltatähti, jota me vanhat aika jekutettiin,
      kerran kehuttiin samariinia, se oli silloin kantikkaassa pullossa,
      tarjottiin samariinia ja annettiin kuivana ruokalusikallinen suoraan suuhun.
      Pikkuveli meni tietysti lankaan ja aika köhiminen siitä koittui.
      Vähän helpotti kun heitetiin vettä perään.

      • Anonyymi

        Minä narrasin meidän naapurissa asuvaa sokeaa vanhaa mummoa.
        Talutin muorin pyöreään huoneeseen ja sanoin, että nurkassa on ilmaista sokeria.
        Siellä se nyt on kävellyt ympyrää jo toista vuorokautta.
        Ai, että meitä nauratti!


    • Anonyymi

      Poikani teki eilen minulle jekun.....en muistanutkaan että olin joskus pyytänyt häneltä sitä....Kävin illalla vessassa ja ihmerrelin ....hyvänenaika sinistä pissaa...melkein jo Guukletin ...Sitten muistin että sellainen pieni puikko puhdistusainetta laitetaan siihen painikkeen alle....ja on sinistä ....huh....Hän ei huomannut mainita minulle...
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Mitä kivaa tuossa(kaan) jekussa on? Kuuluu lähinnä samaan sarjaan kuin ne hauskat videot, joissa näytetään vahinkoja, jotka todellisuudessa satuttavat kohteitaan. - Nm. Mikä siinä naurattaa

      • Anonyymi

        Minua lapsenlapseni jekuttaa muistipeliä pelattaessa. Kääntelee kortteja välillä enemmän ja sitten ottaa laupiaan ilmeen, mutta silmä kertovat jotain. Jonkin jännitysfiiliksen kait siitä saa. Sitten jos itse huijaan ja kerron, että huijasin, on melkein loukkaantuneen nolo, kun ei huomannut. Hyvää treeniä.
        Beng
        Lapsena istuimme puskassa pidellen narua, joka oli sidottu tielle laitettuun lompakkoon....
        Pensaissa tuli kuuma ja kyllästyminen, kun kukaan ei tullut lasten mielestä koskaan.
        Jokin hassu yhteishenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua lapsenlapseni jekuttaa muistipeliä pelattaessa. Kääntelee kortteja välillä enemmän ja sitten ottaa laupiaan ilmeen, mutta silmä kertovat jotain. Jonkin jännitysfiiliksen kait siitä saa. Sitten jos itse huijaan ja kerron, että huijasin, on melkein loukkaantuneen nolo, kun ei huomannut. Hyvää treeniä.
        Beng
        Lapsena istuimme puskassa pidellen narua, joka oli sidottu tielle laitettuun lompakkoon....
        Pensaissa tuli kuuma ja kyllästyminen, kun kukaan ei tullut lasten mielestä koskaan.
        Jokin hassu yhteishenki.

        Nämä temput eivät vahingoita ketään, sillä lailla oikeasti hyviä ja harmittomia. - Nm. Jekkuilun idea


      • Anonyymi

        No jos sinä nouset vessapytyltä ja huomaat että on sinistä .....sinistä pytyssä...etkö hämmentyisi.
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sinä nouset vessapytyltä ja huomaat että on sinistä .....sinistä pytyssä...etkö hämmentyisi.
        mimmimum-..mi

        Vastasin aloittajalle, ts. en kommentoinut sinistä pissaasi. En "hämmentyisi", koska tietäisin, miksi vesi on sinistä, jos se olisi. - Nm. Punainen olisi pelottavampi


    • Ei jekku mutta minua nauratti.
      Olin lapsenlikkana tyttären pojalle. Hän ei kiroillut koskaan ainakaan en koskaan kuullut.
      Sitten höristin korviani kun alkoi kuulua kirosnoja, katsoin mikä nyt on hätänä.
      Poika oli leikkiautonsa alla muovinen meisseli kädessä ja kiroili.
      Isä korjaili autoja sivutöinään ??

      • Anonyymi

        Kiits päivän pyrskähdyksestä. - Nm. Hyrinää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      63
      2875
    2. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      28
      2202
    3. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      25
      1744
    4. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      49
      1668
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      271
      1588
    6. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      80
      1280
    7. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1185
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      150
      1160
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      76
      1022
    10. Olet elämäni mies

      Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      822
    Aihe